-
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
-
@kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
100% σύμφωνος, εδώ με Michelin Crossclimate SUV
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
100% σύμφωνος, εδώ με Michelin Crossclimate SUV
Άρχοντας φαίνεσαι μέσα στα χιόνια και με καλό... σήμα! Όταν το παραλάβεις με το καλό, θα ήθελα ένα συγκριτικό στο χιόνι, αν και πιστεύω ότι ο παλιός «είναι αλλιώς» παρόλο που ο νέος θα είναι ωραίος!
-
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
χιόνι = λάστιχο. Μην ρισκάρετε ιδίως στις κατηφόρες. Με τα λάστιχα που φοράνε 9 στους 10 δεν πας πουθενά και μαλλον θα γλιστρήσεις και κάπου θα ακουμπήσεις.
100% σύμφωνος, εδώ με Michelin Crossclimate SUV
Άρχοντας φαίνεσαι μέσα στα χιόνια και με καλό... σήμα! Όταν το παραλάβεις με το καλό, θα ήθελα ένα συγκριτικό στο χιόνι, αν και πιστεύω ότι ο παλιός «είναι αλλιώς» παρόλο που ο νέος θα είναι ωραίος!
Έχω κανονίσει με τον λαστιχά μου να πάω κατευθείαν εκεί μετά την παραλαβή ώστε να κάνω ανταλλαγή τα μαμά με Michelin Crossclimate 2. Αν Θεού θέλοντος και Hyundai επιτρέποντος παραλάβω πριν λιώσουν τα χιόνια θα έχεις το review φέτος, αλλιώς καλό 2024!
Θεωρητικά η τετρακίνηση του είναι πιο εξελιγμένη από του Honda, με σημαντικά "+" το επιλεκτικό φρενάρισμα μεταξύ των αριστερών/δεξιών τροχών (κάτι σαν μπλοκέ) και το επιλεκτικό κλείδωμα του διαφορικού.
Είδωμεν...
-
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης. -
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
Αποκλείεται.Είναι βασική λειτουργία μέσω ESP.
-
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
Αποκλείεται.Είναι βασική λειτουργία μέσω ESP.
Δεν μιλάω για το ESP, στο χιόνι πολλές φορές απαιτείται η απενεργοποίηση του ESP (VSA στην Honda), ειδικά σε ανηφόρες που το ESP σε συνδυασμό με το TCS φρενάρουν πολύ το αυτοκίνητο. Αν στο Τucson η λειτουργία του επιλεκτικού φρεναρίσματος Δ/Α λειτουργεί και με το ESP απενεργοποιημένο, θα είναι ευχής έργο.
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
Αποκλείεται.Είναι βασική λειτουργία μέσω ESP.
Δεν μιλάω για το ESP, στο χιόνι πολλές φορές απαιτείται η απενεργοποίηση του ESP (VSA στην Honda), ειδικά σε ανηφόρες που το ESP σε συνδυασμό με το TCS φρενάρουν πολύ το αυτοκίνητο. Αν στο Τucson η λειτουργία του επιλεκτικού φρεναρίσματος Δ/Α λειτουργεί και με το ESP απενεργοποιημένο, θα είναι ευχής έργο.
Όλα αυτα τα συστήματα μέσω του ESP δουλευουν.Όταν σπινάρει ένας τροχός τον φρενάρουν.Αν απενεργοποιήσεις το σύστημα τότε αυτο που συμβαίνει διαφέρει απο εταιρεία σε εταιρεία.Σε πολλές δεν απενεργοποιείται το φρενάρισμα αλλά μόνο το ¨κοψιμο¨του κινητήρα. Πάντως το επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν και τα Honda.Άλλο που στα CRV η τετρακίνηση δεν είναι τόσο αποδοτική.
-
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
Αποκλείεται.Είναι βασική λειτουργία μέσω ESP.
Δεν μιλάω για το ESP, στο χιόνι πολλές φορές απαιτείται η απενεργοποίηση του ESP (VSA στην Honda), ειδικά σε ανηφόρες που το ESP σε συνδυασμό με το TCS φρενάρουν πολύ το αυτοκίνητο. Αν στο Τucson η λειτουργία του επιλεκτικού φρεναρίσματος Δ/Α λειτουργεί και με το ESP απενεργοποιημένο, θα είναι ευχής έργο.
Όλα αυτα τα συστήματα μέσω του ESP δουλευουν.Όταν σπινάρει ένας τροχός τον φρενάρουν.Αν απενεργοποιήσεις το σύστημα τότε αυτο που συμβαίνει διαφέρει απο εταιρεία σε εταιρεία.Σε πολλές δεν απενεργοποιείται το φρενάρισμα αλλά μόνο το ¨κοψιμο¨του κινητήρα. Πάντως το επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν και τα Honda.Άλλο που στα CRV η τετρακίνηση δεν είναι τόσο αποδοτική.
Ναι το γνωρίζω, πάντως στο Honda δεν με έχει προδόσει ποτέ η τετρακίνηση του, άσχετα με τα όσα λέγονται/βλέπουμε στο internet.
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :
To επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα.
Τα πάντα βασικά είναι θέμα ρυθμίσεων και ανοχής/αντοχής των μηχανικών μερών στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων και τετρακίνησης.To Honda δεν το έχει.
Αποκλείεται.Είναι βασική λειτουργία μέσω ESP.
Δεν μιλάω για το ESP, στο χιόνι πολλές φορές απαιτείται η απενεργοποίηση του ESP (VSA στην Honda), ειδικά σε ανηφόρες που το ESP σε συνδυασμό με το TCS φρενάρουν πολύ το αυτοκίνητο. Αν στο Τucson η λειτουργία του επιλεκτικού φρεναρίσματος Δ/Α λειτουργεί και με το ESP απενεργοποιημένο, θα είναι ευχής έργο.
Όλα αυτα τα συστήματα μέσω του ESP δουλευουν.Όταν σπινάρει ένας τροχός τον φρενάρουν.Αν απενεργοποιήσεις το σύστημα τότε αυτο που συμβαίνει διαφέρει απο εταιρεία σε εταιρεία.Σε πολλές δεν απενεργοποιείται το φρενάρισμα αλλά μόνο το ¨κοψιμο¨του κινητήρα. Πάντως το επιλεκτικό φρενάρισμα το έχουν και τα Honda.Άλλο που στα CRV η τετρακίνηση δεν είναι τόσο αποδοτική.
Ναι το γνωρίζω, πάντως στο Honda δεν με έχει προδόσει ποτέ η τετρακίνηση του, άσχετα με τα όσα λέγονται/βλέπουμε στο internet.
Αναμένουμε αναφορές από τους «μάχιμους» με το Tucson στα χιόνια για να μαθαίνουμε και εμείς οι ηλιόλουστοι του βορρά...
-
Σήμερα που μπήκα στον διαμορφωτή της Hyundai είδα ότι πήραν 1.400 ευρώ επάνω όλες οι εκδόσεις του Tucson!!!
Με τις παραδώσεις τι γινεται;
Κάποιοι συμφορουμίτες που το ανέμεναν αυτή την εποχή το παρέλαβαν; -
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
Σήμερα πήραν 1.400 ευρώ επάνω όλες οι εκδόσεις του Tucson!!!
Με τις παραδώσεις τι γινεται;
Κάποιοι συμφορουμίτες που το ανέμεναν αυτή την εποχή το παρέλαβαν;Την επόμενη εβδομάδα λογικά Νίκο (παραγγελία 22/5/2022).
-
Άντε με το καλό να το παραλάβεις, εννιά μήνες ε;
Αλλά έχεις και εξτρά νομίζω -
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
Άντε με το καλό να το παραλάβεις, εννιά μήνες ε;
Αλλά έχεις και εξτρά νομίζωΝαι Premium AWD, DCT με ηλιοροφή, SCC, smart key, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού. Όσο σκέφτομαι ότι το πληρώνω 35 ακριβώς κάνω τον σταυρό μου... Σε ευχαριστώ!
-
Το Premium AWD, DCT χωρίς εξτρά (με διχρωμία εσωτερικού) έχω παραγγείλει εγώ στις 27/10/22
-
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
Το Premium AWD, DCT χωρίς εξτρά (με διχρωμία εσωτερικού) έχω παραγγείλει εγώ στις 27/10/22
Τι ημερομηνία σου έχουν δώσει; Χρώμα;
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
Το Premium AWD, DCT χωρίς εξτρά (με διχρωμία εσωτερικού) έχω παραγγείλει εγώ στις 27/10/22
Τι ημερομηνία σου έχουν δώσει; Χρώμα;
Χρώμα Sunset Red και για χρόνο αναμονής μου είχαν πει 7-8 μήνες, δηλαδή τέλη Μαΐου με Ιούνιο.
Καπου εχω διαβάσει ότι μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της παραγγελίας (νομίζω από τη στιγμή που θα μπει στον προγραμματισμό απο το εργοστάσιο) γνωρίζεις κάτι; -
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@nikos-3 said in Νεο Hyundai Tucson :
Το Premium AWD, DCT χωρίς εξτρά (με διχρωμία εσωτερικού) έχω παραγγείλει εγώ στις 27/10/22
Τι ημερομηνία σου έχουν δώσει; Χρώμα;
Χρώμα Sunset Red και για χρόνο αναμονής μου είχαν πει 7-8 μήνες, δηλαδή τέλη Μαΐου με Ιούνιο.
Καπου εχω διαβάσει ότι μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της παραγγελίας (νομίζω από τη στιγμή που θα μπει στον προγραμματισμό απο το εργοστάσιο) γνωρίζεις κάτι;Η Hyundai Hellas παίρνει από το εργοστάσιο ένα αρχείο με την παραγωγή κάθε 20 μέρες. Αν είσαι μέσα σε αυτό σου λένε την ημερομηνία παραγωγής και μετά να υπολογίζεις max ένα μήνα για παράδοση.
-
Σχετικό άσχετο. Έχει έρθει ένα καινούργιο i30 N-line στην γειτονιά (td) sunset red. Πολύ όμορφο χρώμα. Ειδικά με βραδινό φωτισμό. Δεν τον έχω πετύχει με ανοικτό το αμάξι αλλά φαντάζομαι βράδυ σε συνδυασμό με τα LED της N-line θα είναι ακόμα πιο όμορφο. Δυστυχώς δεν έχω πετύχει ποτέ Tuscon sunset red, 3/4 στην περιοχή όλα σκούρα μουντά που χάνει πολύ το αμάξι από τις έντονες ακμές του. Μπράβο στον φίλο που επέλεξε αυτό το χρώμα, σίγουρα θα το λατρέψει.
Hyundai Tucson NX4 (2020)