H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Please enter occupation - Please enter your interests
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί όλα αυτά; γιατί δεν είχε esp Focus ... αν είχε φυσικά θα ήταν στο OFF
Ενώ το Yaris Cross έχει ESP που ελέγχει και το τρειλερ αν έχει φρένα και την σωστή καλωδίωση !
Έτσι γίνονται οι σωστές οικολογικές δουλειές πας με το υβριδικό και φορτώνεις καυσόξυλα (επιδοτούμενα) στο τρειλερ και δεν κινδυνεύεις να τουμπάρεις επειδή είσαι πάνω απο 60 ετών και δεν έχεις αντανακλαστικά γρήγορου οδηγού
Όλα αυτά επειδή ο οδηγός (ο γράφων δηλαδή) έκανε τρελή μαλακία και μπήκε σε στροφή 90 μοιρών, με 80 χ.α.ω. Τι έφταιγε; Ότι χάθηκε και πήρε λάθος δρόμο, που δεν τον γνώριζε.΄Επίσης έφταιγε η σήμανση, που σε μια ευθεία 2 χιλιομέτρων υπήρχε ξαφνικά στροφή 90 μοιρών χωρίς καν μια προειδοποιητική πινακίδα, και στα μαύρα μεσάνυχτα (φυσικά χωρίς φωτισμό), την είδα τελευταία στιγμή. Κανένα ESP δεν θα με έσωζε από την αδράνεια, το αυτοκίνητο έφυγε απλά με τα μούτρα ευθεία, με τερματισμένο το τιμόνι και το ABS και βαράει υπερωρίες... Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αν απλά είχα φύγει ευθεία στο χωράφι, χωρίς να προσπαθήσω να στρίψω, μάλλον θα πάθαινα πολύ μικρότερη ζημιά, γιατί θα έτρωγα μόνο την μούρη.
ΥΓ: Εκεί όμως πήρα και ένα δώρο ζωής. Την επόμενη μέρα όταν πήγα να μαζέψω το αυτοκίνητο, με το Land Rover (γιατί έπρεπε να μπει μέσα στο χωράφι και να τραβήξει το Focus), ήρθε ένα νεογέννητο σκυλάκι, που μου δάγκωνε τα μπατζάκια. Το αγάπησα στην στιγμή και το φόρτωσα πάνω στο Disco. Σχεδόν 16 χρόνια την είχα αυτήν την σκυλίτσα, την έθαψα φέτος το Πάσχα. Ακόμα την κλαίω...
Τα ακραία είναι πάντα ίδια, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι από την άλλη πλευρά που την πληρώνουν.
Όχι μόνο....η Λιάνα (που είχα συμμαθήτρια την κόρη της) δεν είναι Συριζαία.
Το καλό των πολλών υπερισχύει έναντι του καλού των λίγων. Ξέρω ότι διαφωνείς σε αυτό, αλλά θα πρέπει απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε. Ο ατομικισμός του Καπιταλισμού με αναγουλιάζει!
Η Λιάνα είναι μπερδεμένο άτομο και ναι μεν έχει καλές προθέσεις τώρα πια, αλλά δεν ήταν πάντα Κομμουνίστρια.
Ο σκοπός ενός αυτοκινήτου είναι να κυκλοφορεί και να σε μεταφέρει, Αν φοβάσαι να το κυκλοφορήσεις, δεν επιτελεί τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε. Και μιλάμε για νορμάλ αυτοκινητάκια, όχι για καμία Bentley... Οπότε τι λες μωρέ Άγη;
@wantone said in MG (SAIC) forum:
@realzeus said in MG (SAIC) forum:
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@dstou said in MG (SAIC) forum:
Ε, μην παίρνεις τίποτα τότεΣ και κάνε τη δουλειά σου με ΜΜΜ και ταξί.
Όταν αφήνεις ένα κομμάτι της περιουσίας στο δρόμο και κυκλοφορείς ανάμεσα σε τόσους, είναι ή δεν είναι λεφτά παρατημένα στο δρόμο ;
Απορώ πως αντέχεις να κατέχεις το οτιδήποτε με τέτοιες φοβίες. Σπίτι έχεις; Κι αν γίνει κανένας σεισμός;
Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα αυτο γιατι ο σεισμος ειναι ενα φυσικο φαινομενο. Ο Στεφανος μιλαει για το τι θα κανει ο καθενας ασχετος στον δρομο που θα εχει σαν αποτελεσμα ζημια στο χρυσοπληρωμενο αυτοκινητο του.
Επισης αλλο να τα εχεις δουλεψει τα χρηματα που αγοραζεις αμαξια και αλλο να τα εχεις βρει απο τους γονεις σου/παππουδες κοκ
Και τα τροχαία ατυχήματα είναι μέσα στην ζωή, όπως οι φυσικές καταστροφές. Όπως επίσης μπορεί να καταστραφεί το αυτοκίνητο σε μια φωτιά ή σε επεισόδια. Το τελευταίο που είπες είναι εντελώς άκυρο. Προσωπικά περισσότερο πονάω για πράγματα που μου δώθηκαν, παρά για αυτά για τα οποία δούλεψα, γιατί τα πρώτα νιώθεις ότι τα <<χρωστας>>.
