-
Πάρτε και το άλλο
Σχετικά με τα χλμ είναι δύο οι παράμετροι που τα βλέπετε σχετικά χαμηλά στο ντίζελ σταμάτησα δύο φορές για να ρυθμίσω οθόνες και πιστέψτε με σε τόσα λίγα χλμ παίζει ρόλο στον μο φανταστείτε ότι μέχρι να βγάλω φωτογραφία στο 1.2 έπεσε 3 χλμ. Επίσης και στα δύο έκανα μια γύρα σε μια αλάνα με 1η για να τσρκαρω σε τερέν με λακούβες. Δλδ για να καταλάβετε πριν μπω στις λακούβες ήμουν 119 και όταν βγήκα ήμουν 96!
Την βενζίνη όπου μπορούσα την πήγα τάπα στο σπορ για να βάλει 8η πρέπει να πιάσεις 170 χλμ!
-
Σε diesel τίποτα δεν καίει, το αμάξι ειναι στο sport με αυτόματο και αν κρίνω απο την ταχύτητα τα περισσότερα χλμ ειναι σε αστικό δίκτυο. καλύτερα βέβαια θα μας τα πει ο ίδιος.Εγώ στην δική μας c4 τέτοια νούμερα βλέπω είτε σε διαδρομές φουλ σε αστικό δίκτυο ή αν πλακώσω το αμάξι στον λαιμό με φούλ επιβάτες και αποσκευές αλλά με μηχανικό κιβώτο. Μαλακωσιά απο 4,6 έως 5,0.
-
Λοιπον αρχικα ενα 1.5 eat8 120 vs 1.2 aet8 130.
Kαι τα δυο ειναι σβελτα σε αυτο τα αμαξωμα δεν παρατηρειται καμιά ραθυμία στο ντιζελ ουτε θόρυβος ιδιαιτερος παρνα μεσα ( πιο πολυ ακουγεται ψηλα ο 1.2).
Εννοειται ειναι πιο αερατο και αναλαφρο το αμαξι τον 1.2 όπως και ψηλα σε αρκετά χλμ μετα τα 145 ανεβαινει πιο προθυμα και ευκολα ο 1.2.
Επισης η χειροκίνητη λειτουργια στο ντιζελ είναι λιγο αναισθητη οτι και να κανεις δεν βλεπεις και πολυ διαφοροποιηση. το ίδιο και μετα σπορ νορμαλ εκο στο ντιζελ δεν βλεπεις μεγαλη διαφορα.
Αντιθετα ο 1.2 ειναι πολυ παιχνιδιαρικος παίζεις με τα joystick και ακους αμεσα την αποκριση του κινητηρα και αναβαικατεβενουν αμεσα οι στροφες επισης στα προφιλ φαινεται η διαφορετικη χαρτογραφηση.
Γενικα δεν ειχα οδηγησει ποτε τον 1.2 puretech αλλα όλα τα καλα που ακουγονται ισχυουν. Ειδικα σε αυτο το αμαξι που δεν είναι τοσο βαρυ μου αρεσε παρα πολυ σε αποκριση ελαστικοτητα . Μπραβο στον psa εχουν κανει φοβερη δουλεια!
Φυσικα ψιλοπίνει ακομα και στο σχετικα ελεφρυ c4 .
O 1.5 diesel κλασικος ροπατος με δυναμη απο χαμηλα αλλα σαφως φιμωμενος σε σχεση με τον αλλον.
Οι καταναλωσεις όπως τις ειχα προβλέψει χθες 3 λτ στην ιδια διαδρομη και συνθήκες με περισσότερο πατημα όμως στον 1.2 δλδ πιστευω αν επιανα τα 170 και στο ντιζελ θα ήμουν καπου στο 6.5.
Η διαδρομές ήταν ίδιες για όσους γνωρίζουν ήταν 100% εκτός από Μουδανιών αντιπροσωπεία Σιτροέν ως το χωριό της Καρδίας και πίσω. Είναι διαδρομή με ένα κομμάτι με έντονη ανηφόρα διαρκείας και φυσικά αντίστοιχα κατηφορικό στην επιστροφή.
Είναι η διαδρομή που συνήθως κάνω.
-
Λοιπον αρχικα ενα 1.5 eat8 120 vs 1.2 aet8 130.
Kαι τα δυο ειναι σβελτα σε αυτο τα αμαξωμα δεν παρατηρειται καμιά ραθυμία στο ντιζελ ουτε θόρυβος ιδιαιτερος παρνα μεσα ( πιο πολυ ακουγεται ψηλα ο 1.2).
Εννοειται ειναι πιο αερατο και αναλαφρο το αμαξι τον 1.2 όπως και ψηλα σε αρκετά χλμ μετα τα 145 ανεβαινει πιο προθυμα και ευκολα ο 1.2.
Επισης η χειροκίνητη λειτουργια στο ντιζελ είναι λιγο αναισθητη οτι και να κανεις δεν βλεπεις και πολυ διαφοροποιηση. το ίδιο και μετα σπορ νορμαλ εκο στο ντιζελ δεν βλεπεις μεγαλη διαφορα.
Αντιθετα ο 1.2 ειναι πολυ παιχνιδιαρικος παίζεις με τα joystick και ακους αμεσα την αποκριση του κινητηρα και αναβαικατεβενουν αμεσα οι στροφες επισης στα προφιλ φαινεται η διαφορετικη χαρτογραφηση.
Γενικα δεν ειχα οδηγησει ποτε τον 1.2 puretech αλλα όλα τα καλα που ακουγονται ισχυουν. Ειδικα σε αυτο το αμαξι που δεν είναι τοσο βαρυ μου αρεσε παρα πολυ σε αποκριση ελαστικοτητα . Μπραβο στον psa εχουν κανει φοβερη δουλεια!
Φυσικα ψιλοπίνει ακομα και στο σχετικα ελεφρυ c4 .
O 1.5 diesel κλασικος ροπατος με δυναμη απο χαμηλα αλλα σαφως φιμωμενος σε σχεση με τον αλλον.
Οι καταναλωσεις όπως τις ειχα προβλέψει χθες 3 λτ στην ιδια διαδρομη και συνθήκες με περισσότερο πατημα όμως στον 1.2 δλδ πιστευω αν επιανα τα 170 και στο ντιζελ θα ήμουν καπου στο 6.5.
Η διαδρομές ήταν ίδιες για όσους γνωρίζουν ήταν 100% εκτός από Μουδανιών αντιπροσωπεία Σιτροέν ως το χωριό της Καρδίας και πίσω. Είναι διαδρομή με ένα κομμάτι με έντονη ανηφόρα διαρκείας και φυσικά αντίστοιχα κατηφορικό στην επιστροφή.
Είναι η διαδρομή που συνήθως κάνω.
ευχαριστώ για το σχόλιο, απο άνεση-πάτημα-αίσθηση πως τις είδες τις νέες citroen?
-
Καλή ήταν από πάτημα, χαμηλός θόρυβος , είχα κάποιους αεροδυναμικους από καθρέπτες πάνω από τα 120. Γενικά πολύ καλή αίσθηση μου άφησε.
Το joystick ταχυτήτων μου φάνηκε σαν να μην έπιαναν με την μια μερικές φορές στην εναλλαγή μεταξύ των κουμπιών.
Υποβοήθηση λωρίδας και acc ήταν ανοικτά αλλά μόνο αναβοσβηνε ένδειξη όταν άλλαζα λωρίδα καμία διορθωση το acc δεν νομίζω να καταφερα να το ενεργοποιήσω παρότι έβλεπα το κλασικό εικονίδιο με το προπορευόμενο που όταν πλησίαζα μου το έφερνε πιο κοντά αλλά δεν με έκοβε. Μόνο όταν το ραντάρ ανιχνευε εμπόδιο μου έβγαζε ένδειξη για εμπόδιο μπροστά μου.
Επίσης εξαιρετικά άνετα και φαρδιά καθίσματα από τα καλύτερα.
Προωθητικό δεν παίζει για την ώρα.
-
Καλή ήταν από πάτημα, χαμηλός θόρυβος , είχα κάποιους αεροδυναμικους από καθρέπτες πάνω από τα 120. Γενικά πολύ καλή αίσθηση μου άφησε.
Το joystick ταχυτήτων μου φάνηκε σαν να μην έπιαναν με την μια μερικές φορές στην εναλλαγή μεταξύ των κουμπιών.
Υποβοήθηση λωρίδας και acc ήταν ανοικτά αλλά μόνο αναβοσβηνε ένδειξη όταν άλλαζα λωρίδα καμία διορθωση το acc δεν νομίζω να καταφερα να το ενεργοποιήσω παρότι έβλεπα το κλασικό εικονίδιο με το προπορευόμενο που όταν πλησίαζα μου το έφερνε πιο κοντά αλλά δεν με έκοβε. Μόνο όταν το ραντάρ ανιχνευε εμπόδιο μου έβγαζε ένδειξη για εμπόδιο μπροστά μου.
Επίσης εξαιρετικά άνετα και φαρδιά καθίσματα από τα καλύτερα.
Προωθητικό δεν παίζει για την ώρα.
Ναι το ενεργό σύστημα υποβοήθησης λωρίδας θέλει ψάξιμο για να το ενεργοποιήσεις, όπως και το Αcc. Και εγώ να φανταστείς που είμαι εξοικειωμένος με citroen δυσκολεύτηκα.Προωθήτικό όπως έγραψα και εγώ προχτές ούτε για αστείο τουλάχιστον για την ωρα!
-
Ρε νταλγκα με τις καταναλώσεις μισό λίτρο επάνω μισό λίτρο κάτω λες και είμαστε στο νήμα της Corolla και ψάχνουμε ποιός κράτησε ανέπαφο το τσόφλι στο αυγό...
Πείτε μας το οδηγησατε; Ψηλέ πως νιώθεις τους χώρους μπρος πίσω εσύ που είσαι γίγαντας; Το οδηγησες, το πήγες προς Διαβατά να τσεκαρεις συναρμογή/τριγμοί και χτύπημα ημιακαμπτου στα σπασίματα του δρόμου από τις νταλίκες; Καμία στροφούλα καλή; Κανένα φρενάρισμα απότομο να δούμε αν βουτάει; Το EAT8 τελικά είναι smooth ή κλοτσάει σαν το EAT6; Αυτές είναι οι σωστές απορίες.
Πες και όνομα γιατί ψηλέ και ψηλέ σε φωνάζω λες και έρχομαι να κάνω τράκα marlboro στο γυμνάσιο....
Tωρα που χαμηλωσα το καθισμα τερμα κατω και πισω για να δω το hud , το είδα επιτέλους πισω ξεφτυλιστηκε ο χωρος αλλα δεν ειχα σωστη θεση οδηγησης. Χωρο πισω εχει καλυτερο από το c5 των 4.5μ αυτό τα λεει ολα. Αποσκευων είναι τετραγωνισμενο μεν πολυ ρηχο δε.
Πήγα Καρδία όπως εγραψα , δεν τριζει ουτε βουταει κατι ψιλοταλαντωσεις οταν περνουσα απο τραχυ οδοστρωμα σαν να εκανε φυσρμονικα η αναρτηση τις ενιωσα, δεν ηταν ενοχλητικες πολυ , τις λακουβες ομως τις μαλακωνε καλα , δλδ αν μου ελεγες οτι ειχε πολλαπλους πισω θα το πιστευα.
Βουτα σε φρενο δεν τσεκαρα , φρενα ειχα ομαλα προοδευτικα.
Γενικα επιανε ειδικα στο 1.2 ευκολα τα 160 και νομιζες οτι πηγαινες με πολυ λιγοτερα.
Εχουν κανει πολυ καλη υλοποιηση και δουλεια στην σιτροεν.
-
Πρέπει να βρω χρόνο να το δοκιμάσω αυτό το αυτοκίνητο (ελπίζω τον επόμενο μήνα).
Βλέπω πως αρκετοί συμφορουμίτες -με σκληρή κριτική στις δοκιμές τους για αυτοκίνητα κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα -, αναφέρουν πολύ καλές συνολικές εντυπώσεις που σημαίνει ότι το αμάξι το αξίζει.
Ανάμεσα σε 4-5 επιλογές μου για το επόμενο (σε κανένα χρόνο), πολύ πιθανό να αποτελέσει το 1ο μου γαλλικό.
-
όπως εγραψα και εγώ απο προχθές εδώ η υλοποίηση των Progressive Hudraulic Cushions είναι καλύτερη στην νεα c4 σε σχέση τόσο σε σχέση με το cactus όσο και με το c5 aircross. Από ότι φαίνεται στην Citroen αφουγκράστηκαν τον προβληματισμό για την βούτα με τα μουτρα που εμφανίζεται στο 5aircross και διόρθωσαν προς το καλύτερο την εμπρός ανάρτηση χωρίς να υστερεί στην άνεση.Προσωπικά θεωρώ ότι ειναι η καλυτερη citroen των τελευταίων χρόνων και ας διχάζει με την εξωτερική της εμφάνιση, όπως επίσης θεωρώ ότι ακόμα και ο πιο σκεπτικός απέναντι στην εμφάνιση της όταν θα την οδηγήσει θα αλλάξει γνώμη πρός το καλύτερο τουλάχιστον ως πρός την ουσία που προσφέρει. το αυτοκίνητο αλλά και για τον χαρακτήρα του.
'Oταν κυκλοφορούσε η προηγούμενη c4 πολλοί την έλεγαν συντηρητική χωρίς κάποιον νεωτερισμό κλπ. Τώρα που τόλμησαν και παρουσίασαν ένα σχέδιο τουλάχιστον ενδιαφέρον πάλι κάνουμε κριτική.....να αποφασίσουμε κάποια στιγμή τι θέλουμε.....
-
Πρέπει να βρω χρόνο να το δοκιμάσω αυτό το αυτοκίνητο (ελπίζω τον επόμενο μήνα).
Βλέπω πως αρκετοί συμφορουμίτες -με σκληρή κριτική στις δοκιμές τους για αυτοκίνητα κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα -, αναφέρουν πολύ καλές συνολικές εντυπώσεις που σημαίνει ότι το αμάξι το αξίζει.
Ανάμεσα σε 4-5 επιλογές μου για το επόμενο (σε κανένα χρόνο), πολύ πιθανό να αποτελέσει το 1ο μου γαλλικό.
Σίγουρα δεν είναι το καλυτερο αμάξι, ούτε τα κάνει όλα τέλεια, αλλά αξίζει να του δώσει κάποιος μία ευκαιρία όσο και αν στην αρχή η εμφάνιση του δεν είναι τόσο εύπεπτη
-
panos pure clio wrote:
όπως εγραψα και εγώ απο προχθές εδώ η υλοποίηση των Progressive Hudraulic Cushions είναι καλύτερη στην νεα c4 σε σχέση τόσο σε σχέση με το cactus όσο και με το c5 aircross. Από ότι φαίνεται στην Citroen αφουγκράστηκαν τον προβληματισμό για την βούτα με τα μουτρα που εμφανίζεται στο 5aircross και διόρθωσαν προς το καλύτερο την εμπρός ανάρτηση χωρίς να υστερεί στην άνεση.Προσωπικά θεωρώ ότι ειναι η καλυτερη citroen των τελευταίων χρόνων και ας διχάζει με την εξωτερική της εμφάνιση, όπως επίσης θεωρώ ότι ακόμα και ο πιο σκεπτικός απέναντι στην εμφάνιση της όταν θα την οδηγήσει θα αλλάξει γνώμη πρός το καλύτερο τουλάχιστον ως πρός την ουσία που προσφέρει. το αυτοκίνητο αλλά και για τον χαρακτήρα του.
'Oταν κυκλοφορούσε η προηγούμενη c4 πολλοί την έλεγαν συντηρητική χωρίς κάποιον νεωτερισμό κλπ. Τώρα που τόλμησαν και παρουσίασαν ένα σχέδιο τουλάχιστον ενδιαφέρον πάλι κάνουμε κριτική.....να αποφασίσουμε κάποια στιγμή τι θέλουμε.....
πολύ σωστός!Θυμάμαι στα φόρουμ ειδικά τους citroen-άκηδες να αφορίζουν την citroen γιατί δεν τόλμησε και έβγαλε ένα συντηρητικό στα χνάρια των Γερμανών c4. Τώρα που τόλμησε πάλι η ιδια γκρίνια μην σου πως και ακόμα χειρότερη
-
Ωστόσο το αμάξι είναι κουκλάκι. Ένας πίνακας οργάνων είναι, μην τον κοιτάτε! Ή απλά υπομονή για το DS4...
-
Το DS4 θα είναι πανάκριβο.
Νομίζω στην κατηγορία του (Focus Active, Xceed, C-HR) είναι η λογικότερη επιλογή.
To πρόβλημα φυσικά είναι ότι σε αυτή την κατηγορία παίζουν και ΟΛΑ τα B suv και C, και κάποια μικρά C suv (π.χ Karoq fl, Duster), δηλαδή ισχυρός ανταγωνισμός από παντού.
Πιστεύω θα 'κλέψει' λίγες πωλήσεις από C-HR, κάποιες από τις πωλήσεις που ΔΕΝ κάνουν τα Xceed/Active, και επιτέλους έχει ένα ικανοποιητικό αυτοκίνητο στα C που φαίνεται ανταγωνιστικό.
Όταν αρχίσουν τα Summer Sales θα είναι και best buy.
-
Σίγουρα δεν είναι το καλυτερο αμάξι, ούτε τα κάνει όλα τέλεια, αλλά αξίζει να του δώσει κάποιος μία ευκαιρία όσο και αν στην αρχή η εμφάνιση του δεν είναι τόσο εύπεπτη
Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ! Το βρίσκω ιδιαίτερο και πολύ όμορφο...και δεν είμαι Σιτροενάκιας, το αντίθετο θα έλεγα.
