Ποιά έκδοση και κινητήρα του Kuga έκανες test drive;
Best posts made by regresso
-
RE: DS4 2021
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Σκέφτομαι να πλύνω το αμάξι στη Labiko. Τι πρέπει να έχω μαζί μου (π.χ πανιά); Είναι εύκολη η διαδικασία πλυσίματος; Πρέπει να έχω κάποιον εξοπλισμό μαζί μου (π.χ πανιά); Υπάρχει κάποιος που έχει πάει να μου πει εντυπώσεις;
-
RE: VW Tiguan 2016
Για να θεωρηθεί κάποιο αυτοκίνητο lux δεν αρκεί μόνο η εξωτερική και η εσωτερική εμφάνιση. Έχω δει αρκετά Q3 και Χ1 τα οποία είναι άδεια από εξοπλισμό και οι ιδιοκτήτες τους αγνοούν ακόμα και την ύπαρξη του ACC,LAne Assist,Keyless Entry κτλ. Επομένως δεν γίνεται να μιλάμε για premium αυτοκίνητα επειδή απλά και μόνο έχουν το σήμα της Audi ή της BWV.
-
RE: FORD KUGA 2020
@chris_kam said in FORD KUGA 2020:
@regresso said in FORD KUGA 2020:
@chris_kam said in FORD KUGA 2020:
Μέχρι πριν 4-5 μήνες υπήρχαν αρκετοί λόγοι να προτιμήσει κάποιος, θεωρώ, το kuga. Πέρα από το κομμάτι της εμφάνισης, που είναι υποκειμενικό, υπάρχουν και κάποιοι αντικειμενικοί λόγοι. Στις πιο χαμηλές εκδόσεις είχε πολύ καλό εξοπλισμό για τα χρήματα που ζητούσε (στον ανταγωνισμό για να έχεις τα ίδια, ανέβαινες σε τιμή) και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, που αρκετοί ανταγωνιστές δεν είχαν. Συν την παραδοσιακά καλή οδηγική συμπεριφορά και το χαμηλό επιτόκιο αγοράς απο την ford. Αυτά, συνέθεταν μια πολύ vfm επιλογή.
Πλέον τα πράγματα άλλαξαν. Ο εξοπλισμός μειώθηκε και η ανάρτηση άλλαξε (δεν γνωρίζω εάν θα έχει αντίκτυπο και στην οδηγική συμπεριφορά). Άρα, κατά τη γνώμη μου, έχασε δύο ατού η ford. Οπότε θεωρώ φυσιολογικό πλέον, κάποιος να στραφεί σε άλλες επιλογές.Τι εξοπλισμο εκοψε δηλαδη που δεν αξιζει πλεον να το αγορασεις? Την ασυρματη που τη βαζεις με 150 ευρω? Τους πολλαπλους; Μεχρι τωρα λεγατε οτι δεν παιζει ρολο και δεν καταλαβαινει ο μεσος οδηγος την διαφορα.
Εγώ προσωπικά δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο για την ανεξάρτητη ανάρτηση. Το αντίθετο μάλιστα, έχω αναφέρει ότι είναι σοβαρή υποβάθμιση.
Έχω παραγγείλει την titanium έκδοση και ήθελα την ηλεκτρική πόρτα στον χώρο αποσκευών, ως έξτρα, μου την έκοψαν από την παραγγελία. Τελευταία διαβάζω για την ασύρματη φόρτιση για το οποίο δεν με έχουν ενημερώσει από την αντιπροσωπεία. Δεν είναι μόνο το πόσο κοστίζει κάτι και αν μπορείς να το έχεις ως έξτρα με μικρό ή μεγάλο κόστος, αλλά η όλη αντιμετώπιση.Τι εννοεις σου εκοψαν απο τη παραγγελια το extra που ζητησες? Εκαναν λαθος η μηπως δεν το εχουν καθολου σαν επιλογη στην titanium?
Ειναι μερικοι εδω μεσα, κατοχοι 3008 κυριως που μολις τους ελεγες κατι για ημιακαμπτο αρχιζανε τα κατεβατα για το ποσο αδιαφορο ει ναι αμα εχει τις σωστες ρυθμισεις και τωρα εσπευσαν αμεσως να καταδικασουν το Kuga.ΥΓ Σιγουρα αποτελει υποβαθμιση ο ημιακαμπτος αφου δεν γινεται με αναλογη μειωση τιμης. Ακολουθησαν στη Ford τα βηματα του 3008. Ωστοσο το μεγαλυτερο προβλημα του ειναι το μηκος του και η δυσκολια του να κινηθει σε μεγαλες πολεις. Βεβαια στο εξωτερικο που εχουν ανθρωπινους δρομους , μια χαρα πουλαει.
-
RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform
Μπήκα πρόσφατα σε ένα XC40 Momentum και θα ήθελα να σας μεταφέρω εντυπώσεις. Δεν το οδήγησα , απλά πέρασα από αντιπροσωπεία και πήρα προσφορά. Καταρχήν η τιμή ήταν 34k(+ 400 ευρώ για πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας) για την Momentum T3 manual και 36,5k για αυτόματο κιβώτιο έχοντας προσθέσει τα πακέτα Park Assist ( μπρος-πίσω αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας) το Driver Assist (ACC, BLIS κτλ) και κάποια μικροπρόσθετα συνολικής αξίας περίπου 500 ευρώ ( εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικές κλειδαρίες,ρεζέρβα,ηχοσύστημα high performance). Γενικά από ότι κατάλαβα είναι περίπου 3k κάτω από τη τιμή που θα σου βγάλει ο διαμορφωτής. Επίσης δίνουν 5 χρόνια εγγύηση (δεν ρώτησα για όριο χιλιομέτρων) και 5 χρόνια οδική. Χρηματοδοτικό με 7,5% επιτόκιο. Εξωτερικά μου φάνηκε πολύ τετραγωνισμένο και ογκώδες,περίεργες αναλογίες. Αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Το έχω δει νύχτα στο δρόμο και από πίσω με τα led είναι εντυπωσιακό. Έχει ψηλή αίσθηση η θέση οδήγησης και φαίνεται αρκετά ποιοτικό το εσωτερικό του. Μου άρεσε πάρα πολύ μία λωρίδα αλουμινίου που έχει η κονσόλα. Οι πίσω χώροι αρκετά άνετοι για τους επιβάτες, το πορτ-μπαγκαζ μου φάνηκε μέτριο. Από κατανάλωση σύμφωνα με τον πωλητή δείχνει 8.5L/100 και κόστος service πενταετίας μου είπε 1200,00 ευρώ. Γενικά αποκόμισα πολύ ωραία αίσθηση αλλά πάλι στο Kuga καταλήγω καθώς τα είδα δίπλα-δίπλα, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και σε θέμα εξοπλισμού-πρόσθετων.
-
RE: FORD KUGA 2020
@aggelos20 said in FORD KUGA 2020:
Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες...
Για τα καλύμματα των ηχείων το είχα διαβάσει .... αδιάφορο !!!
Τώρα με την ασύρματη βάση φόρτισης με βλέπω να τους πρήζω να την κάνουν δώρο ....
Έχει παραλάβει κανείς μέσα στο 22 να δούμε με τι ανάρτηση ήρθε?Αδιάφορο, αλλά βγάλε-βγάλε χάνει σε styling. Όταν το είχα δει στην έκθεση με τα μαρσπιε της ST LINE, τα πεντάλ αλουμινίου και τα καπάκια της B&O σε συνδυασμό με το Light Blue φωτισμό ήταν φανταστικό, μόλις το παρέλαβα και έλειπαν τα μισά κάπως μου ήρθε για 35k που έδωσα. Το χειρότερο ήταν τα μαρσπιέ γιατί φαίνεται κενό στην υποδοχή που μπαίνουν.
ΥΓ Φαίνεται ότι ταιριάζουν τα μαρπιέ.
-
RE: Ford Focus MK4
Εμένα μετά από 3 ημέρες μου φάνηκε στο fordpass. Το είχα κάνει στη Βελμάρ το service.
-
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)
@gatoz said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
@regresso said in Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές):
Έχει πάει κάποιος Σκροπονέρια Ανθηδώνος να μου πει την άποψη του για το μέρος;
δεν ειναι καλα για διακοπες....
αν εχεις εξοχικο ειναι οκ και κοντα και τα παντα ολα
μεχρι εκει ομως
για μπανιο πρεπει να πας στο χαμο στις αλυκες με τα μπιτσομπαρα, ειναι η μοναδικο πολυ καλη παραλια αλλα ειναι τιγκα στο κοζμοΓια αγορά σκέφτομαι , αλλά κολλάω στο γεγονός ότι από Αλυκές και Δροσιά είσαι γύρω στα 15-20 λεπτά. Η θάλασσα όντως μέτρια και το βασικότερο δεν έχει μαγαζί ούτε για δείγμα. Ούτε μία ταβέρνα,μίνι μάρκετ τίποτα. Μόνο μία καφετέρια με ξαπλώστρες στην παραλία έχει. Στα θετικά ότι τα οικόπεδα είναι πολύ φθηνά. Στα αρνητικά ότι άμα μεγαλώσουν τα παιδιά και θέλουν μετά τα ποτά στη Χαλκίδα και στις Αλυκές σπίτι , έχει πολύ γκρεμίλα ο δρόμος.
ΥΓ Ωραίο μέρος στις Αλυκές αλλά μέσα στη μπίχλα, έχει απίστευτα πολύ κόσμο.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@charisgian said in Νεο Hyundai Tucson :
@hpe320 said in Νεο Hyundai Tucson :
Σχετικά με αναμονές σε παραγγελίες, μετά από πόσους μήνες έχετε παραλάβει το αυτοκίνητο ?
γιατί σε ερώτηση στην ΒΕΛΜΑΡ μου είπαν 6 μήνες για το αυτόματο.Καλησπέρα φίλε. Ό,τι και να σου είπαν είναι τυχαία εκτίμηση. Εύχομαι να βγω ψεύτης και να σου έρθει νωρίτερα το αυτοκίνητο. Εγώ έχω παραγγείλει από 27/02 βενζίνη αυτόματο distinctive 4x4 180hp συν δερμάτινα αεριζόμενα και ACC. Μέχρι στιγμής μετράω 3 αναβολές στην παράδοση του αυτοκινήτου, με τελευταία εκτίμηση τέλη Οκτωβρίου, την οποία πια δεν πιστεύω. Μεγάλη απόγνωση... Με βλέπω να ακυρώνω τον Οκτώβριο και να αγοράζω από αλλού κάποιο άλλο ετοιμοπαραδοτο, καθώς η ζωή συνεχίζεται και πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας. Εξάλλου και ο ενθουσιασμός του νέου αυτοκινήτου έσβησε πια και η ανάγκη νέου μεγαλύτερου αυτοκινήτου είναι πιο έντονη. Καλή τύχη!
Τα αυτόματα κιβώτια έχουν παντού μεγάλη αναμονή λόγω έλλειψης microchips. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εχώ με το αυτόματο Kuga και τελικά άλλαξα την παραγγελία σε χειροκίνητο κιβώτιο και ήρθε στην ώρα του. Εξάλλου το ACC προσεγγίζει την ύπαρξη αυτόματου κιβώτιου, ειδικά σε δρόμους χωρίς κίνηση. Βέβαια εξαρτάται και που κάνεις τις καθημερινές σου μετακινήσεις. Άμα είσαι σε μεγάλη πόλη με κίνηση τότε με το αυτόματο θα δεις τεράστια διαφορά αφού θα είσαι άνετος στην κυκλοφοριακή συμφόρηση.
ΥΓ. Είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις ετοιμοπαράδοτο με ACC, και εκεί σίγουρα μην συμβιβαστείς. Είναι σαν παίζεις Playstation το ACC, τελείως άλλη φάση οδήγησης.
-
RE: Mazda CX-30
@tmavri said in Mazda CX-30:
@ivank said in Mazda CX-30:
Το παρήγγειλα σήμερα.
Skyactiv X - AWD - Manual - Soul Red Crystal
33.000€
Παράδοση 5-6 μήνες
Ζήτησα να μου φέρουν τροχό ανάγκης με το σετ αλλαγής για να μη μπλέξω στην αγορά με το καρέ κ.λ.π.
Όταν μου πουν τιμή θα ενημερώσω.Οπως έχω ήδη αναφέρει η ρεζέρβα ανάγκης χρεώνεται από την Αντιπροσωπεία 660 € μαζί με όλα τα αναγκαία (γρύλλος, διαφορετικά καλύμματα κ.λ.π)
Πως είναι δυνατόν να χρεώνεται τόσο ακριβά;
-
RE: Ford Puma 2019
@cirus said in Ford Puma 2019:
αυτα τα τσιπ έχουν κάψει κόσμο στην αναμονή.
Και μετα που θα είναι διαθέσιμα <<ξαφνικά>> θα ακριβύνουν όλα τα αυτοκίνητα
Ήδη το Kuga επειδή το παρακολουθώ έχει πάρει μία αύξηση κοντά στα 400,00 ευρώ έχοντας προβεί και σε μειώσεις εργοστασιακού εξοπλισμού.
-
RE: FORD KUGA 2020
Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να παραγγείλει από την αντιπροσωπεία τα πεντάλ αλουμίνιου που έχουν αφαιρεθεί από τον εργοστασιακό εξοπλισμό στα μοντέλα 2021. Αφορούν και τα τρία πεντάλ (γκάζι-φρένο-συμπλέκτη) και κοστίζουν περίπου 50,00 ευρώ. Την Τρίτη περιμένω απάντηση και για το εάν υπάρχουν τα εσωτερικά μαρσπιε με το λογότυπο ST LINE. Έχω βρει αριθμό πλαισίου σε παλαιότερο μοντέλο(ST LINE 2020) που τα είχε, οπότε ευελπιστώ ότι θα μου τα βρουν και αυτά. Έαν κάποιος θέλει του στέλνω αριθμό πλαισίου με μήνυμα ώστε να το δώσει στην αντιπροσωπεία.
-
RE: FORD KUGA 2020
@psk said in FORD KUGA 2020:
Κατάθεση εμπειρίας για υποψήφιους αγοραστές Kuga 1.5 Ecoblue MY 21...
Οδήγηση-Τιμόνι-Ανάρτηση-Στήσιμο-Χώροι: Κορυφαίο
Εσωτερικό: Όμορφο, εργονομικό, πρακτικό, όχι εντυπωσιακό
Εξωτερικό: Μόνο σε έκδοση st-line και πάνω αξίζει
Διαστάσεις: Ίσως το βασικό αρνητικό (Μήκος στα 4,62 m)
Ποιότητα: Πολύ καλή, μπορούσε και καλύτερη σε κάποια σημεία
Κατανάλωση: Μικτή (5,5), Εντός (6-7,5), Εκτός (4,8-5,8 ανάλογα την ταχύτητα cruising, σταθερή ταχύτητα σε εθνική οδό). Μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στο 3.8-4.3 σε χαμηλές ταχύτητες σε υπεραστικό περιβάλλον. Μιλάμε για μέσους όρους καταναλώσεων, όχι στιγμιαίες. Αυτονομία περίπου 900 km.
Κιβώτιο manual: Πολύ καλό
Κινητήρας: Γενικά ήσυχος, επαρκής, ροπάτος (1800-2800 στροφές), ελαστικός, ικανός για νορμάλ προσπεράσεις σε ΕΟ, όχι όμως για σβέλτη-σπορ οδήγηση. Δεν θα πας να προσπεράσεις 2-3 αμάξια, νταλίκες κτλ σε ανηφόρες επαρχιακών δρόμων. Του λείπει δύναμη ψηλά (κρεμάει), όπως όλα τα diesel. Είναι και σχετικά βαρύ αμάξι. Δεν έχει και τη σταθερή ροπή της βενζίνης (σε μεγαλύτερο εύρος στροφών).
