-
Το πομολο του λεβιε ταχυτητων, εχει ενα Τ σχημα. Ολα αυτα βεβαια στην πρωτη εκδοση, δεν ξερω μηπως στις πιο ακριβες το αλλαζουν
Αυτό το λεβιέ εννοείς;
-
Και όμως αυτό είναι πολύ χρηστικό καθώς εχει και λαβή οταν κατεβαζεις σε 2α 4α ή 6η σχέση.
-
Αν εννοεί αυτό, το ίδιο έχω και στο Aircross. Σίγουρα δεν θα αρέσει σε όποιον έχει συνηθίσει τα κλασικά λεβιεδάκια. Το συγκεκριμένο λεβιεδάκι δεν τα πάει και πολύ καλά με το παραδοσιακό 'χούφτωμα'. Θέλει λιγότερη επαφή (κυρίως με τα δάχτυλα στα πλαϊνά του λεβιέ) ίσα-ίσα για την κίνηση του λεβιέ.
Το 5άρι κιβώτιο είχε πολύ καλύτερο λεβιεδάκι.
-
Φλασιά, πόσα χιλιόμετρα έχεις είπαμε;
-
Φλασιά!... χε!χε! Προσπαθώ να φτάσω τα 1000km!!! Σε 3 με 4 μήνες θα τα φτάσω... μπου!χα!χα!...
-
Αν εννοεί αυτό, το ίδιο έχω και στο Aircross. Σίγουρα δεν θα αρέσει σε όποιον έχει συνηθίσει τα κλασικά λεβιεδάκια. Το συγκεκριμένο λεβιεδάκι δεν τα πάει και πολύ καλά με το παραδοσιακό 'χούφτωμα'. Θέλει λιγότερη επαφή (κυρίως με τα δάχτυλα στα πλαϊνά του λεβιέ) ίσα-ίσα για την κίνηση του λεβιέ.
Το 5άρι κιβώτιο είχε πολύ καλύτερο λεβιεδάκι.
Ναι ναι ακριβως αυτο οπως φαινεται στην φωτο που εβαλες!
-
Πήγα το είδα σήμερα. 1.2 100 allure δεν έχει ετοιμοπαράδοτο μου είπαν. Το 3008 active ήταν σαφώς πιο ποιοτικό για μένα και στις επιφάνειες στις πόρτες με μαλακό υλικό κι ύφασμα και με αεραγωγούς για πίσω, πίσω υποβραχιόνιο, μεγάλο υποβραχιόνιο μπροστά, καλύτεροι χώροι. Το 2008 μου είπαν καινούρια πλατφόρμα αλλά με ίδια ποιότητα κύλισης. Θεωρώ το μεγαλύτερο αμάξι θα είναι καλύτερο στις λεπτομέρειες που δεν βλέπουμε. Δεν τα οδήγησα.
το 2008 πολύ καλούς χώρους ακόμα και για 4μελη οικογένεια. Το active βγαίνει στα 18000 συν τα έξοδα, αλλά με χαλάει ο εξοπλισμός του -
Το είπα και στο νήμα του 3008 ότι η προσφορά της peugeot είναι πολύ καλή και η active του 3008 είναι καλύτερη από την active του 2008. Αν η φρεσκαδουρα, η νεανικοτερη εμφάνιση και τα συστήματα ασφαλειας του 2008 δεν είναι στις τοπ προτεραιοτητες τότε νομίζω ότι με την ψυχρη λογικη είναι καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή το 3008 active (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η προσφορα). Σε χώρους οι διαφορές είναι μικρές και κυρίως αφορούν τα 5-6 εκατοστά παραπάνω φάρδος και το πορτμπαγκάζ του 3008. Σε γόνατα πισω είναι σχεδον το ίδιο και είναι να απορεί πως το πέτυχαν αυτό βλέποντας τα διπλά διπλα (πολύ πιο ογκωδες το 3008 και με μεγαλύτερο μεταξονιο). Σε απτη ποιότητα θα έλεγα είναι το ίδιο από την allure του 2008 και πάνω. Σε ποιότητα κύλισης επιβεβαιώνω ότι είναι πολύ κοντά.
-
Dublin ξέρεις τους εξοπλισμούς καλύτερα από τους πωλητες...Χαχα
Ευτυχώς στα ιαπωνικά είναι απλά τα πράγματα, λες ένα glx και ξεμπερδεύεις.
-
Dublin ξέρεις τους εξοπλισμούς καλύτερα από τους πωλητες...Χαχα
Ευτυχώς στα ιαπωνικά είναι απλά τα πράγματα, λες ένα glx και ξεμπερδεύεις.
Ξέρω πολλά, μην κοιτάς που μιλάω μόνο σε αυτά που με ενδιαφέρουν!
Είχα κάποια σχέση με τη βιομηχανία από ένα περίεργο πόστο και κάποια αυτοκίνητα τα γνωρίζω απ' έξω και ανακατωτά. Γι' αυτό μιλάω πολύ για το 3008, το ξέρω τέλεια από πολλές πλευρές!
-
Το είπα και στο νήμα του 3008 ότι η προσφορά της peugeot είναι πολύ καλή και η active του 3008 είναι καλύτερη από την active του 2008. Αν η φρεσκαδουρα, η νεανικοτερη εμφάνιση και τα συστήματα ασφαλειας του 2008 δεν είναι στις τοπ προτεραιοτητες τότε νομίζω ότι με την ψυχρη λογικη είναι καλύτερη αγορά αυτή τη στιγμή το 3008 active (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η προσφορα). Σε χώρους οι διαφορές είναι μικρές και κυρίως αφορούν τα 5-6 εκατοστά παραπάνω φάρδος και το πορτμπαγκάζ του 3008. Σε γόνατα πισω είναι σχεδον το ίδιο και είναι να απορεί πως το πέτυχαν αυτό βλέποντας τα διπλά διπλα (πολύ πιο ογκωδες το 3008 και με μεγαλύτερο μεταξονιο). Σε απτη ποιότητα θα έλεγα είναι το ίδιο από την allure του 2008 και πάνω. Σε ποιότητα κύλισης επιβεβαιώνω ότι είναι πολύ κοντά.
Συμφωνώ απολύτως σε όλα, και χαίρομαι που 'επίσημα' ενημέρωσαν τον φίλο ότι το 2008 έχει την καινούργια πλατφόρμα, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Το έχω πει πολλές φορές, δεν αγοράζεις αυτοκίνητο με το κιλό, δεν είναι καρπούζι, παίρνεις αυτό που σε βολεύει.
Εγώ πάντως έχω ενημερώσει τους πάντες για το 3008 Active και τις τιμές αυτές, είναι απίστευτες.
Τα βασικά συστήματα ασφαλείας, αν τα θέλει κάποιος, ή τα βάλει έξτρα, είναι χιλιάδες ευρώ, οπότε έχετε και αυτό στο νου σας, και γι' αυτό τον λόγο η ποιο συμφέρουσα αγορά στη C suv κατηγορία, είναι πάντα το C5 Aircross. Με 1000-1500ευρώ παραπάνω (από την τιμή της προσφοράς του 3008) παίρνεις το ποιο σύγχρονο C suv του ομίλου και με όλα τα βασικά καλούδια, και μελλοντικά βασικά συστήματα ασφαλείας.
Αν μπορείς να πας και λίγο παραπάνω στο C5, στα 27.000 (τιμή προσφοράς προ κρίσης, με το κλειδί, τώρα παίζει να το βρεις και φθηνότερα) παίρνεις την 2η έκδοση (Inspire?) και έχεις και Grip Control στα 23εκατοστά από το έδαφος, και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία.
Τώρα αυτά τα 'φανταστικά' πλεονεκτήματα που δεν βλέπει κανείς, αλλά 'υπάρχουν' στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, δεν μπορώ να τα σχολιάσω άλλο, αγγίζουν τη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Είναι πάρα πολύ απλό, ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι ποιο ακριβό από ένα παρόμοιο αλλά μικρότερο, γιατί είναι μεγαλύτερο! Εδώ ισχύει ο κανόνας του 'καρπουζιού'.
Πίσω αεραγωγούς κάπου είχα διαβάσει ότι έχει, απλά δεν φαίνονται (στο πάτωμα;), και άλλωστε το αυτοκίνητο είναι μικρό, ο πίσω τεμπέλης είναι έλλειψη κατά τη γνώμη μου - θα ήθελα να είχε και καθίσματα 40-20-40 όπως θα έχει το νέο Yaris Cross. Ο μεγαλύτερος τεμπέλης μπροστά..κάπως έπρεπε να γεμίσουν τους έξτρα πόντους του φάρδους, έβαλαν μεγαλύτερο τεμπέλη!
Ξέχασα να πω ότι ο λεβιές αυτός τελικά μου αρέσει πάρα πολύ, άλλωστε είναι κακιά συνήθεια να έχετε το χέρι επάνω, μην το κάνετε.
-
Εγώ πάντως έχω ενημερώσει τους πάντες για το 3008 Active και τις τιμές αυτές, είναι απίστευτες.
