-
Fanis75 wrote:
220.000χλμ για δίσκους!?!?! Τι στο καλό...από unobtanium ηταν φτιαγμένοι? Ούτε συμπλέκτη δεν έχω κρατήσει τόσο. Δίσκους παραδοσιακά στις BMW στις 60 άντε το πολύ 80.000χλμ είχα αλλάξει. Συνήθως άντεχαν 2 αλλαγές τακακίων, δλδ. στην 2η αλλαγή ήθελα και δίσκους.
Τι να σου πω κυρ.Φάνη , πραγματικά δεν τους είχα αλλάξει ποτέ , είχαν κάνει βέβαια λίγο νυχάκι αλλά τίποτα το σπουδάιο , όπως και τακάκια δεν άλλαζα συχνά
Και βλεπεις το αυτοκινήτο του yem σαν παλιο ακορντεόν μπροστά χωρις μασκα, χωρις προφυλακτήρα, σπασμενα φανάρια!!!!
-
Νύχι και δόντι εννοείται τις κυκλικές γραμμές που φαίνονται;
Αν βάλω το νύχι μου δηλαδή να σκαλώσει και πόσο βαθύ είναι.
Γιατί δεν έχω παρατηρήσει στο φρενάρισμα θόρυβο ή να μη πιάνουν καλά.
Προφανώς θα βάλω άλλη μάρκα οταν χρειαστεί και αν γίνει η αλλαγή εκτός εξουσιοδοτημένου θα έχω θέμα με την εγγύηση;
Εκεί που τελειώνει ο δίσκος έχει κάτι σαν σκαλοπάτι.
-
Fanis75 wrote:
220.000χλμ για δίσκους!?!?! Τι στο καλό...από unobtanium ηταν φτιαγμένοι? Ούτε συμπλέκτη δεν έχω κρατήσει τόσο. Δίσκους παραδοσιακά στις BMW στις 60 άντε το πολύ 80.000χλμ είχα αλλάξει. Συνήθως άντεχαν 2 αλλαγές τακακίων, δλδ. στην 2η αλλαγή ήθελα και δίσκους.
Τι να σου πω κυρ.Φάνη , πραγματικά δεν τους είχα αλλάξει ποτέ , είχαν κάνει βέβαια λίγο νυχάκι αλλά τίποτα το σπουδάιο , όπως και τακάκια δεν άλλαζα συχνά , τις σιαγόνες στα ταμπούρα πίσω μου τα άλλαξε με το ζόρι ο μηχανικός κοντά στα 140.000(10 χρόνων) αφού ήταν ακόμα τα μαμά ! Γενικά οδηγώ πολύ νορμάλ !
Στο φιέστα άλλαξα δίσκους στα 180.000 κατά τη 2η αλλαγή τακακίων. Η 1η ήταν στα 90.000. Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει και είμαι στις 220.000.
Το scala που έχει 8.000 δεν έχει ίχνος δοντιου πάντως.
-
Στο φιέστα άλλαξα δίσκους στα 180.000 κατά τη 2η αλλαγή τακακίων. Η 1η ήταν στα 90.000. Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει και είμαι στις 220.000.
Το scala που έχει 8.000 δεν έχει ίχνος δοντιου πάντως.
[/quote]Μάλλον σας τρώω όλους στο corolla συμπλέκτη στα 400000
-
Τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά!?!?! Μπράβο σας! Πάντως σε BMW δεν έπαιζαν ποτέ τέτοια νούμερα....με τίποτα, ακόμα και ακίνητο να ήταν το αυτοκίνητο. Σε κανένα μου αυτοκίνητο δεν έχουν αντέξει τα τακάκια πάνω από 30.000χλμ, ποτέ!
-
Μάλλον σας τρώω όλους στο corolla συμπλέκτη στα 400000
Jesus Christ!!! Να κάτι τέτοια ακούω και θα πάω να πάρω καμιά Corolla hybrid 1.8 να πηγαίνω με ρυθμούς τραυματισμένης χελώνας αλλά με τσέπη χωρίς αιμορραγία ένεκα οχήματος...
-
alex mix wrote:
Μάλλον σας τρώω όλους στο corolla συμπλέκτη στα 400000
Jesus Christ!!! Να κάτι τέτοια ακούω και θα πάω να πάρω καμιά Corolla hybrid 1.8 να πηγαίνω με ρυθμούς τραυματισμένης χελώνας αλλά με τσέπη χωρίς αιμορραγία ένεκα οχήματος...
ΧΆΧΑ γενικά δεν είχα παραπονο Χρησταρα μέχρι τα 400000χλμ και 15χρονια συμβίωσης μόνο λάδια φρένα μπαταρία από κει και πέρα όμως άρχισε να ζητά, να σκεφτείς Αμορτισερ πέρυσι άλλαξα. Τώρα όμως ανεβάζει θερμοκρασία (άλλαξα θερμοστάτη) αλλά πάλι το έκανε, μου είπε ο μάστορας (αν το λέω και το θυμάμαι σωστά) οι βαλβίδες έχουν αρπάξει, καίει και λίγο λαδάκι πριν κάνα χρόνο ούτε σταγόνα. Ήρθε η ώρα της αλλαγής σιγά σιγά και τα γράφω εδώ γιατί μάλλον θα καταλήξω σε 2008 allure diesel 110ps μαύρο.
-
Με το καλό εύχομαι ότι και αν επιλέξεις!
-
Καλά με τα τόσα προβλήματα που ακούς και διαβάζεις εδώ θα πάρεις πάλι 2008;Μωρε μπράβο το 2008!!
-
Ήδη ετοιμάζουν αλλαγές με νέο αυστηρότερο ΚΟΚ για χαμηλότερα όρια ταχύτητας εντός πόλης (για αρχή). Βρε για Corolla είμαστε λέμε να ησυχάσουμε...
-
Με το καλό εύχομαι ότι και αν επιλέξεις!
Κοίτα εσύ ξέρεις καλύτερα τα πεζω εγώ πρώτη φορά πάω, οπότε σεβαστή η άποψη σου. Θεωρώ αυτή την στιγμή έχει την καλύτερη προσφορά 1000εκπτωση δωρεάν το χρώμα, συν κάποια δωράκια που μου είπαν, και μου είπαν θα κρατήσουν και το toyota 1800.Δεν πρόλαβα το cx30 σταμάτησε το diesel, το civic το ίδιο.
Υ. Γ Το θέμα με το τιμόνι το βρήκα αμεσως
-
Μάλλον αστειεύεσαι? Μην μου λες τέτοια τώρα και είμαι στο τσακ να το κλεισω
-
Όχι δεν το λέω για εσένα μια χαρά είναι το όχημα προς θεού! Απλά δεν διεκδικώ τον τίτλο του PSA expert επειδή πήρα πριν ένα χρόνο 1 Peugeot για την γυναίκα μου. Άλλωστε εκείνο ήταν τρομερά vfm περίπτωση. Από εκεί και πέρα στο νήμα της Peugeot ότι έχω ζήσει στην σύντομη συμβίωση με το 308 τα έχω πει με περίσσια ειλικρίνεια.
Το σχόλιο περί Toyota το έκανα μεταξύ σοβαρού και αστείου για όταν θα έρθει η δική μου σειρά. Το 2008 δεν με χωράει όπως θα ήθελα και το 3008 δεν θέλω να δώσω 35κ για να μην το πάρω 1,2 puretech τον οποίο τον θεωρώ 'λίγο' για το σκάφος ώστε να πω ότι νιώθω σιγουριά.
-
Στο φιέστα άλλαξα δίσκους στα 180.000 κατά τη 2η αλλαγή τακακίων. Η 1η ήταν στα 90.000. Συμπλέκτη δεν έχω αλλάξει και είμαι στις 220.000.
Το scala που έχει 8.000 δεν έχει ίχνος δοντιου πάντως.
Επιβεβαιώνω την αντοχή του Fiesta, 160.000χλμ, μαμά δίσκοι και συμπλέκτης!
