-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμίτες,
Ο λόγος που δημοσιεύω, και συγχωρήστε με αν υπάρχει ήδη ανάλογο θρεντ και δεν το πρόσεξα, είναι οι πολύτιμες συμβουλές από (νυν ή πρώην) κατόχους των συγκεκριμένων μοντέλων, αλλά και γενικότερα από όσους έχουν εμπειρία και γνώση του θέματος.
Έχω εδώ και δύο χρόνια ένα Κουορε του 2009 (140.000χλμ) από το οποίο είμαι σχετικά ικανοποιημένος. Υπάρχουν όμως τα εξής δύο θέματα: κατά πρώτον το γνωστό θέμα με τα λάδια, κατά δεύτερον ότι το αμάξι θα χρειαστεί σχετικά σύντομα ορισμένα πράγματα (βαλβολίνες, παραφλου, συμπλέκτη, λάστιχα, αναρτήσεις) που θα σωρεύσουν ένα κάποιο κόστος όσο νάναι. Και σκεφτόμουν μήπως το έδινα το Κουορε και έβαζα τα παραπάνω στη διαφορά για ένα Σιριον/Τζάστυ (χιλιάρι) με λιγότερα χλμ και σε καλύτερη κατάσταση γενικώς. Και που να μην έχει ελπίζω και θέμα με τα λάδια, που μ έχει θορυβήσει είναι η αλήθεια.
Η γνώμη σας; Αξίζει τον κόπο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο
-
Και γιατί να μην πουλάει κι ο άλλος το δικό του ακριβώς όταν θα χρειάζεται ένα μεγάλο συμμάζεμα; Η γνώμη μου: αν δεν έχουν αλλάξει οι ανάγκες σου, ρίξε τα λεφτά στο υπάρχον να το κάνεις τζιτζί!
-
Ευχαριστώ dim για την απάντηση
Οι ανάγκες δεν έχουν αλλάξει, απλώς μ' έχει ανησυχήσει το θέμα με τα λάδια, ας πούμε μεσομακροπρόθεσμα για τη ζωή του κινητήρα. Και μ' ενδιαφέρει να μάθω αν το 1.0 Σίριον/Τζάστυ είναι εντάξει σ'αυτό. Για χιλιάρι ιαπωνικό χοντρικά δεκαετίας θα κοιτούσα δλδ και πάλι, για οικονομικούς λόγους. Και μιας και τα aygo/c1/107 είναι τσιμπημένα, καταλήγω προς τα κει. Δεκτές φυσικά οι όποιες ενστάσεις και προτάσεις!
-
Panda δεύτερης γενιάς ασυζητητί. Κλάσεις ανώτερο από αυτά τα απαράδεκτα κουτιά.
-
To 1000αρι sirion καίει και αυτό λάδια. Τώρα περισσότερο, λιγότερο δεν ξέρω. Μην έχουν και το ίδιο μοτέρ;
-
Για το μοτέρ δεν έχω καταλάβει, μιας και ολίγον κατσαπλιάς από μηχανολογικά. Αλλού διάβασα ότι φοράει τ 1.0 i VVT-i (69 Hp) του yaris ii, και αλλού ότι φοράει το ίδιο με του cuore, που είναι το ίδιο με των aygo/c1/107.
Μήπως επίσης γνωρίζεις αν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά του Σιριον 1.0 με το Τζάστυ; Βλέπω ότι το πρώτο ξεκίνησε να βγαίνει 2005 και το άλλο, 2007..
-
Ο χρήστης oharostisasfaltou έγραψε:
Για το μοτέρ δεν έχω καταλάβει, μιας και ολίγον κατσαπλιάς από μηχανολογικά. Αλλού διάβασα ότι φοράει τ 1.0 i VVT-i (69 Hp) του yaris ii, και αλλού ότι φοράει το ίδιο με του cuore, που είναι το ίδιο με των aygo/c1/107.https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KR_engine#1KR-FE
Προτιμότερο θα ήταν να έβρισκες κάποιο με τον 1300 που είναι πολύ καλύτερο μοτέρ.
-
Ευχαριστώ Ζευ για την πολύτιμη διευκρίνιση
Μόλις χθες το πήρα από τον μάστορα (το τακτικό του σέρβις) και δεν μου τα 'πε καθόλου καλά τα πράγματα. Το θέμα με τα λάδια έχει χειροτερέψει, του έβαλε 5-50, ο κινητήρας είναι, λέει, μέσα φαγωμένος και γενικότερα ένα αμάξι ταλαιπωρημένο στη 'νιότη' του (αναρτήσεις, ψιλοσκουριές κτλ), πρέπει να ήταν μου λέει κατά πάσα πιθανότητα νοικιάρικο. Σκέφτομαι να το δώσω όσο είναι καιρός και όσο πιάσει, πριν βγάλει τίποτα χειρότερο. Από κει και πέρα ναι, θα κοιτάξω να αποφύγω τον 1kr-fe , αλλά δε νομίζω το μπάτζετ μου να το σηκώνει να πάω για το Σίριον το 1.3, δυστυχώς μέχρι για χιλιάρι ξανά, άντε 1.1. Δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Μήπως να κοιτούσα για κανα Κια Πικάντο (δεκαετίας χοντρικά); Μπας κι έχετε καμιά καλύτερη ιδέα να ρίξετε;
-
FIAT PANDA ΛΕΜΕ
-
Ξέχασα να το αναφέρω μετά το πρώτο σου ποστ, αλλά ο μηχανικός μου με αποθάρρυνε τελείως για Φίατ. Μου είπε χαρακτηριστικά ότι αν αυτό το Κουόρε ήταν Φιατ Πάντα, με το ξύλο που έχει υποστεί θα ήταν ήδη στην πρέσα...
-
Τον 1KR-FE τον φοράει το iQ που εχω , μπορώ να πω οτι για μοτερ με 110000χλμ είναι εξαιρετικός , αθόρυβος παρότι φοράει καδένα και είναι τρικύλινδρος ,καίει λίγα λάδια , ζήτημα να του εχω βάλει ενα λίτρο σε 6000 χλμ και 1 χρόνο , το παραφλού στην ίδια στάθμη κατανάλωση μηδέν ,για συνθήκες αποκλειστικής χρήσης πόλης με μικρές διαδρομές (4-5 χλμ) φαίνεται αλεξίσφαιρος , άναψες -έφυγες -σβήσε χωρίς να περιμένεις την μηχανή να ζεσταθεί την τουρμπίνα να κρυώσει ή το Dpf να καθαρίσει ,το μόνο παράπονο που εχω είναι η κατανάλωση που απο τα 6,5 τώρα το καλοκαίρι με συνεχή χρήση κλιματισμού (ναι εχει clima!) ανέβηκε 1 λίτρο , είναι λίγα μάλλον τα κυβικά
Το καλό είναι πως ακόμα είναι στην παραγωγή και τα άπειρα Aygo Yaris κλπ που τον φοράνε εξασφαλίζουν παρακαταθήκη μεταχειρισμένων και after market ανταλλακτικών σε λογικές τιμές μεχρι την δευτέρα παρουσία !
πχ https://www.car.gr/parts/view/13156069- ... hres-moterΓενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος και δε νομίζω για χρήση πόλης να χρειάζονται παραπάνω κυβικά , μακάρι να με βγάλει μεχρι την απόσυρση Νο3 (για ηλεκτρικό βρε ) Toyota είναι θα με βγάλει
-
Λοιπον πηγα μια βολτα να δοκιμασω λιγο το κουνουπι.
Ο κινητηρας πολυ τσαμπουκα κουνουπ (οπως στο ανεκδοτο)! Κοφτης στις 7500, γραμμικος και γεματος απο χαμηλα, πολυ νευρικος ψηλα και με ωραίο σπορ ηχο!!! Σιγουρα το καλυτερο σημειο του αυτοκινητου.
Ο κινητηρας πνιγεται ομως απο το κιβωτιο. Θεομακρο το 4αρι! 120+ κοντερ η 2α στον κοφτη!!! Μολις που προλαβα να βαλω 3η πριν πεσω σε κινηση και κοψω. Κατα τα αλλα πολυ ομαλο, ουτε το καταλαβαινεις το ποτε αλλαζει. Δουλευει επισης πολυ τον μετατροπεα του. Βαζει μια 4αρη και κραταει ρελαντι με 40-50 και οταν θες να επιταχυνεις (ομαλα) απλα πατιναρει τον μετατροπεα. Αν δωσεις πολυ γκαζι εχει ενα lag περιπου 0,5-1'' μεχρι να κατεβασει, αλλα κατεβαζει ορεξατα και παει μεχρι τα κοκκινα. Επισης τα κουμπακια εχουν πλακα. Σε αφηνουν να βαρεσεις κοφτη, δεν ανεβαζει απο μονο του στην χειροκινητη λειτουργια, και ειναι πολυ γρηγορα απο την στιγμη που θα τα πατησεις εως να εκτελεσει το κιβωτιο. Επιβεβαιωσα ομως οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα με μετατροπεα, αυτο το πατιναρισμα ειναι ζαλουρα. Ευκολια ομως στην κινηση...
Δεν το πολυεστριψα, αλλα το τιμανακι του ειναι ΟΚ, φοβομουν οτι υπο πιεση θα ειναι πολυ ελαφρυ, αλλα ηταν αξιοπρεπες. Οχι καμια σπουδαια πληροφορηση βεβαια, αλλα δεν ενοχλει πουθενα και ειναι ακριβες. Λογω τετρακινησης, αλλα και αυτοματου, δεν σπιναρει σχεδον πουθενα στο στεγνο. Ξεκινωντας απο φαναρι και στριβωντας 90 μοιρες, με τερμα γκαζι, απλα βαζει μουρη μεσα και δινει, ουτε υποψια υποστροφης ισχυος και ισως και λιιιιιγο ανοιγμα της ουρας. Με χειροκινητο νομιζω οτι θα ειχε πολυ πλακα, αλλα το κοβει το αυτοματο στην εκκινηση.
Αναρτηση χωρις πολλες κλισεις, τουλαχιστον σε στροφες 90 μοιρων με 60-70, πρεπει να το δοκιμασω στην στροφη-δικαστη (απο αεροδρομιο για Μουδανιων προς Θεσ/νικη) για να δω τι κανει και σε πιο ζορικες καταστασεις. Απο προσφυση παντως μπολικη, ουτε διανοηθηκε να γλιστρισει καπου. Πρεπει να ειναι και τα λαστιχακια του συμπαθητικα (185-60-14 Efficient Grip Performance του 2017) και κραταει ομορφα. Επισης, παρα τον ακαμπτο πισω, δεν κοπανουσε, στις λιγες λακκουβες που συναντησα. Φρενα δεν δοκιμασα.
Το μειονεκτημα για μενα ειναι η θεση οδηγησης. Καθεσαι πολυ ψηλα, σαν σε SUV και με τα γονατα λυγισμενα προς τα κατω. Βολευεσαι ομως με τιμονι και πενταλ. Το καθισμα επισης εχει σχεδον μηδενικη πλευρικη στηριξη, αν και ανετο - πολυθρονατο και φυσικα δεν ρυθμιζεται καθ' υψος.
Απο εξοπλισμο εχει τα παντα για ενα μικρο τουτουνι. 4 ηλεκτρικα παραθυρα, ηλεκτρικοι καθρεπτες, ABS, αεροσακοι, υδραυλικο τιμονι και A/C φυσικα.
-
Μέσα στο ΣΚ παρατήρησα κάτι περίεργο στο sirion της κοπέλας μου. Βάζω μπροστά και στο ρελαντί έδειχνε περίπου 1200 στροφές. Όσο ζεσταινόταν οι στροφές έπεφταν, μετά από κανα 2 φανάρια είχε τα φυσιολογικά για ρελαντί 700-800 στροφές (δεν έχει πολύ αναλυτικό στροφόμετρο). Το παρατήρησα και στην επόμενη εκίνηση που έκανα, ενώ ήταν σβηστό για κανένα 7ωρο, είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά. Να πω επίσης, πως το αμάξι, έχει μία λυχνία στο καντράν η οποία είναι πράσινη και σβήνει όταν φτάσουν τα λάδια σε ιδανική θερμοκρασία (κάτι τέτοιο γράφει στο manual), το λέω σαν στοιχείο επειδή όταν το ρελαντί φτάνει στα φυσιολογικά, αυτή η λυχνία δεν ανάβει.
Μπορεί να είναι και φυσιολογικά; Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές το οδήγησα στο παρελθόν δεν το παρατήρησα αυτό το φαινόμενο, δηλαδή και να υπήρχε δεν του έδωσα σημασία.
-
Πολλά αυτοκίνητα κρατάνε υψηλότερο ρελαντί όταν είναι κρύα.
-
Ο χρήστης Kger έγραψε:
Μέσα στο ΣΚ παρατήρησα κάτι περίεργο στο sirion της κοπέλας μου. Βάζω μπροστά και στο ρελαντί έδειχνε περίπου 1200 στροφές. Όσο ζεσταινόταν οι στροφές έπεφταν, μετά από κανα 2 φανάρια είχε τα φυσιολογικά για ρελαντί 700-800 στροφές (δεν έχει πολύ αναλυτικό στροφόμετρο). Το παρατήρησα και στην επόμενη εκίνηση που έκανα, ενώ ήταν σβηστό για κανένα 7ωρο, είχε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά. Να πω επίσης, πως το αμάξι, έχει μία λυχνία στο καντράν η οποία είναι πράσινη και σβήνει όταν φτάσουν τα λάδια σε ιδανική θερμοκρασία (κάτι τέτοιο γράφει στο manual), το λέω σαν στοιχείο επειδή όταν το ρελαντί φτάνει στα φυσιολογικά, αυτή η λυχνία δεν ανάβει.Μπορεί να είναι και φυσιολογικά; Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές το οδήγησα στο παρελθόν δεν το παρατήρησα αυτό το φαινόμενο, δηλαδή και να υπήρχε δεν του έδωσα σημασία.
Αυτό βοηθάει και στους ρύπους.Ζεσταινονται γρηγορότερα οι καταλύτες.
Δεν είναι περίεργο.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
ΟΚ άρα θα το θεωρήσω φυσιολογικό. Όταν είναι κρύο μερικές φορές τυχαίνει να σφυρίξει ο ιμάντας και πίστεψα ότι μπορεί να ζορίζεται και να ανεβάζει στροφές για αυτό το λόγο. Όλα καλά λοιπόν.
Daihatsu Cuore (2007-) vs Sirion/Justy 1.0