-
Καλησπέρα σε όλους/ες,
Θα ήθελα να μοιραστώ κάτι μαζί σας , το οποίο πραγματικά με εξόργισε σε σημείο που πήγα να 'σκάσω'.
Η κοπέλα μου είναι νέα οδηγός και η οδηγική της εμπειρία ανέρχεται στον 1 μήνα top....
Πρόσφατα μπήκαμε μαζί στο αυτοκίνητο που οδηγεί για να πάμε στο χαλάνδρι για καφέ.... Η κοπέλα είχε πανικοβληθεί διότι έπρεπε να έχει το νού της στους καθρέπτες, στο δρόμο, στο πότε να αλλάξει τις ταχύτητες και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έπρεπε να προσέχει να μην πέφτει στις λακούβες οι οποίες ήταν σε όλο το μήκος του δρόμου!!! Χωρίς να υπερβάλλω ήταν λες και παίζαμε Playstation... αν αποφύγεις λακούβα πας στην επόμενη πίστα που έχει πιο πολλές!!!!!!!!
Τελικά το αυτοκίνητο το 'σπάσαμε' και στάνταρντ θέλει ευθυγράμμιση.
Ήμαρτον!!! Και όχι μόνο για μόνο για εμάς που η 'λακούβα' πλέον είναι τρόπος ζωής, αλλά και για τους νέους οδηγούς που το 20% της προσοχής τους αφιερώνεται σε αυτές.
Αφήστε που είναι και επικίνδυνο σε σημείο τρακαρίσματος!!!!Πραγματικά είμαι εξοργισμένος για τη κατάντια των δρόμων μας (για να μην αναλύσουμε εκτός λακουβων , τη ποιότητα κατασκευής τους) η οποία φτάνει έως και την άθλια εθνική μας οδό (π.χ. αθηνών - λαμίας).
Τα είπα και ηρέμησα.
Να είστε όλοι καλά
-
Καλησπέρα σε όλους/ες,
Θα ήθελα να μοιραστώ κάτι μαζί σας , το οποίο πραγματικά με εξόργισε σε σημείο που πήγα να 'σκάσω'.
Η κοπέλα μου είναι νέα οδηγός και η οδηγική της εμπειρία ανέρχεται στον 1 μήνα top....
Πρόσφατα μπήκαμε μαζί στο αυτοκίνητο που οδηγεί για να πάμε στο χαλάνδρι για καφέ.... Η κοπέλα είχε πανικοβληθεί διότι έπρεπε να έχει το νού της στους καθρέπτες, στο δρόμο, στο πότε να αλλάξει τις ταχύτητες και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έπρεπε να προσέχει να μην πέφτει στις λακούβες οι οποίες ήταν σε όλο το μήκος του δρόμου!!! Χωρίς να υπερβάλλω ήταν λες και παίζαμε Playstation... αν αποφύγεις λακούβα πας στην επόμενη πίστα που έχει πιο πολλές!!!!!!!!
Τελικά το αυτοκίνητο το 'σπάσαμε' και στάνταρντ θέλει ευθυγράμμιση.
Ήμαρτον!!! Και όχι μόνο για μόνο για εμάς που η 'λακούβα' πλέον είναι τρόπος ζωής, αλλά και για τους νέους οδηγούς που το 20% της προσοχής τους αφιερώνεται σε αυτές.
Αφήστε που είναι και επικίνδυνο σε σημείο τρακαρίσματος!!!!Πραγματικά είμαι εξοργισμένος για τη κατάντια των δρόμων μας (για να μην αναλύσουμε εκτός λακουβων , τη ποιότητα κατασκευής τους) η οποία φτάνει έως και την άθλια εθνική μας οδό (π.χ. αθηνών - λαμίας).
Τα είπα και ηρέμησα.
Να είστε όλοι καλά
-
Ερώτηση:
Γιατί προτείνεται το εξής;
'Όταν δείτε λακούβα που δε μπορείτε να αποφύγετε,
ΜΗΝ κόψετε ταχύτητα,αλλά περάστε όπως είστε!'
( http://www.eftaxias.gr/homepage/index/t ... igies.html )
Ενστικτωδώς όλοι κόβουν ταχύτητα,θεωρώντας πως
μειώνουν τις επιπτώσεις στο όχημά τους.. -
Νεα ρυθμιση που ακουσα στις ειδησεις για τις κακοτεχνιες των δρομων:
Καλεις επι τοπου την τροχαια η οποια σου δινει μια βεβαιωση οτι επαθε ζημια το αυτοκινητο σου λογω κακοτεχνιας του δρομου κ με αυτη τη βεβαιωση παιρνεις ΑΜΕΣΑ -απ'οτι λενε- εως κ 600 ευρα απο το δημο ή τη νομαρχεια! Για να δουμε... θα το πιστεψω μονο οταν το δω, ελπιζω οχι απο πρωτο χερι... -
Αφου ρε eizo ο τυπος εχει καταστημα με ζαντες!!! τι να ελεγε; αποφυγε τε την;;
Σοβαρα τωρα, προσπαθησα να σκεφτω μια λογικη εξηγηση και επειδη δεν κατεχω αρκετα τα τεχνικα περι αναρτησης και ζαντας για να εξετασω αν θα παθει μικροτερη ζημια η οχι , συγκεντρωθηκα πανω στην ασφαλεια.
Σκεφτηκα δλδ οτι για να σου λεει 'αν δεν μπορεις να την αποφυγεις' σημαινει οτι μαλλον την εχεις δει λιγο αργα. Αν φρεναρεις αποτομα για να προστατευσεις τις ζαντες σου, ο απο πισω σου που μεχρι τωρα σε εβλεπε οτι πηγαινες με καποια ταχυτητα και αφου αυτος δεν βλεπει τι λακουβα, πιστευει οτι εσυ θα διατηρησεις την ταχυτητα σου. Εσυ φρεναρεις, ο απο πισω δεν το περιμενει, φρεναρει πολυ αργοτερα και μπουμ
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Ερώτηση:
Γιατί προτείνεται το εξής;
'Όταν δείτε λακούβα που δε μπορείτε να αποφύγετε,
ΜΗΝ κόψετε ταχύτητα,αλλά περάστε όπως είστε!'
( http://www.eftaxias.gr/homepage/index/t ... igies.html )
Ενστικτωδώς όλοι κόβουν ταχύτητα,θεωρώντας πως
μειώνουν τις επιπτώσεις στο όχημά τους..Το μόνο που εγώ μπορώ να σκεφτώ είναι ότι το λέει για να μην συμπιεστεί η μπροστινή ανάρτηση και μετά όταν σκάσει στην λακούβα πάθει ζημιά, μόνο που στην περίπτωση αυτή:
- Η ζημιά δεν αφορά στα λάστιχα
- Λίγο πριν πέσεις αφήνεις το φρένο
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Ερώτηση:
Γιατί προτείνεται το εξής;
'Όταν δείτε λακούβα που δε μπορείτε να αποφύγετε,
ΜΗΝ κόψετε ταχύτητα,αλλά περάστε όπως είστε!'
( http://www.eftaxias.gr/homepage/index/t ... igies.html )
Ενστικτωδώς όλοι κόβουν ταχύτητα,θεωρώντας πως
μειώνουν τις επιπτώσεις στο όχημά τους..Το μόνο που εγώ μπορώ να σκεφτώ είναι ότι το λέει για να μην συμπιεστεί η μπροστινή ανάρτηση και μετά όταν σκάσει στην λακούβα πάθει ζημιά, μόνο που στην περίπτωση αυτή:
- Η ζημιά δεν αφορά στα λάστιχα
- Λίγο πριν πέσεις αφήνεις το φρένο
Αυτό όντως ισχύει μερικώς. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και στα σαμαράκια - δηλαδή, να μειώσεις την ταχύτητά σου (που είναι και το ζητούμενο) και μόλις πρίν το bump να αφήσεις το φρένο ώστε να δώσεις 'αέρα' στην ανάρτηση να το αποροφήσει.
Στο δικό μου αυτοκίνητο αν είμαι 'επάνω' στα φρένα την στιγμή που περνάω απο λακκούβα/σαμαράκι, θα αφήσω το spoiler πίσω και θα 'σερφάρω' με την ποδιά της μηχανής στην άσφαλτο (αν υπάρχει δηλαδή) ....
-
Οσο στρωνουν την ασφαλτο που κραταει 6 μηνες και μετα γινεται γυαλι/χαος και οι νεοι δρομοι δεν πατιουνται σωστα ετσι θα ειναι...
Αυτο που μου την δινει ειναι τα ΦΡΕΑΤΙΑ..
Οταν στρωσανε την Βουλιαγμενης προς Αθηνα χαρηκα κ γω οτι εγινε δρομος εκεινο το ΠΡΑΓΜΑ
Μεχρι που ειδα οτι τα φρεατια ηταν στην θεση τους και επρεπε να κανεις σλαλομ να τα αποφυγεις... (με κυνδινο να προκαλεσεις ατυχημα...)
Αποτυχημενη προσπαθια να ευθυγραμμιστει η ασφαλτος με τα φρεατια κ ετσι εχεις η φρεατιο 5εκ πανω απο ασφαλτο η κατω...
Τοσα λεφτα παιρνουν οι δημοι την ιδια μερα που στρωνεται ο δρομος πρεπει κ το φρεατιο να ευθυγραμμιζεται....Αληθεια ποιανου υποχρεωση αποτελει αυτο??? Αυτου που στρωνει η της ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, ΕΥΒ κλπ?????
Οχι αλλα ΦΡΕΑΤΙΑ!!!!
-
Κάτι αντίστοιχο γίνεται και με τους αρμούς διαστολής σε γέφυρες. Όταν έστρωσαν τη γέφυρα Ροσινιόλ στο ποτάμι χαρήκαμε όλοι γιατί εκείνη η στροφή στη Φόρντ είχε φάει πολύ κόσμο. Όμως οι αρμοί διαστολής στην κάθοδο είναι περίπου 5 εκ. βαθύτεροι από το οδόστρωμα με αποτέλεσμα όταν περνάς από πάνω τους να βροντάει όλο το αμάξωμα. Ένας μάλιστα είναι σε έξοδο στροφής, με αποτέλεσμα να τον πατάς με το αυτοκίνητο λοξά και να έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις την αποτελεσματικότητα της ανάρτησής σου στον έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Οντως πλεον δεν αξιζει να αγοραζεις ζαντικο... καλυτερα τις χαλυβδινες με τασι, τουλαχιστον να τις ισιωνεις!Spiros εχω την εντυπωση πως οι χαλυβδινες δεν ισιωνουν. Τουλάχιστον ετσι μου ειπε ο Καλογριτσας οταν επεσα σε μια λακουβα και τη στραβωσα
-
Αν πας πολύ αργά, δεν παθαίνεις τίποτα με λακούβα. Αν πας πιο γρήγορα χτυπάει.
Αν πάλι πας πολύ γρήγορα, τότε δεν προλαβαίνει να εκταθεί τελείως ο τροχός-ανάρτηση μέσα στην λακούβα και να χτυπήσει βγαίνοντας στο κανονικό (πάλι) επίπεδο του δρόμου και είναι πιο ανεπαίσθητο το χτύπημα.Βέβαια αν μιλάμε για μικρή λακούβα, και με 20-30 την περνάς 'αποπάνω', μια μέτρια ίσως θέλει ακόμα και τριψήφιο νούμερο, ενώ μια πραγματικά μεγάλη ίσως να πρέπει να σπάσεις το φράγμα του ήχου!!
Στην Αουτοστράντα μου έχει τύχει μερικές πραγματικά μεγάλες λακούβες να τις περάσω ανώδυνα επειδή ήμουν με 160, ενώ με 70-80 θα είχε διαλυθεί αν μη τι άλλο η ζάντα...
-
Εχουν λακούβες οι autostrade?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Εχουν λακούβες οι autostrade?Αμέ!
Και... κακιασμένες μάλιστα!!!Δεν είναι κυματοειδείς σαν τις δικές μας που το αμάξι χορεύει... σέηκ, αλλά σε κάποια σημεία (ευτυχώς όχι πάρα πολλά) έχει 'σκισίματα' στο δρόμο, σαν να λείπουν κάποιες στρώσεις ασφάλτου και φάνηκαν οι παλιές, και η λακούβα μπορεί να είναι και 5-10 εκατοστά βάθος με τετράγωνο χείλος... Με το Ίμπιζα μια φορά απορρούσα που δεν στράβωσε ζάντα και που δεν χάλασε η ευθυγράμμιση... Μεγάλο τράνταγμα, παρότι πήγαινα 130+...
Γενικά τις προσέχουν, και δεν έχουν καμία σχέση με τις ελληνικές σε ποσότητα, και οι δρόμοι έχουν τραχιά άσφαλτο που κρατάει, επίπεδη επιφάνεια που οδηγείς χωρίς να νιώθεις πως είσαι σε φουρτουνιασμένη θάλασσα, αλλά έχει τέτοιες λακούβες, που φαίνονται την τελευταία στιγμή και συνήθως δεν μπορείς (προλαβαίνεις) να κάνεις απολύτως τίποτα (αν είσαι τυχερός βλέπεις τον μπροστινό σου να πέφτει και παίρνεις τα μέτρα σου αλλιώς βράστα...)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν είναι κυματοειδείς σαν τις δικές μας που το αμάξι χορεύει... σέηκ, αλλά σε κάποια σημεία (ευτυχώς όχι πάρα πολλά) έχει 'σκισίματα' στο δρόμο, σαν να λείπουν κάποιες στρώσεις ασφάλτου και φάνηκαν οι παλιές, και η λακούβα μπορεί να είναι και 5-10 εκατοστά βάθος με τετράγωνο χείλος...Έτσι όπως τις περιγράφεις μοιάζουν είτε με νεροφαγώματα είτε με σκασίματα από απότομη θερμική διαστολή/συστολή. Πόσο βόρεια στην Ιταλία ήταν αυτό; Έχει χιόνια εκεί κάποια εποχή του χρόνου;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δεν είναι κυματοειδείς σαν τις δικές μας που το αμάξι χορεύει... σέηκ, αλλά σε κάποια σημεία (ευτυχώς όχι πάρα πολλά) έχει 'σκισίματα' στο δρόμο, σαν να λείπουν κάποιες στρώσεις ασφάλτου και φάνηκαν οι παλιές, και η λακούβα μπορεί να είναι και 5-10 εκατοστά βάθος με τετράγωνο χείλος...
Έτσι όπως τις περιγράφεις μοιάζουν είτε με νεροφαγώματα είτε με σκασίματα από απότομη θερμική διαστολή/συστολή. Πόσο βόρεια στην Ιταλία ήταν αυτό; Έχει χιόνια εκεί κάποια εποχή του χρόνου;
Αν έχει λέει...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν είναι κυματοειδείς σαν τις δικές μας που το αμάξι χορεύει... σέηκ, αλλά σε κάποια σημεία (ευτυχώς όχι πάρα πολλά) έχει 'σκισίματα' στο δρόμο, σαν να λείπουν κάποιες στρώσεις ασφάλτου και φάνηκαν οι παλιές, και η λακούβα μπορεί να είναι και 5-10 εκατοστά βάθος με τετράγωνο χείλος...Τώρα που το λες, θυμήθηκα γιατί σε κάποια σημεία πήγαιναν περίεργα τα πούλμαν με τα οποία έχω διασχίσει την Ιταλία... Ηταν κι ένας από τους (πολλούς) λόγους που έβριζε ένας οδηγός (μετά τον βρίζαμε εμείς, αλλά αυτό είναι άσχετο...)
-
Να προσθέσω κάτι για τα φρεάτια που είπε κάποιος φίλος.
Στην νέα είσοδο της Θεσ/νίκης (ερχόμενος από Λάρισα) έχουν φτιάξει μια γέφυρα με την οποία κερδίζεις 4 χιλιόμετρα διαδρομής. Η γέφυρα αυτή κατασκευαζόταν επί 1, 5 ή και παραπάνω χρόνια. Όταν εγινε είπαμε επιτέλους και ένα κομμάτι καλό, θα μπάινουμε γρήγορα στη πόλη. Αμ δε. Είναι γεμάτη φρεάτια στην δεξιά και στην αριστερή λωρίδα. Τα φρεάτια -εδώ είναι το κακό- προεξέχουν από το επίπεδο της ασφάλτου και για να τα ευθυγραμόσουν με την άσφαλτο έχουν φτιάξει μικρά σαμαράκια (!!!!). Η μοναδική λωρίδα που απέμεινε για νε κινηθείς με ασφάλεια είναι η μεσαία...... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δεν είναι κυματοειδείς σαν τις δικές μας που το αμάξι χορεύει... σέηκ, αλλά σε κάποια σημεία (ευτυχώς όχι πάρα πολλά) έχει 'σκισίματα' στο δρόμο, σαν να λείπουν κάποιες στρώσεις ασφάλτου και φάνηκαν οι παλιές, και η λακούβα μπορεί να είναι και 5-10 εκατοστά βάθος με τετράγωνο χείλος...
Έτσι όπως τις περιγράφεις μοιάζουν είτε με νεροφαγώματα είτε με σκασίματα από απότομη θερμική διαστολή/συστολή. Πόσο βόρεια στην Ιταλία ήταν αυτό; Έχει χιόνια εκεί κάποια εποχή του χρόνου;
Πιθανώς (μάλλον) να είναι έτσι.
Χιόνια έχω πετύχει οδηγώντας από την Μπολώνια και βορειότερα. -
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Στην νέα είσοδο της Θεσ/νίκης (ερχόμενος από Λάρισα) έχουν φτιάξει μια γέφυρα με την οποία κερδίζεις 4 χιλιόμετρα διαδρομής. Η γέφυρα αυτή κατασκευαζόταν επί 1, 5 ή και παραπάνω χρόνια. Είναι γεμάτη φρεάτια στην δεξιά και στην αριστερή λωρίδα. Τα φρεάτια -εδώ είναι το κακό- προεξέχουν από το επίπεδο της ασφάλτου και για να τα ευθυγραμόσουν με την άσφαλτο έχουν φτιάξει μικρά σαμαράκια (!!!!). Η μοναδική λωρίδα που απέμεινε για νε κινηθείς με ασφάλεια είναι η μεσαία......Μη ξεχνάμε και το δρόμο προς το αεροδρόμιο που φτιάχνουν τώρα λόγω Ολυμπιακών. Το ένα ρεύμα που παρέδωσαν (και προς το παρόν είναι διπλής κυκλοφορίας) προφανώς το έφτιαξε ο ίδιος Αλβανός. Και μάλιστα εκεί τα σαμαράκια που καλύπτουν τα φρεάτια είναι από άκρη σε άκρη. Από όποια λωρίδα και να πας, θα πέσεις πάνω τους. Το ΤΤ απογειώνεται με 60 χλμ. Περιμένω να δω όταν θα τον δώσουν κανονικά στην κυκλοφορία (3 λωρίδες δρόμο ανά κατεύθυνση με νησίδα) πόσα θανατηφόρα θα γίνουν.
Βέβαια αν μιλάμε για μικρή λακούβα, και με 20-30 την περνάς 'αποπάνω', μια μέτρια ίσως θέλει ακόμα και τριψήφιο νούμερο, ενώ μια πραγματικά μεγάλη ίσως να πρέπει να σπάσεις το φράγμα του ήχου!!
Εγώ πάντως στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης (από το Φιλίππειο προς τη Σταυρούπολη) το φράγμα του ήχου το έσπασα αλλά οι λακούβες επιμένουν.
-
Ο χρήστης camber έγραψε:
Στην νέα είσοδο της Θεσ/νίκης (ερχόμενος από Λάρισα) έχουν φτιάξει μια γέφυρα με την οποία κερδίζεις 4 χιλιόμετρα διαδρομής. Η γέφυρα αυτή κατασκευαζόταν επί 1, 5 ή και παραπάνω χρόνια. Είναι γεμάτη φρεάτια στην δεξιά και στην αριστερή λωρίδα. Τα φρεάτια -εδώ είναι το κακό- προεξέχουν από το επίπεδο της ασφάλτου και για να τα ευθυγραμόσουν με την άσφαλτο έχουν φτιάξει μικρά σαμαράκια (!!!!). Η μοναδική λωρίδα που απέμεινε για νε κινηθείς με ασφάλεια είναι η μεσαία......
Μη ξεχνάμε και το δρόμο προς το αεροδρόμιο που φτιάχνουν τώρα λόγω Ολυμπιακών. Το ένα ρεύμα που παρέδωσαν (και προς το παρόν είναι διπλής κυκλοφορίας) προφανώς το έφτιαξε ο ίδιος Αλβανός. Και μάλιστα εκεί τα σαμαράκια που καλύπτουν τα φρεάτια είναι από άκρη σε άκρη. Από όποια λωρίδα και να πας, θα πέσεις πάνω τους. Το ΤΤ απογειώνεται με 60 χλμ. Περιμένω να δω όταν θα τον δώσουν κανονικά στην κυκλοφορία (3 λωρίδες δρόμο ανά κατεύθυνση με νησίδα) πόσα θανατηφόρα θα γίνουν.
Βέβαια αν μιλάμε για μικρή λακούβα, και με 20-30 την περνάς 'αποπάνω', μια μέτρια ίσως θέλει ακόμα και τριψήφιο νούμερο, ενώ μια πραγματικά μεγάλη ίσως να πρέπει να σπάσεις το φράγμα του ήχου!!
Εγώ πάντως στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης (από το Φιλίππειο προς τη Σταυρούπολη) το φράγμα του ήχου το έσπασα αλλά οι λακούβες επιμένουν.
Αν οι λακούβες προεξέχουν, ή αν το κομμάτι μετά την λακούβα είναι ψηλότερο από ότι το πριν τη λακούβα, όσο και να τρέχεις θα κοπανήσει...
Που ό,τι και να κάνεις θα κοπανήσει, απλώς αν είναι λακούβα που δεν 'ψηλώνει' κατά τη διάρκειά της αν πας πιο γρήγορα το αμάξι θα τραντάξει λιγότερο. Τώρα αν πρέπει βέβαια να καταρρίψεις κάθε ρεκόρ ταχύτητας επί ξηράς δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλές, ή μήπως είναι προτιμότερο να κόψεις ταχύτητα και αν γλιτώσει το αυτοκίνητο γλίτωσε..
Πάντως καλό είναι αν φρενάρουμε να αφήνουμε το φρένο πριν πέσουμε στην λακούβα, να αποφορτιστούν οι τροχοί (αυτό ισχύει για όλων των ειδών τις λακούβες, σαμάρια, κρατήρες, κάμπους και λιβάδια!
Λακούβες & Νέοι Οδηγοί...