Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντλία νερού και θερμοστάτης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντλία νερού και θερμοστάτης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    866
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by

      Θα ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ αν προβλέπεται προληπτικά η αλλαγή αντλίας νερού και θερμοστάτη και αν τη συστήνετε.

      Πρόκειται για fiesta mk7 2009 με 220.000 χλμ.

      Αντλία και θερμοστάτης δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ και προς το παρόν δουλεύουν μια χαρά.

      Ρωτάω επειδή έχω μαζέψει πολλά χλμ και ίσως κάποιο από αυτά τα εξαρτήματα φτάνει στο τέλος της ζωής του, οπότε μια τέτοια αντικατάσταση ίσως με βοηθήσει να προλάβω τα χειρότερα.

      Ευχαριστώ.

      i30 160 N line!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Θα ήθελα να ρωτήσω το φόρουμ αν προβλέπεται προληπτικά η αλλαγή αντλίας νερού και θερμοστάτη και αν τη συστήνετε.

        Πρόκειται για fiesta mk7 2009 με 220.000 χλμ.

        Αντλία και θερμοστάτης δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ και προς το παρόν δουλεύουν μια χαρά.

        Ρωτάω επειδή έχω μαζέψει πολλά χλμ και ίσως κάποιο από αυτά τα εξαρτήματα φτάνει στο τέλος της ζωής του, οπότε μια τέτοια αντικατάσταση ίσως με βοηθήσει να προλάβω τα χειρότερα.

        Ευχαριστώ.

        i30 160 N line!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          famas last edited by

          Υποτίθεται αλλάζουμε αντλία, όποτε αλλάζουμε ιμάντες, αφού το κόστος εργασίας είναι πολύ μεγάλο. Αν δεν έχει διαρροή η αντλία(Ο κουάντρα 21 τα έλεγε πολύ καλά αυτά) δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις. Ομοίως κι ο θερμοστάτης. Προσωπικά θα άλλαζα το αντιψυκτικό, αν και στη φορντ προβλέπεται αλλαγή κάθε 10 χρόνια, ωστόσο το κόστος είναι μικρό για το όφελος που θα προκύψει.

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Ευχαριστώ για την απαντηση ισως τα αλλαξω στην επομενη αλλαγη ιμαντων σε καναν χρονο.

            i30 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              +1 η αντλία αν δε βγάλει βλάβη δεν έχει λογική να αλλαχθεί χωρίς αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Θερμοστάτης επίσης, αν δε χαλάσει ή δεν είναι εκ φύσεως προβληματικός (πχ θέματα με θερμοστάτες είχαν τα MX5 NC και τα Astra J) τότε δε τον αλλάζεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spi_duster last edited by

                Πάντως βρε φίλε, μου κάνει εντύπωση. Την αντλία προβλέπεται να την αντικαθιστούμε κάθε φορά που κάνουμε μεγάλο service. Εσύ έφτασες  τα 220000 με την αρχική? Μήπως την έχεις αλλάξει στο παρελθόν (παλιότερο service) και απλά δεν το θυμάσαι?

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Εγώ πάντως σε αμάξι με καδένα έχω την αντλία εδώ και 460.000km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • georgemit
                    georgemit @spi_duster last edited by

                    Πάντως βρε φίλε, μου κάνει εντύπωση. Την αντλία προβλέπεται να την αντικαθιστούμε κάθε φορά που κάνουμε μεγάλο service. Εσύ έφτασες  τα 220000 με την αρχική? Μήπως την έχεις αλλάξει στο παρελθόν (παλιότερο service) και απλά δεν το θυμάσαι?

                    Όχι ποτε, είχα ρωτήσει και τον συνεργειά μου και μου είχε πει πως δεν προβλέπεται από τη Ford.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • panos2171
                      panos2171 @spi_duster last edited by

                      Πάντως βρε φίλε, μου κάνει εντύπωση. Την αντλία προβλέπεται να την αντικαθιστούμε κάθε φορά που κάνουμε μεγάλο service. Εσύ έφτασες  τα 220000 με την αρχική? Μήπως την έχεις αλλάξει στο παρελθόν (παλιότερο service) και απλά δεν το θυμάσαι?

                      Δε νομίζω να προβλέπεται. Έχει επικρατήσει να αλλάζεται μετά από αλλαγή ιμάντα γιατί λύνεις που λύνεις το μισό αυτοκίνητο είναι ευκαιρία να μπει καινούργια. Ούτε στο δικό μου αναγράφεται αντικατάστασή της στο βιβλίο σέρβις και απ ότι βλέπω και σε πολλά άλλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Οι αντλίες που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα που κινεί και το altenator έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τις αντλίες που πέρνουν κίνηση από τον οδοντωτό ιμάντα του χρονισμού, το γιατί είναι προφανές, οι ιμάντες χρονισμού δεν έχουν καθόλου ελαστικότητα και η ένταση τους είναι πολλαπλάσια των ιμάντων του δυναμό, έτσι οι φθορά στο κουζινέτο της τροχαλίας της αντλίας είναι πολύ μεγαλύτερη.

