Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    44
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zouzounoss last edited by

      Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zouzounoss last edited by

        Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zouzounoss last edited by

          Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros19 last edited by

            Προφανως και να προτιμησεις το 'μαμα' HGT απο το αλλο... τα κυβικα δεν τα υποκαθιστα ΤΙΠΟΤΑ, ασε που θα εχεις μαμα αμαξι, δλδ εγγυηση και ολα τα συναφη.... 30-40 αλογα με βελτιωση , δεν τα βγαζεις ευκολα..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              octaviaabt last edited by

              30-40 άλογα ?

              Μόνο σε τέτοιες σκέψεις ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kokosmech last edited by

                Στην θέση σου δεν θα είχα δίλημα.
                Δεν συγκλρινεται με τίποτα το 1250 με το 1800 !
                Ασε που θα πάρεις και πιο στημένο και πιο σημαντικό πιο 'δεμένο ' αμάξι.

                Βασικά θα έχεις ένα μοτέρ μαμα, που δεν νομίζω οτι θα θες παραπάνω.
                Αν ήθελες παραπάνω υποθέτω οτι θα κοίταγες σε άλλη κατέυθυνση, σωστά ?( μιλάω απο άποψη ίππων)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  agalanop last edited by

                  Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...

                  Αν τα 4.000 ευρώ επιπλέον δεν αποτελούν μεγάλο πρόβλημα, μην το συζητάς καθόλου: μόνο HGT!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    μόνο HGT

                    Ατμοσφαιρα και πολλα κυβικα η μονη λυση για απροβληματιστα και γρηγορα χλμ!
                    Οποτε ΗGT!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      HGT ... συμφωνώ και εγώ ...
                      Αλλωστε το θέμα είναι η ροπή που προσφέρει ο 1800άρης σε σύγκριση με την πολύ μικρη ροπή του Sporting ...
                      Εκτός από τα μηχανικά θα έχεις και άλλα καλά ... και από φρένα αλλά και από ανάρτηση , στήσιμο κλπ ...

                      Αν η διαφορά είναι μόνο 1 εκατομύριο ... HGT με κλειστά μάτια ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kokosmech last edited by

                        Παράθεση:Alex_Design
                        Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...

                        Σωστή παρατήρηση, το νέο punto sporting έχει 1400 κκ, σορυ....[/quote]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                          Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...

                          Καμία γνωστή βελτιωτική λύση από τη Fiat μπορεί να μην υπάρχει,θα υπάρχει όμως κάτι προς Opel μεριά,το έπιασες Αλέξη,έτσι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            speedonacid last edited by

                            Ο χρήστης zouzounoss έγραψε:
                            Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!

                            Einai STANDAR auto????
                            sigoura den iparxei tekmirio ?
                            mono gia ta kainourgia i k gia ta iparxwn ?
                            signwmi gia to asxeto tou thematos alla einai kalo na to xekatharisw auto to thema.
                            eixa akousei oti den efarmozete akoma an me diapseusete tha to xarw poli

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yianniswalker last edited by

                              Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι το κιβώτιο από το 1800 δεν είναι καθόλου 'χαλαρό'. Το κιβώτιο έχει στις 4 πρώτες σχέσεις κοντή κλιμάκωση (σχεδόν ίδια με τις 4 πρώτες του 6αριού του Sporting) και μία πέμπτη που είναι κοντή για 1800cc αυτοκίνητο (μεταξύ 31-32km/h/1000rpm).
                              Σε καμία περίπτωση δεν θα σύγκρινα το 1.8 με το 1.4.
                              Ο κινητήρας του 1.8 είναι ιδιαίτερα σύγχρονος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητό μήκος αυλών εισαγωγής.
                              Ο κινητήρας του 1.4 στηρίζεται στον Fire 1.4 της Fiat (ναι αυτόν που φορούσαν τα Uno) με καινούρια κεφαλή (δεν σημαίνει τίποτα βέβαια αυτό).
                              Απλά πρόκειται για άλλον έναν 16v 1400 με 95 άλογα.
                              Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορέσει η απόδοση του 1.4 να συγκριθεί με αυτή του 1.8 (μόνο με turbo).
                              Επιπλέον το 1.8 έχει ανάρτηση-φρένα κτλ για αυτή την ιπποδύναμη.
                              Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για τους οποίους είμαι υπέρ του HGT.

                              HGT δεν το συζητώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:

                                [snip]
                                Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορέσει η απόδοση του 1.4 να συγκριθεί με αυτή του 1.8 (μόνο με turbo).

                                Η με... Renesis 🙂

                                HGT δεν το συζητώ.

                                Αβλεπί! Νομίζω δεν τίθεται καν δίλλημα (ή δίλημμα? )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Αυτα ειναι προβληματα!!!

                                  Στανταρ HGT......

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agalanop last edited by

                                    Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                    Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...

                                    Καμία γνωστή βελτιωτική λύση από τη Fiat μπορεί να μην υπάρχει,θα υπάρχει όμως κάτι προς Opel μεριά,το έπιασες Αλέξη,έτσι;

                                    Χμ... Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω Παύλο!
                                    Τί εννοείς?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sisman last edited by

                                      Ειμαι ενας 'ευτυχης' κατοχος ενος Punto Sporting με τον 1250 κηνητηρα εδω και 3 μηνες. Αν και ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο πιστεψε με το μετανιωσα οταν διαλεξα το Sporting απο το HGT. Οπος και να το κανουμε η δυναμη του αυτοκινητου δεν αντικαθησταται με οποιαδηποτε βελτιωση σε ενα μικρο κηνητηρα και θα σου προτεινα να πας για το HGT.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Πάρε το HGT και βάλε του 6άρι κιβώτιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:
                                          Πάρε το HGT και βάλε του 6άρι κιβώτιο.

                                          Γιατί τόση μανία με το 6άρι; Δεν έχει αρκετή ροπή το HGT για να του φτάνουν 5 σχέσεις;

                                          Η 6η σχέση ή είναι πολύ μακριά για χαμηλή κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο ή φέρνει πιο κοντά τις υπόλοιπες για να διατηρεί πιο πολύ στις στροφές της μέγιστης ροπής τον κινητήρα. Τι από τα δύο έχει ανάγκει το HGT;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pg220 last edited by

                                            Εγώ προτείνω το Sporting.
                                            Κατ'αρχας είναι 80 κιλά πιο ελαφρύ.
                                            Αν οδηγήσεις το HGT θα το νοιώσεις πολύ βαρύ οπότε πιστεύω οτι τα λιγότερα κιλα θα βοηθούν στεις κλειστές στροφές.
                                            Και στο 0-100 έχουν μόνο 1' διαφορά.
                                            Επίσης με 1000 Ευρώ μπορείς να το ανεβάσεις περίπου 10 άλογα.
                                            Και θα σου μείνουν και 3000 για να ασχοληθείς με ανάρτηση φρένα κτλ.

                                            Όσο για το κιβώτιο συμφωνώ οτι το μαμά 5άρι του HGT είναι ήδη αρκετά κοντό και δε χρειάζεται 6άρι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr