Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Super Mini Αυτόματου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Super Mini Αυτόματου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    88
    745
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos_i20 @alex_24 last edited by

      Γιώργος_i20 wrote:

      To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.

      Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!

      Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?

      Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alex_24 @giorgos_i20 last edited by

        Alex_24 wrote:

        Γιώργος_i20 wrote:

        To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.

        Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!

        Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?

        Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.

        Σε ευχαριστώ Γιώργο για όλες σου τις απαντήσεις. Σκέφτομαι και εγώ super mini αυτοματο με dsg.

        Με τα λάδια του dsg έχεις κάνει κάποια αλλαγή μετά από κάποιο αριθμό χλμ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Μετα απο οσα σου ειπε, σκεφτεσαι dsg;;

          Μωρε μπραβο.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • H
            harisma23 @lap last edited by

            Μετα απο οσα σου ειπε, σκεφτεσαι dsg;;

            Μωρε μπραβο.

            Εγώ πάντως θα προτιμούσα να ρισκάρω μια ζημιά στη δεκαετία με DSG παρά 10 χρόνια καθημερινής απελπισίας με CVT.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • L
              lap last edited by

              Με e cvt ομως;;;;

              Εεέ;;

              Στις hyundai τα dct εχει ακουστει τιποτα;

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                Εγώ πάντως θα προτιμούσα να ρισκάρω μια ζημιά στη δεκαετία με DSG παρά 10 χρόνια καθημερινής απελπισίας με CVT.

                Αχαχαχα! 

                Εγώ το ανάποδο....μια χαρά είναι τα CVT, μου αρέσουν (ειδικά Honda & Subaru). 

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • H
                  harisma23 @fanis75 last edited by

                  Εγώ το ανάποδο....μια χαρά είναι τα CVT, μου αρέσουν (ειδικά Honda & Subaru). 

                  Μόνο με το κόλπο των 7 προκαθορισμένων σχέσεων που μιμούνται τη λειτουργία των υπολοίπων αυτόματων. Στην κανονική λειτουργία τους (continuously variable) ούτε στο χειρότερο μου εχθρό!

                  Επιφυλάσσομαι μόνο να δοκιμάσω το (θεωρητικά) βελτιωμένο e-CVT...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Τα προβλήματα των DSG μόνο λυμένα δεν είναι. Μόνο τους τελευταίους 3 μήνες μου έχουν σκάσει 2 στο στόλο, ένα σε A6 TDi και ένα σε Q3 2.0TFSI. Και τα δύο μοντέλα 2016. Στο γκρουπ με τα Leon Cupra έχει σκάσει επίσης DSG 2ετιας και γενικώς κρούσματα υπάρχουν πολλά. Ίσως όχι με τη συχνότητα της εποχής 2008-2012 αλλά υπάρχουν.

                    Με 4ετή εγγύηση βέβαια αυτό δεν είναι και τόσο πρόβλημα (γι' αύτο κι εγώ το επέλεξα κι ας ήμουν καμμένος απ' το προηγούμενο αμάξι) αν και σε περίπτωση φθοράς στο πολύδισκο δεν υπάρχει κάλυψη μιας και θεωρείται αναλώσιμο. Πάντως ουδέποτε το θέμα των DSG ήταν η υπερθέρμανση. Άλλα είναι τα προβλήματά τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by

                      Ποια ηταν τα προβλημαρα stefan

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • L
                          lap last edited by

                          Εχετε τιποτα σε hyundai με dct; αν ναι πως ειναι αυτα;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                            Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.

                            Κακή σχεδίαση σίγουρα (εγγενή προβλήματα έχουν, είπαμε μηχανολογική μπούρδα) και προφανώς και δεν είναι λυμμένα τα προβλήματα τους, δεν μπορούν να λυθούν. Απλά έχουν βελτιωθεί ελαφρώς. Όπως είπες μόνο με εγγύηση (ή leasing) και πώληση πριν λήξει η εγγύηση.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              giorgos_i20 @alex_24 last edited by

                              Γιώργος_i20 wrote:

                              Alex_24 wrote:

                              Γιώργος_i20 wrote:

                              To mechatronic κόστισε 1300 κάτι €.

                              Ο πολύδισκος δεν ξέρω ελπίζω να κρατήσει κι' άλλο!

                              Να σε ρωτήσω, στα φανάρια ή στην κίνηση όταν είσαι σταματημένος για λίγο, το αφήνεις στο drive και πατάς φρένο ή το βάζεις στη νεκρά?

                              Το αφήνω στο drive φυσικά όπως προβλέπεται σε dsg κιβώτιο.

                              Με τα λάδια του dsg έχεις κάνει κάποια αλλαγή μετά από κάποιο αριθμό χλμ?

                              Δεν έχω κάνει κάποια αλλαγή διότι δεν προβλέπεται στο service manual (εκείνων των ετών τουλάχιστον) αλλαγή.

                              Δεν ξέρω στα νεότερα τί γίνεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Δεν προβλέπεται (όπως σε πολλά αυτόματα, ακόμα και χειροκίνητα), αλλά καλό είναι να κάνεις, θα γλυτώσεις κάποια από τα προβλήματα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • G
                                  giorgos_i20 @fanis75 last edited by

                                  Δεν προβλέπεται (όπως σε πολλά αυτόματα, ακόμα και χειροκίνητα), αλλά καλό είναι να κάνεις, θα γλυτώσεις κάποια από τα προβλήματα.

                                  Δεν έχεις και άδικο, αλλά βέβαια τί να γλιτώσω...

                                  Το μέκα αλλάχτηκε ήδη και ο πολύδισκος πιθανότατα ετοιμάζεται και αυτός να χαιρετήσει.

                                  Έχει κανείς προσωπική εμπειρία για συνεργείο με εμπειρία σε dsg να πάω καμιά βόλτα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Τα DSG δεν θέλουν κάθε 40 ή 80 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλαγή λαδιών;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • H
                                      harisma23 @fanis75 last edited by

                                      stefan147 wrote:

                                      Το mechatronic είναι το κυριότερο και δευτερευόντως το πολύδισκο. Τωρά γιατί χαλάνε αυτά ή γιατί το πολύδισκο έχει σε κάποιες περιπτώσεις τόσο μειωμένες αντοχές, μπορεί να έχει πολλές εξηγήσεις. Από cost cutting έως απλά κακή σχεδιάση.

                                      Κακή σχεδίαση σίγουρα (εγγενή προβλήματα έχουν, είπαμε μηχανολογική μπούρδα) και προφανώς και δεν είναι λυμμένα τα προβλήματα τους, δεν μπορούν να λυθούν. Απλά έχουν βελτιωθεί ελαφρώς. Όπως είπες μόνο με εγγύηση (ή leasing) και πώληση πριν λήξει η εγγύηση.

                                      Το κακή σχεδίαση και το μηχανολογική μπούρδα, θα έλεγα ότι είναι υπερβολές, αν σκεφτείτε ότι πλέον πολλά (αν όχι τα περισσότερα) supercars έχουν κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Κι εκεί μιλάμε για τρελές ιπποδυνάμεις και ακόμη πιο τρελές ροπές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                        Το κακή σχεδίαση και το μηχανολογική μπούρδα, θα έλεγα ότι είναι υπερβολές, αν σκεφτείτε ότι πλέον πολλά (αν όχι τα περισσότερα) supercars έχουν κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Κι εκεί μιλάμε για τρελές ιπποδυνάμεις και ακόμη πιο τρελές ροπές...

                                        Αφού με ξέρεις....τα υπόλοιπα με καφέ (θα τα καταφέρουμε κάποια στιγμή!).

                                        Σημειώνω όμως ότι στα σουπερκαρ δεν έχει σημασία το κόστος, η αξιοπιστία, το κόστος σέρβις κλπ.παρά μόνο οι επιδόσεις και επίσης κινούνται (συνήθως) σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Εκεί τα διπλοσύμπλεκτα είναι καλά (άλλο εαν εγώ προτιμώ και σε σουπερκαρ μετατροπέα, βλ. Vector W8 λόγω ηλικίας)! Υστερούν όμως σε όλα τα άλλα που ενδιαφέρουν τον μέσο οδηγό σε ένα μέσο (απλό) αυτοκίνητο που κινείται καθημερινά σε πολύ διαφορετικές (και ενίοτε αντίξοες) συνθήκες.

                                        Είναι μεγάλη συζήτηση αυτή Χάρη...δεν μου αρέσει γενικά η ιδέα ένα κιβώτιο που φτιάχτηκε για μια χρήση να το κάνουμε κάτι άλλο. Το πλανητικό (απίστευτη αντοχή λόγω σχεδίασης) φτιάχτηκε εξ' αρχής για αυτόματα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Επίσης, κανένας δεν μιλάει γενικά για προβλήματα στα 'διπλοσύμπλεκτα', αλλά συγκεκριμένα στα DSG του γνωστού ομίλου... Προσωπικά δεν έχω δει πουθενά να συζητάνε για αντίστοιχες χιλιάδες χιλιάδων αστοχίες σε διπλοσύμπλεκτα π.χ. της ΚΙΑ ή FIAT/ALFA ROMEO, ούτε να υπάρχουν εταιρείες που παράγουν refurbished Mechatronics όπως κάνουν για τα DSG που η συγκεκριμένη μονάδα έχει καταντήσει 'αναλώσιμο' υλικό...

                                          Ακόμη και αστοχίες διπλού συμπλέκτη σε άλλες μάρκες, όπως π.χ. στα διπλοσύμπλεκτα Vitara που ανέφερε ο Γάτος σε άλλο νήμα, αφορούν σε προσωρινή υπερθέρμανση κατά τη 'μη ενδεδειγμένη χρήση' όπως αυτή εκτός δρόμου (που ο κάθε κατασκευαστής θα μπορούσε να ισχυριστεί πως δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό τα αυτοκίνητα - παλιά κάποια Manual το είχαν σαν Disclaimer ακόμη και σε τετρακίνητα μοντέλα).

                                          Τα DSG όμως κλατάρουν πλήρως σε αυτοκίνητα που η πλειοψηφία των αγοραστών τους τα χει 'μη βρέξει και μη στάξει'... να μη βγάζουμε συλλήβδην τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη 'άχρηστα'... αλλά να λέμε την αλήθεια για τα DSG.

                                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                            Επίσης, κανένας δεν μιλάει γενικά για προβλήματα στα 'διπλοσύμπλεκτα', αλλά συγκεκριμένα στα DSG του γνωστού ομίλου... Προσωπικά δεν έχω δει πουθενά να συζητάνε για αντίστοιχες χιλιάδες χιλιάδων αστοχίες σε διπλοσύμπλεκτα π.χ. της ΚΙΑ ή FIAT/ALFA ROMEO

                                            Και τα Ιταλικά έχουν θέμα...πολλά προβλήματα το TCT (για Μίτο που κοίταζα έχει βουίξει το τόπος από τα προβλήματα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βγάλουν, απλά είναι θέμα χρόνο), αλλά και Jeep/500X. Δεν είναι τυχαίο που Giulia και Stelvio έχουν το δοκιμασμένο και ''ασπαστο'  8αρι ZF. Επίσης και της Ford το διπλοσύμπλεκτο (powershift) πολλά προβλήματα. Γενικά δεν έχω ακούσει διπλού συμπλέκτη χωρίς προβλήματα και είναι λογικό.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr