Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 498
    • 499
    • 39 / 499
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    275
    9966
    792879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Αυτός ειναι ψηλουτσικος. Μια χαρα ειναι για μια οικογένεια με μικρά παιδιά.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        Youtube Video

        στο 08:00 πίνακας που λέει ότι το απλό yaris έχει τελικά 300 λίτρα χώρο αποσκευών , θυμήθηκα ότι ο Ματ στο carwow είχε πει ότι είχε χωρέσει τις ίδιες αποσκευές με το Polo!

        Μπας και η Toyota υποτιμά επίτηδες (285 επίσημα λίτρα ) τον χώρο αποσκευών στο χαμηλό για να κάνει πιο εντυπωσιακή την χωρητικότητα του ψηλού ;

        ΥΓ κάπου έχει ξαναγραφεί αλλά δεν θυμάμαι που ...

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          osfp last edited by

          Ειμαι αυτη τη στιγμη διακοπες με ενα Corolla E12 του 2004. Το δανειστηκα απο τους γονεις για να εχω πιο πολυ χωρο αποσκευων απο το mitsubishi colt cz3 που χρησιμοποιω καθημερινα.

          Ψαχνοντας online για να δω ποσο μετρουσαν το χωρο αποσκευων του τοτε, με δυσκολια βρηκα 279λτ.

          Μου φανηκε ικανοποιητικο...ειναι δυνατον να ειναι λιγοτερο και απο το σημερινο yaris?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Μπορεί να μπει μία τέλεια στις εκτός θέματος δημοσιεύσεις;

            Σήμερα μιλούσα με φιλικό ζευγάρι. Πήγαιναν για Yaris, ενημερώθηκαν για το Cross, ξετρελάθηκαν. Τους πρότεινα ηλεκτρικό αλλά ο σύζυγος μου έλεγε τις κλασικές ανακρίβειες του μέσου Έλληνα (πχ μπαταρία στα 9 χρόνια, δεν κάνεις απόσβεση ποτέ) κι είναι κρίμα γιατί έχουν δική τους πυλωτή, τα ταξίδια τους είναι πάρα πολύ συγκεκριμένα (Αθήνα-Κεφαλονιά μία φορά τον χρόνο και Αθήνα-Παλαμάς Καρδίτσας δύο φορές τον χρόνο), μιλάμε ότι ακόμα και με το μικρό ID.3 πας μονοκοπανιά στην Κεφαλονιά και με μία στάση 23' στον Παλαμά, αν ΔΕ θες να ρίξεις ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο, οπότε βγαίνει κι αυτό σερί.

            Ως γνήσιος οπαδός Λαπ, πρότεινα και τα μοντέλα υγραερίου των Dacia/Renault, ως κάτι πιο οικονομικό από το Yaris (σε κόστος αγοράς και κίνησης), αλλά τονίζοντας ότι είναι χειρότερα ΠΑΝΤΟΥ.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin last edited by

              Χαχα! Πώς να σε πιστέψουν βρε, αφού τους τα λες και δεν τα κάνεις. Οι μεγάλοι ηγέτες πρώτοι έβγαιναν με το άλογό τους στη μάχη. Γίνε εσύ ο μέσος Έλληνας που πρέπει, με το παράδειγμά σου θα ακολουθήσουν και άλλοι.

              Για τη χρήση τους μάλλον το Yaris Cross είναι ιδανικό πάντως. Ξέρει ο θείος Toyoda..

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimsabas last edited by

                Αν είναι να δώσουν 21-22 για το υβριδικό, που θα κινείται με 7-8 ευρώ στα 100, πιο φθηνά θα τους βγει το ID.3 των 28Κ που κινείται με 1,5 ευρώ. Αλλά το κυριότερο: είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο! Επειδή όμως την ίδια κουβέντα κάναμε και πέρσι με δαύτους, μάλλον θα περιμένουν να τελειώσουν οι καραντίνες για να κάνουν κίνηση. Λογικό, αν έξι μήνες τον χρόνο είμαστε κλεισμένοι στον Κάτω Κόσμο σαν την Περσεφόνη, το σκέφτεσαι διπλά να χρεωθείς για να το έχεις κλειδωμένο στην πυλωτή. Αν λοιπόν αργήσουν 1-2 χρόνια ακόμα, η ηλεκτρική μου προπαγάνδα θα είναι πιο πειστική.

