-
Καλημέρα. Ενδιαφερομαι για αγορά καινούριου μεταξύ των δυο αυτών μοντέλων. Είτε το Χ1 με το βασικό κινητήρα αυτόματο είτε το GLA 200. Πάνω κάτω βγαίνουν στα ίδια λεφτά, οπότε ήθελα να ακούσω απόψεις από τους πιο έμπειρους.
Εδώ και 8 χρόνια έχω μια 116i F20 και είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά είπα να δω και κάτι άλλο μην πάω καρφωτος BMW.
-
Καλημέρα. Ενδιαφερομαι για αγορά καινούριου μεταξύ των δυο αυτών μοντέλων. Είτε το Χ1 με το βασικό κινητήρα αυτόματο είτε το GLA 200. Πάνω κάτω βγαίνουν στα ίδια λεφτά, οπότε ήθελα να ακούσω απόψεις από τους πιο έμπειρους.
Εδώ και 8 χρόνια έχω μια 116i F20 και είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος, αλλά είπα να δω και κάτι άλλο μην πάω καρφωτος BMW.
-
Η GLA δεν βλέπεται...από εκεί και πέρα, εαν σου αρέσει είναι πιο σύγχρονη και πιο γρήγορη, η Χ1 είναι στα τελευταία της ζωής της. Πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο, αφού οδηγήσεις και τα 2.
-
Εγώ πάντως θεωρώ την GLA την πιο όμορφη στην κατηγορία και την ψηφίζω μεταξύ των δύο. Είναι και ολόφρεσκια σε σχέση με την Χ1 που μετράει χρόνια στην αγορά. Παραδοσιακά τα premium καλογερνάνε και η GLA είναι το πιό φρέσκο της κατηγορίας
-
Επίσης το εσωτερικό της bmw είναι από προηγούμενη δεκαετία σε σχέση με την merc που είναι πολύ φρέσκια (αναφέρομαι στα gadgets, οθόνες κλπ και οχι στην ποιότητα και στην συναρμογη)
-
Από θέμα αξιοπιστίας, κόστους συντήρησης κλπ είναι και οι δύο στο ίδιο επίπεδο;
Οδήγησα σήμερα το GLA και μου φάνηκε χειρότερο τόσο σε επιδόσεις όσο και σε οδηγική απόλαυση από την f20 που έχω, αλλά θα μου πεις τι περίμενες ρε φίλε, χώρους αγοράζεις κατά κύριο λόγο... Πολύ καλό αμάξι μην παρεξηγηθώ, απλά αναγκαστικά συγκρίνω με αυτό που έχω το οποίο καλώς ή κακώς είναι άλλη κατηγορία και άλλη φάση γενικώς, αλλά τι να κάνουμε που δε μας χωράει πλέον...
Αύριο θα δω τη Χ1 για την οποία έχω ακούσει άριστα λόγια από όποιον την έχει αλλά όντως είναι πιο παλιό μοντέλο (με το καλό ότι αποφεύγονται έτσι τυχόν παιδικές αρρώστιες βέβαια)
-
Εντάξει τα μοντέλα τα χωρίζουν 4+ χρόνια διαφορά. Η νέα gla είναι ποιο ψηλό πιο μεγάλο αμάξι δεν κρύβεται όπως η προηγούμενη γενιά. Η Χ1 δείχνει τα χρόνια της μέσα έξω. Δεν τίθεται σύγκριση gla.
Όταν βγει η νέα Χ1 λογικά πάλι η πλάστιγγα θα γυρίσει στην bmw.
-
Είναι επειδή είναι 4 χρόνια νεότερο μοντέλο και ναι επειδή έχει φρέσκια εμφάνιση και όχι την ξεπερασμενη της Χ1.
Όταν θα βάλει η Χ1 ταμπλέτες μέσα να δω τι θα πεις ...
-
GLA λόγω φρέσκου μοντέλου.
Η Χ1 πολύ ωραία και αυτή οδηγικά, εξωτερικά καθώς και σε χώρους αλλά η αισθητική του ταμπλό δείχνει τα χρόνια της, δεν φοράει τα τελευταία καλούδια σε infotaiment και gadget και πατάει σε παλαιότερη πλατφόρμα.
-
Επειδή η gla εχει tablet για οθόνες/καντραν γινεται καλύτερο αυτοκίνητο;
Η παρακάτω εικόνα στις τρέχουσες Χ1 φαίνεται τόσο παλιακή πια;
-
Είναι επειδή είναι 4 χρόνια νεότερο μοντέλο και ναι επειδή έχει φρέσκια εμφάνιση και όχι την ξεπερασμενη της Χ1.
Όταν θα βάλει η Χ1 ταμπλέτες μέσα να δω τι θα πεις ...
