-
Εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος με το 3008 GT line (ή θα ανέμενα για το fl του) και θα κρυφοκοίταζα και το ds7. Δεν θυμάμαι απέξω τιμές αλλά το Tiguan rline (βενζίνη) είναι επίσης εξαιρετικο αυτοκινητο. Sportage κτλ αλλάζουν μοντέλα συντομα.
Edit: και το Tiguan αλλάζει σε λίγο και γενικά όλη η c suv κατηγορια μπαίνει σε νέο κύκλο μοντέλων.
-
Το tiguan θα βγει το facelift τώρα και θα έχει και το ήπιο υβριδικό σύστημα του golf viii, κι ο 1.7 dci με 150ps της Renault πρέπει να είναι εξαιρετικός κινητήρας αν ψάχνεις για πετρέλαιο
-
Το tiguan θα βγει το facelift τώρα και θα έχει και το ήπιο υβριδικό σύστημα του golf viii, κι ο 1.7 dci με 150ps της Renault πρέπει να είναι εξαιρετικός κινητήρας αν ψάχνεις για πετρέλαιο
Υβριδικο πασο (χανω το μεγαλυτερο κερδος απο απαλαγη τ.τ). Και ελεγα να φυγω απο vag style. Οτι καλυτερο σε ροπες και αλογα ο ρενω αλλα ειβαι οβερ 1600:(:(.
Βασικα παιζει να ειναι το καλυτερο ντιζελ under 2000cc.
-
Οπως καταλαβαινετε ειμαι ο κλασικος μλκας 39ρης με δυο παιδια, (ναι, θα κανω χλμ) που αμφιταλαντευεται μεταξυ ενος συνολικα καλυτερου αυτοκινητου επιδοσεων/χωρων (civic) και ενος ντιζελ με μονο καλυτερα τους χωρους, καταναλωση, και 5κ καπελο.
-
Βρε συ στο civic την διαφορά στα ευρω απο βενζίνη/ πετρέλαιο των suv, θα την ισοσκελίσεις σε τεράστιο βάθος χρόνου αν κάνεις 15,18.000 χλμ το έτος (δηλαδή αυτά +5000 ευρω).
Άσε τώρα που μπαίνουμε σε εποχές ηλεκτρικών μπορεί να τσιμπήσει την επομενη 5ετια κάνα 10λεπτο η τιμή του diesel.
Και αυτα τα 5000 της διαφοράς στο κοστος αγορας θα τα δίνεις λιγο λιγο στην διαφορά καυσίμου και θα έχεις ρευστό ενδιάμεσα που θα μειώνεται σταδιακά για όποια ανάγκη μπορεί να έχεις.
Και μιλαμε για civic, οχι αστεία.
Γενικά σε οποία επένδυση κάνεις πότε μη θεωρείς για άνω των 5 ετών σταθερές τις τιμές που υπολογίζεις στην αρχη. Ως συμβουλή στο λέω.
Δηλαδή το να έχεις άμεσο ρευστό ενδιάμεσα από το χρονικό όριο που θα ξεκινάς να κερδίζεις έχει μεγαλύτερη αξία από την οποια οικονομία θα ξεκινήσεις να έχεις μετα 5 ή 8ετη ή ακόμα και 10 ετη. Ακομα και σε σκληρα νομισματα οπως το δικο μας, μιας που η γενικοτερη οικονομια της ευρωπης κλονίζεται.
-
Αν είσαι μεταξύ civic και ψευτο-suv και σου αρέσει εμφανησιακά το civic, πάρτο και μη το σκέφτεσαι. Θα είναι καλύτερο σε όλα σε σχέση μ αυτά, εκτός από το να καβαλάει πεζοδρόμια.
Τώρα αν θέλεις SUV τουλάχιστον 4κίνητο να κάνει και κάτι παραπάνω, σου είπα πήγαινε δες το CRV είναι φοβερό.
