Σύντομο update μετά από συμβίωση μίας εβδομάδας.
Το αυτοκίνητο είναι απόλαυση. Αρχικά, δεν περίμενα τόση διαφορά ανάμεσα σε sport & normal. Μόλις μπει sport mode η απόκριση στο γκάζι γίνεται πολύ πιο άμεση και ο κινητήρας «ξυπνάει». Ακόμη δεν είμαι πάνω από τα 1000 χλμ, επομένως το πάμε σιγά σιγά. Στο normal, δεν δείχνει την αξία του. Με τη διαφορά στην κατανάλωση να είναι <1 λίτρου για εμένα δεν έχει καμία αξία το normal mode, παρά μόνο όταν κινούμαι σε άθλια κίνηση. Μιας και έθιξα το θέμα της κατανάλωσης, είμαι στα 7.2 με 80% των χιλιομέτρων να έχει γίνει στην Κηφισίας και στο ποτάμι. Δεν θα ασχοληθώ παραπάνω με τα της κατανάλωσης, ούτε μελλοντικά, αν ειναι 6.5 η 7, η 8 καθώς μιλάμε για 2.5€ διαφορά στα 100KM.
Αφού λοιπόν επιδόσεις και εμφάνιση μας άφησαν ικανοποιημένους ας δούμε και τι θα μπορούσε να πάει καλύτερα. Ερχόμενος από Fiesta, η διαφορά στον όγκο είναι εμφανής στο παρκάρισμα. Σε πολλές θέσεις που το Fiestάκι θα έμπαινε, εδώ δεν τολμώ καν. Επομένως αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο αποκλειστικά για πόλη (εγώ δεν ήθελα) καλό θα ήταν να μην κινηθεί προς B-SUV, για να γλιτώσει ταλαιπωρία. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι τεράστιος, δεν έχω μπορέσει να τον γεμίσω μέχρι στιγμής και δύσκολα θα γεμίσει αν κάποιος δεν πάει 5ήμερες διακοπές με το έτερον ήμισυ. Ακόμη και σε τριήμερα, υπάρχει χώρος για πολύ πράγμα.
Κάτι που λείπει από το αυτοκίνητο είναι το ασύρματο Android Auto/Car Play. Καλό το καλώδιο, καλό το Sync3, αλλά θα κόστιζε στη Ford 50-60€ max το σχετικό hardware. Με την πρώτη ευκαιρία θα αγοραστεί το σχετικό adapter.
ΥΓ: Η γύρη το έχει κάνει απαίσιο, μέσα σε λίγες ώρες από το πλύσιμο ξαναγίνεται σαν να πέρασε από τη Σαχάρα.