-
Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!
-
Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!
-
Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!
-
Προφανως και να προτιμησεις το 'μαμα' HGT απο το αλλο... τα κυβικα δεν τα υποκαθιστα ΤΙΠΟΤΑ, ασε που θα εχεις μαμα αμαξι, δλδ εγγυηση και ολα τα συναφη.... 30-40 αλογα με βελτιωση , δεν τα βγαζεις ευκολα..
-
30-40 άλογα ?
Μόνο σε τέτοιες σκέψεις ...
-
Στην θέση σου δεν θα είχα δίλημα.
Δεν συγκλρινεται με τίποτα το 1250 με το 1800 !
Ασε που θα πάρεις και πιο στημένο και πιο σημαντικό πιο 'δεμένο ' αμάξι.Βασικά θα έχεις ένα μοτέρ μαμα, που δεν νομίζω οτι θα θες παραπάνω.
Αν ήθελες παραπάνω υποθέτω οτι θα κοίταγες σε άλλη κατέυθυνση, σωστά ?( μιλάω απο άποψη ίππων) -
Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...
Αν τα 4.000 ευρώ επιπλέον δεν αποτελούν μεγάλο πρόβλημα, μην το συζητάς καθόλου: μόνο HGT!
-
μόνο HGT
Ατμοσφαιρα και πολλα κυβικα η μονη λυση για απροβληματιστα και γρηγορα χλμ!
Οποτε ΗGT! -
HGT ... συμφωνώ και εγώ ...
Αλλωστε το θέμα είναι η ροπή που προσφέρει ο 1800άρης σε σύγκριση με την πολύ μικρη ροπή του Sporting ...
Εκτός από τα μηχανικά θα έχεις και άλλα καλά ... και από φρένα αλλά και από ανάρτηση , στήσιμο κλπ ...Αν η διαφορά είναι μόνο 1 εκατομύριο ... HGT με κλειστά μάτια ...
-
Παράθεση:Alex_Design
Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...Σωστή παρατήρηση, το νέο punto sporting έχει 1400 κκ, σορυ....[/quote]
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...Καμία γνωστή βελτιωτική λύση από τη Fiat μπορεί να μην υπάρχει,θα υπάρχει όμως κάτι προς Opel μεριά,το έπιασες Αλέξη,έτσι;
-
Ο χρήστης zouzounoss έγραψε:
Etoimazomai na agorasw kainourgio amaxsi kai meta apo polu skeyi katelixsa sto punto. Kuriws katelixsa sto sumperasma oti den thellw mesaias kathgorias amaxsi. (gia pollous logous). Apo ta mikra to punto mou fanhke ws h kaluterh epilogh. Alla exw kollish metaxsu sporting 95 kai HGT. H diafora sthn timh den einai polu megalh. gurw sta 4000 euro kai an labeis upopsi oti mexri ta 2000 cc den uparxei tekmhrio pleon. tha axsize na parw to sporting kai na pesei mia yilo beltiwsh. chip, xtapodi, filtroxoanh klp?Xwris omws kammia epembash ston kinhtira. etsi wste na auxsisw ligo thn ippodunamh alla se logika epipeda. gurw sta 30-40 alogata parapanw. H apla na parw to HGT kateutheian xwris kammia epembash? ena pragma pou den maresei sto HGT einai oti exei ena sxetika xalaro 5ari kibwtio kai profanws tha to protimousa me to 6ari tou sporting gia profaneis logous. Tha ektimousa opoiadhpote boitheia panw sto dillima mou. Help!!!!!!!!!!Einai STANDAR auto????
sigoura den iparxei tekmirio ?
mono gia ta kainourgia i k gia ta iparxwn ?
signwmi gia to asxeto tou thematos alla einai kalo na to xekatharisw auto to thema.
eixa akousei oti den efarmozete akoma an me diapseusete tha to xarw poli -
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι το κιβώτιο από το 1800 δεν είναι καθόλου 'χαλαρό'. Το κιβώτιο έχει στις 4 πρώτες σχέσεις κοντή κλιμάκωση (σχεδόν ίδια με τις 4 πρώτες του 6αριού του Sporting) και μία πέμπτη που είναι κοντή για 1800cc αυτοκίνητο (μεταξύ 31-32km/h/1000rpm).
Σε καμία περίπτωση δεν θα σύγκρινα το 1.8 με το 1.4.
Ο κινητήρας του 1.8 είναι ιδιαίτερα σύγχρονος με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητό μήκος αυλών εισαγωγής.
Ο κινητήρας του 1.4 στηρίζεται στον Fire 1.4 της Fiat (ναι αυτόν που φορούσαν τα Uno) με καινούρια κεφαλή (δεν σημαίνει τίποτα βέβαια αυτό).
Απλά πρόκειται για άλλον έναν 16v 1400 με 95 άλογα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορέσει η απόδοση του 1.4 να συγκριθεί με αυτή του 1.8 (μόνο με turbo).
Επιπλέον το 1.8 έχει ανάρτηση-φρένα κτλ για αυτή την ιπποδύναμη.
Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για τους οποίους είμαι υπέρ του HGT.HGT δεν το συζητώ.
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
[snip]
Σε καμία περίπτωση δεν θα μπορέσει η απόδοση του 1.4 να συγκριθεί με αυτή του 1.8 (μόνο με turbo).Η με... Renesis
HGT δεν το συζητώ.
Αβλεπί! Νομίζω δεν τίθεται καν δίλλημα (ή δίλημμα? )
-
Αυτα ειναι προβληματα!!!
Στανταρ HGT......
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Εκτός των άλλων, ο 1400άρης κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος και δε θα υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ γνωστή βελτιωτική λύση γι'αυτόν...
Καμία γνωστή βελτιωτική λύση από τη Fiat μπορεί να μην υπάρχει,θα υπάρχει όμως κάτι προς Opel μεριά,το έπιασες Αλέξη,έτσι;
Χμ... Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω Παύλο!
Τί εννοείς? -
Ειμαι ενας 'ευτυχης' κατοχος ενος Punto Sporting με τον 1250 κηνητηρα εδω και 3 μηνες. Αν και ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο πιστεψε με το μετανιωσα οταν διαλεξα το Sporting απο το HGT. Οπος και να το κανουμε η δυναμη του αυτοκινητου δεν αντικαθησταται με οποιαδηποτε βελτιωση σε ενα μικρο κηνητηρα και θα σου προτεινα να πας για το HGT.
-
Πάρε το HGT και βάλε του 6άρι κιβώτιο.
-
Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:
Πάρε το HGT και βάλε του 6άρι κιβώτιο.Γιατί τόση μανία με το 6άρι; Δεν έχει αρκετή ροπή το HGT για να του φτάνουν 5 σχέσεις;
Η 6η σχέση ή είναι πολύ μακριά για χαμηλή κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο ή φέρνει πιο κοντά τις υπόλοιπες για να διατηρεί πιο πολύ στις στροφές της μέγιστης ροπής τον κινητήρα. Τι από τα δύο έχει ανάγκει το HGT;
-
Εγώ προτείνω το Sporting.
Κατ'αρχας είναι 80 κιλά πιο ελαφρύ.
Αν οδηγήσεις το HGT θα το νοιώσεις πολύ βαρύ οπότε πιστεύω οτι τα λιγότερα κιλα θα βοηθούν στεις κλειστές στροφές.
Και στο 0-100 έχουν μόνο 1' διαφορά.
Επίσης με 1000 Ευρώ μπορείς να το ανεβάσεις περίπου 10 άλογα.
Και θα σου μείνουν και 3000 για να ασχοληθείς με ανάρτηση φρένα κτλ.Όσο για το κιβώτιο συμφωνώ οτι το μαμά 5άρι του HGT είναι ήδη αρκετά κοντό και δε χρειάζεται 6άρι.
dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!