                Όσο για τους ηγέτες, λίγοι έβγαιναν μπροστά. Οι περισσότεροι ήταν στην ασφάλειά τους. Ακόμα κι ο Κολοκοτρώνης.

                ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  osfp last edited by

                  Το yaris θα κινειται οντως με περιπου 7ε τα 100. Το προβλημα με το ηλεκτρικο ειναι το δυκτιο ακομα. Θετικο το οτι εχουν πυλωτη, αλλα καποιος που αγοραζει οικογενειακο αυτοκινητο καλως η κακως το θελει και το ταξιδι του.

                  Για μικρο πολης θα ημουν πολυ υπερ ηλεκτρικου.

                  Εντωμεταξυ ID3 δε θα ακουμπαγα και να μου το χαριζαν...εχω διαβασει τερατα. Μονο Leaf αυτη τη στιγμη σε αυτα τα λεφτα/σκαφος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                    ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.

                    Παρακαλούμε!! 

                    Απλά θα ζητήσω από όλους να προσέχουν τα offtopic γιατί η πλατφόρμα δεν είναι και τόσο εύχρηστη για μεταφορές μηνυμάτων.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?

                      Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .

                      Τώρα να έχεις δρόμους και να πληρώνεις πανάκριβα διόδια και να πηγαίνεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ γιατί δεν πάνε αλλιώς τα υβριδικά , τότε πας ακόμα καλύτερα και με το ΚΤΕΛ.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        iceman7 @fanis75 last edited by

                        dimsabas wrote:

                        ΥΓ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διαχείριση που ξενύχτησε για να βάλει μια τάξη.

                        Παρακαλούμε!! 

                        Απλά θα ζητήσω από όλους να προσέχουν τα offtopic γιατί η πλατφόρμα δεν είναι και τόσο εύχρηστη για μεταφορές μηνυμάτων.

                        Φάνηκε ότι και σε αυτό η πλατφόρμα υστερεί. 
                        Ευχαριστούμε φίλε Φανη και προσωπικά συγνώμη μιας και το ξεχειλωσα πρώτος (τα έχω γράψει και στο κατάλληλο νημα πια)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Τα πολλά του χιλιόμετρα θα είναι αστικά, εκεί θα βγάζει το ψωμί του. Ταξίδια με το σταγονόμετρο.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @criuser last edited by

                            Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?

                            Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .

                            Τώρα να έχεις δρόμους και να πληρώνεις πανάκριβα διόδια και να πηγαίνεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ γιατί δεν πάνε αλλιώς τα υβριδικά , τότε πας ακόμα καλύτερα και με το ΚΤΕΛ.

                            Με τα υβριδικά κανεις άνετο ταξίδι φορτωμένος κλπ σε ταχύτητες εντός οριων και λίγο παραπάνω. 
                            Με το γιαρις πας συνεχως άνετα, άκοπα και οικονομικά με πληρες φορτίο με ΜΩΤ 100-103 στον αυτοκινητόδρομο

                            Θεωρώ ότι σε λίγα χρονια που θα αστυνομεύονται καλύτερα οι αυτοκινητόδρομοι και θα τηρούνται ευλαβικότερα τα όρια δεν θα υπάρχει πια δικαιολογία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @criuser last edited by

                              Το γιάρις κρός για κάποιον που θα κάνει ταξίδια με κανονικές ταχύτητες 120-150 και δεν θα έχει μποτιλιαρίσματα στο κέντρο , τουλάχιστον στο 80 % , τι κατανάλωση θα βγάζει ?

                              Γιατί όταν τα απλά βενζίνης βγάζουν 11-12 ευρώ τα 100 χλμ , τα 7 ούτε για αστείο . Τουλάχιστον 9 και αυτό , αν πηγαίνει σωστά σε ταξίδι , γιατί εκεί ακούω διάφορα .

