Παρέλαβα κι εγώ το HB Style σε κόκκινο. Φανταστικό χρώμα και θα έλεγα πως το trim αν κ είναι 2-2.5χλ πιο ακριβό απο το active plus θεωρώ πως τα αξίζει. Δίνει μια πιο premium αίγλη στο αυτοκίνητο με τα τζάμια, τις 17άρες ζάντες αλλά και τα bi-led μπροστά. Το εσωτερικό weather-like υλικό είναι φανταστικό και τα καθίσματα πάρα πολύ άνετα. Για την οδήγησή του τα έχουν πει τα άλλα παιδιά εδώ αλλά προερχόμενος απο ένα Corolla του 04 η διαφορά είναι χαοτική και στη συμπεριφορά αλλά και στην άνεση. Το Hybrid θέλει λίγο να το μάθεις για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο αλλά η οικονομία είναι δεδομένη. Στα αρνητικά είναι οι αποθηκευτικοί χώροι μπροστά αλλά δεν είναι game breaking για εμένα. Το infotainment αν το συνδέσεις με CarPlay είναι μια χαρά. Χρειάζεται μια ανανέωση με καλύτερη οθόνη και πιο γρήγορο επεξεργαστή (ΜΥ22) αλλά την δουλειά του την κάνει αν θέλεις χάρτες, spotify κλήσεις κτλ.. Για ένα αυτοκίνητο με το κόστος του είναι φανταστικό
Best posts made by pashalisg
-
RE: Toyota Corolla 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Πάντως αυτό το αυτοκίνητο και γενικά όλα τα υβριδικά της Toyota έχουν "σώσει" τόσο πολύ με τις ανατιμήσεις της βενζίνης... Η διαφορά της κατανάλωσης σε σχέση με το κορόλα του 2004 που έχω για σύντομες διαδρομές κοντά απο το σπίτι (γυμναστήριο, σουπερμαρκετ κτλ) είναι χαοτική. Ενδεικτικά με το Corolla που πήρα το Νόεμβρη καίω περίπου 3.8-4.5 και με του 2004 11-12 με ίδια οδηγική συμπεριφορά.
Επίσης η διαφορά στην διάρκεια της μπαταρίας αλλά και την επέμβαση του θερμικού είναι ενδεικτική απο τότε που έχει ανέβει και η θερμοκρασία έξω.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Τώρα που έχει ομορφύνει κιόλας η κορόλα πρέπει να γίνει ο νέος γκομενομαγνήτης, όπως οι 3αρες και 5αρες bmw 15ετιας και βάλε που έχει ο κάθε κάγκουρας της παραλιακης.
Συμφωνώ απόλυτα, ειδικά με τα bi-led είναι εντυπωσιακή η εμφάνισή του. Φτάσαμε τα 3000 χλμ απο το Νοέμβρη, στα χρήματά του θεωρώ είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει μια ολοκληρωμένη επιλογή. Το μόνο μείον του είναι το σύστημα infotainment (ανάλυση οθόνης, έλλειψη wireless CarPlay) που ήδη σουλούπωσαν στο MY22 αν και δεν το πρόλαβα.
-
RE: Toyota Corolla 2019
Πρόλαβα την Style σε κόκκινο στα 24.000ε πέρυσι τον Ιούλιο την τελευταία μέρα του προωθητικού και φέτος ακριβώς η ίδια έκδοση είναι στα 32.000. Θεωρώ η αύξηση είναι παράλογη και ουσιαστικά σπρώχνει τον κόσμο σε άλλες λύσεις. Αν ήταν κοντά στα 30 πιστεύω θα ήταν μια πιο λογική τιμή ειδικά όταν οι αλλαγές είναι μηδαμινές. Ουσιαστικά η fl έχει τα εξής σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα:
- 18 ίππους στον ηλεκτροκινητήρα
- Νεα διάταξη στα bi-led
- Το dash και η κεντρική οθόνη είναι καλύτερης ποιότητας/ανάλυση
- Θερμαινόμενα καθίσματα
-
RE: Toyota Corolla 2019
@nascar1 said in Toyota Corolla 2019:
@pashalisg said in Toyota Corolla 2019:
Βλέπω πολλούς που δυσανασχετούν με την απόδοση του 1.8L και απορώ γιατί μόνο ασφάλεια δε νιώθω στο 90% των δρόμων στη χώρα μας για να "τρέξω" ένα αυτοκίνητο. Οι μόνες φορές που νιώθω οτι θα ήθελα παραπάνω ενέργεια είναι όταν είμαι σε κατάσταση όπου η μπαταρία έχει αδειάσει και χρειάζομαι επιτάχυνση μέσα στην πόλη, αλλά και πάλι...
Υποτίθεται ότι στο corolla δεν τελειώνει ποτέ η μπαταρία και το αμάξι φροντίζει να την έχει πάντα σε ένα ελάχιστο όριο. Δηλαδή εσύ βλέπεις διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας; Νομίζω είναι η πρώτη φορά που διαβάζω κάτι τέτοιο. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και μου έχει διαφύγει..
Δεν τελειώνει ποτέ όχι. Αλλά αν πχ είσαι κολλημένος στην κίνηση επι 20 λεπτά και πας μόνο ηλεκτρικά και μείνεις με 2 μπάρες μπαταρίας απο τις 8 (μπορεί να κάνω κ λάθος αν είναι 8 ) τότε ναι η ώθηση είναι λίγο μειωμένη και μπαίνει πιο γρήγορα και ο θερμικός κινητήρας. Αν ξεκινήσεις με τη μπαταρία απο τη μέση και πάνω δίνει μια σαφώς πιο έντονη ώθηση αλλά και πάλι, κανένα πρόβλημα για κάποιον που θέλει να κάνει τη νορμαλ χρήση ενός Corolla. Αν είσαι κολλημένος στην κίνηση και τελειώνει και η μπαταρία συνήθως ανάβει και ο θερμικός για να κάνει generate ενέργεια στη μπαταρία έτσι ώστε ποτέ να μην μένεις κάτω απο 2 μπάρες. Ελπίζω να σε κάλυψα!
-
RE: Toyota Corolla 2019
@obscured said in Toyota Corolla 2019:
@pashalisgergis said in Toyota Corolla 2019:
@obscured said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα,
Σύντομα παραλαμβάνω και θα ήθελα να παραθέσω μαζεμένες σε ενα post κάποιες απορίες/σκέψεις μου και όποιος γνωρίζει/επιθυμεί απαντάει σε κάποιες απο αυτές.- Ειχα παραγγείλει απο 1/7 Corolla Hatchback Hybrid 2.0l Style με αρχική ημερομηνία Οκτώβριο. Στη συνέχεια μου το πήγαν Νοέμβριο και πλέον με έχουν πάει μέσα Δεκέμβρη. Σας φαίνεται φυσιολογική αυτή η καθυστέρηση, υπάρχει κατι που μπορώ να κάνω πέρα απο το να περιμένω? Με παραξενεύει η τοποθέτηση ενός μέλους που είχε παραγγείλει ακριβώς το ίδιο μοντέλο και έκδοση αλλα με κινητήρα 1.8l οτι παρέλαβε το δικό του πριν τον Νοέμβριο ενω ειχαμε ίδιες περιπου ημερομηνίες παραγγελίας.
Αν αναφέρεσαι σε εμένα που περιμένω παραλαβή 1.8L Style είχα την ίδια έκπληξη όταν με πηραν τηλ γιατί με είχαν για αρχές Νοέμβρη, μετα Δεκέμβρη κ τσουπ τέλος Οκτώβρη τηλέφωνο οτι ήρθε το αυτοκίνητο. Αυτό ήταν και κάπως αγχωτικό λόγω της προκαταβολής που ήταν σχεδόν το 50% της αξίας και έπρεπε να το επιταχύνω 1μιση μήνα νωρίτερα. Είχα πάρει 1-2 φορές τον Σεπτέμβρη και η απάντηση που έλαβα κάθε φορα ήταν οτι απλά περιμένουμε και νομίζω οτι ο άνθρωπος μου είχε πει οτι δεν έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο. Ίσως μπορείς να λάβεις ενημέρωση για αυτό. Ίσως παίζει ρόλο ο κινητήρας ή το χρώμα στην γραμμή παραγωγής και εαν έχεις extras μέσα ή όχι; Εγώ πέρα απο το κέρωμα δεν διάλεξα κάτι, ίσως να ήθελα τα πλαινα που ΟΚ μπορείς να τα βάλεις κ μεταγενέστερα. Πολλές παράμετροι που μπορεί να παίζουν ρόλο στην παραγωγή .
Απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι παρέλαβαν μόλις 2 style μοντέλα και το 1 ήταν το δικό μου οπότε μάλλον έρχονται με το σταγονόμετρο. For the record το χρώμα που πήρα ήταν το κόκκινο (όχι bi-tone) και η παραγγελία έγινε 3 Ιουλίου, αν έχει κάποια σημασία.
Ελπίζω να παραλάβεις σύντομα να το χαρείς και θα προσπαθήσω να παραθέσω τις δικές μου εμπειρίες σχετικά με το αμάξι όταν έρθει. (Έχω την ίδια ανησυχία με τον συναγερμό αλλά πλέον είναι πολύ αργα, μακάρι να είναι ολα οκ)
Καλησπερα φιλε μου! Ναι σε εσενα αναφερομουν. Φαντάσου εγω ειχα κανει την παραγγελία 1ή Ιουλίου! Είχα επιλέξει δίλιτρο σε μαύρο χρώμα, αλλα τα υπολοιπα νομιζω δεν παίζουν ρόλο στη παραγωγή, εχω την εντύπωση πως σχεδον όλα τα έξτρα τοποθετούνται μετά το εργοστάσιο, τουλάχιστον ετσι με είχαν ενημερώσει απο την αντιπροσωπεία. Επέλεξα και εγώ κέρωμα, προστατευτικό καθισμάτων και 1-2 ακόμη που δε νομιζω οτι κανουν διαφορά.
Ελπιζω να το απολαύσεις το αμαξι καλοταξιδος!
Όσο για το συναγερμό και εγω το σκέφτομαι ακομη παρά το οτι μου τον κάνουν δώρο. Ισως ειναι κατι που πρεπει να σκεφτω αρκετα καλαEγώ δυστυχώς δεν έλαβα καν κάποιο δώρο, ούτε πίεσα και για αυτό κ σήμερα διαβάζοντας το forum μάλλον έπρεπε να το κάνω αλλά αν το έκανα ίσως και να μην είχα το αμάξι τόσο νωρίς γιατί έκανα την παραγγελία στο πρώτο ραντεβού.. Ας είναι! Θα ενημερώσω για όλα όταν το έχω
-
RE: Toyota Corolla 2019
@vast said in Toyota Corolla 2019:
Παιδιά ερώτηση, με Bluetooth μπορώ να ακούω spotify στο αυτοκίνητο ή να αναπαράγω μουσική; ή μόνο καλώδιο όπως και δηποτε;
Κανονικά μπορείς αλλά γιατί να χρησιμοποιείς το UI της Toyota που είναι άθλιο όταν μπορείς να έχεις carplay/android auto;
-
RE: Toyota Corolla 2019
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
Μετά από σχεδόν 6 μήνες κατοχής (5 και κάτι ψιλά είναι) και 7.000χλμ. είπαν να γράψω λίγο πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις μου. Για όποιον βαριέται να διαβάζει ας πάει στο συμπέρασμα κατευθείαν: Εξαιρετικό και για εμένα ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος σε αυτά τα λεφτά (€21.600 πλήρωσα).
Τα περισσότερα τα έχω γράψει περί ποιότητα κύλισης, άνεσης και οδικής συμπεριφοράς και δεν έχει αλλάξει κάτι. Μέσα στην πόλη δεν έχει αντίπαλο παρά μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η οδήγηση είναι αγχολυτική έως και απολαυστική! Έχω κάνει και αρκετά ταξίδια (Αμαλιάπολη 2 φορές, Κιάτο, Καλάβρυτα, Χαλκίδα 3 φορές) και μπορώ να πω ότι ταξιδεύεις άνετα μέχρι τα 140-150 χαω, από εκεί και πάνω ο θόρυβος είναι αισθητός ειδικά εάν είναι ανωφέρεια. Εγώ τα ταξίδια πάω πέριξ των 140 χαω οπότε καίω και παραπάνω. Οι προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο γίνονται χωρίς πρόβλημα αφού το αυτοκίνητο έχει αργές ρεπρίζ σε ταχύτητες άνω των 120 χ.α.ω.
Πολύ μεγάλη διαφορά κάνει το πρόγραμμα sport, η επιτάχυνση είναι πολύ πιο άμεση και επίσης η μπαταρία φορτίζει πιο γρήγορα και κρατάει φόρτιση. Επίσης είναι και πιο έντονο το φρενάρισμα (ανάκτηση ενέργειας) όταν αφήνει το γκάζι. Φυσικά η κατανάλωση αυξάνεται. Να σημειώσω (για παρακάτω που θα γράφω καταναλώσεις) ότι οδηγώ κατά 85% στο normal και 15% στο sport. Eco δεν βάζω ποτέ. Για παράδειγμα σε στροφοδιαδρομή το έχω πάντα στο sport (όπως όταν πήγα Καλάβρυτα).
Όσο πέφτει η θερμοκρασία η ΜΕΚ δουλεύει περισσότερο. Καταρχάς παίρνει μπροστά με το που ξεκινήσεις, όποτε δεν μπορείς να κάνει μικρές αποστάσεις ηλεκτρικά εάν προηγουμένως δεν έχει κάνει κάποια απόσταση ώστε να ζεσταθεί η μηχανή. Οπότε σε μικρές διαδρομές των 1-3 χλμ η κατανάλωση είναι αυξημένη. Από την άλλη π.χ. πήγα Παιανία και μετά έφυγα να παω να ψωνίσω. Έκανα όλη την διαδρομή ηλεκτρικά και επειδή ήταν κατηφορικά γέμισε και η μπαταρία οπότε έκανα και την επιστροφή 100% ηλεκτρικά, συνολικά 2χλμ απόσταση.
Γενικά το υβριδικό θέλει λίγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να εκμεταλλευτείς τα οφέλη του 100%. Για παράδειγμα όταν βλέπεις το φανάρι κόκκινο αφήνεις το γκάζι ώστε να ρολάρει και να γεμίσει η μπαταρία, δεν πατάς γκάζι και μετά πέφτεις στα φρένα. Θέλει λίγο πιο στρωτή οδήγηση και να προβλέπεις ώστε να έχεις την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας. Από την άλλη είναι εντυπωσιακό όταν συνειδητοποιείς κατά την οδήγηση πόση ενέργεια πάει χαμένη σε έναν κανονικό αυτοκίνητο, είναι απίστευτο!Από κατανάλωση, τα έχω γράψει. Μέσο όρο είμαι στα 4.5λτ/100χλμ στα 7.000χλμ που έχω κάνει με τα ταξίδια που έχω αναφέρει. Έχει πλάκα γιατί τώρα βλέπω κατανάλωση π.χ. 5λτ/100χλμ και λέω «πώπω πολλά έκαψε» όταν παλιότερα έβλεπα 7 στο Panda και έλεγα «ωραίο τα pandaki και οικονομικό» ….αχαχαχα! Όλα σχετικά είναι. Ρεαλιστικά μέσα στην πόλη είμαι από το 3 έως το 5, ανάλογα συνθηκών και διαδρομή με πιο σύνηθες πέριξ του 3 και πιο σπάνια το 5. Σε ταξίδι κάτω από 5 δεν έχω πέσει ποτέ και το μεγαλύτερο που έχω δει είναι 6.2 (για όλο το ταξίδι). Προφανώς πέφτει και παρακάτω άνετα, αλλά στο ταξίδι βαριέμαι να πηγαίνω με 100-120 και στην πόλη δεν μου αρέσει να σέρνομαι.
Τι μου αρέσει στο αυτοκίνητο μέχρι σήμερα:
- Πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση
- Εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης
- Πολύ καλός εξοπλισμός για τα χρήματα που ζήταγε
- Όμορφο και εργονομικό εσωτερικό, ειδικά η διχρωμία δίνει άλλο αέρα, όσοι το έχουν δει έχουν πει τα καλύτερα, αναβαθμίζει το εσωτερικό αρκετά πιστεύω
- Πολύ καλά φώτα Led τόσο τα μεσαία όσο και τα μεγάλα.
- Όλα τα σσυστήματα ασφαλείας που έχει, άσχετα εάν δεν τα χρησιμοποιώ. Λάπη για εσένα, το ACC 1-2 φορές το έχω βάλει….ψιλό άχρηστο το βρίσκω…αχαχα!
- Άμεση ψύξη/θέρμανση λόγω ηλεκτρικού κομπρεσέρ AC
- Εξαιρετικά ξεκούραστο και αγχολυτικό μέσα στην πόλη
- Γρήγορο μέσα στην πόλη, το ηλεκτρομοτέρ βοηθάει πάρε πολύ στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
- Που στους ηλεκτρικά αναδιπλ. Καθρέπετες έχεις 3 επιλογές ο διακόπτης: χειροκίνητη αναδίπλωση, αυτόματη κατά το κλείδωμα και καθόλου.
Τι δεν μου αρέσει:
- Που δεν έχει one-pedal driving, πολύ θα το ήθελα. Το βρίσκω εξαιρετικό σε όσα ηλεκτρικά έχω οδηγήσει και θα ήταν πολύ βολικό και στο υβρίδιο. Καταλαβαίνω ότι ίσως ξενίζει ορισμένους,
- Τα λάστιχα που φοράει, ειδικά στις εκκινήσεις σπινάρει με το παραμικρό
- Που δεν έχει κουμπί στο τηλεχειριστήριο να ξεκλειδώνει μόνο ο χώρος αποσκευών (έλεος ρε Ιάπωνες, το έχει η ΜιΤο που είναι 10 χρόνια παλαιότερη!) και πρέπει να ξεκλειδώνεις όλο το αυτοκίνητο
- Που δεν ανάβουν τα εξωτερικά φώτα όταν ξεκλειδώνεις για να βλέπεις το βράδυ (είπαμε Ιαπωνικά κολλήματα…πάλι το έχει η ΜιΤο)
- Που έχει μέτριους χώρους για το μήκος της
- Που δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν τους θεωρώ απαραίτητους αλλά θα ήθελα να έχει από το εργοστάσιο
- Που δεν έχει wireless carplay. Βέβαια το έλυσα με €80, αλλά θα ήθελα να το έχει
- Που οι ηλεκτρικά αναδιπλωμενοι καθρέπτες δεν δουλεύουν εάν δεν είναι ανοιχτή η ανάφλεξη.
Ό,τι ξεχνάω σε επόμενη ανασκόπηση ή ποστ!
Μια ερώτηση Φάνη, που βάζεις το wireless μηχάνημα για το CarPlay; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάπου πέρα απο το wireless charger που έχω στο δικό μου αυτοκίνητο. Συμφωνώ απόλυτα με το review σου αν και έχω κάνει μόλις 400 χλμ (1.8L Style)
-
RE: Toyota Corolla 2019
@tzimakos-0 said in Toyota Corolla 2019:
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Μη νομίζεις. Αν έχει την ίδια τιμολογιακή πολιτική όπως το yaris cross στην έκδοση active ίσως οντως να κοστίζει 30.000 ευρώ..
Το yaris cross hybrid με όλα όσα χρειάζεσαι κοστίζει 21.000 ευρώ!Μισο να δούμε ποσο θα κανει η "απλη" Corolla.Μην Κοντευει αυτη 30k.Γιατι απο το 2019 οι υπολοιποι εχουν ανεβασει τις τιμες 20% και η Toyota σχεδον καθολου...
Όχι ακριβώς, το ίδιο αμάξι που παράγγειλα τον Ιούλιο του 2021 πλέον έχει 2.300ε πάνω (Corolla Style 1.8L) Είχα προλάβει και το προωθητικό των 800ε αλλά και πάλι.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@gatoz said in Toyota Corolla 2019:
@pashalisg said in Toyota Corolla 2019:
Πως τολμάνε να βγάζουν αυτοκίνητα για Α to Β χρήση με οικονομία και αξιοπιστία. Πρέπει να μας γεμίσουν με GR Yaris/Corolla για να τους παραδεχτούμε οτι βγάζουν αυτοκίνητα. Λες και έχουμε 50χιλ ή δρόμους για τέτοια αμάξια.. Ο,τι να ναι.
και οι χουβερ ηλεκτρικες σκουπες καθαριζουν πραγματι καλα. εχουν και παρομοιο ηχο.
τΟ αΜαΞι ΜοΥ ΕιΝαΙ ΠιΟ γΡηΓοΡΟ αΠο τΟ ΔικΟ σΟυ
-
RE: Toyota Corolla 2019
@kpaiss said in Toyota Corolla 2019:
To 95% ψωνίζει με βάση την ομορφιά , οικονομία , ανέσεις/χώρους.
Αυτά τα "κοφτερά" τιμόνια και τα γκάζια σε πολλούς απο εμάς μας ακουγονται πλεον αστεία αν ζεις σε μεγαλες πόλεις και όταν η εφαρμογή τους θα γίνεται μία φορά τον χρόνο με ταυτόχρονη γκρίνια από την συζυγο ότι τρέχεις και εχουμε και παιδί στο αμάξι.
Οταν ειδικά τον υπόλοιπο χρόνο καταριεσαι το μποτιλιάρισμα και την άνοδο της βενζίνης.
Τουλάχιστον μετά απο τα 40 για εμενα γιατι πριν είχα μια Αλφα 156 που την ευχαριστιομουν.
Οπότε , ναι , εκτιμαμε οι περισσότεροι , την άνεση και την οικονομία όταν πηγαίνουμε απο το Α στο Β.
Φυσικά υπάρχει και το υπόλοιπο 5% που δεν ενδιαφερεται για τα αποπάνω ή μπορεί να έχει 2-3 αυτοκίνητα για το κεφι του.Είμαι 27 και έχω την ίδια άποψη. Και δουλεύω πάνω σε motorsport ομάδα