Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα τέλη ταξινόμησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέα τέλη ταξινόμησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 22
    • 23
    • 1 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    60
    441
    3839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arvani last edited by

      Καλησπέρα παίδες,

      Είμαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και ήθελα να μάθω μήπως έχει κανείς εικόνα αν και πότε θα εφαρμοστούν τα νέα τέλη ταξινόμησης που ανακοίνωσαν τον περασμένο μήνα. Είχαν πει για Φεβρουάριο αλλά με τις αντιπροσωπείες που επικοινωνώ δεν έχουν καμία ενημέρωση προς το παρόν...

      Με ενδιαφέρει πολύ καθότι θέλω να προσθέσω κάποια έξτρας στο αυτοκίνητο με τα οποία θα υπερβώ την αρχική κλίμακα εργοστασιακής αξίας π.χ. 17,000 Ευρώ, και αυτομάτως για 300 Ευρώ υπέρβαση μπορεί να βρεθώ με +~2,000 Ευρώ στην τελική τιμή.

      Αν υπάρχει κάποια ενημέρωση που μπορεί κάποιος να μοιραστεί θα βοηθούσε πολύ!

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        arvani last edited by

        Καλησπέρα παίδες,

        Είμαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου και ήθελα να μάθω μήπως έχει κανείς εικόνα αν και πότε θα εφαρμοστούν τα νέα τέλη ταξινόμησης που ανακοίνωσαν τον περασμένο μήνα. Είχαν πει για Φεβρουάριο αλλά με τις αντιπροσωπείες που επικοινωνώ δεν έχουν καμία ενημέρωση προς το παρόν...

        Με ενδιαφέρει πολύ καθότι θέλω να προσθέσω κάποια έξτρας στο αυτοκίνητο με τα οποία θα υπερβώ την αρχική κλίμακα εργοστασιακής αξίας π.χ. 17,000 Ευρώ, και αυτομάτως για 300 Ευρώ υπέρβαση μπορεί να βρεθώ με +~2,000 Ευρώ στην τελική τιμή.

        Αν υπάρχει κάποια ενημέρωση που μπορεί κάποιος να μοιραστεί θα βοηθούσε πολύ!

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pafsi last edited by

          Δεν υπάρχει απο πουθενά, απο κανέναν αρμόδιο φορέα νεότερη πληροφόρηση / τοποθέτηση..Οπότε, παραμένουμε στα περι Φλεβάρη

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • F
            futurist last edited by

            Εγώ ένα πράγμα έχω μάθει στην Ελλάδα. Δεν εμπιστευόμαστε σχέδια και πολιτικά δελτία τύπου που είναι περισσότερο για ντόρο και εντυπώσεις παρά για ουσία.

            Αν δεν εφαρμοστεί κάτι, να το διαβάσουμε ότι ισχύει από σήμερα, είναι σαν να μην υπάρχει σε αυτή τη χώρα. Δεν υπήρξε ουδέποτε ούτε η ιδέα του σχεδιασμού ούτε του ευρύτερου πλάνου ή οράματος.

            Ως εκ τούτου είναι στον αέρα κάθε καταναλωτής που αναβάλει μια αγορά απλά περιμένοντας να εφαρμοστεί μια πολιτική υπόσχεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 19
            • A
              arvani last edited by

              Ξαναβγήκαν κάποιες εκτιμήσεις για τα νέα τέλη ταξινόμησης από το Newsauto.

              https://www.newsauto.gr/news/aftes-ine-i-allages-se-telos-taxinomisis-ke-teli-kikloforias-logo-wltp/

              Έχω φτιάξει ένα excelάκι όπου μπορώ να συγκρίνω τιμές πριν και μετά τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης (αν υποθέσουμε ότι το παραπάνω άρθρο είναι αξιόπιστο) με την εισαγωγή της τιμής εργοστασίου,των εκπομπών βάσει WLTP / NEDC και επίσης αν έχουν κάποιο υβριδικό σύστημα για να εφαρμοσθεί η έκπτωση των τελών.

              Ενδεικτικά για τα αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν:

              • Mazda CX 30 Skyactiv X, Εργοστασιακή 21,121. Παλιά τιμή **28,725 **νέα τιμή 28,335, νέα τιμή με τέλη στο 25% αντί για 50% λόγω υβριδικού 27,248

              • Ford Puma ST line 155, Εργοστασιακή 19,540. Παλιά τιμή 25,793, νέα τιμή 25,760, νέα τιμή με τέλη στο 25% αντί για 50% λόγω υβριδικού 24,981

              • Renault Captur 155 EDC Intense, Υπόθεση για εργοστασιακή** 19,500**. Νέα τιμή 27,440

              Επειδή στις αντιπροσωπείες όλοι λένε ότι θα αυξηθούν οι τιμές με τα νέα τέλη ταξινόμησης, αυτό προφανώς δεν ισχύει (υποθέτοντας ότι δεν θα γίνει κάποια ανατιμολόγηση). Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που ορίζουν την τελική τιμή και δεν θα έπρεπε να πασάρουν αυτήν την καραμέλα τόσο απλά. Προφανώς πωλήσεις θέλουν να κάνουν, αλλά δεν είναι σωστό...

              Επίσης ήθελα να γράψω το παραπάνω για να δει κάποιος που ενδιαφέρεται για ένα υβριδικό / ήπιο υβριδικό ότι μπορεί και να υπάρχει σημαντικό όφελος στην αγορά του οχήματος αν τελικά ισχύσουν τα του συγκεκριμένου άρθρου.

              Άντε να δούμε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • C
                costasar last edited by

                Το άρθρο του newsauto είναι αντιγραφή ενός παρόμοιου που είχε κάνει πριν από μήνες χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούργιο.

                Από τη στιγμή που από 1ης μαρτίου μπαίνει αναγκαστικά το WTLP  σίγουρα θα βγει νέο νομοσχέδιο για την αναπροσαρμογή των ορίων διοξειδίου του άνθρακα (προς τα πάνω) διαφορετικά θα προκύψουν τεράστιες διαφορές στα τέλη του 2019 για ίδια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν με λίγες μέρες διαφορά. Υπήρχε από παλιά η ιδέα να γίνει και μια παρέμβαση στα τέλη ταξινόμησης κυρίως για τα μεταχειρισμένα και για τα πιο 'πράσινα' σαν κίνητρο για αγορά καινούργιου και μαζί με αυτά θα έπαιρνε η μπάλα και τα υπόλοιπα. Αν όμως δείτε ανακοινώσεις ή δηλώσεις των υπευθύνων από το καλοκαίρι και μετά δεν υπάρχει καμιά συγκεκριμένη θέση για το πως πρόκειται να το κάνουν.

                Ακριβότερες οι τιμές από το ότι είναι τώρα δύσκολο για μένα να γίνουν, τις μικρές όμως διαφορές που θα προκύψουν γνώμη μου είναι ότι οι εισαγωγείς θα τις απορροφήσουν προς όφελος τους (αλλάζοντας ίσως κάποιο χαρακτηριστικό των εκδόσεων). Εξαίρεση τα υβριδικά που εκεί πράγματι το 25% θα δώσει αισθητά καλύτερες τιμές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 15
                • A
                  arvani @costasar last edited by

                  Το άρθρο του newsauto είναι αντιγραφή ενός παρόμοιου που είχε κάνει πριν από μήνες χωρίς να προσθέτει τίποτα καινούργιο.

                  Και εγώ στην αρχή αυτό νόμιζα αλλά έχει μια μικρή διαφοροποίηση σε 2 συντελεστές. Οπότε φαντάζομαι ότι πρόκειται για επικαιροποίηση των πληροφοριών τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • C
                    criuser last edited by

                    Αν δεν δούμε κάτι επίσημα , απλά κερδίζουν κλίκ τα σάιτ ...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • L
                      lap last edited by

                      Μπραβο για τον κοπο του αρβανι να μας δωσει παραδειγμα τιμων. Εστω σε υποθετικο σεναριο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • J
                        jobous last edited by

                        Έκατσα και εγώ και έφτιαξα ένα excelακι για να υπολογίσω τις νέες τιμές (σύμφωνα με τα γραφόμενα του newsauto)

                        Tο μόνο κέρδος θα είναι στα κάτω όρια (1-1000 €) , όπου τώρα για λίγα ευρώ παίρνει όλο τον συντελεστή , ενώ με την νέα θα υπάρχει κλιμακωτή χρέωση. Στα πάνω όρια οι τιμές θα είναι πολύ κοντά στις σημερινές, plus την άνοδο του συντελεστή λόγω αύξησης των εκπομπών (αν και πιστεύω να το αλλάξουν αυτό γιατί όλα θα πάρουν την ανηφόρα) που δεν μπορούμε να έχουμε εικόνα τι σκέφτονται.