Αυτό που με χάλασε τρομερά εμένα στην Honda (σκεφτόμουν σοβαρά το CRV) είναι το γεγονός ότι ρε φίλε αν είναι αν δώσω τόσα χρήματα, ε θέλω να το φτιάξω εγώ όπως θέλω με τα έξτρα που θέλω. Δε θέλω να πάρω ότι έχει ο Σφακιανάκης στο ράφι...
-
Bolt είμαι μαζί σου για το civic, μήπως όμως πηγαίνοντας από τον επιτάφιο που έχεις στους 180 ίππους χρειάζεσαι πάνα ? Μήπως και το 1000αρι μια χαρά σε καλύπτει?
-
Bolt είμαι μαζί σου για το civic, μήπως όμως πηγαίνοντας από τον επιτάφιο που έχεις στους 180 ίππους χρειάζεσαι πάνα ? Μήπως και το 1000αρι μια χαρά σε καλύπτει?
χαχαχαχαχ, σωστος! οχι ρε , τι χιλιαρι η παιρνουμε κατι καλό ή τπτ. Ασε να βρω λιγο γκαζι στη ζωή μου
-
δίνω φως για πετρέλαια (καλώς εξοπλισμένα)
καταλογοι->απαλλαγη (χωρις εξτρα, χρωματα κλπ)
3008 GT LINE auto (1.5/130) 35900-> 30300
DS7 Performance line auto (1.5/130) (μεσαία έκδοση) 39600 -> 31800
Ford Kuga ST-Line X auto (1.5/120) 36075 -> 30225
Ford Kuga Vignale auto (1.5/120) 41200 -> 32800 (τρελά τ.τ και το παίζω και τζόβενο με τα δέρματα λολ)
Tuscon Premium μηχ (1.6/134) 28000 -> 24500 (αλα σιβικ τιμή χαχα)
Sportage 2wd GT-Line auto (1.6/134) 33000 -> 27736
Opel Grandland Ultimate auto (1.5/130) 36300 -> 30400
Opel Grandland X-Clusive auto (1.5/130) 30800 -> 25800
edit: από αυτά έχω οδηγήσει 3008 (μηχ) και tuscon, αν και φαντάζομαι όλα πάνω κάτω το ίδιο θα είναι.
-
Ρε φιλε, εσενα ποιο σ αρεσει? Ποιο νομιζεις θα ταιριαζει σε σενα?
Εγω πχ θα διαλεγα το πιο γρηγορο, που ταυτοχρονα καλυπτει και τα υπολοιπα στανταρ που θελω. Δλδ θα πηγαινα για civic
-
δίνω φως για πετρέλαια (καλώς εξοπλισμένα)
καταλογοι->απαλλαγη (χωρις εξτρα, χρωματα κλπ)
3008 GT LINE auto (1.5/130) 35900-> 30300
DS7 Performance line auto (1.5/130) (μεσαία έκδοση) 39600 -> 31800
Ford Kuga ST-Line X auto (1.5/120) 36075 -> 30225
Ford Kuga Vignale auto (1.5/120) 41200 -> 32800 (τρελά τ.τ και το παίζω και τζόβενο με τα δέρματα λολ)
Αν μπορείς να πάρεις ένα από αυτά, νομίζω τα υπόλοιπα περισσεύουν.
Το DS7 είναι εντυπωσιακό απ' εξω, μέσα δεν μου αρέσει τόσο πολύ, νομίζω υπερβάλει κάπως η DS γενικώς, αλλά το WOW factor είναι υπαρκτό, μέσα - έξω.
Το Kuga είναι ολοκαίνουργιο και το μεγαλύτερο όλων. Ολοκαίνουργιο μοντέλο, έχει τη δικιά του χάρη, και είναι και Ford και νομίζω συνεργάζεται σε πετρελαιοκινητήρες με την PSA, οπότε θα είναι εντάξει. Δεν τις ξέρω καλά τις εκδόσεις του, η διαφορά είναι μικρή, αν παίρνεις πολλά έξτρα, και εκεί που έφτασες, δεν ξέρω αν σε χαλάει να πας παραπάνω.
Οι διαφορές στις τιμές είναι σχεδόν 10.000, νομίζω πρέπει να σιγουρέψεις λίγο περισσότερο το budget σου, είναι μεγάλη απόκλιση, το 1/3 με 1/4 της τιμής!
Το 3008 σταθερή αξία, αλλά νομίζω θα γίνει πολύ ωραίο με το face lift (από κάτι ψεύτικα που έχω δει ίντερνετ, το περιμένουμε σύντομα αν μπορείς να περιμένεις κάνα μήνα, τουλάχιστον να δεις πώς θα είναι)
edit: καθόλου δεν είναι το ίδιο 'πάνω - κάτω', πήγαινε οδήγησέ τα καλύτερα. Τουλάχιστον τα 2-3 που θα καταλήξεις.
-
και είναι και Ford και νομίζω συνεργάζεται σε πετρελαιοκινητήρες με την PSA, οπότε θα είναι εντάξει.
πιο παλια. οχι σε αυτα τα μοτερ πλεον
-
Dublin wrote:
και είναι και Ford και νομίζω συνεργάζεται σε πετρελαιοκινητήρες με την PSA, οπότε θα είναι εντάξει.
πιο παλια. οχι σε αυτα τα μοτερ πλεον
Όντως, δεν μοιράζονται πλέον τον κλασικό 1.6 diesel. Και των δύο όμως οι τωρινοί 1.5 diesel αποτελούν εξέλιξη του παλιότερου 1.6. Ο κάθε κατασκευαστής όμως έχει τραβήξει πλέον το δικό του δρόμο στην εξέλιξη.
-
To Kuga Vignale είναι πολύ καλή περίπτωση γιατί είναι πανάκριβο, αλλά με την απαλλαγή το παίρνεις σχεδόν όσο το ST Line X και αξίζει με τα χίλια ο εξοπλισμός που έχει. Αλλά οδήγησέ το, γιατί δεν είναι πολύ γρήγορο και δεν ξέρω εαν σου κάνει το μέγεθός του (είναι τεράστιο). Αλλιώς εγώ θα έπαιρνα ή DS 7 ή 3008 (με αυτή τη σειρά).
-
Εντος διμηνου td kuga, μπλιαχ ( επαρχια). Εχουν το st line x στο σαλονι τους. Βασικα ειμαι 90% civic, χωρις να βιαζομαι ιδιαιτερα. Παντως εντος καλοκαιριου θα γινει αγορα, να δουμε τι θα γινει.
-
Aikibill wrote:
Bolt είμαι μαζί σου για το civic, μήπως όμως πηγαίνοντας από τον επιτάφιο που έχεις στους 180 ίππους χρειάζεσαι πάνα ? Μήπως και το 1000αρι μια χαρά σε καλύπτει?
χαχαχαχαχ, σωστος! οχι ρε , τι χιλιαρι η παιρνουμε κατι καλό ή τπτ. Ασε να βρω λιγο γκαζι στη ζωή μου
civic 1000 turbo 130 αλογα. Απο επιδόσεις καλύτερες των αντιστοιχων suv diesel που κοιτάς και λίγο πιο μαλακό στησιμο από το 1,5 γιατί δεν είναι η σπορτ πλας εκδοση αλλά η ελεγκανς. Νομιζω 22000€ περίπου.
-
Lap wrote:
Για πόρωση μόνο Honda ρε συ.
Μετά με αυτά τα λεφτά παίρνεις και το 3008 αλλά οκ ένα απλό c SUV είναι μη φανταστείς πολλα
Με φαγαν οικογενειακως για diesel. Παμε παλι, τι εχουμε;
Psa 1,5 130
Korea 1,6 μη υβριδικα 136/115
Ford 1,6 120
Vag ουτε που ξερω, δν πολυ νοιαζομαι.ισως karoq? (..)
Vitara? Compass? Καπου εκει τελειωνει το παραμυθι. Premium πασο, mazda διλιτρα, rav διλιτρο.
Ουσιαστικα δηλαδη εχεις 3008,kuga, tuscon,sportage. Χμμ πολυ περιπτερο να ουμε λολ
Ps.Εντωμεταξυ για να παρεις φουλ λεντ φωτα σε αυτα πρεπει να τους παρεις και φιφα..ελεος
Αν θελεις ντηζελ 3008 1.5 8ΑΤ αυτοματο παρε. Για μενα καλυτερη επιλογη απο Σιβικ.
-
- DS7
2.Kuga vignale
- 3008 (αν πετύχεις καλή προσφορά λόγω fl αλλιως οχι)
Οδήγησε κάποιο από τα 2 πρωτα από αυτά και μετά κατσε στο σιβικ και πες μας
-
To Kuga Vignale είναι πολύ καλή περίπτωση γιατί είναι πανάκριβο, αλλά με την απαλλαγή το παίρνεις σχεδόν όσο το ST Line X και αξίζει με τα χίλια ο εξοπλισμός που έχει. Αλλά οδήγησέ το, γιατί δεν είναι πολύ γρήγορο και δεν ξέρω εαν σου κάνει το μέγεθός του (είναι τεράστιο). Αλλιώς εγώ θα έπαιρνα ή DS 7 ή 3008 (με αυτή τη σειρά).
Αν ειδα καλα, το vignale εχει ηλ καθισμα, heads up, ηλ πορτα αποσευων, δερμα(?), γριλιες. Μου αρεσουν τα εξτρα, αλλα ολα τα παραπανω δν με τρελαινουν για 3 χιλιαρικα παραπανω.
Αντιθετα η στ λαιν χ, μου φαινεται πιο βατη και λιγο πιο σπορτιφ. (Τροπος του λεγειν). Φευγω τωρα να παω να το ξαναδω απο κοντα.
-
Σε διαστημα 2 ημερων ειδα titanium και st line x απο κοντα.
Καμια σχεση το ενα με το αλλο. Το πρωτο δν μου αρεσε, θυμιζει λιγο αυτοκινητο αλλης εποχης αρκετα συντηρητικο. Το st line, δινει εναν πιο νεανικο τονο, πραγματικα ομορφο (σε κοκκινο παιζει να ειναι ακομα πιο ωραιο).
Οι δυο εξατμισεις, τα πλαινα, η αεροτομη, μασκα κλπ το δειχνουν κλασεις ομορφοτερο. Μεσα, καποιοι εχετε μπει στο πουμα st line x, ειναι αυτο το ωραιο μαυρο ημιδερμα που εχουν. Χωροι απλετοι, σκληρα πλαστικα σε πολλα σημεια.
Δν παιζει προωθητικο μου ειπε, και η εγγυηση ειναι 5 χρονια. 8 αν πλερωσεις.
Vignale, δεν τι κοιτας με δυπ παιδια ουτε για πλακα. Εκτος αν βαλεις τιποτα κιλιμια για να προσεξεις το σαλονι.....
Φυσικα το σωστο ντιζελ για το kuga ο διλιτρος, αλλα και ο 1500ρις δν φαινεται ασχημος. Οκ ναι θα σερνεται λιγακι αν και απο ενα ριβιου του παλιου kuga που χαζευα στο autotriti νομιζω, εγραφε κατι του στυλ ' ο 1500ρης ντιζελ κινει ανετα τα 1700(?) Κιλα του αμαξιου'. Το τι σημαινει αυτο, δεν ξερω.
Αγορα καινουργιου (οικογενειακου) - Αποψεις