-
Την τελευταία εβδομάδα κινήθηκα αρκετά στις εθνικές οδούς με την τετραμελή οικογένεια και το πορτ μπαγκάζ γεμάτο. Μέσος όρος κατανάλωσης μεταξύ 4.5 και 5 λίτρα (4.7 στο τελευταίο γέμισμα). Με τις ίδιες συνθήκες, από σταθμό Μεγάρων μέχρι τον επόμενο (Βέλο;) πηγαίνοντας λίγο παραπάνω από τα όρια για 62 χλμ και με μέση ταχύτητα 103χλμ/ ώρα η μέση κατανάλωση ήταν 4.7 λίτρα ανά 100χλμ. Τα 6.5 και 7 λίτρα απορώ πώς προκύπτουν.
-
Με ποιό αμάξι;
-
Με ποιό αμάξι;
O agpr νομίζω έχει Corolla 1.8 hybrid
-
Την τελευταία εβδομάδα κινήθηκα αρκετά στις εθνικές οδούς με την τετραμελή οικογένεια και το πορτ μπαγκάζ γεμάτο. Μέσος όρος κατανάλωσης μεταξύ 4.5 και 5 λίτρα (4.7 στο τελευταίο γέμισμα). Με τις ίδιες συνθήκες, από σταθμό Μεγάρων μέχρι τον επόμενο (Βέλο;) πηγαίνοντας λίγο παραπάνω από τα όρια για 62 χλμ και με μέση ταχύτητα 103χλμ/ ώρα η μέση κατανάλωση ήταν 4.7 λίτρα ανά 100χλμ. Τα 6.5 και 7 λίτρα απορώ πώς προκύπτουν.
Φίλε μου με ποιό μοντέλο ακριβώς? Να ξαναπώ ότι εγώ ενδιαφέρομαι για το mild hybrid με μπαταρία 48V. Όχι το full hybrid αλλά ούτε και το plugged in!
Εσύ ποιό ακριβώς έχεις?
Ευχαριστώ!
-
To κορολα έχει νομίζω. Αν σε βολεύει από χώρους γιατί κοιτάς πολύ ποιο ευρύχωρο αμάξι.
Εκτός αν πας στο βαγκον.
-
Η σωστή οπτική για μένα είναι να μην σκέφτεσαι το 2026 ή το 2030 γιατί θα πέσεις έξω στις προβλέψεις σου και ότι και να πάρεις το ίδιο απαρχαιωμένο θα θεωρείται.
Πάρε με βάση το σήμερα. Μια Χαρά αυτοκίνητο είναι το TUCSON με λίγο παραπάνω κατανάλωση 9 λίτρα από ότι ο ανταγωνισμός αλλά όχι και κάτι τρελό αναλογιζόμενος ότι είναι ένα μεγάλο SUV. Αν το κυκλοφορείς πόλη θα καίει και λιγότερο έξαλλου.
Αν θες την καλύτερη οικονομία πας σε TOYOTA αλλά αυτό είναι μονο 1 παράγοντας από 100 που υπάρχουν και κοιτάμε σε ένα αυτοκίνητο.
Δεν έχεις κάνει τον κόπο να γράψεις τις ανάγκες σου οπότε δεν σου προτείνω τίποτα, αν κάνεις τον κόπο και γράψεις μπορείς να πάρεις πολλές γνώμες και να το σκεφτείς.
-
Sorry, το corolla 1.8 έχω. Η ένσταση μου αφορούσε στα 6.5 και 7 λίτρα που θα καταναλώνε το υβριδικό corolla.
Είμαι σε κλίμα διακοπών, μην με παρεξηγείτε
Edit: Προς τον νηματοθέτη: μην αγοράσεις αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει. Πάρε το tucson, αφού αυτό σου κάνει κέφι.
-
@Ετσι για το σπάσιμο.
Οχι φευ αλλά φηβ.
-
Ρε παιδιά ο νηματοθετης απλά ρώτησε αν έχει κάποιος στοιχεία για πραγματική κατανάλωση του Tucson με τον κινητήρα που τον ενδιαφέρει.
Πλέον η μέθοδος WLTP είναι αρκετά ρεαλιστική ιδίως αν βρεις τα στοιχεία για τους διαφορετικούς κύκλους.
