Ο χρήστης ililias έγραψε:
Δεν ξέρουν τι είναι ανάποδο τιμόνι:
το 70-75% οσων είναι πάνω απο 40χρονών ...Το 70 - 75% των άνω των 40, έχει εμπειρία από πισωκίνητα. Αδύνατον να μην ξέρουν από ανάποδο τιμόνι.
Πες τα... Σεβασμός στην τρίτη ηλικία
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Δεν ξέρουν τι είναι ανάποδο τιμόνι:
το 70-75% οσων είναι πάνω απο 40χρονών ...Το 70 - 75% των άνω των 40, έχει εμπειρία από πισωκίνητα. Αδύνατον να μην ξέρουν από ανάποδο τιμόνι.
Πες τα... Σεβασμός στην τρίτη ηλικία
Ο χρήστης kasel έγραψε:
φιλε camber εχω παει σε πιστα.να μην αμφιβαλλεις.ξερεις τι ατομα ειδα κυριως εκει;ατομα με φτιαγμενα αμαξια,πολυ γκαζιαρικα που θελαν να δοκιμασουν τα ορια τους και τα ορια του αυτοκινητου τους.δεν μπορεις να πας να κανεις οπως λες συχνη εξασκηση γιατι ειναι πανακριβα.οταν μου ηρθε το ζαντολαστιχο μπροστα μου το απεφυγα με ηρεμο ελιγμο.
**πιο σημαντικο για μενα ειναι η οδηγικη παιδεια.η ικανοτητα οδηγησης εξαρταται απο το ταλεντο του καθενος **και την εμπειρια του πανω στο δρομο.
τα ατομα που πηγαιναν στις πιστες ειναι τα ιδια ατομα που τρεχουν με 200 στο διεθνη.
Όταν δηλ. εξασκείσαι σε κάτι γίνεσαι χειρότερος;
Τα άτομα για τα οποία μιλάς ΔΕΝ πηγαίνουν σε πίστες αλλά πάνω-κάτω στις παραλιακές.
Οδηγική παιδεία μπορεί να έχει κι ένας μαθητής δημοτικού. Σημαίνει οτι είναι και καλός οδηγός;
Εμπειρία; Ναι, βοηθάει. Αλλά πρέπει πρώτα να ζήσεις για να την αποκτήσεις.
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω πανω κατω συμφωνω με τον kacelεχουμε και λεμε, για να ειμαστε σωστοι οδηγοι και να εχουμε οδηγικη παιδεια πρεπει να :
διαβαζουμε περιοδικα αυτοκινητου
παρακολουθουμε μαθηματα σε ειδικες σχολεςρε ειστε σοβαροι? δηλαδη σε αλλες χωρες 'με οδηγικη παιδεια' τι ποσοστο παει σε πιστες?
αυτα τα safetrack και λοιπα, νομιζω ειναι για καποιον που ειναι αποφασισμενος να τρεξει.... στο δρομο και δεν θελει να σκοτωθει.αλλα τα μαγκακια που περιγραφει και ο δασκαλος δεν προκειται να πανε.
οι γονεις μου οδηγουν χρονια και αυτες οι δοκιμασιες δεν θα τους ειχαν βοηθησει ποτε.εγω με το αμαξι που οδηγω τωρα νομιζω οτι δε θα μου προσφερουν τιποτα.
Άλλο η οδηγική παιδεία κι άλλο η οδηγική ικανότητα.
Η οδηγική παιδεία έχει σχέση με τους κανόνες οδήγησης (και το σεβασμό προς τους άλλους οδηγούς) και όχι με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου.
Άλλο να ξέρεις ποδόσφαιρο κι άλλο να είσαι ποδοσφαιριστής.
Ο χρήστης kasel έγραψε:
**ενω οι οδηγοι μηνων αν μαθουν στη πιστα ελιγμους αποφυγης τοτε σε μια απροοπτη στιγμη πανω στην εθνικη θα αντιδρασουν σωστα.καλα ειμαστε σοβαροι τωρα;**στη πιστα δεν υπαρχει απροοπτο επειδη το περιμενουν.στην εθνικη υπαρχει.δεν υπαρχει λογος να βαρεσει το αμαξι 5 και 6 φορες.οταν ειναι απειρος πηγαινει σιγα και προσεχτικα.και να ξερετε κατι.**ο δρομος δεν φταιει ποτε για τα ατυχηματα.φταιει παντα ο οδηγος.**ειναι ο δρομος κακος.πηγαινω σιγα.δεν εχω ορατοτητα.πηγαινω σιγα.εχω σουρωσει.δεν οδηγαω.απλα πραγματα.ουτε πιστες και τετοια χαζα θελουμε ουτε 50 ωρες μαθηματασε ποσα ατυχηματα εφταιγε πραγματικα ο δρομος** και οχι η ταχυτητα και η υπερεκτιμηση ικανοτητων**.αυτες δεν ειναι οι 2 βασικοτερες αιτιες ατυχηματων;μην νομιζεις οτι μαθηματα σε πιστες βοηθανε.εχω κανει φιλε μου 2 φορες στη γερμανια.πεταμενα λεφτα.πιστεψε με.
μονο ο χρονος πανω στο τιμονι και νορμαλ νοοτροπια βοηθαει σε κατι απροοπτο πανω στο δρομο.
εσυ νομιζεις αν κανεις 10 safetracks θα σε βοηθησουν αν πας στην εθνικη με 100 και σου ερθει απο το αλλο ρευμα ενα ζαντολαστιχο.μου ετυχε πριν 2 χρονια στον περιφερειακο του μοναχου.
Δεν ξέρω από που να αρχίσω!
kasel μιλάς σοβαρά; Λες οτι έχεις κάνει 2 φορές σε σχολές ασφαλούς οδήγησης (πολύ αμφιβάλω) κι οτι είναι πεταμένα λεφτά; Οι πίστες και η εξάσκηση στην πίστα δεν βοηθούν;
Δηλ. για να καταβάλω εσύ ποιά εμπειρία είχες οταν σου ήρθε το ζαντολάστιχο... Σου έρχονται κάθε μέρα;
Φυσικά και είμαστε άνθρωποι και κάνουμε λάθη. Οπότε μπορεί να υπερεκτιμήσουμε πχ την ταχύτητά μας σε μια στροφή. ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ γιατί σου εξηγούν το ΣΩΣΤΟ τρόπο αντίδρασης. Απο κει και πέρα με ΣΥΧΝΗ εξάσκηση στην ΠΙΣΤΑ αποφεύγεις τις κακοτοπιές γιατί μαθαίνεις τα ΟΡΙΑ του αυτοκινήτου σου και πως να αντιδράσεις όταν τα ξεπεράσεις. Αυτό ΔΕΝ θα στο μάθει η εμπειρία σου και η χαμηλή ταχύτητα.
Κι όταν στην Εθνική με 120 χλμ κόψεις ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ζάντα από λακούβα ξαναπές τα αυτά για τους Ελληνικούς δρόμους και τη μη αναγκαιότητα εξάσκησης στις ασφαλείς συνθήκες της πίστας.
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Αν σου πω τι είναι λάθος, θα σημαίνει ότι γνωρίζω beyond any reasonable doubt τι είναι σωστό, κάτι που δεν συμβαίνει.
Άψογος!
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Ενδεχομένως να παίζει ρόλο ότι είμαι μαθημένος στο κρασί, αλλά με 1 ποτηράκι δεν νοιώθω καμιά επίδραση πάνω μου, ούτε την παραμικρή ευθυμία.
ΔΕΝ υπαρχει καποιος που να ειναι μαθημενος στο κρασι...Αυτα ειναι ολα σχεδον μυθος!!
Όλα σχεδόν ή σχεδόν μύθος;
Ολα αυτα που λες φιλε ειναι ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ!!ΕΣΥ νομιζεις πως εισαι ΟΚ!!Υπαρχει επιδραση στον οργανισμο σου!!Αλοιμονο αν καταλαβαιναμε ο,τιδηποτε γινοταν στον οργανισμο μας!!Να μην γραφουμε τα ιδια πραγματα ολη την ωρα...
Αναφέρεσαι σε κάποιες συγκεκριμένες μελέτες ή απλά γράφεις για να γράφεις;
Φίλε **Michael-Amott **(ή μάλλον παιδί μου) έχεις υπερβεί ποτέ το όριο ταχύτητας;
.
Ο χρήστης Σταύρος Αλέξογλου έγραψε:
Η Τροχαία στο Κιλκίς κάνει ό,τι μπορεί,πραγματικά,κι εμείς από την πλευρά μας στεκόμαστε δίπλα στις Αρχές της Πόλης,στο Δήμο,τη Νομαρχία,βελτιώνοντας με όλες μας τις δυνάμεις,ό,τι μπορούμε,π.χ,σε μάθημα οδήγησης,αν δω Ρουμάνικη(συνήθως...) νταλίκα χωρίς φώτα ή να γέρνει παράξενα από το φορτίο,καλώ φίλους στην ομάδα Ζ,όχι για να γράψουν,δεν έχει και νόημα,αλλά για να ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ.Αυτή η νταλίκα,πιο κάτω,μπορεί κάποιον να 'φάει'...
Αν είσαι ο Σταύρος που νομίζω μπράβο για την καλή δουλειά. Μάλλον είσαι η εξαίρεση των εκπαιδευτών όμως και όχι ο κανόνας.
Τώρα όσον αφορά την Τροχαία του Κιλκίς δυστυχώς ξέρω πολύ καλά τι κάνει!
Τη στήνει στην Εθνική πριν τη διασταύρωση του Κιλκίς όπου σε απέραντη ευθεία υπάρχει 1 χιλ πριν τη διασταύρωση πινακίδα 60
Το επόμενο σημείο η περιφερειακή Κιλκίς που τη στήνουν λίγο πριν την είσοδο στην πόλη και φυσικά γράφουν τους πάντες. Σε δρόμους με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και νησίδα το όριο είναι 50 επειδή θεωρείται κατοικημένη περιοχή (χωρίς κατοίκους όμως)
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Τι σχέση έχει ο kouk με τους 45χρονους;
Έλεγα μήπως γνωρίζει κανέναν, να μας πει με πόσο πάνε...
Εγώ γνωρίζω εμένα, αλλά δεν γιατί υπάρχει και ο Michael-Amott
Είναι μάλλον αδύνατο όπως φαίνεται να μιλήσεις για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ χωρίς να ξεσηκώσεις θύελλα αντιδράσεων από όλες τις πλευρές!
Οδηγώ εδώ και 29 χρόνια (26 νόμιμα ). Την εποχή εκείνη δεν υπήρχε η ποτοαπαγόρευση και η οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες ήταν νόμιμο και σύνηθες φαινόμενο.
Οδηγήσαμε χιλιάδες χιλιόμετρα μεθυσμένοι και κανένας από όσους ξέρω δεν σκοτώθηκε, τραυματίστηκε ή προκάλεσε τραυματισμό σε άλλους. Το γεγονός αυτό ΔΕΝ αποδεικνύει τίποτα, γιατί το αλκοόλ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων κάθε χρόνο. Αλλά είναι το αλκοόλ **το ίδιο **επικίνδυνο για τον καθένα; Και πόσο επηρεάζει τις οδηγικές ικανότητες ενός τακτικού πότη;
Όπως έγραψα και σε προηγούμενο post, οι επιστημονικές έρευνες για το θέμα γίνονταν με άλλο τρόπο παλαιότερα. Προσθέστε σ' αυτό οτι στην εποχή μας ΔΕΝ γίνονται έρευνες με υποκείμενα τακτικούς πότες. Όσο κι αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω σχετική βιβλιογραφία.
Υπάρχουν όμως 2-3 έρευνες που μπόρεσα να βρω από την εποχή του 60 και 70. Οι πότες δεν θα εκπλαγούν από το γεγονός οτι οι οδηγοί που ήταν συνηθισμένοι στο αλκοόλ έκαναν **ταχύτερους **γύρους στην πίστα μετά από κάνα δυό ποτάκια (όπως έγραψα και σε προηγούμενο post κάτι αντίστοιχο συνέβη και με μένα το 95 σε έρευνα του ΑΠΘ σε εξομοιωτή).
Αυτές οι έρευνες πλέον έχουν κρυφθεί-αποσυρθεί, θεωρούνται αντικοινωνικές και εγκληματικές. ΓΙΑΤΙ; Σήμερα ως υποκείμενα των ερευνών προτιμούνται οι μικρές ηλικίες (με τη δικαιολογία οτι σ' αυτές συμβαίνουν και τα περισσότερα θανατηφόρα από αλκοόλ) οι οποίες είναι ακόμα αμάθητες στο ποτό.
Στην Αμερική το όριο μέθης ήταν 0.10 μέχρι το 2001 αν δε κάνω λάθος. Τώρα είναι 0.08 (Στην Ελλάδα 0.05). Τα στατιστικά λένε οτι υπήρχε μείωση 4-7% των ατυχημάτων που είχαν ως αίτιο το αλκοόλ. Αλλά ΔΕΝ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ οι παραβάσεις! Δηλαδή είτε οι Αμερικανοί ούτως ή άλλως δεν έπιναν πάνω από 0.08 είτε αυτοί που πίνουν παραπάνω δεν προκαλούν σημαντικό αριθμό ατυχημάτων. Επίσης από τους παραβάτες το 96% ΔΕΝ έχει υποπέσει ξανά στο ίδιο παράπτωμα. Δεν είναι δηλαδή ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΠΟΤΕΣ.
Αν το Κράτος ενδιαφερόταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για τον Πολίτη θα προσπαθούσε να μάθει το ΓΙΑΤΙ.
Παραθέτω συνοπτικά μερικά αποτελέσματα ερευνών:
Norwegian University of Science and Technology
Οι δυσλεκτικοί είχαν χρόνο αντίδρασης μειωμένο κατά 20-30% σε σχέση με μη δυσλεκτικούς. Ο χρόνος αυτός είναι χειρότερος ενός ατόμου με μέτρια κατανάλωση αλκοόλ.
Θα έπρεπε δηλαδή οι δυσλεκτικοί να μη βγάζουν δίπλωμα;
British journal Occupational and Environmental Medicine
Τα άτομα που ήταν ξύπνια για 17-19 ώρες απέδωσαν χειρότερα από αυτούς που είχαν ποσοστό αλκοόλης στο αίμα 0.05.
Πως όμως να κόψεις κλήση σε κάποιον που απλά ήταν όλη μέρα στη δουλειά και γυρνάει κουρασμένος το βράδυ σπίτι του;
Stanford University
Η αντίδραση αυτών που είχαν ποσοστό αλκοόλ 0.057 ήταν 263ms, αυτών που είχαν 0.083 276ms και αυτών που ροχαλίζουν το βράδυ (!) 266ms.
Μη ροχαλίζετε το βράδυ. Θα σκοτωθείτε!
Δεν είμαστε ζώα, ούτε ρομπότ φίλε Michael-Amott. Σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι έχουμε το δικαίωμα της ΓΝΩΜΗΣ και της ΓΝΩΣΗΣ. Κάποιοι προσπαθούν να μας περάσουν το ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ. Δικαίωμά σου να το ακολουθήσεις, δικαίωμά μου να διαφωνήσω.
Αν όλα όσα έκανε ένα Κράτος ήταν θεμιτά και πάντα για το καλό του πολίτη, τότε να επικροτήσουμε όλοι χωρίς δεύτερη σκέψη το Κόσοβο, το Ιράν, τους φοροεισπραχτικά μέτρα, το πάγωμα μισθών, τις μίζες κλπ.
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Ξέρω πότε έχω πιεί και κατά πόσο είμαι ικανός για οδήγηση. Δεν χρειάζεται να έρθει να μου το πει το κράτος μ' ένα αμφιβόλου ποιότητας test.
Όπως ξέρω και πότε είμαι άρρωστος. Δεν χρειάζεται να μου το πει ο γιατρός.Εγω θα παω στη Ferrari απο οτι φαινεται κι εσυ θα βαλεις υποψηφιοτητα για πρωθυπουργος στις επομενες εκλογες!Ε, Γιατρε μου??
OK Σούμι