-
Γιώργος_i20 wrote:
To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.
Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!
Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?
Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.
-
Alex_24 wrote:
Γιώργος_i20 wrote:
To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.
Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!
Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?
Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.
Σε ευχαριστώ Γιώργο για όλες σου τις απαντήσεις. Σκέφτομαι και εγώ super mini αυτοματο με dsg.
Με τα λάδια του dsg έχεις κάνει κάποια αλλαγή μετά από κάποιο αριθμό χλμ?
-
Μετα απο οσα σου ειπε, σκεφτεσαι dsg;;
Μωρε μπραβο.
-
Μετα απο οσα σου ειπε, σκεφτεσαι dsg;;
Μωρε μπραβο.
Εγώ πάντως θα προτιμούσα να ρισκάρω μια ζημιά στη δεκαετία με DSG παρά 10 χρόνια καθημερινής απελπισίας με CVT.
-
Με e cvt ομως;;;;
Εεέ;;
Στις hyundai τα dct εχει ακουστει τιποτα;
-
Εγώ πάντως θα προτιμούσα να ρισκάρω μια ζημιά στη δεκαετία με DSG παρά 10 χρόνια καθημερινής απελπισίας με CVT.
Αχαχαχα!
Εγώ το ανάποδο....μια χαρά είναι τα CVT, μου αρέσουν (ειδικά Honda & Subaru).
-
Εγώ το ανάποδο....μια χαρά είναι τα CVT, μου αρέσουν (ειδικά Honda & Subaru).
Μόνο με το κόλπο των 7 προκαθορισμένων σχέσεων που μιμούνται τη λειτουργία των υπολοίπων αυτόματων. Στην κανονική λειτουργία τους (continuously variable) ούτε στο χειρότερο μου εχθρό!
Επιφυλάσσομαι μόνο να δοκιμάσω το (θεωρητικά) βελτιωμένο e-CVT...
-
Τα προβλήματα των DSG μόνο λυμένα δεν είναι. Μόνο τους τελευταίους 3 μήνες μου έχουν σκάσει 2 στο στόλο, ένα σε A6 TDi και ένα σε Q3 2.0TFSI. Και τα δύο μοντέλα 2016. Στο γκρουπ με τα Leon Cupra έχει σκάσει επίσης DSG 2ετιας και γενικώς κρούσματα υπάρχουν πολλά. Ίσως όχι με τη συχνότητα της εποχής 2008-2012 αλλά υπάρχουν.
Με 4ετή εγγύηση βέβαια αυτό δεν είναι και τόσο πρόβλημα (γι' αύτο κι εγώ το επέλεξα κι ας ήμουν καμμένος απ' το προηγούμενο αμάξι) αν και σε περίπτωση φθοράς στο πολύδισκο δεν υπάρχει κάλυψη μιας και θεωρείται αναλώσιμο. Πάντως ουδέποτε το θέμα των DSG ήταν η υπερθέρμανση. Άλλα είναι τα προβλήματά τους.
-
Ποια ηταν τα προβλημαρα stefan
-
Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.
-
Εχετε τιποτα σε hyundai με dct; αν ναι πως ειναι αυτα;
-
Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.
Κακή σχεδίαση σίγουρα (εγγενή προβλήματα έχουν, είπαμε μηχανολογική μπούρδα) και προφανώς και δεν είναι λυμμένα τα προβλήματα τους, δεν μπορούν να λυθούν. Απλά έχουν βελτιωθεί ελαφρώς. Όπως είπες μόνο με εγγύηση (ή leasing) και πώληση πριν λήξει η εγγύηση.
-
Γιώργος_i20 wrote:
Alex_24 wrote:
Γιώργος_i20 wrote:
To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.
Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!
Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?
Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.
Με τα λάδια του dsg έχεις κάνει κάποια αλλαγή μετά από κάποιο αριθμό χλμ?
Δεν έχω κάνει κάποια αλλαγή διότι δεν προβλέπεται στο service manual (εκείνων των ετών τουλάχιστον) αλλαγή.
Δεν ξέρω στα νεότερα τί γίνεται.
-
Δεν προβλέπεται (όπως σε πολλά αυτόματα, ακόμα και χειροκίνητα), αλλά καλό είναι να κάνεις, θα γλυτώσεις κάποια από τα προβλήματα.
-
Δεν προβλέπεται (όπως σε πολλά αυτόματα, ακόμα και χειροκίνητα), αλλά καλό είναι να κάνεις, θα γλυτώσεις κάποια από τα προβλήματα.
Δεν έχεις και άδικο, αλλά βέβαια τί να γλιτώσω...
Το μέκα αλλάχτηκε ήδη και ο πολύδισκος πιθανότατα ετοιμάζεται και αυτός να χαιρετήσει.
Έχει κανείς προσωπική εμπειρία για συνεργείο με εμπειρία σε dsg να πάω καμιά βόλτα?
-
Τα DSG δεν θέλουν κάθε 40 ή 80 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλαγή λαδιών;
-
stefan147 wrote:
Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.
Κακή σχεδίαση σίγουρα (εγγενή προβλήματα έχουν, είπαμε μηχανολογική μπούρδα) και προφανώς και δεν είναι λυμμένα τα προβλήματα τους, δεν μπορούν να λυθούν. Απλά έχουν βελτιωθεί ελαφρώς. Όπως είπες μόνο με εγγύηση (ή leasing) και πώληση πριν λήξει η εγγύηση.
Το κακή σχεδίαση και το μηχανολογική μπούρδα, θα έλεγα ότι είναι υπερβολές, αν σκεφτείτε ότι πλέον πολλά (αν όχι τα περισσότερα) supercars έχουν κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Κι εκεί μιλάμε για τρελές ιπποδυνάμεις και ακόμη πιο τρελές ροπές...
-
Το κακή σχεδίαση και το μηχανολογική μπούρδα, θα έλεγα ότι είναι υπερβολές, αν σκεφτείτε ότι πλέον πολλά (αν όχι τα περισσότερα) supercars έχουν κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Κι εκεί μιλάμε για τρελές ιπποδυνάμεις και ακόμη πιο τρελές ροπές...
Αφού με ξέρεις....τα υπόλοιπα με καφέ (θα τα καταφέρουμε κάποια στιγμή!).
Σημειώνω όμως ότι στα σουπερκαρ δεν έχει σημασία το κόστος, η αξιοπιστία, το κόστος σέρβις κλπ.παρά μόνο οι επιδόσεις και επίσης κινούνται (συνήθως) σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εκεί τα διπλοσύμπλεκτα είναι καλά (άλλο εαν εγώ προτιμώ και σε σουπερκαρ μετατροπέα, βλ. Vector W8 λόγω ηλικίας)! Υστερούν όμως σε όλα τα άλλα που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό σε ένα μέσο (απλό) αυτοκίνητο που κινείται καθημερινά σε πολύ διαφορετικές (και ενίοτε αντίξοες) συνθήκες.
Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή Χάρη...δεν μου αρέσει γενικά η ιδέα ένα κιβώτιο που φτιάχτηκε για μια χρήση να το κάνουμε κάτι άλλο. Το πλανητικό (απίστευτη αντοχή λόγω σχεδίασης) φτιάχτηκε εξ' αρχής για αυτόματα.
-
Επίσης, κανένας δεν μιλάει γενικά για προβλήματα στα 'διπλοσύμπλεκτα', αλλά συγκεκριμένα στα DSG του γνωστού ομίλου... Προσωπικά δεν έχω δει πουθενά να συζητάνε για αντίστοιχες χιλιάδες χιλιάδων αστοχίες σε διπλοσύμπλεκτα π.χ. της ΚΙΑ ή FIAT/ALFA ROMEO, ούτε να υπάρχουν εταιρείες που παράγουν refurbished Mechatronics όπως κάνουν για τα DSG που η συγκεκριμένη μονάδα έχει καταντήσει 'αναλώσιμο' υλικό...
Ακόμη και αστοχίες διπλού συμπλέκτη σε άλλες μάρκες, όπως π.χ. στα διπλοσύμπλεκτα Vitara που ανέφερε ο Γάτος σε άλλο νήμα, αφορούν σε προσωρινή υπερθέρμανση κατά τη 'μη ενδεδειγμένη χρήση' όπως αυτή εκτός δρόμου (που ο κάθε κατασκευαστής θα μπορούσε να ισχυριστεί πως δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό τα αυτοκίνητα - παλιά κάποια Manual το είχαν σαν Disclaimer ακόμη και σε τετρακίνητα μοντέλα).
Τα DSG όμως κλατάρουν πλήρως σε αυτοκίνητα που η πλειοψηφία των αγοραστών τους τα χει 'μη βρέξει και μη στάξει'... να μη βγάζουμε συλλήβδην τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη 'άχρηστα'... αλλά να λέμε την αλήθεια για τα DSG.
-
Επίσης, κανένας δεν μιλάει γενικά για προβλήματα στα 'διπλοσύμπλεκτα', αλλά συγκεκριμένα στα DSG του γνωστού ομίλου... Προσωπικά δεν έχω δει πουθενά να συζητάνε για αντίστοιχες χιλιάδες χιλιάδων αστοχίες σε διπλοσύμπλεκτα π.χ. της ΚΙΑ ή FIAT/ALFA ROMEO
Και τα Ιταλικά έχουν θέμα...πολλά προβλήματα το TCT (για Μίτο που κοίταζα έχει βουίξει το τόπος από τα προβλήματα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βγάλουν, απλά είναι θέμα χρόνο), αλλά και Jeep/500X. Δεν είναι τυχαίο που Giulia και Stelvio έχουν το δοκιμασμένο και ''ασπαστο' 8αρι ZF. Επίσης και της Ford το διπλοσύμπλεκτο (powershift) πολλά προβλήματα. Γενικά δεν έχω ακούσει διπλού συμπλέκτη χωρίς προβλήματα και είναι λογικό.
Αγορά Super Mini Αυτόματου