                        Επίσης δεν είμαι 100% σίγουρος τι θα κάνουν με το mild hybrid και τους συντελεστές των υβριδικών

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • D
                          digital-centaur last edited by

                          Γενικά υπάρχει μια σύγχυση σε αυτό το θέμα. Σε αντιπροσωπείες που επισκέφτηκα το ΣΚ μου μίλησαν για αυξήσεις τιμών κάτι που δεν προκύπτει από τις (έστω ανεπιβεβαίωτες) πληροφορίες. Πιθανότατα υπάρχει παρερμηνεία που αφορά και το θέμα των τελών με βάση τους ρύπους και τις μετρήσεις κατά WLTP, καθώς σε μερικά αυτοκίνητα υπάρχει τεράστια διαφοροποίηση από το παλιό πρότυπο. Απαιτείται υπομονή σε αυτό θέμα, καθώς πάντοτε τα πάντα αλλάζουν στο χώρο του αυτοκινήτου με σκοπό να είναι πρώτα ωφελημένο το κράτος και μετά ο πολίτης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • T
                            tgd last edited by

                            Η εφαρμογή του νέου τρόπου υπολογισμού ισχύει καθολικά στην ΕΕ από την αρχή του χρόνου.

                            Στην Κύπρο οι σχετικές πληροφορίες είχαν ανακοινωθεί από το καλοκαίρι του '19 και θα ίσχυαν από την αρχή του '20.

                            Στην Ελλάδα ζητήσαμε παράταση μέχρι τον Μάρτιο. Μπαίνει ο Φεβρουάριος και κάνουμε 'διαρροές' να ψαρέψουμε τις αντιδράσεις για να αποφασίσουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 16
                            • E
                              ernest last edited by

                              Επανήλθε το newsauto σήμερα με 'αποκλειστικό' ρεπορτάζ για παράταση εφαρμογής του WLTP

                              Το διάβασε κανείς πουθενά αλλού;

                              Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                              1 Reply Last reply Reply Quote 16
                              • A
                                arvani last edited by

                                Μπανανία

                                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Ποσό τεμπέληδες πια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                  • T
                                    tgd last edited by

                                    Δηλαδή αν αλλάξουν την 1η Μαρτίου:

                                    τότε το ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να είχε έως και τα διπλάσια ή τριπλάσια Τέλη Κυκλοφορίας εξαιτίας της αύξησης των εκπομπών CO2 που προκύπτουν από το νέο σύστημα μέτρησης

                                    Ενώ αν αλλάξουν την 1η Ιανουαρίου, τι διαφορετικό θα γίνει;

                                    Αντιγράφω:

                                    • Before September 2017, all cars at dealerships had CO2 values based on the old NEDC test (the New European Driving Cycle).

                                    • During the period of transition from NEDC to WLTP that started in September 2017, cars approved before then will continue to have CO2 values as measured under the NEDC test only.

                                    • However, when a new car type is certified under WLTP after September 2017, its official vehicle documents (the Certificate of Conformity) will have CO2 emission values from both the new lab test as well as the old one.

                                    • From September 2018, all new cars must have WLTP-CO2 values

                                    Ναι, είναι τεμπέληδες. Τα στοιχεία υπάρχουν από τον Σεπτέμβριο του 2018. Μια ακόμα περίπτωση που οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.

                                    Και το πιο ενδιαφέρον, από το ίδιο site:

                                    • The European Commission should make clear to member states that the shift to WLTP should not negatively impact vehicle taxation by increasing costs for consumers.

                                    • National governments should also adapt their taxation systems, since WLTP will result in a higher CO2 value for the one and same vehicle compared to NEDC. If they fail to do so, the introduction of the new test procedure will increase the financial burden on consumers.

                                    Γιατί λοιπόν να είχε διπλάσια ή τριπλάσια Τέλη Κυκλοφορίας;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Δεν υπάρχει καμία περίπτωση τα καινούργια να πληρώνουν περισσότερα τέλη από όσα έχουν βγάλει πινακίδες...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                      • T
                                        tgd last edited by

                                        Γι' αυτό θα ακριβύνουν και τα παλιά! Πάμε στοίχημα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • N
                                          nutsis last edited by

                                          Προφανώς και θα ακριβύνουν και τα παλαιότερα, δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό της μείωσης των τελών, γιατί να το κάνουν;

                                          Μια αυξηση 25% πάνω κάτω, μια χαρα θα περάσει και θα το δείτε. Κοντή γιορτή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            To θεμα ειναι να φθηνηνουν τα καινουρια αυτοκινητα, γιατι πολυ την ανηφορα εχουν παρει οι τιμες τελευταια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 1 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr