-
Με ατέλεια 4000 είναι τόσο το Γκράντλαντ . Αν αγοράσει θα την κάνει χρήση .
Λες αν έπαιρνε μια προσφορά χωρίς να αναφέρει ΤΤ και μετά ζητώντας Ατέλεια, να ήταν διαφορετική η τιμή;
Ή μήπως αν το πάρει με Ατέλεια στην Ονομαστική τιμή καταλόγου, να υπάρχουν περιθώρια για πολλά δώρα εξοπλισμού κλπ;
-
η ατέλεια δεν έχει καμία σχέση με δώρα, προωθητικά, εκπτώσεις. είναι φόρος που απλά δεν πληρώνεται στο κράτος. οπότε πάει κάπως π.χ
θέλω το τάδε μερκ + έξτρα ηλιοροφή και δερμάτινα. ο πωλητής δίνει τη τελική τιμή καταλόγου 45000. η ατέλεια κυμαίνεται π.χ 10000. οπότε 35000. προσφέρει έκπτωση 2000+ δώρο συναγερμό. τελική 33000. η έκπτωση του είναι ίδια είτε υπάρχει ατέλεια είτε όχι.
αν ακούσετε ' η έκπτωση που παίρνετε είναι μεγάλη δεν μπορώ να κάνω κάτι',σηκώνεσαι και φεύγεις.
ισχύει ότι ισχύει για όλους + την απαλλαγή.
-
ο συνδυασμός πολύ καλόυ προωθητικού (ετοιμοπαραδοτο, > 5000€) και ατελεια μπορεί να βγάλει πολύ καλό αποτέλεσμα. αν υπάρχουν και 30000 για ξοδεμα, μιλάμε για καλό Ντιλ.
-
ρε συ μπολτ δεν ειναι ακριβως ετσι, μειωνει η ατελεια και την εκπτωση αφου ενα τμημα της ειναι φορος.
-
Σήμερα πήγα πρωί στην οικοδομή , οπότε κατά τις 11 είχα χρόνο να κάνω βόλτα στα μαγαζιά .
Είδα Χ-σίντ , Κόνα , Μάζντα CX 30 , CX5 , DS 7 , GLA , GLB , 3008 , GRANDLAND , KUGA , FOCUS ACTIVE .
Ολα μπήκα μέσα και κάθησα, σε κάποια πήρα προσφορά και έκανα και μία βόλτα στην Ρενώ - Σουζούκι . Ξαναμπήκα και στο Βιτάρα , έτσι για τον Γάτο .
Στην Ρενώ ήταν διαθέσιμο και το Καπτούρ και έτσι το έκανα μόνος μου ένα μισάωρο τεστ ντράιβ...
-
Σήμερα πήγα πρωί στην οικοδομή , οπότε κατά τις 11 είχα χρόνο να κάνω βόλτα στα μαγαζιά .
Είδα Χ-σίντ , Κόνα , Μάζντα CX 30 , CX5 , DS 7 , GLA , GLB , 3008 , GRANDLAND , KUGA , FOCUS ACTIVE .
Ολα μπήκα μέσα και κάθησα, σε κάποια πήρα προσφορά και έκανα και μία βόλτα στην Ρενώ - Σουζούκι . Ξαναμπήκα και στο Βιτάρα , έτσι για τον Γάτο .
Στην Ρενώ ήταν διαθέσιμο και το Καπτούρ και έτσι το έκανα μόνος μου ένα μισάωρο τεστ ντράιβ...
...Και;..
Η συνέχεια στο επόμενο;!
-
Τι και;
Ειπε ο ανθρωπας, μπηκε στο vitara.
-
Τώρα φεύγω πάλι για την δουλειά .
Θα τα πούμε σιγά σιγά...
-
Εχουμε μαθει το προγραμμα σου! Πολλα διαλείμματα κανετε και πατε και για test drive ομαδικώς ή μου φαινεται;;;......χμμμμ
-
Τι να το κάνεις το διάλειμμα άμα πρέπει να είσαι 7.30 το πρωί στο γιαπί...
Βλέπεις δεν υπάρχει και τίποτα ανοικτό ...
Οπότε σήμερα είχε Κόμπας , Χ1 και Χ2 και τελειώσαμε ...
Εντυπώσεις από μεθαύριο που δεν θα έχω τρέξιμο....
-
Ο φίλος είναι γενικά σε σκέψεις , λόγω της γενικότερης κατάστασης με τον ιό και τις συνέπειες του , αλλά και με τις αλλαγές που γίνονται στα αμάξια , ντίζελ , ηλεκτρικά , υβριδικά . Δεν καίγεται για άμεσα , έρχονται και καινούργια μοντέλα , οπότε σκέφτεται να κάνει μία μικρή λίστα από τα υπάρχοντα και να περιμένει και τα καινούργια .
Στην συνέχεια θα μιλήσω πως μου φάνηκαν εμένα τα παραπάνω από ανέφερα .
Αρχικά θα ήθελα να σταθώ στο Κούγκα που το ψιλοείχα υποψήφιο και για μένα στο μέλλον . Σαν αυτόματο ντίζελ πάντα .
Είχα μπεί μία φορά στα γρήγορα όταν είχε πρωτοέρθει στην Καρ σέντερ που αγόρασα το αιρκρος από εκεί .
Μου ψιλοάρεσε , αλλά το είδα για πολύ λίγο .
Τώρα που το είδα αναλυτικά συνέβη το εξής . Το κάθισμα του οδηγού , ούτε κατεβαίνει όσο πρέπει κάτω , ούτε πάει αρκετά πίσω. Το αποτέλεσμα ήταν να ακουμπάω στην οροφή , οπότε το αμάξι κόπηκε .
Στα υπόλοιπα το εσωτερικό του είναι ποιοτικό , αλλά σαν σχεδιασμός θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ταιριαστό με την κατηγορία του , γιατί μοιάζει με τα μικρότερα .
Στους Κορεάτες το Χ-σιντ είναι ενδιαφέρον ως χαμηλό αμάξι , όχι όμως ιδιαίτερα ποιοτικό . Το είδα επειδή το ακούω σαν πόθο από κάποιους εδώ μέσα . Δεν νομίζω ότι είναι κάτι καλύτερο από τα ευρωπαικά , όπως το φόκους άκτιβ που μου άρεσε αρκετά , αλλά ως χάτς , όχι ως κροσόβερ, ούτε κάτι φτηνότερο .
Το Κόνα με το φέις λιφτ έγινε ακόμα πιο περίεργο , έως αμάξι που είναι σε κόμικ . Το εσωτερικό του δεν σε καμία περίπτωση ποιοτικό , είναι με σκληρά πλαστικά ανάλογα με το αιρκρος , αλλά είναι αρκετά ακριβότερο του αιρκρος χωρίς να το δικαιολογεί πουθενά .
Δίπλα στην Οπελ , ξαναείδα το Γκράνλαντ , που ενώ εξωτερικά είναι πολύ συμπαθητικό , εσωτερικά άρχισε να δείχνει πολύ παλιό , σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό το ίδιο ταμπλό στα υπάρχοντα όπελ , φαίνεται αρχαίο , μπροστά σε αυτό του νέου Μόκα .
Πιο πέρα η Ρενώ . Δεν είχε μέσα Καπτούρ , ούτε Κατζάρ . Είχε όμως διαθέσιμο ένα χειροκίνητο ντίζελ με 95 άλογα και έκδοση νταινάμικ , οπότε το πήρα για μικρή βολτίτσα του μισάωρου .
Στην νταινάμικ το είχα ξαναδεί και το επιβεβαίωσα είναι όμορφο και πολύ ποιοτικό μέσα . Ωραίο και στον δρόμο , άνετο και έδειχνε να έχει ισχύ το μικρό ντιζελάκι , όσο μπορούσες βέβαια να καταλάβεις στην διαδρομή στην Βουλιαγμένης .
Το μόνο αρνητικό , ήταν το εσωτερικό πλάτος που ήταν 5-10 πόντους στενότερο από το αιρκρος , στο επίπεδο του Αρόνα σχεδόν , που σημαίνει ότι εγώ θα ακουμπούσα στους ώμους , αν είχα έναν αντίστοιχα μεγαλόσωμο δίπλα μου .
Μπαίνοντας μετά στο Βιτάρα που ήταν δίπλα , μου φάνηκε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας από το Καπτούρ ως προς τους εσωτερικούς χώρους , αλλά μου φάνηκε πολύ παλαιός ο εσωτερικός σχεδιασμός , ενώ τα πλαστικά δεν ήταν ιδιαίτερα .
Στην Μάζντα είχα ξαναπάει πριν 2-3 μήνες , τώρα μπήκα στο επίσης στενάχωρο 30 , ενώ το 5 ήταν άνετο , αλλά απ΄ έξω μου φάνηκε λίγο παλιομοδίτικο . Ποιοτικά όμως ήταν πολύ ψηλά όλα τα μοντέλα .
Η Μάζντα παραδίδει και τα Ντι Ες 7 . Είχα μπει σε αυτό πριν 1-2 χρόνια μία φορά , χωρίς να το ψάξω ιδιαίτερα .
Το αυτοκίνητο δείχνει ότι δεν έχει ωριμότητα στον σχεδιασμό . Εξω είναι λίγο αδιάφορο , μέσα έχει τις εμμονές με τα χειριστήρια αεροπλάνου που φέρνει τα παράθυρα στην κονσόλα . Χώρους είχε , ποιότητα είχε , λίγο κιτς είχε , αλλά ο εξοπλισμός για τα λεφτά που ζητάει είναι φτωχός . Εχει 3 εκδόσεις που πρακτικά είναι καμία , αφού όλες έχουν ελλείψεις σημαντικές και είναι πολύ κοντά στις τιμές . Δηλαδή 2-3 χιλιάρικα στα 40000 , δεν είναι διαφορά . Οταν δε πας με ατέλεια η διαφορά πάει κάτω από 2000 . Γενικά δεν με τράβηξε σε κάτι .
Μετά πήγα στην Μέρκ . Εκεί είδα την GLA και την GLB . Είχα χρόνια να μπω σε μαγαζί της Μέρκ . Πάνω από 5-6 . Από την εποχή που ήταν νέο μοντέλο η προηγούμενη GLA , που δεν έλεγε τίποτα και ήταν θεόστενη , τόσο που ο φίλος που είχαμε πάει μαζί προτίμησε το Μίνι .
Τώρα όμως η μικρή είναι ωραίο και άνετο αμάξι και η Β είναι ένα φορτηγό . Απειροι χώροι , αλλά αισθητική επαγγελματικού , όπως η πρώτη ML και η πρώτη Χ5 . Η έκπληξη είναι ότι παλιά ο βασικός εξοπλισμός των Μέρκ ήταν ένα τιμόνι και 4 ρόδες , ενώ τώρα ο βασικός εξοπλισμός είχε πάρα πολλά και μέ ένα μικρό πακέτο γίνεται πλήρες .
Το θέμα είναι ότι εδώ η διαφορά των δύο μοντέλων είναι γύρω στα 2-3000 που σε μπερδεύουν ποιό να διαλέξεις , ενώ τρέχει μία έκπτωση γύρω στα 2000 και παραπάνω όπως καταλαβαίνω και με την ατέλεια , είσαι λίγο πάνω από τα 30000 .
Το Α θέλει 3 μήνες παράδοση , ενώ το Β που φτιάχνεται στην Ν. Αμερική , όπως μου είπε ο πωλητής , θέλει 5 μήνες .
Εγώ έχω περάσει μία φάση με ακριβά αμάξια και δεν θέλω να ξαναμπώ σε τέτοια λογική , γιατί οι εποχές είναι περίεργες για να προκαλείς .
Επιστρέφοντας σταμάτησα στην Πεζώ .
Εδώ έχουμε το εξής φαινόμενο . Το 3008 στο φέις λίφτ έχει καλό εξοπλισμό από την Ακτιβ πλάς με αποτέλεσμα το 2008 να φαίνεται μη συμφέρουσα επιλογή , αν δεν μείνεις στις φτηνές εκδόσεις .