-
Καλά το DS4 θα 30ρίζει γεμάτο εννοείται. Εδώ το DS3 Crossback πάει 30κ. Κρατάω μια πισινή για κάποιο midspec. Όμως σίγουρα θα έχει ποιοτικότερο εσωτερικό, ίσως λιγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, θα έχει πολύ καλύτερο πίνακα οργάνων και λογικά ανώτερη πλατφόρμα (EMP2). Για πολλαπλούς δεν νομίζω γιατί θα πρέπει να ανέβει πολύ η τιμή...
-
όπως εγραψα και εγώ απο προχθές εδώ η υλοποίηση των Progressive Hudraulic Cushions είναι καλύτερη στην νεα c4 σε σχέση τόσο με το cactus όσο και με το c5 aircross. Από ότι φαίνεται στην Citroen αφουγκράστηκαν τον προβληματισμό για την βούτα με τα μουτρα που εμφανίζεται στο 5aircross και διόρθωσαν προς το καλύτερο την εμπρός ανάρτηση χωρίς να υστερεί στην άνεση.Προσωπικά θεωρώ ότι ειναι η καλυτερη citroen των τελευταίων χρόνων και ας διχάζει με την εξωτερική της εμφάνιση, όπως επίσης θεωρώ ότι ακόμα και ο πιο σκεπτικός απέναντι στην εμφάνιση της όταν θα την οδηγήσει θα αλλάξει γνώμη πρός το καλύτερο,τουλάχιστον ως πρός την ουσία που προσφέρει. το αυτοκίνητο αλλά και για τον χαρακτήρα του.
-
Καλά το DS4 θα 30ρίζει γεμάτο εννοείται. Εδώ το DS3 Crossback πάει 30κ. Κρατάω μια πισινή για κάποιο midspec. Όμως σίγουρα θα έχει ποιοτικότερο εσωτερικό, ίσως λιγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, θα έχει πολύ καλύτερο πίνακα οργάνων και λογικά ανώτερη πλατφόρμα (EMP2). Για πολλαπλούς δεν νομίζω γιατί θα πρέπει να ανέβει πολύ η τιμή...
Πιστεύω θα είναι ΠΟΛΥ ακριβό!
Θα έχει πολλές πρωτιές για τον όμιλο, νέο HUD augmented reality, νέο infotainment, τη 2η γενιά των συστημάτων ασφαλείας και road assist, και αυτό από κάτω..
In what is described as a segment exclusive, the 4 will also feature camera-controlled 'Active Scan Suspension', which analyses the road ahead and adjusts each wheel's suspension automatically as appropriate.
Θα πάρει στοιχεία από αυτό
-
Πάντως πιο ψύχραιμα σκεπτόμενος μετά τα τεστ ντραιβ προσπαθώ να βρω που χωλαινει το νέο αμάξι και βρίσκω μόνο το προφανές που ήξερα πριν το οδηγήσω τον μέτριο χώρο αποσκευών για crossover.
Και ίσως το δύσχρηστο σύστημα εφαρμογής των συστημάτων ασφαλείας καθώς δεν μπόρεσα να τα θέσω σε λειτουργία.
Και τα δύο κινητήρια σύνολα που οδηγησα ήταν πάρα πολύ καλά η αλήθεια είναι ότι αν άφηνα το θέμα της κατανάλωσης ο 1.2 με κέρδισε!
Παρά πολύ μεστός σε όλο το φάσμα στροφών χωρίς θόρυβο και ενοχλητικές χροιές.
Ως αμάξι είχε πολύ αναπαυτικό κάθισμα ακόμα και για ψηλούς και ευσωμους ανάρτηση τόσο όσο χωρίς κοπανημα αλλά και χωρίς ενοχλητικές κλίσεις. Θόρυβος χαμηλός και ειδικά το 1.2 που έπιανες τα 170 τελείως εύκολα απορούσα αν είχα τόσα χλμ!
Επίσης μου άρεσαν τα προφίλ οδήγησης στον 1.2. Έβλεπες έντονη παρέμβαση σε κάθε προφίλ.
Εξαιρετική υλοποίηση σαφώς καλύτερη εντύπωση από ότι μου είχε δώσει το c5 aircross.
-
Εγώ το είπα , ότι πρέπει να το οδηγήσουν πολλοί φίλοι από τους εδώ μέσα .
-
CITROEN C4 III mod 2021