-
Αυτός ειναι ψηλουτσικος. Μια χαρα ειναι για μια οικογένεια με μικρά παιδιά.
-
στο 08:00 πίνακας που λέει ότι το απλό yaris έχει τελικά 300 λίτρα χώρο αποσκευών , θυμήθηκα ότι ο Ματ στο carwow είχε πει ότι είχε χωρέσει τις ίδιες αποσκευές με το Polo!
Μπας και η Toyota υποτιμά επίτηδες (285 επίσημα λίτρα ) τον χώρο αποσκευών στο χαμηλό για να κάνει πιο εντυπωσιακή την χωρητικότητα του ψηλού ;
ΥΓ κάπου έχει ξαναγραφεί αλλά δεν θυμάμαι που ...
-
Ειμαι αυτη τη στιγμη διακοπες με ενα Corolla E12 του 2004. Το δανειστηκα απο τους γονεις για να εχω πιο πολυ χωρο αποσκευων απο το mitsubishi colt cz3 που χρησιμοποιω καθημερινα.
Ψαχνοντας online για να δω ποσο μετρουσαν το χωρο αποσκευων του τοτε, με δυσκολια βρηκα 279λτ.
Μου φανηκε ικανοποιητικο...ειναι δυνατον να ειναι λιγοτερο και απο το σημερινο yaris?
-
Μπορεί να μπει μία τέλεια στις εκτός θέματος δημοσιεύσεις;
Σήμερα μιλούσα με φιλικό ζευγάρι. Πήγαιναν για Yaris, ενημερώθηκαν για το Cross, ξετρελάθηκαν. Τους πρότεινα ηλεκτρικό αλλά ο σύζυγος μου έλεγε τις κλασικές ανακρίβειες του μέσου Έλληνα (πχ μπαταρία στα 9 χρόνια, δεν κάνεις απόσβεση ποτέ) κι είναι κρίμα γιατί έχουν δική τους πυλωτή, τα ταξίδια τους είναι πάρα πολύ συγκεκριμένα (Αθήνα-Κεφαλονιά μία φορά τον χρόνο και Αθήνα-Παλαμάς Καρδίτσας δύο φορές τον χρόνο), μιλάμε ότι ακόμα και με το μικρό ID.3 πας μονοκοπανιά στην Κεφαλονιά και με μία στάση 23' στον Παλαμά, αν ΔΕ θες να ρίξεις ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, οπότε βγαίνει κι αυτό σερί.
Ως γνήσιος οπαδός Λαπ, πρότεινα και τα μοντέλα υγραερίου των Dacia/Renault, ως κάτι πιο οικονομικό από το Yaris (σε κόστος αγοράς και κίνησης), αλλά τονίζοντας ότι είναι χειρότερα ΠΑΝΤΟΥ.
-
Χαχα! Πώς να σε πιστέψουν βρε, αφού τους τα λες και δεν τα κάνεις. Οι μεγάλοι ηγέτες πρώτοι έβγαιναν με το άλογό τους στη μάχη. Γίνε εσύ ο μέσος Έλληνας που πρέπει, με το παράδειγμά σου θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Για τη χρήση τους μάλλον το Yaris Cross είναι ιδανικό πάντως. Ξέρει ο θείος Toyoda..
-
Αν είναι να δώσουν 21-22 για το υβριδικό, που θα κινείται με 7-8 ευρώ στα 100, πιο φθηνά θα τους βγει το ID.3 των 28Κ που κινείται με 1,5 ευρώ. Αλλά το κυριότερο: είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο! Επειδή όμως την ίδια κουβέντα κάναμε και πέρσι με δαύτους, μάλλον θα περιμένουν να τελειώσουν οι καραντίνες για να κάνουν κίνηση. Λογικό, αν έξι μήνες τον χρόνο είμαστε κλεισμένοι στον Κάτω Κόσμο σαν την Περσεφόνη, το σκέφτεσαι διπλά να χρεωθείς για να το έχεις κλειδωμένο στην πυλωτή. Αν λοιπόν αργήσουν 1-2 χρόνια ακόμα, η ηλεκτρική μου προπαγάνδα θα είναι πιο πειστική.
Όσο για τους ηγέτες, λίγοι έβγαιναν μπροστά. Οι περισσότεροι ήταν στην ασφάλειά τους. Ακόμα κι ο Κολοκοτρώνης.
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.
-
Το yaris θα κινειται οντως με περιπου 7ε τα 100. Το προβλημα με το ηλεκτρικο ειναι το δυκτιο ακομα. Θετικο το οτι εχουν πυλωτη, αλλα καποιος που αγοραζει οικογενειακο αυτοκινητο καλως η κακως το θελει και το ταξιδι του.
Για μικρο πολης θα ημουν πολυ υπερ ηλεκτρικου.
Εντωμεταξυ ID3 δε θα ακουμπαγα και να μου το χαριζαν...εχω διαβασει τερατα. Μονο Leaf αυτη τη στιγμη σε αυτα τα λεφτα/σκαφος
-
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.
Παρακαλούμε!!
Απλά θα ζητήσω από όλους να προσέχουν τα offtopic γιατί η πλατφόρμα δεν είναι και τόσο εύχρηστη για μεταφορές μηνυμάτων.
-
Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?
Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .
Τώρα να έχεις δρόμους και να πληρώνεις πανάκριβα διόδια και να πηγαίνεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ γιατί δεν πάνε αλλιώς τα υβριδικά , τότε πας ακόμα καλύτερα και με το ΚΤΕΛ.
-
dimsabas wrote:
ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.
Παρακαλούμε!!
Απλά θα ζητήσω από όλους να προσέχουν τα offtopic γιατί η πλατφόρμα δεν είναι και τόσο εύχρηστη για μεταφορές μηνυμάτων.
Φάνηκε ότι και σε αυτό η πλατφόρμα υστερεί.
Ευχαριστούμε φίλε Φανη και προσωπικά συγνώμη μιας και το ξεχειλωσα πρώτος (τα έχω γράψει και στο κατάλληλο νημα πια) -
Τα πολλά του χιλιόμετρα θα είναι αστικά, εκεί θα βγάζει το ψωμί του. Ταξίδια με το σταγονόμετρο.
-
Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?
Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .
Τώρα να έχεις δρόμους και να πληρώνεις πανάκριβα διόδια και να πηγαίνεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ γιατί δεν πάνε αλλιώς τα υβριδικά , τότε πας ακόμα καλύτερα και με το ΚΤΕΛ.
Με τα υβριδικά κανεις άνετο ταξίδι φορτωμένος κλπ σε ταχύτητες εντός οριων και λίγο παραπάνω.
Με το γιαρις πας συνεχως άνετα, άκοπα και οικονομικά με πληρες φορτίο με ΜΩΤ 100-103 στον αυτοκινητόδρομοΘεωρώ ότι σε λίγα χρονια που θα αστυνομεύονται καλύτερα οι αυτοκινητόδρομοι και θα τηρούνται ευλαβικότερα τα όρια δεν θα υπάρχει πια δικαιολογία.
-
Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?
Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .
Με ένα κανονικό βενζίνης θα έχεις ένα 7-7.5 και με το Υβριδικό σε αυτές τις συνθήκες 5.5-6, αυτή είναι η διαφορά. Δηλαδή €1.5-3 τα 100χλμ, σιγά την διαφορά. Για ταξίδια προτιμότερο το ντήζελ. Το υβριδικό μετράει πολύ μέσα στον αστικό και περιαστικό ιστό, π.χ. χτες Αγ. Παρασκευή - Αεροδρόμιο ήμουν 2.9λτ/100χλμ. Εαν η κίνηση είναι κάτω από 50% αστικά και περιαστικά, τότε αρχίζει και εξανεμίαεται το όποιο πλεονέκτημα. Για εμένα που κινούμαι 90% σε συνθήκες Αττικής συμφέρει περισσότερο και από ντήζελ.
-
Παραπάνω γράφεται ότι τα υβριδικά μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι ταχύτητες ΚΤΕΛ. Ισχύει Φάνη;
-
Το απλό yaris hybrid που δοκίμασα προχτές, με 3 άτομα μέσα (το ένα η γυναίκα μου 50 κιλά), επιτάχυνε αρκετά άνετα μέχρι τα 140. Παραπάνω δε το πάτησα αλλά μου φάνηκε ικανοποιητικό.
Δεν λέω ότι είναι γρήγορο, μια προσπέραση όμως σε αυτοκινητόδρομο εντός των ορίων δεν πιστεύω ότι θα ζοριστεί να την κάνει.
Αυτό με τα 116 άλογα. Η corolla πιστεύω θα είναι λίγο πιο γρήγορη.
-
Παραπάνω γράφεται ότι τα υβριδικά μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι ταχύτητες ΚΤΕΛ. Ισχύει Φάνη;
Προφανώς και όχι!! Χιουμοριστικο ηταν το ποστ του Κρουζερ και για να δειξει οτι ορισμενοι ταξιδευουν με τετοιες ταχυτητες για οικονομία. Και με 140 και με 1600 μπορεις να ταξιδέψεις.
-
Δυστυχως καποιοι ειτε κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια, ειτε πετανε τη μπαλα στο γηπεδο που τους βολευει και υπερβαλλουν για να κραξουν.
Ο μεσος ελληνας κανει 10.000km το χρονο στην κινηση της μεγαλουπολης και αλλα 2.000km το πολυ σε 3 ταξιδια. Με πανω απο 80% λοιπον των χιλιομετρων του στο αστικο κεντρο, εχει τρελο οφελος απο το υβριδικο, και ας καψει και κατι παραπανω στα ταξιδια απο diesel, who cares?
-
Δυστυχως καποιοι ειτε κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια, ειτε πετανε τη μπαλα στο γηπεδο που τους βολευει και υπερβαλλουν για να κραξουν.
Ο μεσος ελληνας κανει 10.000km το χρονο στην κινηση της μεγαλουπολης και αλλα 2.000km το πολυ σε 3 ταξιδια. Με πανω απο 80% λοιπον των χιλιομετρων του στο αστικο κεντρο, εχει τρελο οφελος απο το υβριδικο, και ας καψει και κατι παραπανω στα ταξιδια απο diesel, who cares?
Όταν αφαιρείς όλον τον Ελλαδικό χώρο και αφήνεις μόνο την Αθήνα μέσα, νομίζω πέφτεις στην παγίδα που κρίνεις!
Προφανώς η επιτυχία των υβριδικών της Toyota αποδεικνύει αυτό, αλλά και η επιτυχία άλλων εταιριών (π.χ Κορεατικα/Hyundai 3η φέτος σε πωλήσεις) δείχνει ακριβώς ότι μία αγορά 10.000.000 είναι αρκετά πιο πολύπλοκη από #Vitata/Corolla/Fiesta - ή οτιδήποτε_mono
Έχεις κάποια στατιστική μελέτη γι' αυτά που λες; θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποια πραγματικά/επιστημονικά δεδομένα.
-
χρειαζεται στατιστικη μελετη οταν ξερεις οτι 6 εκατομυρια ελληνες μενουν σε αστικα κεντρα?
σε αλλα νεα, προσπαθω να βρω καποια φωτο online που να ρο δειχνει χωρις full led για να δω πως θα ειναι οι πιο κατω απο το style εκδοσεις, αλλα ματαια. αν κανεις δει κατι ας ποσταρει.
-
τελευταια απογραφη το 2011 :
76% σε αστικα η ημιαστικα κεντρα με αυξητικη ταση. Τον ερχομενο οκτωβρη θα γινει νεα απογραφη.
Toyota Yaris Cross