Ορίστε: https://www.auto-data.net/en/hyundai-tucson-iv-1.6-t-gdi-150hp-mhev-dct-42120
Fuel consumption at Low speed (WLTP)
7.8-7.9 l/100 km
30.16 - 29.77 US mpg
36.22 - 35.76 UK mpgFuel consumption at Medium speed (WLTP)
6.1-6.2 l/100 km
38.56 - 37.94 US mpg
46.31 - 45.56 UK mpgFuel consumption at high speed (WLTP)
5.4-5.5 l/100 km
43.56 - 42.77 US mpg
52.31 - 51.36 UK mpgFuel consumption at very high speed (WLTP)
6.8-7 l/100 km
34.59 - 33.6 US mpg
41.54 - 40.35 UK mpg -
Μπα αισιόδοξα είναι και αυτά τα νούμερα. Παραπάνω είναι.
-
Δηλαδή στο high speed καταναλωνει οσο ενα swift;;;
-
Mε αεροδυναμική SUV και βάρος άνω του 1.5 τόνου, δεν τα βλέπω πολύ ρεαλιστικά τα νούμερα.
Επίσης για κάποιον λόγο οι κορεάτικοι κινητήρες ανέκαθεν δεν ειναι τόσο αποδοτικοί σε καύσιμο όσο ευρωπαϊκοί/ιαπωνικοί.
(Πρώην κάτοχος ΚΙΑ)
-
Ισχύει αυτό. Ένας παράγοντας είναι ότι τα κορεατικά ήταν βαρύτερα από τα ευρωπαϊκά σαν σκάφη.
-
Η σωστή οπτική για μένα είναι να μην σκέφτεσαι το 2026 ή το 2030 γιατί θα πέσεις έξω στις προβλέψεις σου και ότι και να πάρεις το ίδιο απαρχαιωμένο θα θεωρείται.
Πάρε με βάση το σήμερα. Μια Χαρά αυτοκίνητο είναι το TUCSON με λίγο παραπάνω κατανάλωση 9 λίτρα από ότι ο ανταγωνισμός αλλά όχι και κάτι τρελό αναλογιζόμενος ότι είναι ένα μεγάλο SUV. Αν το κυκλοφορείς πόλη θα καίει και λιγότερο έξαλλου.
Αν θες την καλύτερη οικονομία πας σε TOYOTA αλλά αυτό είναι μονο 1 παράγοντας από 100 που υπάρχουν και κοιτάμε σε ένα αυτοκίνητο.
Δεν έχεις κάνει τον κόπο να γράψεις τις ανάγκες σου οπότε δεν σου προτείνω τίποτα, αν κάνεις τον κόπο και γράψεις μπορείς να πάρεις πολλές γνώμες και να το σκεφτείς.
Καλησπέρα Cirus,
Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και την πολύ λογική οπτική που παραθέτεις!
Δες το από κάτω link, είναι το άλλο θέμα που έχω ανοίξει παραθέτοντας ακριβώς τις ανάγκες μου, budget και ανάμεσα σε ποια 2 αμάξια είμαι!:
Θα δεις ότι είμαι ανάμεσα σε Tuscon και Corolla. Tuscon διότι αυτό μου αρέσει πιο πολύ αλλά η κατανάλωση σε σχέση με το corolla με βάζει σε σκέψεις. Όχι ότι υπάρχει οικονομικό ζήτημα με την κατανάλωση του Tuscon δόξα τω Θεώ ο μισθός μου μου το επιτρέπει. Αλλά το σκέφτομαι για τους λόγους που θα δεις ότι εξηγώ.
Ευχαριστώ!
-
Συγγνώμη, αλλά η λογική του Cirus είναι τελείως παράλογη. Τι πάει να πει 'όλα θα είναι απαξιωμένα'; Διαφαίνονται κάποιες σαφέστατες τάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, που μας δείχνουν προς τα πού πάει το πράγμα. Αυτό ΔΕΝ είναι υπό αμφισβήτηση. Αυτό που παίζεται είναι το πόσο γρήγορα θα γίνουν αυτές οι μεταβολές, τίποτα άλλο.
Δίλημμα φορουμίστα: Hummer 6.000 κυβικά ή υβριδικό Fiat Panda με φυσικό αέριο; Πάρε ό,τι θες, έτσι κι αλλιώς σε λίγα χρόνια, όλα απαξιωμένα θα είναι.
ΥΓ. Μου φαίνεται ότι ψάχνεις δικαιολογία για να πάρεις το Tuscon. Κάποιον να σου δώσει αυτή την ελάχιστη ώθηση που χρειάζεται για να μπεις στην αντιπροσωπεία. Αν είναι έτσι, μην το κουράζεις το ζήτημα. Ούτε να μας βάζεις να γράφουμε χωρίς να υπάρχει αντίκρισμα. Πήγαινε πάρτο και YOLO!
-
Sorry, το corolla 1.8 έχω. Η ένσταση μου αφορούσε στα 6.5 και 7 λίτρα που θα καταναλώνε το υβριδικό corolla.
Είμαι σε κλίμα διακοπών, μην με παρεξηγείτε
Edit: Προς τον νηματοθέτη: μην αγοράσεις αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει. Πάρε το tucson, αφού αυτό σου κάνει κέφι.
agpr το sedan ή το touring sports εχεις?
Επίσης, όπως είπες με την οικογένεια μέσα και φουλ γεμάτο αμάξι, όταν πρέπει να κάνεις μία προσπέραση, τη κάνεις άνετα χωρίς να το σκεφτείς ή το διπλοσκέφτεσαι με το συγκεκριμένο corolla?
Ρωτάω γιατί είμαι ακριβώς ανάμεσα σε αυτά τα 2 αμάξια (το κάθε ένα για εντελώς διαφορετικούς λόγους) είτε το Tuscon είτε το Corolla 1.8L hybrid (είτε sedan είτε touring sports θα το δω στο test drive).
Ευχαριστώ!
-
Λεωνίδα, έχω το hatchback. Πρόβλημα με τις προσπεράσεις δεν αντιμετωπίζω. Αυτή είναι η σύντομη απάντηση, αλλά δεν περιγράφει πλήρως και την πραγματικότητα. Εννοώ πως ασφαλώς υπάρχουν ταχύτερα αυτοκίνητα και σε καμμία περίπτωση το corolla δεν είναι warm hatch. Δεν πρόκειται, όμως, και να σε φέρει σε δυσκολη θέση αν προσπερνάς φορτηγό. Από την άλλη, αν μια προσπέραση είναι οριακή, έχοντας την οικογένεια μάλιστα μέσα, δεν πρόκειται να την επιχειρήσω.
Το υβριδικό διαφέρει αρκετά στην οδήγηση λόγω ηλεκτροκινητήρα και e-cvt. Έχει από μηδέν στροφές περισσότερη ροπή από όση είχε μέγιστη το focus 1.6 ti-vct και από όση έχουν τα περισσότερα turbo μέχρι να ξεκινήσει να σπρώχνει το turbo. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να περιμένεις τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου με 120 άλογα και πολύ καλές ρεπρίζ. Αναζήτησε στο drive το σχετικό τεστ και σύγκρινε. Ακόμα καλύτερα, οδήγησε το, αλλά θυμήσου να δοκιμάσεις τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης.
Ειλικρινά και πολύ φιλικά, όμως, σου προτείνω να πάρεις το αυτοκίνητό που σου αρέσει και μπορείς να υποστηρίξει άνετα.
-
Συγγνώμη, αλλά η λογική του Cirus είναι τελείως παράλογη. Τι πάει να πει 'όλα θα είναι απαξιωμένα'; Διαφαίνονται κάποιες σαφέστατες τάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, που μας δείχνουν προς τα πού πάει το πράγμα. Αυτό ΔΕΝ είναι υπό αμφισβήτηση. Αυτό που παίζεται είναι το πόσο γρήγορα θα γίνουν αυτές οι μεταβολές, τίποτα άλλο.
Δίλημμα φορουμίστα: Hummer 6.000 κυβικά ή υβριδικό Fiat Panda με φυσικό αέριο; Πάρε ό,τι θες, έτσι κι αλλιώς σε λίγα χρόνια, όλα απαξιωμένα θα είναι.
ΥΓ. Μου φαίνεται ότι ψάχνεις δικαιολογία για να πάρεις το Tuscon. Κάποιον να σου δώσει αυτή την ελάχιστη ώθηση που χρειάζεται για να μπεις στην αντιπροσωπεία. Αν είναι έτσι, μην το κουράζεις το ζήτημα. Ούτε να μας βάζεις να γράφουμε χωρίς να υπάρχει αντίκρισμα. Πήγαινε πάρτο και YOLO!
dimsabas, σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου.
Μα δεν κρύβω ότι μου αρέσει περισσότερο το Tuscon. Μπες και δες το παρακάτω θέμα που έχω ανοίξει όπου παραθέτω πολύ δομημένα το δίλημμά μου (στο οποίο έχεις κάνει κι εσύ το σχόλιό σου και σ'ευχαριστώ γι αυτό):
Ανέμασα στο Tuscon και Corolla είμαι και πραγματικά είμαι 50-50 για το ποιο θα πάρω. Το tuscon διότι είναι αυτό που μου αρέσει πιο πολύ αλλά με προφανές μειωνέκτημα τη κατανάλωσή του (η οποία δεν είναι απαγορευτική για τον μισθό μου, δόξα τω Θεώ μπορώ και το στηρίζω χωρίς κάποιο πρόβλημα στη καθημερινότητα της οικογένειας αλλά, είναι το γαμώτο εν έτη 2021 να πληρώνεις τόσο όταν άλλα πολύ καλά αμάξια είναι πιο οικονομικά). Και το corolla το οποίο με κρατάει αρκετά χλιαρό στην εμφάνιση και στην αισθητική του αλλά στα υπόλοιπα σου λύνει τα χέρια για όσα χρόνια και αν το έχεις. Δηλαδή το Tuscon το γουστάρω μου αρέσει ενώ το corolla είναι το τέλειο αυτοκίνητο για να εξυπηρετήσει εμένα και την οικογένεια χωρίς όμως να μου αρέσει ουσιαστικά.
Οπότε και φυσικά υπάρχει αντίκρισμα για όποιον φίλο του είναι ευχάριστο να παραθέσει την άποψη/εμπειρία του προς τον συνάνθρωπό του. Επίσης τουλάχιστον για εμένα θεωρώ 100% λογικό να ψάξω απ' όλες τις πλευρές με λεπτομέρεια και ηρεμία το ζήτημα όταν πρόκειται να δώσω 27,000€ - 29.500€......Δεν έχει να κάνει με το ότι 'ψάχνω την ώθηση και τη δικαιολογία από κάποιον άλλο για να πάρω τελικά το Tuscon' Τέλος δεν έβαλα ποτέ κανέναν με το ζόρι να γράψει.....
Είναι εξαιρετικά βοηθιτικά τα comments όλων σας και σας ευχαριστώ γι αυτό!
-
Λεωνίδα, έχω το hatchback. Πρόβλημα με τις προσπεράσεις δεν αντιμετωπίζω. Αυτή είναι η σύντομη απάντηση, αλλά δεν περιγράφει πλήρως και την πραγματικότητα. Εννοώ πως ασφαλώς υπάρχουν ταχύτερα αυτοκίνητα και σε καμμία περίπτωση το corolla δεν είναι warm hatch. Δεν πρόκειται, όμως, και να σε φέρει σε δυσκολη θέση αν προσπερνάς φορτηγό. Από την άλλη, αν μια προσπέραση είναι οριακή, έχοντας την οικογένεια μάλιστα μέσα, δεν πρόκειται να την επιχειρήσω.
Το υβριδικό διαφέρει αρκετά στην οδήγηση λόγω ηλεκτροκινητήρα και e-cvt. Έχει από μηδέν στροφές περισσότερη ροπή από όση είχε μέγιστη το focus 1.6 ti-vct και από όση έχουν τα περισσότερα turbo μέχρι να ξεκινήσει να σπρώχνει το turbo. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να περιμένεις τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου με 120 άλογα και πολύ καλές ρεπρίζ. Αναζήτησε στο drive το σχετικό τεστ και σύγκρινε. Ακόμα καλύτερα, οδήγησε το, αλλά θυμήσου να δοκιμάσεις τα διαφορετικά προφίλ οδήγησης.
Ειλικρινά και πολύ φιλικά, όμως, σου προτείνω να πάρεις το αυτοκίνητό που σου αρέσει και μπορείς να υποστηρίξει άνετα.
agpr σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!
-
Leonida αφού σου αρέσει το Tuscon και δεν έχεις θέμα με τα έξοδα βενζινης παραπάνω γιατί δεν το παίρνεις σε diesel mild hybrid τα λεφτά που θα έδινες σε βενζίνη θα τα δίνεις σε δόσεις για κάμποσο καιρό και μετά θα σου μένουν στην τσέπη?
Hyundai Tuscon 2021, 1.6L 48V 150ps 7DCT ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