                        Επίσης οι αντλίες με πλαστικές φτερωτές έχουν πολύ μικρότερη αντοχή από τις αντλίες με μεταλλική φτερωτή, οι αντλίες που είναι 15-20 ετών, είναι φτιαγμένες με καλύτερα υλικά από τις γνήσιες και ιμιτασιόν σημερινές. Γενικά τα υλικά σε όλα τα προϊόντα είναι ποιοτικότερα των πριν 20 χρόνια από τα σημερινά, τίποτα δεν είναι το ίδιο σήμερα με πριν 20 + χρόνια, το αυτό ισχύει και για τις Α! ύλες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          ptsiaggas last edited by

                          Είχα ένα fiesta courier mk4 1,8di και η αλλαγή αντλίας νερού ήταν βάσανο ακόμη και με την αλλαγή ιμάντα χρονισμού  (ίσως και γι αυτό δεν την άγγιζαν)   για την σωστή αλλαγή χωρίς περετερο προβλήματα κατά την αποσυναρμολογισης προέβλεπε λυσημο ιμηαξονια  και σηκωμα  μηχανή επάνω  , οποιαδήποτε αλλού ιδους τρόπος πιθανών να διμιουργουσε ζημιές  σε άλλα εξαρτιματα  λόγο  μη πρόσβασης στην αντλία  νερου (πολύ περιορισμένος χωρος).   Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι και στο δικό σου,   πάντως αν στο σχετικό κοντινό μελών πας για σέρβις ιμαντων  άλλαξε τα και αυτά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            peta last edited by

                            ας πούμε,κάθε πέντε χρόνια ή 80-100χιλχιλ. ,για ένα πολύ απλό λόγο: η οποία αστοχία του είναι μη προβλέψιμη.

                            Δεν είναι μόνο ότι μπορεί να γίνει ζημιά στη μηχανή,αλλά αν σου κάτσει σε ένα ταξίδι θα ταλαιπωρηθεις με οδικές,εξοδα,κλπ.

                            Φυσικά τον παλαιό θερμοστατη,εάν και εφόσον λειτουργουσε,δεν τον πετάς για ευνόητους λόγους.

                            Επίσης για ευνόητους λόγους καμμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν προβλέπει αλλαγή θερμοστάτη στο βιβλίο προγραμματισμένης συντηρησης .(αν υπάρχει κάποια θα με ενδιέφερε να τη μάθω)

                            Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              cson last edited by

                              Είναι πολύ σχετικό αυτό. Μπορεί να αλλάξεις τον μαμά ποιοτικό προληπτικα και να βάλει ο μάστορας κανένα αφτερμαρτκετ μέτριας ποιότητας και να έχεις θέματα .

                              Θέλει προσεκτικές κινήσεις όταν κάνουμε κάποια αλλαγή προληπτικά , τις περισσότερες φορές γίνεται επιλογή υποδιεστερων υλικών λόγο κόστους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • F
                                famas last edited by

                                Οι νέου τύπου θερμοστάτες που έρχονται μαζί με το κέλυφος είναι αρκετά πιο ακριβοί από τους παλιούς που είχαμε συνηθίσει.

                                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Δεν το αλλάζουμε προληπτικα αρκεί να ανοίγουμε κανά καπω και να ελέγχουμε για τυχόν έστω και μικρή έλλειψη στάθμης ψυκτικού καθώς στο αρχικό στάδιο θα έχουμε μικρή διαρροή γύρω από την αντλία και σε επόμενο έχουμε και θόρυβο σαν να τρίβεται μέταλλο μέταλλο. Ο δε θερμοστάτης πάντα μένει ανοικτός όταν φάει κόλλημα άρα το πολύ πολύ δεν θα εχουμε ικανοποιητικές θερμοκρασίες στο μοτέρ ειδικά χειμώνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    peta last edited by

                                    σωστά εσείς προτείνετε να μην αλλάζει κάποιος προληπτικά το θερμοστατη στο κινητήρα του.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Είναι σίγουρο ότι όταν τα παίζει κολλάει πάντα ανοιχτός;;

                                      Αν είναι έτσι τότε σίγουρα δε χρειάζεται προληπτική αλλαγή.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Δύο απορίες :

                                        1ον  με οργανο θερμοκρασίας σε κολαρο τελευταία βλέπω κάποιες κουλές μεταβολές της τάξης των 3-4 βαθμών προς τα κάτω και ξανά επαναφορά στους 80 ταχύτατα! Υπάρχει κάποια σύνδεση με off throttle και ρολάρισμα.Πιθανον δεν υπάρχει συσχέτιση δυσλειτουργίας οργάνου με λακούβες.Ο θερμοστάτης μπορεί να το κάνει αυτό τόσο γρήγορα?Ο αφτερμαρκετ αισθητήρας?

                                        2ον το άλλο w202 που αγόρασα είναι το λίφτινγκ.Αλλαξα θερμοστάτη αφού δεν έπιανε 80+ σε πορεία.Πλεον πιάνει με οργανο που μετράει ακριβώς μέσα στο θερμοστάτη 86-87 όσο είναι ο θερμοστάτης. Ωστοσο σε κίνηση  η θερμοκρασία μπορεί να ανέβει και στους 96 όπου θα κατέβει άμεσα από τη μεγαλύτερη σκάλα του ηλεκτρικού βεντιλατερ .Στο προλιφτινγκ με υδραργυρικό συμπλέκτη η διακύμανση της θερμοκρασίας είναι ανύπαρκτη ακόμη και σε πολύ άσχημες συνθήκες. Είναι κακό για την μακροζωία του κινητήρα να ανεβάζει θερμοκρασία από τους 86 στους 96 και να ξανακατεβαζει κοκ ή όλα τα ηλεκτρικά βεντιλατερ με τις δύο σκάλες είναι αδύνατον να δουλέψουν αλλιώς?

                                        Υ.Γ. το θέμα γίνεται και ψυχολογικο γιατί το μαμά οργανο είναι ακρίβειας και δεν κρύβει οποιαδήποτε μεταβολή και το αφτερμαρκετ το επιβεβαιώνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Μια χαρά είναι, το νερό έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα και δεν είναι δυνατόν να δείχνουν τα όργανα την ακριβή του θερμοκρασία δεδομένου ότι υπάρχει συνεχής ροή του με συνεχόμενη διακύμανση, επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι περισσότερο σωστή ένδειξη θα είχες αν το όργανο ήταν τοποθετημένο στην έξοδο του νερού επάνω τον κινητήρα και όχι σε έξοδο του ψυγείου ή στην είσοδο του που υπάρχει απόσταση από τον κινητήρα.

                                          Το λάδι είναι αποδοτικό στους 90c, αλλά και στους 80 και πάνω είναι ΟΚ, κάτω από τους 70 και πάνω από τους 120 - 125 για μεγάλο χρονικό διάστημα υπάρχει θέμα. μια χαρά είσαι όπως είσαι, καλά θα ήταν να είχες και όργανο θερμοκρασίας λαδιού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Quadra 21 το οργανο ναι είναι στην έξοδο του θερμοστάτη.Εχω και οργανο επαφής σε καλο σημείο της κεφαλής και όντως έχω σχεδόν 90 εκεί.Οποτε συνεχίζω έτσι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • georgemit
                                              georgemit @w202-amg last edited by

                                              Δύο απορίες :

                                              1ον  με οργανο θερμοκρασίας σε κολαρο τελευταία βλέπω κάποιες κουλές μεταβολές της τάξης των 3-4 βαθμών προς τα κάτω και ξανά επαναφορά στους 80 ταχύτατα! Υπάρχει κάποια σύνδεση με off throttle και ρολάρισμα.Πιθανον δεν υπάρχει συσχέτιση δυσλειτουργίας οργάνου με λακούβες.Ο θερμοστάτης μπορεί να το κάνει αυτό τόσο γρήγορα?Ο αφτερμαρκετ αισθητήρας?

                                              2ον το άλλο w202 που αγόρασα είναι το λίφτινγκ.Αλλαξα θερμοστάτη αφού δεν έπιανε 80+ σε πορεία.Πλεον πιάνει με οργανο που μετράει ακριβώς μέσα στο θερμοστάτη 86-87 όσο είναι ο θερμοστάτης. Ωστοσο σε κίνηση  η θερμοκρασία μπορεί να ανέβει και στους 96 όπου θα κατέβει άμεσα από τη μεγαλύτερη σκάλα του ηλεκτρικού βεντιλατερ .Στο προλιφτινγκ με υδραργυρικό συμπλέκτη η διακύμανση της θερμοκρασίας είναι ανύπαρκτη ακόμη και σε πολύ άσχημες συνθήκες. Είναι κακό για την μακροζωία του κινητήρα να ανεβάζει θερμοκρασία από τους 86 στους 96 και να ξανακατεβαζει κοκ ή όλα τα ηλεκτρικά βεντιλατερ με τις δύο σκάλες είναι αδύνατον να δουλέψουν αλλιώς?

                                              Υ.Γ. το θέμα γίνεται και ψυχολογικο γιατί το μαμά οργανο είναι ακρίβειας και δεν κρύβει οποιαδήποτε μεταβολή και το αφτερμαρκετ το επιβεβαιώνει.

                                              Επειδή στο φιεστα μου εχω βαλει οργανακι θερμοκρασιας νερου μιας και δεν είχε, την 1η απορία την είχα κι εγώ.

                                              ¨Εχω τοποθετήσει τον αισθητήρα στο πανω κολάρο.

                                              Όταν το αφήνω να ρολάρει λοιπόν παρατηρώ αυτό που είπες κι εσύ, η θερμοκρασία πέφτει αμέσως 2 , 3 βαθμούς.

                                              Μόλις σταματήσω σε φανάρι αντίστοιχα ανεβαίνει.

                                              Γενικά οι διακύμάνσεις πάντως είναι πολύ μεγάλες. Βλέπω θερμοκρασίες από 80 μέχρι 104 που παίρνει το βεντιλατέρ.

                                              i30 160 N line!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr