-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Κατ' αρχάς να δηλώσω ότι δεν είμαι πολύ σχετικός με το θέμα 'αυτοκίνητο'. Έχω περίπου έναν μήνα που ψάχνομαι άρα θεωρήστε ότι μιλάτε με κάποιον αρχάριο.
Ζητούμενο: Αγορά αυτοκινήτου για τετραμελή οικογένεια
Χρήση : Έχω χοντρικά υπολογίσει ότι οι ετήσιες μετακινήσεις μας είναι 5000 χλμ στην Αθήνα και 4000 χλμ ταξίδια. Ας πούμε ότι θα κάνω και κάτι παραπάνω σύνολο 10000 χλμ
Προτεραιότητά μου είναι η 1)Ασφάλεια, 2)Άνεση - χώροι, 3)Αξιοπιστία, 4)Κατανάλωση - οικονομία, 5)Επιδόσεις
Βάσει λοιπόν αυτών των δεδομένων έχω καταλήξει στα 3 παρακάτω αυτοκίνητα
Ford Focus Active
Kia X-Ceed
Citroen C4
Θα έλεγα ότι πρώτη επιλογή είναι το Ford τώρα που δίνει άτοκη χρηματοδότηση και 8 χρόνια εγγύηση. Με χαλάει ότι στον καινούριο τιμοκατάλογο (https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf) δεν υπάρχει υβριδική έκδοση με 125 άλογα. Υπάρχει μόνο με τα 155 και η τιμή είναι τσιμπημένη. Για το C4 περιμένω τιμές που διάβασα ότι θα ανακοινωθούν σύντομα. Το X-Ceed έχει και αυτό καλή εγγύηση, είναι όμορφο αλλά περισσότερο μπήκε στην λίστα ελλείψει άλλου.
Εναλλακτικά σε αυτά τα 3 κοιτάω και κάποια από τα μεγάλα b-suv (2008, Captur, Kamiq).
Θα εκτιμούσα την γνώμη σας
-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
Κατ' αρχάς να δηλώσω ότι δεν είμαι πολύ σχετικός με το θέμα 'αυτοκίνητο'. Έχω περίπου έναν μήνα που ψάχνομαι άρα θεωρήστε ότι μιλάτε με κάποιον αρχάριο.
Ζητούμενο: Αγορά αυτοκινήτου για τετραμελή οικογένεια
Χρήση : Έχω χοντρικά υπολογίσει ότι οι ετήσιες μετακινήσεις μας είναι 5000 χλμ στην Αθήνα και 4000 χλμ ταξίδια. Ας πούμε ότι θα κάνω και κάτι παραπάνω σύνολο 10000 χλμ
Προτεραιότητά μου είναι η 1)Ασφάλεια, 2)Άνεση - χώροι, 3)Αξιοπιστία, 4)Κατανάλωση - οικονομία, 5)Επιδόσεις
Βάσει λοιπόν αυτών των δεδομένων έχω καταλήξει στα 3 παρακάτω αυτοκίνητα
Ford Focus Active
Kia X-Ceed
Citroen C4
Θα έλεγα ότι πρώτη επιλογή είναι το Ford τώρα που δίνει άτοκη χρηματοδότηση και 8 χρόνια εγγύηση. Με χαλάει ότι στον καινούριο τιμοκατάλογο (https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/pricelists/PL-Cars.pdf) δεν υπάρχει υβριδική έκδοση με 125 άλογα. Υπάρχει μόνο με τα 155 και η τιμή είναι τσιμπημένη. Για το C4 περιμένω τιμές που διάβασα ότι θα ανακοινωθούν σύντομα. Το X-Ceed έχει και αυτό καλή εγγύηση, είναι όμορφο αλλά περισσότερο μπήκε στην λίστα ελλείψει άλλου.
Εναλλακτικά σε αυτά τα 3 κοιτάω και κάποια από τα μεγάλα b-suv (2008, Captur, Kamiq).
Θα εκτιμούσα την γνώμη σας
-
Honda Civic.
-
honda civic 1.5
-
Δες και Suzuki Scross (εκτός αν το 'χεις δει και δε σου αρέσει,αλλά στα υπόλοιπα σε καλύπτει και με πιο οικονομική τιμή από τα παραπάνω)
7 αερόσακοι,πολύ καλός εξοπλισμός, 60 λίτρα μεγαλύτερος χώρος αποσκευών από Focus,mild hybrid με καλή κατανάλωση,αξιοπιστία και -αν και το έχεις τελευταίο-, αξιοπρεπείς επιδόσεις.
-
Πολύ καλές επιλογές και κάποιες απο αυτές πανέμορφες. Είσαι σε ένα ευχάριστο καταναλωτικό δίλημμα. Κατα τη γνώμη μου οτι και να επιλέξεις δε θα βγείς χαμένος.
Απο εκεί και πέρα καλό είναι να ορίσεις ενα αυστηρό budget σαν ταβάνι γιατί θα χαθείς απο τις επιλογές. Να δώσεις βάση σε στοιχεία που έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για σένα είτε λέγονται εξοπλισμός,εγγύηση, χρηματοδοτικό κτλ
Στο τέλος αν βρίσκεσαι Αθήνα θα σου πρότεινα να πάρεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες **μόνος **σου(γρήγορος/ευέλικτος/χωρίς περισπασμούς) να δείς τα αυτοκίνητα και να μιλήσεις με τους πωλητές για **πραγματικά **σενάρια αγοράς.
Όταν περιορίσεις τις επιλογές παίρνεις και την υπόλοιπη οικογένεια να τα δείτε και να τα περιεργαστείτε όλοι μαζί και να καταλήξετε.
-
Και τα 3 πάσχουν στο πορτ μπαγκαζ, όπως και το toyota chr που καλύπτει πολλά από τα κριτήρια εκτός απο τους χώρους. Τόσο το xceed και περισσότερο το φοκους δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικά περισσότερο από τις 'κανονικές' λίγο χαμηλοτερες εκδόσεις. Πάντως από αυτα Xceed από μένα γιατί μου άφησε καλύτερη εντύπωση όσον αφορά ποιότητα κατασκευής και σίγουρα δες και το 2008. Το Citroen άγνωστη ποσότητα ακόμα αλλά ως το νεότερο μπορεί να κρύβει άσσους στο μανίκι...
-
σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
panormus Scross νομίζω είναι λίγο παλιό μοντέλο, θα προτιμούσα κάτι πιο καινούριο
Νίκο για το πορτ μπαγκάζ δεν έχω θέμα αφού έχουμε φύγει από καρότσια και συναφή, περισσότερο με ενδιαφέρουν οι χώροι της καμπίνας. Αυτός είναι και ο λόγος που απέρριψα το CHR μαζί με την τσιμπημένη τιμή της υβριδικής έκδοσης και το επιθετικό για τα γούστα μου παρουσιαστικό. Την αυξημένη απόσταση από το έδαφος την θέλω τόσο για τους δρόμους της Αθήνας όσο και για χωμάτινες διαδρομές που έχω κοντά στο χωριό μου. Δεν είναι βέβαια κάτι εξτριμ που να θέλω 4x4 αλλά η αυξημένη απόσταση σίγουρα βοηθάει. Γενικά δεν βρίσκω λόγο να πάρω SUV εκτός της πληθώρας των μοντέλων που υπάρχουν σε σχέση με τα υπερυψωμένα μικρομεσαία.
-
honda civic 1.5
Honda Civic οπως είπαν gatoz και aikbill.
-
Το Honda Civic βλέπω ότι είναι πολύ δημοφιλές στο φόρουμ αλλά θέλω την αυξημένη απόσταση γιατί στο χωριό μου κάνω αρκετές χωμάτινες διαδρομές και δεν θέλω να γίνει κάποια ζημιά.
Να ρωτήσω κάτι άλλο, ποια θεωρείτε ότι είναι τα σημαντικότερα μειονεκτήματά του FOCUS και του XCEED?
-
Να ρωτήσω κάτι άλλο, ποια θεωρείτε ότι είναι τα σημαντικότερα μειονεκτήματά του FOCUS και του XCEED?
Focus χώρος αποσκευών, Xceed αίσθηση κιβωτίου ταχυτήτων.
-
Εαν θέλεις ψηλότερο όχημα, τότε να πάρεις ψηλότερο όχημα. Αλλά να ξέρεις τι παίρνεις, ψάξτο πρώτα.
Το civic έχει απόσταση από το έδαφος 12,9 cm ενώ το ford focus active που κοιτάς σαν ψηλό, έχει απόσταση 15 cm. Ξέρεις νομίζω πόσο είναι οι 2 πόντοι, έτσι; Δε νομίζω να σε γλιτώσει από τίποτα αυτή η διαφορά.
Εαν ψηλό, τότε πάρε ψηλό!
-
Αν δεν πας σε sw και έχεις δυνατό μπάτζετ ψηφίζω με σειρά προτεραιότητας Civic, Octavia 1,5 Τ βενζίνη με το Civic πρώτο με διάφορα κυρίως λόγο ανώτερης θεωρητικής αξιοπιστίας σε σχέση με το VAG. Προς Θεού αν πας σε VAG μόνο M/T όχι αυτόματο. Το Civic έτσι και αλλιώς έχει θεϊκό κιβώτιο είναι σαν να κλέβεις εκκλησία.
Το Focus ως hatchback είναι ακριβό για όσα δίνει και ο αποσκευών του δεν σου επαρκεί (380L). Focus σε SW είναι αρκετά ακριβότερο από το ήδη ακριβό hatchback και για να το εξοπλίσεις όπως πρέπει θα σου βγει τόσο ακριβό που αν γουστάρεις Ford καλύτερα πάνε πάρε νέο Kuga 1,5T βενζίνη Titanium με 27.700€ και καθάρισες (μικρός αποσκευών για τον όγκο του στα 4,6m). Τα γαλλικά άστα ξεχνατα. 308/Mégane έχει μικρούς χώρους για τους πίσω και χάλια κιβώτια (έχω 308 αλλά για 2ο αμάξι). Το νέο C4 που θα έρθει θα έχει χώρους καμπίνας μεν, αλλά 380L αποσκευών δε και το γνωστό χάλια μηχανικό κιβώτιο όποτε θεωρώ ότι πάλι δεν σου κάνει. Τι να το κάνεις με δύο παιδιά όχημα με κάτω από 420-450l αποσκευών;...
Τα Corolla 18αρια hybrid είναι μόνο για πόλη λόγο επιδόσεων και τα hatchback δεν έχουν καθόλου χώρους. Το sedan είναι γεροντίστικο και made in Turkey. Το sw υστερεί σε επιδόσεις όπως και τα άλλα σε 18αρι και δεν έχει τους χώρους που φαντάζεσαι ή/και αντιστοιχούν στο μέγεθος του.
Το Xceed που αρέσει γενικά πολύ είναι υπερυψωμένο υπερκοστολογημένο Ceed. Θα σου βγει κούκος αηδόνι για λίγους πόντους απόσταση από το έδαφος. Αν θες KIA πάρε Ceed 1,4 T SW GT-Line, πρόσθεσε ότι σου λείπει αν σου λείπει από εξοπλισμό και κρατά και ρέστα από το Xceed. Να ξέρεις ότι ο 1000αρης της ΚΙΑ/Hyundai καίει πολύ στην πόλη άρα μόνο 1,4Τ. Σε αντιδιαστολή ο 1,4 Τ έχει υψηλά ΤΚ (275€ νομίζω) όποτε κατ' εμέ είναι γενικά όχι ο όμιλος KIA/HYUNDAI. Τα αυτόματα τους ρίχνουν τα ΤΚ χαμηλότερα (περί τα 150€) αλλά είναι DCT ξερού τύπου όποτε μακριά.
Τα suv πάνε πάρτα TD γιατί η οδική τους συμπεριφορά δεν είναι εφάμιλλη των hatchback. Τα περισσότερα πλέουν σε σχέση με τα αντίστοιχα hatchback και πληρώνεις υπεραξία για να κοιτάς τον κόσμο από 7/8 cm ψηλότερα. Στα περισσότερα b_suv, για να είσαι και εντός μπάτζετ, θα απογοητευτεις από τους χώρους τους ή/και από το πόσο θα σου βγούν σε τιμή όταν τα εξοπλίσεις όπως θέλεις.
Κλείνοντας θα προσθέσω στην αρχική μου πρόταση μετά τα Civic, Octavia και το πανέμορφο Leon σε sw (το hatchback έχει μικρό αποσκευών) πάντα όμως τα Vag 1,5T χωρίς αυτόματο κιβώτιο. Αν δεν κάνω λάθος η Seat δίνει και μεγαλύτερη των 2 ετών εγγύηση. Αν δεν φοβάσαι τον Vag σε αξιοπιστία τα δύο ξαδέρφια θα σε ικανοποιήσουν πλήρως θεωρώ. Στο Octavia παίζεις μπάλα από χώρους, δεν υπάρχει λόγος να πας σε sw εκτός αν σκέφτεσαι να κάνεις 3ο παιδί.
ΥΓ: Αν οδηγάς συστηματικά χωρίς την φαμίλια και το λέει η καρδούλα σου με το τιμόνι το Civic που έχει πολλαπλούς πίσω, σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα και είναι στημένο για 'πόλεμο' θα σου δώσει την μεγίστη οδηγική ικανοποίηση με τις λιγότερες παραχωρήσεις σε σχέση με κάθε άλλο. Οδηγικά αντίστοιχο του είναι μόνο το Focus σε στήσιμο (τιμόνι, ανάρτηση με καλή γεωμετρία αλλά όχι ανεξάρτητη ενώ διατηρήθηκε σε αντιδιαστολή η υψηλή τιμολόγηση, κιβώτιο) χωρίς να έχει ανάλογες επιδόσεις/κινητήρες. Τα Vag έχουν καλές επιδόσεις απλά είναι οδηγικά 'στείρα'. Το Octavia ειδικά είναι σαν να οδηγάς c-suv και δεν το βγάζουν και με πολλαπλούς πίσω πλέον, ομοίως με το Leon....
Σορυ αν κούρασα με το σεντόνι.
-
Καλησπέρα,
sargus το θέμα που έφτιαξα εδώ είναι στα πλαίσια του ψαξίματος, όπως έγραψα ποτέ δεν ασχολήθηκα πολύ με αυτοκίνητα. Τα νούμερα που έγραψες δεν τα ήξερα και πράγματι η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη
Για την αξιοπιστία του vag πραγματικά δεν έχω άποψη, μόνο ότι έχω διαβάσει εδώ. Αν επέλεγα κάτι από αυτούς μάλλον θα ήταν το Leon με φυσικό αέριο που θα μου πρόσφερε πολύ μεγάλη οικονομία ή το Kamiq που έχει αποθεωθεί από τον ειδικό τύπο εδώ τουλάχιστον στην Ελλάδα που έχω διαβάσει. Octavia πιο μεγάλη σε σχέση με ότι πιστεύω ότι με βολεύει.
Για τα Γαλλικά πάλι δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη. Ξέρω μόνο ότι σε ένα παλιό Xsara της γυναίκας όντως οι ταχύτητες δεν μπαίνουν καλά. Θέλω να δω όμως τιμές για το C4 γιατί διαβάζω ότι ο κινητήρας πετρελαίου που έχουν είναι πολύ καλός και αν η τιμή είναι σωστή θα είναι υποψήφιο
Για το XCeed συμφωνώ ότι είναι λίγο τσιμπημένο σε τιμή και αν ο 1000 κινητήρας καίει πολύ τότε βγαίνει από τη λίστα. Για να του δώσουμε ένα πόντο έχει πολλαπλούς πίσω που αν και δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει το βάζω στα +
Για Corolla συμφωνώ
Civic. Με χαλάει αρκετά η εμφάνιση πίσω, δεν μου αρέσει. Σε συνδυασμό με το μηδενικό επιτόκιο του Focus το πακέτο της Ford μάλλον μου κάνει καλύτερα και ας μην είναι τόσο ψηλό όσο νόμιζα. Για αποσκευές είμαι οκ, δεν είμαστε η οικογένεια που κουβαλάμε άπειρα και έχουμε φύγει από ηλικίες με καρότσια, καθισματάκια κ.λ.π.
Κρατάω ότι αν πάω σε SUV να προτιμήσω πετρέλαιο. Το LPG (Captur) σαν κόστος σου έρχεται πιο φθηνά ή τα ίδια με πετρέλαιο?
Σε λίγες μέρες παίρνω άδεια και θα ακολουθήσω την συμβουλή του Μάστορα να πάω σε αντιπροσωπείες να πάρω προσφορές και να τα δω από κοντά.
-
Άμα έχεις περάσει την φάση με καροτσάκια κλπ λίγη υπομονή για το νέο C4. Αν σηκώνει το μπάτζετ σου το αυτόματο ΕΑΤ8 για να παρακάμψεις το κακό μηχανικό του κιβώτιο νομίζω θα σου αρέσει. Για το μέγεθος του θα έχει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους χωρίς το i-cockpit της Peugeot να δυσκολεύει την εύρεση ιδανικής θέσης οδηγού και φυσικά χωρίς την υπερβολική τιμολόγηση της Peugeot. Μεγάλο θετικό για εμένα η ύπαρξη σε αυτό φυσικών διακοπτών για ήχο και Clima.
Το Seat το επιβεβαίωσα είναι το μοναδικό Vag με 4 έτη εγγύηση όποτε μια ματιά στο Leon δεν θα βλάψει αν δεν σε ενοχλεί η έλλειψη φυσικών διακοπτών.
Τα Seat/Skoda είναι πίσω από ηχομόνωση σε σχέση με τους Γάλλους. Για το Civic ως γνωστόν περνάει αρκετός θόρυβος στην καμπίνα. Αυτά αν είσαι 'περίεργος' με την ποιότητα κύλισης όπως εγώ...
-
Κρατάω ότι αν πάω σε SUV να προτιμήσω πετρέλαιο. Το LPG (Captur) σαν κόστος σου έρχεται πιο φθηνά ή τα ίδια με πετρέλαιο?
στην έκδοση Expression το diesel είναι +1.270 (95hp) και +2.700 (115hp)
στην έκδοση Dynamic το diesel είναι +850 (95hp) και +4,140 (115hp)
στην dynamic δεν παίρνεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εάν πάρεις το αέριο !
Αγορά οικογενειακού αυτοκινήτου