Δεν είναι και Puma ST ή Focus με τα 150/182 ps.
Ξέρεις γιατί το παίρνεις... Να πηγαίνεις άνετος και να καις παντού 4,0-6,0 λτ, όπως και όπου και να πας.
Νομίζω ότι το μοτέρ που θα του ταίριαζε περισσότερο είναι το 2.0 150 ps mild hybrid, αλλά απορρίπτεται λόγω φόρων.
Γενικά, vfm επιλογή.
Παρόμοιες (καλές) επιλογές σε diesel: Τucson και 3008 (ανάλογα το διαθέσιμο budget, τον εξοπλισμό, το μοτέρ, την έκδοση).
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
Σε ευθεία επαρχιακού δρόμου με ταχύτητες 90-100χλμ μπορεί να κάνει άνετα διπλή προσπέραση; Σου δίνει ασφάλεια ότι έχει δύναμη για γρήγορες προσπεράσεις;
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@bennie said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλημέρα…
Είμαι κι εγώ απ’ αυτούς που περιμένουν…
Διαβάζω ότι η Hyundai, ανακαλεί παγκοσμίως περίπου 1000 νέα Tucson που παρουσιάζουν πρόβλημα στους αερόσακους… Ίσως αυτό μαζί με τα άλλα προβλήματα (παραγωγής και μεταφοράς) δημιουργούν τις υπερβολικές καθυστερήσεις και μεγαλώνουν το χρόνο παράδοσης των παραγγελιών.Όταν λέει "ανακαλεί" τι ακριβώς εννοεί; Πλήρη αντικατάσταση του παλαιού με καινούριο αυτοκίνητο;
-
RE: FORD KUGA 2020
@mivec_power said in FORD KUGA 2020:
Αφού θέλετε δύναμη για προσπεράσματα, γιατί αγοράζετε βαριά μη-αεροδυναμικά SUV με ασθενικούς κινητήρες και δεν αγοράζετε το αντίστοιχο σεντάν
Άτοπο αυτό που λες. Το να μπορείς να προσπεράσεις άνετα χωρίς να ζορίζεται ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι κυνηγάς επιδόσεις.
ΥΓ Ωστόσο υπάρχουν κινητήρες όπου μπορούν να συνυπάρξουν οι όροι SUV και σπορ οδήγηση , χαρακτηριστικό παράδειγμα το Kuga Ecoboost.
-
RE: Mazda CX-30
Δεν το έχει μόνο το Mazda, στο ίδιο σύστημα αναφέρομαι και εγώ. Αυτό που λέω είναι ότι μπορεί να υπάρχει ανεξαρτήτως κιβωτίου.
ΥΓ. Όντως εντυπωσιακό, μαζί με το acc και τα adaptive lights νομίζεις ότι παίζεις playstation.
-
RE: suv μέχρι 31.000 κλειδί αυτόματο... προτάσεις;
Εξαρτάται που μένεις, εάν είσαι σε μεγάλη πόλη και κάνεις καθημερινά χιλιόμετρα, μέσα στη κίνηση της Αθήνας για παράδειγμα, είναι αδιαπραγμάτευτο το αυτόματο για να έχεις την ηρεμία σου. Εάν είσαι επαρχία θα ζήσεις και χωρίς το αυτόματο. Εξάλλου στα ταξίδια το acc είναι σχεδόν ισάξιο του αυτόματου κιβωτίου.
-
RE: FORD KUGA 2020
Επ ευκαιρίας επειδή είχαμε μία διαφωνία στο νήμα του Tucson περί καταναλώσεων ανέβασα φώτο από το δικό μου (Kuga ST LINE X 1.5 Ecoboost 150PS) για τους δείξω την χαμηλή κατανάλωση αφού δεν πείθονταν με τίποτα.
Τις ανεβάζω και στο τρέχον νήμα ώστε να υπάρχουν εάν θέλει κάποιος ενδιαφερόμενος να τις δει. Αφορούν διαδρομή Θήβα-Πειραιάς από ΕΟ με acc στα 130χλμ και με αρκετή κίνηση περίπου στο ύψος της Ν. Φιλαδέλφειας μέχρι και την έξοδο Πέτρου Ράλλη. Επιστροφή από Σχιστό-Κάζα με γρήγορη οδήγηση (150 στην ΕΟ και προσπεράσεις μετά τη Μάνδρα) και κυρίως ανηφορικό δρόμο για όσους έχουν εικόνα της διαδρομής.
ΥΓ Η πρώτη είναι από τη στιγμή που ξεκίνησα μέχρι την έξοδο της ΕΟ με acc στα 90-100χλμ σε επαρχιακό δρόμο με ελάχιστες προσπεράσεις.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Θήβα - Πειραιάς από ΕΟ. Τα πρώτα 16χλμ επαρχιακός δρόμος μέχρι να βγω στην έξοδο της Εθνικής. Τα υπόλοιπα ΕΟ εκ των οποίων από την έξοδο της Πάρνηθας μέχρι την έξοδο των ΙΚΕΑ με full κίνηση και αρκετά σταμάτα-ξεκίνα. Τα τελευταία σε αστικό ιστό με φανάρια και μέτρια κίνηση. Ταχύτητα στον επαρχιακό από 80-100χλμ. Ταχύτητα στην ΕΟ 130χλμ με acc.
-
RE: FORD KUGA 2020
Το cupra το έχω δει και είναι πολύ όμορφο εξωτερικά με τις λεπτομέρειες χαλκού. Δεν είχε έρθει όταν έψαχνα αυτοκίνητο οπότε δεν έχω μπει καθόλου μέσα. Το είδα σε έναν detailer που του το είχαν αφήσει για κεραμική.
Όντως πλέον το Kuga αγγίζει τις τιμές του 3008 έχοντας και αυτό ημιάκαμπτο. Δεν μπορώ να ξέρω οδηγικά πως θα είναι πλέον και εάν θα επηρεάσει ο ημιάκαμπτος την κύλιση του αυτοκινήτου.
ΥΓ 1. Στο χώρο αποσκευών βοηθάει πολύ και η εύκαμπτη βάση που υπάρχει όπου μπορείς να φορτώσεις άνετα αποσκευές. Άμα βγάλεις πάντως τη ρεζέρβα(όσοι έχουν) και τα αφρολέξ στήριξης που υπάρχουν στο πορτ παγκαζ και κατεβάσεις το πάτωμα είναι χαώδης ο χώρος.
ΥΓ 2. Το Kuga είναι δύσκολο να το οδηγήσεις μέσα σε μεγάλες πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) , ειδικά άμα είναι το μοναδικό αμάξι της οικογένειας για καθημερινές μετακινήσεις.
ΥΓ 3. ST LINE με driver assistance βγαίνει στα 32.700χιλ., το Tucson Distinctive (με μηχανικό) είναι στα 30.000 + 1.000,00 που κοστίζει το acc. Εάν δεν έχεις τα λεφτά κασέρι και πας με δάνειο ξεφεύγει η τιμή αρκετά με το επιτόκιο που δίνει η hyundai. Και εάν είναι εύχρηστο το acc του Tucson με μηχανικό κιβώτιο, γιατί η έκτη του Kuga είναι αρκετά δυνατή ώστε να τραβάει και από χαμηλά. Δηλαδή άμα κινείσαι με 130km και χρειαστεί για οποιοδήποτε λόγο να μειώσεις ταχύτητα στα 60-70km δεν χρειάζεται να κατεβάσεις σε πέμπτη αφού δεν αγκομαχάει το αυτοκίνητο και μπορεί να ανακτήσει την ταχύτητα που δείχνει το acc.