-
Georgemit wrote:
Για μένα suv είναι μόνο τα 4κινητα, όλα Ρα υπόλοιπα απλά crossover.
sport utility vehicle
σε ποια από τις 3 λέξεις καταλαβαινεις για τετρακίνηση???
ουτε all road vehicle είναι ούτε four wheell drive vehicle.
Δεκτό να έχει ο καθένας την γνώμη του αλλά η καθαρή ερμηνεία του όρου ειναι ευδιάκριτή και δεν περιεχει κάποια παρερμηνια για να λέμε για τετρακίνηση απλά το θεωρούμε αυθαίρετα
ΥΓ To Puma εγω το πήρα γιατι μου άρεσε και πρόσφερε αυτα που ήθελα. Σε ποια κατηγορία εντασεται με αφηνει αδιαφορο είτε ανηκει σε suv είτε crossover είτε σε αλλη κατηγορία (svwc small vehicle without category) αλλά δεν μπορώ παρα να γράψω όπως προειπα παραπάνω ότι οταν το suv sport utility vehicle ερμηνεύεται σαν off road οχημα είναι λάθος από την αρχή
Για μένα και το τονίζω για μένα η τετρακίνηση περιέχεται στον όρο sport. Το 4κίνητο θα σε πάει λίγο πιο μακριά και θα πατήσεις και άμμο σε κάποια παραλία, θα πατήσεις και λίγη λάσπη ή χιόνι σε κάποιο βουνό ωστε να κάνεις πράγματα που δε κάνεις με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Γενικά θεωρώ την ένταξη των δικίνητων στα suv, καθαρά μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών.
Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κάποιοι προσβάλλεστε και δίνετε εξηγήσεις για τα αυτοκίνητα που επιλέξατε.
Με τα λεφτά μου τα αγοράσατε, μπορείτε να τα εντάξετε σε όποια κατηγορία θέτε.
-
Tkin73 wrote:
Αυτό που κάποιοι θίγονται για το αμάξι που πήραν και ότι ακούν ή διαβάζουν που δεν τους αρέσει το ρίχνουν στην πυρά λες και μιλάμε για την μάνα τους...τι να πω....
Εντάξει φίλε μου τους έπιασες όλους κορόιδο! Πήρες το καλύτερο suv που πάει παντού και μαμαει και δέρνει με 20000! Είσαι ευχαριστημένος;!
Πες μας και σε πιο χρώμα το πήρες να σου πούμε ότι είναι το καλυτεροτερο και πως του πηγαίνει! Θα είσαι ευχαριστημένος;....
Το έχουμε ξαναπεί υπάρχουν τόσες ομάδες στο fb για να αυτοθαυμαζεστε ας μην είναι παντού έτσι....
Καλοταξιδο και πολλά και απροβληματιστα χλμ!
Απλά αν δεν ξέρεις τα νούμερα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αμαξιου σου μην μιλάς απλά για ένα νούμερο με τοση ακρίβεια γιατί υπάρχουν αλλά 4-5 μεγέθη που δεν τα γνωρίζεις και επειδή δεν τα γνωρίζεις απλά στο τέλος λες πως δεν ασχολείσαι...
Δεν πήρα το καλύτερο με τίποτα.
Ουτε όμως έκλασαν τα suv και βγήκε το puma όπως έγραψες ποιο πάνω
Με τέτοιο σχόλιο θες να σου μιλήσω σοβαρά. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
πάρε τα βουνα με KAMIQ που έχει πολλά χιλιοστα διαφορά και κάνει για LAND ROVER ενω το puma δεν ανεβαίνει σε μπάρα.
Δεν ξέρω είμαι ανίδεος και ασχετος γραψτα εσυ που τα ξέρεις όλα.... και για γεννησεις από κλανιες. Μιας και ξέρεις τα νούμερα πόσσες χρειαστηκαν για να βγει το Puma ??
.......
-
cirus wrote:
Georgemit wrote:
Για μένα suv είναι μόνο τα 4κινητα, όλα Ρα υπόλοιπα απλά crossover.
sport utility vehicle
σε ποια από τις 3 λέξεις καταλαβαινεις για τετρακίνηση???
ουτε all road vehicle είναι ούτε four wheell drive vehicle.
Δεκτό να έχει ο καθένας την γνώμη του αλλά η καθαρή ερμηνεία του όρου ειναι ευδιάκριτή και δεν περιεχει κάποια παρερμηνια για να λέμε για τετρακίνηση απλά το θεωρούμε αυθαίρετα
ΥΓ To Puma εγω το πήρα γιατι μου άρεσε και πρόσφερε αυτα που ήθελα. Σε ποια κατηγορία εντασεται με αφηνει αδιαφορο είτε ανηκει σε suv είτε crossover είτε σε αλλη κατηγορία (svwc small vehicle without category) αλλά δεν μπορώ παρα να γράψω όπως προειπα παραπάνω ότι οταν το suv sport utility vehicle ερμηνεύεται σαν off road οχημα είναι λάθος από την αρχή
Για μένα και το τονίζω για μένα η τετρακίνηση περιέχεται στον όρο sport. Το 4κίνητο θα σε πάει λίγο πιο μακριά και θα πατήσεις και άμμο σε κάποια παραλία, θα πατήσεις και λίγη λάσπη ή χιόνι σε κάποιο βουνό ωστε να κάνεις πράγματα που δε κάνεις με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Γενικά θεωρώ την ένταξη των δικίνητων στα suv, καθαρά μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών.
Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κάποιοι προσβάλλεστε και δίνετε εξηγήσεις για τα αυτοκίνητα που επιλέξατε.
Με τα λεφτά μου τα αγοράσατε, μπορείτε να τα εντάξετε σε όποια κατηγορία θέτε.
Σωστά αφού πληρώνεις μπορείς να το λες όπως θες!
Πώς δεν το είχαμε σκεφτεί αυτό τοσο καιρό;....
-
cirus wrote:
Georgemit wrote:
Για μένα suv είναι μόνο τα 4κινητα, όλα Ρα υπόλοιπα απλά crossover.
sport utility vehicle
σε ποια από τις 3 λέξεις καταλαβαινεις για τετρακίνηση???
ουτε all road vehicle είναι ούτε four wheell drive vehicle.
Δεκτό να έχει ο καθένας την γνώμη του αλλά η καθαρή ερμηνεία του όρου ειναι ευδιάκριτή και δεν περιεχει κάποια παρερμηνια για να λέμε για τετρακίνηση απλά το θεωρούμε αυθαίρετα
ΥΓ To Puma εγω το πήρα γιατι μου άρεσε και πρόσφερε αυτα που ήθελα. Σε ποια κατηγορία εντασεται με αφηνει αδιαφορο είτε ανηκει σε suv είτε crossover είτε σε αλλη κατηγορία (svwc small vehicle without category) αλλά δεν μπορώ παρα να γράψω όπως προειπα παραπάνω ότι οταν το suv sport utility vehicle ερμηνεύεται σαν off road οχημα είναι λάθος από την αρχή
Για μένα και το τονίζω για μένα η τετρακίνηση περιέχεται στον όρο sport. Το 4κίνητο θα σε πάει λίγο πιο μακριά και θα πατήσεις και άμμο σε κάποια παραλία, θα πατήσεις και λίγη λάσπη ή χιόνι σε κάποιο βουνό ωστε να κάνεις πράγματα που δε κάνεις με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Γενικά θεωρώ την ένταξη των δικίνητων στα suv, καθαρά μαρκετινίστικο τρικ των εταιρειών.
Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κάποιοι προσβάλλεστε και δίνετε εξηγήσεις για τα αυτοκίνητα που επιλέξατε.
Με τα λεφτά μου τα αγοράσατε, μπορείτε να τα εντάξετε σε όποια κατηγορία θέτε.
sport έιναι ένας γενικός όρος δεν είναι κατι για τετρακίνηση πάντως. βάζεις πάνω μια σανιδα του surf και πας για spor πχ
από την γένηνση των suv υπήρχαν και δικήνητα και τετρακίνητα οπότε δεν είναι κάτι νεο. για το Marketing συμφωνούμε απολύτως. Μα το SUV σαν κατηγορία για μένα είναι ένας ΚΑΘΑΡΑ μαρκτετινίστικός ορος
Δεν προσβάλομαι απλά εξηγώ την δική μου γνώμη για το puma μιας και γράφουμε στο νήμα του και το έχω. Αδιαφορώ ακόμα και αν κάποιος γράφει ότι έκλασαν τα suv και βγήκε αυτό, απλά δεν μπορώ και να τον πάρω και στα σοβαρα για ευνοητους λόγους.
-
**[mod] παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι. **
Πέρα από το τι ορισμό έχει ο καθένας μας στο κεφάλι του, τα πράγματα είναι απλά. Το Puma είναι SUV , άσχετα εαν δεν συμφωνεί με τον ορισμό που έχουν ορισμένοι. Crossover δεν είναι γιατί απλά δεν είναι μίξη 2 κατηγοριών.
Τώρα εαν πάμε στον ορισμό όπως τον έδωσε πριν 30 χρόνια (περίπου) το RAV4, τότε SUV είναι ένα 4κίνητο off road με πολύ περισσότερες ικανότητες εντός δρόμου. Έκτοτε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και το 90% των SUV είναι δικίνητα και με διαφοροποιημένο ορισμό. Πάντως Puma/Ecosport/Kuga/Explorer είναι SUV, αυτό δεν επιδέχεται συζήτησης.
-
Το πρώτο rav4 ΔΕΝ ήταν τετρακίνητο!
-
Διαφωνώ το puma δεν έχει σχεδόν κανενα χαρακτηριστικό suv.
Το πώς το πλασάρει η Φορντ , το πώς το ονειρεύονται οι κάτοχοι και πως θα ήθελαν να είναι οι φαν της μάρκας είναι κάτι άλλο.
Ούτε την απόσταση που πρέπει από το έδαφος έχει , ούτε τόσο αερατο μπες βγες έχει , ούτε πλαστικά πλαίσια περιμετρικά και στις Ρόδες δεν έχει για να μην φοβάσαι μην το γδαρεις , καλά για το 4*4 δεν το σχολιάζουμε γιατί αυτό το έχουμε αποδεχτεί για τα περισσότερα πλέον.
-
καποιος διαβαζει και γελαει.... εχει και ουρα...
-
Χαχα! Ξεφύγατε χωρίς λόγο!
Ψευδο-suv τα λέω εγώ, έχουν διαφορές πάντως, τα crossover είναι πολύ κοντύτερα σε εκδόσεις δρόμου σε πολλά σημεία (θέση οδήγησης, αμάξωμα).
Σχεδιαστικά είπαμε. Μπάρες οροφής/μαύρα πλαστικά περιφερειακά και στους τροχούς/συνήθως μεγάλη μάσκα μπροστά και τετραγωνισμένο-κοφτο πίσω. Νομίζω Vitara από τα παραδοσιακά και 2008 από τα σύγχρονα/μοντέρνα, απολύτως πετυχημένα και τα 2.
Έπειτα τα 13,3 εκατοστά με τα 15, όσο μικρό και αν φαίνεται, είναι τεράστια διαφορά σε γεωμετρία και τα πάντα, φανταστείτε 15 με 18, ή 23 που έχει το C5 Aircross (λέμε ότι το C4 δεν βουτάει και στρίβει καλύτερα, αλλά η φυσική είναι αμείλικτη σε σχέση με το C5!).
C4/Xceed/C-HR μπαίνουν στην κατηγορία coupe crossover. Αντιγράφω από την Toyota για το C-HR “Cross hatch” is also pretty intuitive, as it resembles the dual design philosophy of hatchbacks and crossover SUVs.
Όπως και να το κάνουμε, μία τέτοια υπερεπιτυχημενη κατηγορία δημιουργεί υπό-κατηγοριες για να χωρέσει τις εκατομμύρια πωλήσεις που κάνει παγκοσμίως, από τελείως δρόμου και κατ' ευφημισμόν suv (π.χ Stonic) σε Jimny!
-
Το πρώτο rav4 ΔΕΝ ήταν τετρακίνητο!
Φυσικά και ΗΤΑΝ!! Ψάχτο καλύτερα...μάλιστα ήταν ΜΟΝΟ 4κίνητο!
Διαφωνώ το puma δεν έχει σχεδόν κανενα χαρακτηριστικό suv.
Φυσικά και τα έχει! Αυτά που αναφέρεις είναι αυθαίρετα! Είναι και Sport και Utility (mega box) και Vehicle. Πλαστικά έχει στις πιο απλές εκδόσεις.
-
Jimny 5θυρο υβριδικο και αυτόματο.
Απλα ονειρικό αυτοκινητο.
Και μετά ότι άλλο θέλετε.
Εγω πάλι suv θεωρώ πλέον αυτά που μπαίνω εύκολα μέσα. Από six pack small παντελόνια, παμε σιγά σιγά σε εναν μεγάλο pack και πραγματι όσο περνουν οι 5ετιες δυσκολεύουν οι κλειδώσεις στο να διπλώνεις. Πριν 5 ετη θα σας κορόιδευα αλλά τα έτη περνουν και πισω δεν γυρνούν.
Θα ξαναρχίσω γυμναστική κάποια στιγμή και θα γίνω μοντελάκι και θα πάρω jimny
-
**[mod] παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι. **
Πέρα από το τι ορισμό έχει ο καθένας μας στο κεφάλι του, τα πράγματα είναι απλά. Το Puma είναι SUV , άσχετα εαν δεν συμφωνεί με τον ορισμό που έχουν ορισμένοι. Crossover δεν είναι γιατί απλά δεν είναι μίξη 2 κατηγοριών.
Τώρα εαν πάμε στον ορισμό όπως τον έδωσε πριν 30 χρόνια (περίπου) το RAV4, τότε SUV είναι ένα 4κίνητο off road με πολύ περισσότερες ικανότητες εντός δρόμου. Έκτοτε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και το 90% των SUV είναι δικίνητα και με διαφοροποιημένο ορισμό. Πάντως Puma/Ecosport/Kuga/Explorer είναι SUV, αυτό δεν επιδέχεται συζήτησης.