Την επόμενη μέρα είδα το Κομπας . Ανετο μέσα , παλιομοδίτικο εσωτερικά , περιμένει το φέις λιφτ και τέλος στην BMW όπου επίσης είχα να μπώ 5-6 χρόνια . Με ρώτησε μία κοπελίτσα όταν μπήκα τι θέλω να δω . Της είπα το Χ2 και το Χ1 .
Στο άκουσμα του Χ2 είδα μία απορία στα μάτια της . Ηταν και κοντά το αμάξι , περίμενε εκείνη δίπλα .
Πήγα να μπω στο αμάξι και ούτε μέχρι τον λαιμό δεν έφτασε η πόρτα . Τόσο στενό σαν μισό Αιγκο ...
Απορώ ποιοί μπαίνουν μέσα .
Πιο πέρα ήταν η Χ1 . Ωραία και σχετικά άνετη . Και με καλό εξοπλισμό και συμπαθητικές τιμές . Ο πωλητής 2-3 κατηγορίες χειρότερος από αυτόν της Μερκ .
Επιστρέφοντας για να βγω έξω ξαναπέρασα από την Χ2 . Ηταν δύο άτομα μέσα . Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν . Κοίταξα μήπως ήταν ο Μπαμπα Στρούμφ εκεί κοντά ....
-
Βασιλα εκτος της GLA λες πως οτι ειδες παιρνει κατω απο τη βαση!
-
Από τον χώρο αποσκευών μπαίνουν. Τους έχω δει.
-
Βασιλα εκτος της GLA λες πως οτι ειδες παιρνει κατω απο τη βαση!
Δεν είπα αυτό . Προφανώς κάτω από την βάση δεν παίρνει κανένα αμάξι σήμερα . Υπάρχει το 6 , το 7 , το 8 , το 9 και το 10 .
Το 10 είναι σχεδόν ανέφικτο . Εκτός αν μιλάμε για υπεραυτοκίνητα που θέλουν και υπερλεφτά ...
Ακόμα κάποια τα έκρινα όπως τα βλέπω εγώ , που δεν έχω τον μέσο σωματότυπο , οπότε πολλά μοντέλα αποκλείονται από αυτό και μόνο τον λόγο .
Είπα ότι Μερκ και Μπεμβέ , έχουν αλλάξει πολιτική τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα , διότι μέχρι πριν 5-6 χρόνια για να πάρεις αξιοπρεπές αμάξι και όχι μόνο το κλειδί και το σήμα , έπρεπε να δώσεις το 20-30 % επιπλέον της βασικής τιμής . Σήμερα μπορείς να δώσεις από 0-10 % και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Ελληνα αγοραστή .
Είπα την άποψη μου για τα Κορεάτικα , που στην Ευρώπη δεν πολυπουλάνε , αλλά εδώ τους έχουμε μία αγάπη , ότι τελικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο σε κανένα τομέα και έχουν και σημαντικά προβλήματα αισθητικής .
Γενικά ό,τι έγραψα είναι καθαρά προσωπικές απόψεις και βέβαια υπόκεινται σε σχολιασμό και διάλογο .
-
Εδώ έχουμε το εξής φαινόμενο . Το 3008 στο φέις λίφτ έχει καλό εξοπλισμό από την Ακτιβ πλάς με αποτέλεσμα το 2008 να φαίνεται μη συμφέρουσα επιλογή , αν δεν μείνεις στις φτηνές εκδόσεις .
Στο άκουσμα του Χ2 είδα μία απορία στα μάτια της . Ηταν και κοντά το αμάξι , περίμενε εκείνη δίπλα .
Πήγα να μπω στο αμάξι και ούτε μέχρι τον λαιμό δεν έφτασε η πόρτα . Τόσο στενό σαν μισό Αιγκο ...
Ο πωλητής 2-3 κατηγορίες χειρότερος από αυτόν της Μερκ .
Διαφωνώ για το 3008, θέλει τουλάχιστον Allure+ για να έχει συμπαθητικό εξοπλισμό.
Ελα ρε συ, ένα μικρό hatcηback είναι η Χ2 με έμφαση στην σχεδίαση και όχι στους χώρους, μην έχεις απαιτήσεις. Μετά πως θα πουλήσουν Χ3 & Χ5? Η Χ2 είναι για νεαρούς (25αρηδες) που θέλουν λίγο 'περιπέτεια'. Ποιός πωλητής σε εξυπηρέτησε, εικάζω Σπανός βουλιαγμένης σωστά? Ο Κουταλακίδης ήταν?