@iceman7 said in MG (SAIC) forum:
@dstou said in MG (SAIC) forum:
Ε, μην παίρνεις τίποτα τότεΣ και κάνε τη δουλειά σου με ΜΜΜ και ταξί.
Όταν αφήνεις ένα κομμάτι της περιουσίας στο δρόμο και κυκλοφορείς ανάμεσα σε τόσους, είναι ή δεν είναι λεφτά παρατημένα στο δρόμο ;
Απορώ πως αντέχεις να κατέχεις το οτιδήποτε με τέτοιες φοβίες. Σπίτι έχεις; Κι αν γίνει κανένας σεισμός;
Την σύνδεση κακής βενζίνης με καταλύτη προσπαθώ να καταλάβω. Δεν λέω ότι ο καταλύτης δεν είχε χαλάσει.
@criuser said in MG (SAIC) forum:
Με τις σημερινές αυτονομίες των ηλεκτρικών και το κόστος των φορτιστών και όλα τα υπόλοιπα, ελάχιστοι θα ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά.
Το διαβάζουμε άλλωστε και στα σάιτ ότι πέφτουν οι πωλήσεις τους στην Ευρώπη όπου οι υποδομές είναι 1000 φορές καλύτερες.
Τα θερμικά για 10 χρόνια δεν θα τα κουνήσει κανείς, μετά θα αρχίσει η πτώση αν το 2035 σταματήσουν οι πωλήσεις τους, αλλά έτσι και αλλιώς θα είναι και αυτά πολύ παλιά.
Τώρα ότι κάποιοι δεν πιστεύουν ότι σήμερα ηλεκτρικό ΜΟΝΟ με λήζινγκ, όταν έχουμε τα προηγούμενα των υπολογιστών, των κινητών, αλλά και κάθε ηλεκτρικής συσκευής που δεν έχει μεταπώληση, εκτός αν θεωρείτε μεταπώληση ότι κάποιος παίρνει ένα κορυφαίο, λέμε τώρα κορυφαίο, κινητό των 1200 ευρώ και το πουλάει μετά από 2 χρόνια 500 και νομίζει ότι έκανε μεταπώληση.
Είναι σαν κάποιος να έπαιρνε μία μπέντλει και μετά από 5 χρόνια να την έβγαζε στα 30000, χωρίς να έχει φόρους και τεκμήρια. Ε θα την έπαιρναν, αλλά μεταπώληση δεν το λες.
Μην είσαι μίζερος ρε, μέρα που είναι. Δείτε το λίγο αλλιώς. Παίρνεις ένα αυτοκίνητο, που αντέχει η τσέπη σου εννοείται, για να κάνεις το κέφι σου. Όχι για να το μεταπωλήσεις!!! Δεν είμαστε έμποροι μεταχειρισμένων!!! Χρόνια πολλά Βασίλη! Χρόνια πολλά σε όλους φυσικά!
@williamg said in Mazda CX-30:
ένα φτηνο της γειτονιάς που μ εστειλε για καταλυτη
Αυτό δεν γίνεται. Γενικά τα συνεργεία τα ρίχνουν όλα στις βενζίνες.
Ιδιαίτερα αν είναι 7-8 χρόνων και πάνω που σημαίνει και 3 ΚΤΕΟ.
Τα ΚΤΕΟ μην τα εμπιστεύεσαι. Στο Focus, σε ένα προηγούμενο ΚΤΕΟ έγραψαν λάθος τα χλμ και έτσι φαίνεται ότι έχει γυρισμένα χλμ. Σε κάθε νέο ΚΤΕΟ γράφει ότι έχει γυρισμένα χλμ! Το αυτοκίνητο το έχω από καινούριο και φυσικά δεν γύρισα τα χλμ. Δεν με ενδιαφέρει, γιατί δεν θα το πουλήσω ποτέ, αλλά αν ήθελα να το πουλήσω θα είχα πρόβλημα επειδή κάποιος υπάλληλος μπερδεύτηκε.
@vagkirk said in MG (SAIC) forum:
Γιατι τους λέω το XC40 που έχετε τι είναι;
Το ότι είναι κινεζική η ιδιοκτησία δεν σημαίνει ότι είναι κινέζικο και το αυτοκίνητο. Σημασία έχει ποιοι έκαναν την μελέτη και τον σχεδιασμό. Προσωπικά πάντως δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω κινέζικο. Άλλωστε και τα Tesla, made in China δεν είναι;
@criuser said in MG (SAIC) forum:
Μου είπε δεν είναι κακές, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αν σε 5-10 χρόνια χρειαστείς ανταλλακτικά και το εργοστάσιο βγάζει τότε φωτογραφικές μηχανές, τι θα κάνεις ?
Δε νομίζω ότι ισχύει για τα αυτοκίνητα αυτό, ειδικά σε κολοσσούς όπως η SΑΙC.
Το Xedos είχε, BMW και Saab νομίζω επίσης. Του Land Rover είχε σαπίσει ακόμα και η σκουριά... Στο Focus δύο φορές κόλλησα την πολλαπλή εξαγωγής.
@panos2171 said in Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;:
Κέρκυρα
Με διαφορά το καλύτερο Πάσχα! Απλά δεν έχουν μαγειρίτσα της προκοπής (έχουν άλλη συνταγή, δεν είναι σούπα).