Αν μου έλεγε κάποιος πριν ένα χρόνο ότι θα μπορούσες να πάρεις το 3008 σε αυτά τα χρήματα θα τον έλεγα τρελό. Εξαιρετικο vfm! Την βλέπω να πηγαίνει πολύ καλά στις πωλήσεις την peugeot παρόλο την αρνητικη κατάσταση. 3 φρέσκα κορυφαία στην κατηγορια μοντελα (208, 2008, 508), ένα ώριμο 3008 που αντέχει για μια 3ετια ακόμη άνετα με το fl και ένα 308 που μάλλον θα χτυπήσει κορυφή στα semi premium c χατσμπακ. Δυστυχώς δεν μπορούσα να περιμένω και άλλο για το νεο 308.
-
Ποσο το εβγαλαν προσφορα το 3008;;
-
Σήμερα πήρα να μάθω τι γίνεται με την παραγγελία μου (20 Ιανουαρίου) και μου είπε από βδομάδα θα ξέρουν ακριβώς πότε θα έρθει το αμάξι.Θα σταματήσουν είπε την παραγωγή του 3008 για να δωθεί προτεραιότητα στο 208 και 2008.Πάντως 208 που είχαν παραγγελθεί Ιανουάριο αναμένονται Σεπτέμβριο.Επίσης για νέες παραγγελίες δίνουν 7 μήνες για παράδοση.
-
Σήμερα πήρα να μάθω τι γίνεται με την παραγγελία μου (20 Ιανουαρίου) και μου είπε από βδομάδα θα ξέρουν ακριβώς πότε θα έρθει το αμάξι.Θα σταματήσουν είπε την παραγωγή του 3008 για να δωθεί προτεραιότητα στο 208 και 2008.Πάντως 208 που είχαν παραγγελθεί Ιανουάριο αναμένονται Σεπτέμβριο.Επίσης για νέες παραγγελίες δίνουν 7 μήνες για παράδοση.
Άντε με το καλό!
Ελπίζω να το έχεις σύντομα να πας τις βόλτες σου.
-
Φλασιά!... χε!χε! Προσπαθώ να φτάσω τα 1000km!!! Σε 3 με 4 μήνες θα τα φτάσω... μπου!χα!χα!...
Όχι εντάξει, απλά είσαι απίστευτος τύπος. Αν σε δούμε έτσι, τότε φυσιολογικο είναι....χαχαχα
-
Για όσους ενδιαφέρονται, το 2023 θα άλλαζε η Citroen το C3 Aircross και η Peugeot το 3008. Δεν ξέρω αν όλα πάνε κάνα εξάμηνο πίσω μετά τα τελευταία γεγονότα, και αν θα ξαναέχουμε (πολύ πιθανό) lockdown το φθινόπωρο.
Επίσης υπάρχει μία 'περίεργη' φήμη για re-styling ή κάποια ιδιαίτερη έκδοση του 2008 εκείνη τη χρονιά. Λίγο νωρίς δεν θα είναι για facelift? καλά καλά δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει σε κάποιες αγορές (π.χ U.K), και θα γίνει restyle σε λιγότερο από 3 χρόνια;
-
Παιδιά όσοι έοχυν το 100 βενζίνη μπορούν να μας πούνε περι κατανάλωσης? Επίσης έχω βρει μερικά site που γράφουν τιμές κατασκευαστή αλλά και δικές τους μετρήσεις αλλά δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι. Έχετε να προτείνετε κάποιο αξιόπιστο site με νούμερα καταναλώσεων? Νομίζω είναι αυτό που με κρατάει πίσω από το να το κλείσω να τελειώνω.
Φυσικά και η καθυστέρηση μέχρι Σεπτέμβριο είναι ένα θέμα καθώς μέχρι τότε δεν ξες τι γίνεται
-
6 χρόνια είναι ο συνήθης κύκλος ζωής ενός ευρωπαϊκού μοντέλου, οπότε απόλυτα λογικά στα 3 χρόνια έρχεται το facelift.
Τα άλλα που αναφέρεις, περί χρόνου διάθεσης σε μια αγορά, δεν παίζουν ρόλο.
-
6 χρόνια είναι ο συνήθης κύκλος ζωής ενός ευρωπαϊκού μοντέλου, οπότε απόλυτα λογικά στα 3 χρόνια έρχεται το facelift.
Τα άλλα που αναφέρεις, περί χρόνου διάθεσης σε μια αγορά, δεν παίζουν ρόλο.
Το 3008 είναι 2016 μοντέλο και δεν έχει γίνει ακόμη face lift, C3 απλό επίσης 2016 - θα γίνει σύντομα, αλλά είναι παραπάνω από 3 χρόνια, το C3 Aircross είναι 2017 και πάει για του χρόνου, οπότε μάλλον κοντά στα 4 γίνεται το facelift και όχι στα 3.
Θα δούμε, κάτσε να ζούμε τότε, και θα τα πούμε!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)