Είπα ότι Μερκ και Μπεμβέ , έχουν αλλάξει πολιτική τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα , διότι μέχρι πριν 5-6 χρόνια για να πάρεις αξιοπρεπές αμάξι και όχι μόνο το κλειδί και το σήμα , έπρεπε να δώσεις το 20-30 % επιπλέον της βασικής τιμής . Σήμερα μπορείς να δώσεις από 0-10 % και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον Ελληνα αγοραστή .
Αυτό είναι 100% σωστό!! Το 2011 τα €23.500 της 116 μου είχαν γίνει €33.000 για να έχει σχετικά καλό εξοπλισμό (μόνο €500 είχαν οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες σε πακέτο) και πάλι ήταν με ελλείψεις.
-
Εχει αλλάξει λίγο το ερώτημα .
Να θυμίσω ότι πρόκειται για αμάξι χωρίς τέλος ταξινόμησης , μέχρι 1600 κ.εκ. και επειδή υπάρχει έντονο το πρόβλημα ότι το αμάξι θα πρέπει να οδηγείται οπωσδήποτε από το πρόσωπο που έχει την απαλλαγή , ή να επιβαίνει σε αυτό , έχει δημιουργηθεί το πρόβλημα ότι το αμάξι αυτό δεν μπορεί να είναι το κύριο .
Αλλά δεν μπορεί να είναι μικρό , γιατί θέλουν κάποιους χώρους , δηλαδή από Β-σουβ και πάνω , έως C-suv.
Ετσι δημιουργήθηκε η σκέψη να αγοραστεί ένα αμάξι , εισαγωγής , όπου το κόστος θα είναι ελάχιστο , αφού το ΦΠΑ θα είναι πληρωμένο και ΤΤ δεν υπάρχει , αλλά να είναι από το 2017 και μετά , να έχει λιγότερα από 80000 χλμ , να είναι αυτόματο και πετρέλαιο .
Το αμάξι προφανώς δεν θα έχει εγγύηση , άρα διπλοσύμπλεκτα θα πρέπει να τα διώξουμε . Εκτός αν έχετε άλλη άποψη .
Για κάντε προτάσεις .
Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι θα πρέπει να κρατηθεί από 5-7 χρόνια , οπότε δεν κοιτάμε παλιότερα . Αντε τίποτα εξαιρετικό του 2016.
-
φυσικα ενα βιταρα ες αυτοματο απο εισαγωγη απο γερμανια, οκ, κρατανε τιμη και εκει και παντου βασικα, αλλα ειναι ασπαστον-αχαλαστον και ευχαριστο, γρηγορο, μαιτζεβελο. και 150000 να εχει δεν τρεχει μια. εκδοση ομως προσοχη να ειναι η ες. απο οσο γνωριζω θα βρεις καλα κομματια στα 15+ αλλα λιγα
φανουλη, ξερογλυφεσαι? ε? κανε τη θυσια, χωσε το παιδι να βρει κατι σε ευκαιρια....
-
Καλά από εσένα δεν περίμενα τίποτα άλλο .
Αντε να βγεί ο Δούβλης να μας προτείνει Πεζό και ο Λαπ την Κούλα....
-
Καλά από εσένα δεν περίμενα τίποτα άλλο .
Αντε να βγεί ο Δούβλης να μας προτείνει Πεζό και ο Λαπ την Κούλα....
Χαχα! Είσαι άδικος μαζί μου, έχω προτείνει πολλάκις, τελευταία, Tucson/Mokka/Crossland/C4/Kuga/Puma και Kamiq/Karoq σε VAGητες. Νομίζω ούτε μια φορά δεν έχω πει Peugeot.
Πάντως άσχετο τελείως το Vitara σε σχέση με αυτό που ψάχνετε. C4 δαγκωτο!
-
Να θυμίσω στον Γάτο ότι στα 15-16 το Σουζούκι και στα 17-18 το Γκράντλαντ και 3008 , πάντα αυτόματα πετρέλαια ...
Οπότε...
ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