-
Εννοείται βρε χρησταρα δεν παρεξηγώ τίποτα. Όπως έγραψα και παραπάνω και γω Japan είμαι αλλά έλα μου που δεν βγάζει κάνεις diesel πλέον και 25χιλ χλμ το χρόνο δεν κοιτάς αλλού. Οσο για toyota οδήγησα chr hybrid 1.8 πέτυχα.και 4.6 κατανάλωση αλλά δεν μου αρέσει το αυτόματο καθόλου. Οπότε όπως είπε και ένας φίλος που για μένα μέτρα ο λόγος του σε ότι αφορά αυτοκινητα, πεζω αξιόπιστα εντάξει δεν είναι japan αλλά καλύτερα από γερμανικα
-
@ Alex ήρθες Γιάννενα ρε συ;
έχω ένα c3 δύο μέρες, μου πήρε το χρώμα στο φτερό μια Κυρατσα, το τι άκουσε δν λέγεται...την τρέλα μου. οπότε ο μαύρος πιτ πεντακο οχτώ είναι στην πεζω.
p.s c3 πολύ πλαστικό σκληρό, απαπα. ωραίο πάτημα πάντως. σιτροενιστικο. κλειδί στην τάπα βενζίνης, χειρόφρενο, κλειδί να πάρει μπρος. αυτά είναι αμάξια ρε! μας καλομαθαν με τα start buton και τα μπλιμπλικια! (πλάκα κάνω)
-
Ναι φίλε bolt ανέβηκα προχθές. Όπως έγραψα ήταν να δω 2008 και fastback (ξέρω Τελιως αντίθετα) έκανα το λαθος(επίτηδες) και πήγα την γυναίκα πρώτα στο 2008 και όταν πήγαμε hyundai ξέρεις πόση απόσταση είναι, ήταν σαν να ταξίδεψα στο χρόνο 10χρονια πίσω από πλευράς design να μην παρεξηγηθώ. Πάντως φίλε πίκρα εύχομαι να το πάρεις σύντομα το όχημα πίσω.
-
Yem wrote:
Fanis75 wrote:
220.000χλμ για δίσκους!?!?! Τι στο καλό...από unobtanium ηταν φτιαγμένοι? Ούτε συμπλέκτη δεν έχω κρατήσει τόσο. Δίσκους παραδοσιακά στις BMW στις 60 άντε το πολύ 80.000χλμ είχα αλλάξει. Συνήθως άντεχαν 2 αλλαγές τακακίων, δλδ. στην 2η αλλαγή ήθελα και δίσκους.
Τι να σου πω κυρ.Φάνη , πραγματικά δεν τους είχα αλλάξει ποτέ , είχαν κάνει βέβαια λίγο νυχάκι αλλά τίποτα το σπουδάιο , όπως και τακάκια δεν άλλαζα συχνά
Και βλεπεις το αυτοκινήτο του yem σαν παλιο ακορντεόν μπροστά χωρις μασκα, χωρις προφυλακτήρα, σπασμενα φανάρια!!!!
χαχαχαχααχ έχω βάλει εμπρός αντικραδασμικά από συγκρουόμενα χαχαχαχχαχααχ
υγ: για αυτό κάνω μικτή ασφάλεια
@ parikon : βάλε το δάκτυλο σου στον δίσκο και σύρε το προς το εξωτερικό του, εκεί που τελειώνει ο δίσκος κάνει ένα μικρό σκαλοπάτι ( στην εξωτερική 'στεφάνη') εκεί 'πιάνει' το νύχι μας και λέμε κάνει 'νύχι' ή 'σκαλοπάτι' !
-
Γενικά οι Γάλλοι σπάνια βγάζουν σοβαρές βλάβες πλέον...έχουν αυτά τα 'χαζά' τα Γαλλικά...π.χ. μπορεί να μην σούπε συναρμογή κάπου, μπορεί να χαλάσει η ηλεκτρονική οθόνη (ελπίζοντας όχι η μεγάλη!), αλλά σπάνια θα σε αφήσουν. Αυτό τουλάχιστον λέει η μικρή μου εμπειρία.
-
Τελικά η φωτογραφία ξεγελά.Μάλλον το φλας έκανε όλη τη δουλειά.
Έβαλα το δάχτυλο από κάτω προς τα πάνω και δεν είχε πουθενά κενό ήταν ενιαίο και με το νύχι που δοκίμασα.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)