                              Με ένα κανονικό βενζίνης θα έχεις ένα 7-7.5 και με το Υβριδικό σε αυτές τις συνθήκες 5.5-6, αυτή είναι η διαφορά. Δηλαδή €1.5-3 τα 100χλμ, σιγά την διαφορά. Για ταξίδια προτιμότερο το ντήζελ. Το υβριδικό μετράει πολύ μέσα στον αστικό και περιαστικό ιστό, π.χ. χτες Αγ. Παρασκευή - Αεροδρόμιο ήμουν 2.9λτ/100χλμ. Εαν η κίνηση είναι κάτω από 50% αστικά και περιαστικά, τότε αρχίζει και εξανεμίαεται το όποιο πλεονέκτημα. Για εμένα που κινούμαι 90% σε συνθήκες Αττικής συμφέρει περισσότερο και από ντήζελ.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Παραπάνω γράφεται ότι τα υβριδικά μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι ταχύτητες ΚΤΕΛ.  Ισχύει Φάνη;

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Το απλό yaris hybrid που δοκίμασα προχτές, με 3 άτομα μέσα (το ένα η γυναίκα μου 50 κιλά), επιτάχυνε αρκετά άνετα μέχρι τα 140. Παραπάνω δε το πάτησα αλλά μου φάνηκε ικανοποιητικό.

                                  Δεν λέω ότι είναι γρήγορο, μια προσπέραση όμως σε αυτοκινητόδρομο εντός των ορίων δεν πιστεύω ότι θα ζοριστεί να την κάνει.

                                  Αυτό με τα 116 άλογα. Η corolla πιστεύω θα είναι λίγο πιο γρήγορη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                    Παραπάνω γράφεται ότι τα υβριδικά μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι ταχύτητες ΚΤΕΛ.  Ισχύει Φάνη;

                                    Προφανώς και όχι!! Χιουμοριστικο ηταν το ποστ του Κρουζερ και για να δειξει οτι ορισμενοι ταξιδευουν με τετοιες ταχυτητες για οικονομία. Και με 140 και με 1600 μπορεις να ταξιδέψεις.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      osfp last edited by

                                      Δυστυχως καποιοι ειτε κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια, ειτε πετανε τη μπαλα στο γηπεδο που τους βολευει και υπερβαλλουν για να κραξουν.

                                      Ο μεσος ελληνας κανει 10.000km το χρονο στην κινηση της μεγαλουπολης και αλλα 2.000km το πολυ σε 3 ταξιδια. Με πανω απο 80% λοιπον των χιλιομετρων του στο αστικο κεντρο, εχει τρελο οφελος απο το υβριδικο, και ας καψει και κατι παραπανω στα ταξιδια απο diesel, who cares?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dublin @osfp last edited by

                                        Δυστυχως καποιοι ειτε κρινουν εξ ιδιων τα αλλοτρια, ειτε πετανε τη μπαλα στο γηπεδο που τους βολευει και υπερβαλλουν για να κραξουν.

                                        Ο μεσος ελληνας κανει 10.000km το χρονο στην κινηση της μεγαλουπολης και αλλα 2.000km το πολυ σε 3 ταξιδια. Με πανω απο 80% λοιπον των χιλιομετρων του στο αστικο κεντρο, εχει τρελο οφελος απο το υβριδικο, και ας καψει και κατι παραπανω στα ταξιδια απο diesel, who cares?

                                        Όταν αφαιρείς όλον τον Ελλαδικό χώρο και αφήνεις μόνο την Αθήνα μέσα, νομίζω πέφτεις στην παγίδα που κρίνεις!

                                        Προφανώς η επιτυχία των υβριδικών της Toyota αποδεικνύει αυτό, αλλά και η επιτυχία άλλων εταιριών (π.χ Κορεατικα/Hyundai 3η φέτος σε πωλήσεις) δείχνει ακριβώς ότι μία αγορά 10.000.000 είναι αρκετά πιο πολύπλοκη από #Vitata/Corolla/Fiesta - ή οτιδήποτε_mono

                                        Έχεις κάποια στατιστική μελέτη γι' αυτά που λες; θα είχε ενδιαφέρον να δούμε κάποια πραγματικά/επιστημονικά δεδομένα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          osfp last edited by

                                          χρειαζεται στατιστικη μελετη οταν ξερεις οτι 6 εκατομυρια ελληνες μενουν σε αστικα κεντρα?

                                          σε αλλα νεα, προσπαθω να βρω καποια φωτο online που να ρο δειχνει χωρις full led για να δω πως θα ειναι οι πιο κατω απο το style εκδοσεις, αλλα ματαια. αν κανεις δει κατι ας ποσταρει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • O
                                            osfp last edited by

                                            τελευταια απογραφη το 2011 :

                                            https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/population-demographic-situation-languages-and-religions-33_el

                                            76% σε αστικα η ημιαστικα κεντρα με αυξητικη ταση. Τον ερχομενο οκτωβρη θα γινει νεα απογραφη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 498
                                            • 499
                                            • 39 / 499
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr