Το αν τα κινέζικα ιχ, και δη τα ηλεκτρικά, είναι αξιόπιστα ή όχι, είναι κάτι που δεν έχει απαντηθεί ακόμα.
Τα κινέζικα ηλεκτρικά ιχ χτυπάνε 'στο ψαχνό' στο θέμα της τιμής, χωρίς μέχρι στιγμής κανένα από τα δύο προβλήματα που ταλάνισαν τα πρώιμα ιαπωνικά και κορεάτικα τις πρώτες 2-3 δεκαετίες (τουλάχιστον) από την εισαγωγή τους: την τεχνολογική τους υστέρηση και το, περίεργο, ντιζάιν τους, για να μην πω απρόσωπο και δημοσιουπαλληλίστικο.
Επίσης, βλέπουμε κάτι το πρωτοφανές: να θέλουν να μπουν από το μηδέν και με το καλημέρα στις πρίμιουμ κατηγορίες, κάτι που Ιάπωνες και Κορεάτες έκαναν 30-40 χρόνια να αποτολμήσουν.
Ιστορικά πότε ξαναείδαμε κάτι αντίστοιχο; Μόνο στην απαρχή της αυτοκίνησης, όταν ξεπηδούσαν από το μηδέν αντίστοιχα μαγαζιά, πχ Κάντιλακ, Πάκαρντ, Όλντσμόμπιλ, Πανάρ, Λάντσια, Ροζρόις, κα.
Το ότι το αποτολμούν δε σημαίνει και ότι θα 'φτουρήσουν' βέβαια, αλλά αυτό μένει να το δούμε στο μέλλον, μαζί με την αξιοπιστία τους.
Τέλος, περνάνε από ευρωπαϊκά crash test, και μάλιστα ορισμένα με εντυπωσιακό σκορ.Και προφανέστατα καλύπτουν τα (όποια) ευρωπαϊκά στάνταρντ, πως αλλιώς θα έπαιρναν έγκριση κυκλοφορίας; Landwind τέλος.