Δεν είναι μίξη 2 κατηγοριών το puma;
Ο ορισμός της μιξης είναι.
Επίσης καρά τη γνώμη μου δεν είναι ότι κύλησε νερό και τα suv εξελίχθηκαν. Απλά οι εταιρείες είδαν ότι πουλάνε και πέρασαν εμφανισιακά κυρίως χαρακτηριστικά των suv σε κοινά αυτοκίνητα, τα οποία χαρακτηριστικά τις περισσότερες φορές έχουν μόνο διακοσμητικό χαρακτήρα και σου πουλάνε ένα ελαφρώς ψηλότερο αυτοκίνητο σαν suv.
Μαρκετινιστικο τρικ και τίποτα παραπάνω, γνώμη μου και για μένα πάντα.
Πριν λίγο είδα ένα kia picanto νομίζω λέγεται x line η έκδοση. Να το πούμε κι αυτό σουβακι επειδή έχει μαύρα πλαστικά γύρω γύρω και βγάζει περιπετειώδη χαρακτήρα;
Δε θα γελάνε μαζί μας στην ΚΙΑ;;;;
-
Οι κάτοχοι το έχουν σαν ένα καλό αυτοκίνητο. Δεν μας νοιαζει τι είναι. Μπορεί και να μην είναι SUV προσωπικα μου ειναι αδιαφορο, θεωρήστε το ότι θέλετε είναι σεβαστο. Πείτε και τα χειρότερα, δεν έχω μετοχές στην Ford που από μόνη της βάζει αυτογκόλ στο συγκεκριμένο μοντέλο με τους εξοπλισμούς.
παντως σχόλια του τύπου : εκλασαν τα SUV και βγήκε το PUMA ας αποφεύγονται γιατι εγω δεν προκάλεσα κανέναν. αντιθέτως με αλλους και θα έπρεπε αυτό να είναι οφθαλμοφανές, ΟΧΙ να χρειαζεται να λέω το αυτονόητο.
-
Σωστα Φανη ήταν τετρακίνητο. Στο wiki απο την αλλη λέει πως υπήρχαν και fwd μοντέλα.
Το πρώτο rav4 το τριπορτο ήταν πολύ εύστοχο κατά την γνώμη μου. Και μαλιστα ήταν καλό σε χώρους παρόλο που ήταν τριπορτο και ακωπς μικρο.
Τελικά τι απόσταση από το εδαφος έχει το puma;
-
Τελικά τι απόσταση από το εδαφος έχει το puma;
16,6 εκατοστα
-
Suv είναι τότε.
Αντε πια σταματήστε. Τα απλα αυτοκινητα έχουν 13 με 14 εκ.
-
Δεν είναι μίξη 2 κατηγοριών το puma;
Ο ορισμός της μιξης είναι.
Πριν λίγο είδα ένα kia picanto νομίζω λέγεται x line η έκδοση. Να το πούμε κι αυτό σουβακι επειδή έχει μαύρα πλαστικά γύρω γύρω και βγάζει περιπετειώδη χαρακτήρα;
Δε θα γελάνε μαζί μας στην ΚΙΑ;;;;
-
Όχι δεν είναι, μίξη είναι το ΚΙΑ που λές ή το Fiesta Active ή το Polo Cross. Το Puma είναι SUV.
-
To KIA είναι ακριβώς ο ορισμός του Crossover, αυτό λέω! Αυτά τα αυτοκίνητα είναι Crossover, οπως και το Fiesta Active, to Polo Cross κλπ. Το Puma δεν είναι τέτοιο.
-
-
fiesta active και puma είναι το ίδιο αυτοκίνητο, ίδια κατηγορία crossover ψευτοσουβ.
-
Θα συμφωνήσω με τον Cirus, όπως και να λέγεται, αν αυτό σου αρέσει, αυτό παίρνεις! Αν το έλεγαν crossover δηλαδή ή απλά Ford B segment δεν θα το αγόραζε;!
Επίσης διαφωνώ με τον Fani! Ξεκάθαρα τα λιγότερο suv στοιχεία από οποιοδήποτε στην κατηγορία! Μην τα ξανα-αναφερω..
Το C4 και C-HR δεν βασίζονται σε τίποτα και αναφέρονται ως crossover από τις εταιρείες. 15,4cm το Citroen, κάπου εκεί και το Γιαπωνέζικο.
-
Εγώ λέω παίδες, επειδή το εξαντλήσαμε αυτό το παιχνίδι, να παίξουμε λίγο και την κολοκυθιά!
Το ίδιο πράγμα είναι εξάλλου...
Ford Puma 2019