Η BMW βγάζει διαχρονικά μοντέλα και ήδη βλέποντας τις σειρες 1 και 2 ξερουμε περιπου τι θα βάλει!
Ομορφα αλλά οχι το παν στο αυτοκίνητο!
Επισης ποτέ αμαξι τα πρώτα 2 χρόνια από το λανσάρισμα! Γιατι να γίνεις beta tester ;
Ιδανικά η καλύτερη εκδοση ενός μοντέλου είναι πάντα το facelift (ανεξαρτήτως Χ1 αυτό....)
-
Ναι για τα 37000 που κοστίζει το βασικό μοντέλο , από όπου μάλλον δεν είναι η φωτογραφία που έβαλες, είναι κομματακι παλαιακι.
Και δεν το λέω τώρα στα τέλη του 2020 και το 2018 όταν μπήκα μέσα και πριν είχα μπει στο 3008 λιγη μου φάνηκε όταν δε μπήκα στο ds7 είπα άστα να πάνε ....
-
Σύμφωνω ότι το καλύτερο αμάξι είναι το fl και ειδικά στο τέλος του γίνεται vfm . Η gla όμως έχει αλλάξει τελειως μεγάλωσε ψήλωσε έγινε πιο σουβ και ρίχνει πια στην Χ1 . Η προηγούμενη gla δεν κοιτούσε στα μάτια την Χ1.
-
Ναι για τα 37000 που κοστίζει το βασικό μοντέλο , από όπου μάλλον δεν είναι η φωτογραφία που έβαλες, είναι κομματακι παλαιακι.
Και δεν το λέω τώρα στα τέλη του 2020 και το 2018 όταν μπήκα μέσα και πριν είχα μπει στο 3008 λιγη μου φάνηκε όταν δε μπήκα στο ds7 είπα άστα να πάνε ....
Εντελώς βασική στα 37000 ευρώ είναι .. 18i connected advanced
Νέο πακέτο στην lci... (με μαμα led παντού, navi, car play, 8,8 οθονη, εκτεταμενο πίνακα οργάνων, μεταλλικό, 18αρες ζάντες, ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ κλπ) .
Η μόνη ελλειψη σε μοντέρνα συστήματα είναι το blind spot detector...
-
Σιγουρα προοδος η νέα GLA και πλεόν SUV .. αλλά μέχρι εκεί!
Η Mercedes καπου τα έχει μπερδέψει με το σχεδιασμό της !
-
To βασικό προβλημα της Μερσεντές νομίζω είναι η απίστευτη διεύρυνση της γκάμας της gla-b-c σε κάθε κατηγορία έχει υποκατηγορία και 3-4 μοντέλα παντού έχει χαθεί η μπάλα.... βέβαια στις πωλήσεις της στην Ελλάδα την bmw την έχει πάρει μονοτερμα! Η μία τρένο η άλλη ασθμενει...
-
Νομίζω ότι πλέον η BMW δίνει κάποια καλά πακέτα για την X1 στα 36-37κ , βλέπω πλέον στο δρόμο αρκετές με τα full led , ωραίες ζάντες , σποιλερ , προφυλακτήρες κλπ. Είναι πολύ ανώτερες από κάποιες βασικές που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια . Και νομίζω ότι είναι καλύτερη και σε χώρους από την GLA. Επίσης συνήθως τέλος χρόνου κάνει και καλές προσφορές η BMW.
Φυσικά η νέα GLA είναι πιο Μουράτη από την X1 , το αστέρι στην μάσκα δεν έχει αντίπαλο σε αυτό , αλλά νομίζω overall η Χ1 είναι καλύτερη. Αν σε εξοπλισμό χώρους και τιμή δεν ξεφεύγει η GLA τότε από άποψη γούστου ίσως να είναι μια λογική επιλογή.
-
Επειδή η gla εχει tablet για οθόνες/καντραν γινεται καλύτερο αυτοκίνητο;
Η παρακάτω εικόνα στις τρέχουσες Χ1 φαίνεται τόσο παλιακή πια;
Η φωτογραφία είναι με την εργοστασιακή οθόνη των 8.8 ιντσών; Στη GLA με χάλασε αρκετά το ότι η κεντρική οθόνη είναι μόνο 7' και θέλει 2 χιλιάρικα για να βάλεις την αμέσως μεγαλύτερη που είναι 10'.
2750 χλμ άρα το πήρες πολύ πρόσφατα, πώς σου φαίνεται;
Με προβληματιζει αρκετά το ότι στα χαρτιά η GLA είναι πιο γρήγορη. Αύριο το πρωί θα οδηγήσω το Χ1 και θα μου απαντηθούν αυτά βέβαια...
Edit: Τώρα είδα το απαντάς πιο κάτω, κι εγώ το connected advanced θα πάρω αν καταλήξω στο Χ1. 37.900 μου είπαν με το κλειδί στο χέρι, βάλε και άλλα 300 που θέλω συναγερμό λόγω προσωπικής λοξας θα πάει 38.200.
Η GLA με λίγο κατώτερο εξοπλισμό (αλλά όχι τρελές διαφορές, το βασικό για μένα είναι ότι η οθόνη είναι 7' αντί για 8.8') βγαίνει 38.000 με το κλειδί στο χέρι.
-
iceman7 wrote:
Επειδή η gla εχει tablet για οθόνες/καντραν γινεται καλύτερο αυτοκίνητο;
Η παρακάτω εικόνα στις τρέχουσες Χ1 φαίνεται τόσο παλιακή πια;
Η φωτογραφία είναι με την εργοστασιακή οθόνη των 8.8 ιντσών; Στη GLA με χάλασε αρκετά το ότι η κεντρική οθόνη είναι μόνο 7' και θέλει 2 χιλιάρικα για να βάλεις την αμέσως μεγαλύτερη που είναι 10'.
2750 χλμ άρα το πήρες πολύ πρόσφατα, πώς σου φαίνεται;
Με προβληματιζει αρκετά το ότι στα χαρτιά η GLA είναι πιο γρήγορη. Αύριο το πρωί θα οδηγήσω το Χ1 και θα μου απαντηθούν αυτά βέβαια...
Edit: Τώρα είδα το απαντάς πιο κάτω, κι εγώ το connected advanced θα πάρω αν καταλήξω στο Χ1. 37.900 μου είπαν με το κλειδί στο χέρι, βάλε και άλλα 300 που θέλω συναγερμό λόγω προσωπικής λοξας θα πάει 38.200.
Η GLA με λίγο κατώτερο εξοπλισμό (αλλά όχι τρελές διαφορές, το βασικό για μένα είναι ότι η οθόνη είναι 7' αντί για 8.8') βγαίνει 38.000 με το κλειδί στο χέρι.
Δοκιμάσε την και παιξε λίγο με τους εμπόρους γιατι είναι στα ανω ακρα η τιμή που σου έδωσαν.. εκτός αν δεν σου έχουν πει για καποια εκπτωση ακόμα και οι τιμες είναι από το site, αν και λογικά ως κατοχος ήδη bmw ξέρεις πως λειτουργεί η μαρκα!
Η connected advanced στη βενζίνη είναι από τις πιο value for money για Χ1 περιπτώσεις, ενώ και η lci έχει αρκετες βελτιώσεις σε αναρτήσεις κλπ
Φουτουριστική δεν τη λες αλλα πια ειναι πιο όμορφη, το σχέδιο κλασσικό διαχρονικό, πατάει καλά στο δρόμο και έχει λυμένα όλα τα βασικά προβλήματα καθως κλείνει 5ετία στους δρόμους (η φωτό είναι παλιότερη.. για ότι αλλο θες με μηνυμα.. σου έχω στείλει και από το πρωί)
-
Νομίζω ότι πλέον η BMW δίνει κάποια καλά πακέτα για την X1 στα 36-37κ , βλέπω πλέον στο δρόμο αρκετές με τα full led , ωραίες ζάντες , σποιλερ , προφυλακτήρες κλπ. Είναι πολύ ανώτερες από κάποιες βασικές που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια . Και νομίζω ότι είναι καλύτερη και σε χώρους από την GLA. Επίσης συνήθως τέλος χρόνου κάνει και καλές προσφορές η BMW.
Φυσικά η νέα GLA είναι πιο Μουράτη από την X1 , το αστέρι στην μάσκα δεν έχει αντίπαλο σε αυτό , αλλά νομίζω overall η Χ1 είναι καλύτερη. Αν σε εξοπλισμό χώρους και τιμή δεν ξεφεύγει η GLA τότε από άποψη γούστου ίσως να είναι μια λογική επιλογή.
Γενικά καθε χρόνο εκανε πολλές αλλαγες και βελτιώσεις στο μοντέλο ενώ συνέχεια εμπλουτιζε το βασικό της πακέτο (xline) ..
Ωστοσο βασική έλλειψη ηταν η συνδεσιμότητα, την οποία με τα πακέτα connected διορθωσε σημαντικά χωρις - ειδικά στις εκδόσεις βενζίνης - να κόβει τίποτα ουσίας.
Μια connected advanced από μια xline advanced δεν έχει τα χρώμια στις ράγες, μαρσπιέ, νεφρά και πλαίσια παραθυρών, το σαλόνι και φιλέτα στο ταμπλό δερματίνης και τους προβολείς ομίχλης.
Μαλιστα προχθές είδα ότι και στις xline advanced βαζει πια την 8,8 οθόνη στανταρ, γεγονός που αναβαθμίζει σημαντικά το εσωτερικό...
Γενικά, μόνο με καθισμένα χέρια δεν καθονταν στη BMW Hellas.
X1 VS GLA 200