-
και μία δοκιμή του kamiq 1.5 dsg
-
elpa02 wrote:
Για μενα η εναλλακτική ηταν το kona, που τα 136 αλογα με 32 κιλα ροπή (αν και δε μου αρεσε που ειδα οτι αυτη την τιμη της ροπής την δινει σε ενα ευρος μονο 250 στροφων) και την 5ετη εγγυση με απεριοριστα χιλιομετρα, ηταν το μεγαλο αντιβαρο υπερ της hyundai και με παιδεψε πολυ να αποφασισω. Με κερδισαν ομως ολα τα αλλα που υπερτερει το kamiq και εν τελει ειναι τεχνολογικα πιο αρτιο. Οπωσδηποτε ομως επαιξε σημαντικο ρολο που υπηρχε εστω και με επιβαρυνση η επεκταση της εγγυησης, αλλιως δεν. Εδω πηρα laptop και ειχε 2 χρονια εγγυση
Εγώ αγαπητέ εναλλακτικά βλέπω το 2008.
Συγριτικά με το Kamiq το 2008 μου φαίνεται υπερβολικό εμφανισιακά (υποκειμενικό), μεγαλύτερο (αυτό με χαλάει πολύ) και το κυριότερο... κατά πολύ ακριβότερο.
Περιμένω να δω και το captur που φαίνεται να είναι καλό.
Το πρόβλημα με το kamiq είναι πως η τιμή του είναι άκρως δελεαστική για αυτό το πολύ ωραίο 'πακέτο'.
Αυτά που λένε όμως οι συμφωρουμήτες (για dsg & αντιπροσωπεία) είναι και αυτά σημαντικά ...
Οπωσδηποτε ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια και ειναι σεβαστα. Θα συμφωνησω για το 2008, παρομοιως για το 3008 που κοιταξα και λοιπα. Ειτε ξεφευγα σε μεγεθος αμαξωματος ειτε σε τιμη και για μενα ενα βασικο θεμα οταν εψαχνα ηταν το μηκος. δεν ηθελα να ξεπερασω τα 4,3m.
Οσον αφορα τα για dsg & αντιπροσωπεία ειναι κατι που με απασχολει αλλα αν βαλει κανεις τη αξιοπιστια ως πρωτη προτεραιοτητα τοτε πρεπει να κοιταει προς Ασια μερια και να κανει αλλους συμβιβασμους.
-
Tkin73 wrote:
.......
Γι'αυτό σκοντα και υπόλοιπο όμιλο για εμένα μόνο με λιζινγκ.
Δυστυχώς η άσκηση του leasing είναι κοματάκι ακριβή. Ουσιαστικά πληρώνεις το 80% του αυτοκινήτου στα 4 χρόνια και μετά δεν έχεις αυτοκίνητο.
Είναι πχ σαν να πάρεις το kamiq καινούργιο στα 23χ και μετά από 4 χρόνια να το πουλήσεις 5χιλ.... θα το έκανες ;
Ωραία η τεχνολογία, τα τούρμπό, τα dsg κλπ κλπ αλλά έχουν κόστος και ρίσκο. Το θέμα είναι το παίρνεις; αν όχι ποιά είναι η εναλλακτική ;
Υπάρχουν και προσφορές κατά καιρούς , το καμικ ακόμα δεν έχει, που πληρώνεις το 70%. Στο παράδειγμα σου 23*70% =16.1-3.5 (τέλη , λάστιχα, μικτή, σέρβις)= 12.6 άρα είναι σαν να το πουλάς 10400 σε 4 χρόνια πάλι λίγα είναι και χάνεις αλλά όχι τόσο τραγικά και δεν μπλέκεις με εγγύησης ούτε περίεργους αγοραστές.
-
Αγαπητέ Tkin73
Αν το πάρεις leasing και έχεις προβλήματα με το dsg (Κοπανήματα κλπ που ανέφερες) είσαι σίγουρος πως θα σου αλλάξουν αυτοκίνητο ή θα σου το φτιάξουν άμεσα; ή μήπως θα έχεις το ίδιο πρόβλημα όπως αν το αγόραζες;
Δεν είμαι σίγουρος πως η σύμβαση του leasing θεραπεύει τέτοιου είδους προβλήματα. Το εναντίων η εταιρία leasing δεν θα θέλει να χάσει η ίδια και θα θέλει να σου φορτώσει το πρόβλημα. Μόνο αν μείνει το αυτοκίνητο από αυτό το πρόβλημα νομίζω θα έχεις ελπίδες. -
Κάποιοι νομίζουν ότι θα αγοράσουν κινητή βόμβα ή κάνουν την επένδυση της ζωής τους αγοράζοντας αυτοκίνητο. Ελλαντα για πάντα! Τέσσερις ρόδες είναι και θα σε μεταφέρουν μια χαρά. Για περαιτέρω αναζητήσεις ξεκινάς με κάρτ και ζυγίζεις κότσια και τσέπη.
Έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα αυτοκινητα και ποτε οι ιστορικες αναφορες δεν διασφαλιζουν τις μελλοντικες. Ειχα και ιαπωνικο που και καλα δεν χαλαγε και βρεθηκα να εξαρταμαι απο τον Σ.
Σε Lexus τις ανακλησεις τις πήγαινα τυπωμένες από το αμερικανικό site.
Γερμανικά έχω βρεθεί να τα πουλάω σε μισή ώρα από την ώρα που σήκωνα αγγελία.
Είχα Nissan με φώτα κεριά και τριζατο χαρακτήρα.
Πάρτε το αυτοκίνητο που σας κάνει το μεγαλύτερο χαμόγελο, το αντέχει η τσέπη σας και να σκέφτεστε ότι αν το κρατήσετε 10 χρόνια θα χάσετε 70% + των χρημάτων σας.
-
Στην Αθήνα υπάρχει συνεργείο που επισκευάζει ΜΟΝΟ Dsg και καδένες σε VW...έχει τρελαθεί στα φράγκα....
Με ενδιαφέρει τρελά αυτό.
Παρακαλώ ένα mail με τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ!
Ευχαριστώ.
-
Επίσης διαβάζοντας το τεστ του drive γράφει για 400 μαζί με την ρεζερβα! Δλδ καθαρά είναι το πολύ 380. Κάπως έτσι εξηγείται και η απογοήτευση μου όταν το είδα , δεν είναι ούτε 400 καθαρά....λίγα λίγα το κλιο έχει 391 του ρίχνει όντας 20 εκ κοντύτερο!!!
Καλά, αυτά τα 390 λίτρα του Clio, καλύτερα να περιμένεις να τα δεις. Γιατί οι Γάλλοι δημοσιογράφοι του L' Automobile που το έκαναν τεστ, ψάχνουν να τα βρουν...
-
Εχεις λινκ ή απο το περιοδικο;;;
-
Tkin73 wrote:
Lap wrote:
Κατι παιζει...με τις μεσογειακες χωρες...και ισπανια σε βιντεο με 5αρι το δα, ενω αλλου με 6αρι
Σου λέω το είδα στην έκθεση με 5αρι και δεν το πίστευα το ξανακοίταξα να σιγουρευτώ. Σχεδόν ακατανόητο για αμάξι που θα κυκλοφορήσει το 2020. Αφορά τα 95 άλογα τα 116 είναι με 6.
ολα τα χιλιαρια 95 ίππων του γκρουπ έχουν 5αρι και όλα τα 115 ίππων 6αρι.
Polo, Ibiza, Arona με τον χιλιάρη στη μικρή έκδοση (με ή χωρίς Φ.Α.) έχουν πλέον 6αρι. Και το ίδιο διάβασα στις προδιαγραφές του Kamiq. Ή ήταν λάθος ή ήταν παλιότερο (πόσο παλιότερο;) μοντέλο αυτό που είδε ο tkin.
-
kkostask wrote:
Στην Αθήνα υπάρχει συνεργείο που επισκευάζει ΜΟΝΟ Dsg και καδένες σε VW...έχει τρελαθεί στα φράγκα....
Με ενδιαφέρει τρελά αυτό.
Παρακαλώ ένα mail με τηλέφωνα, διευθύνσεις κλπ!
Ευχαριστώ.
Αν θυμάμαι καλά είναι το vagfamily....αλλά δεν είμαι σίγουρος...ψάξτο λίγο.
-
Tkin73 wrote:
Επίσης διαβάζοντας το τεστ του drive γράφει για 400 μαζί με την ρεζερβα! Δλδ καθαρά είναι το πολύ 380. Κάπως έτσι εξηγείται και η απογοήτευση μου όταν το είδα , δεν είναι ούτε 400 καθαρά....λίγα λίγα το κλιο έχει 391 του ρίχνει όντας 20 εκ κοντύτερο!!!
Καλά, αυτά τα 390 λίτρα του Clio, καλύτερα να περιμένεις να τα δεις. Γιατί οι Γάλλοι δημοσιογράφοι του L' Automobile που το έκαναν τεστ, ψάχνουν να τα βρουν...
και με το μάτι ακόμη είναι προφανές ότι της Ρενώ παραμυθιάζουν τον κόσμο σχετικά με την χωρητικότητα του πορτπαγκαζ.
-
Αναμένω μέσα στο 2020 να δω και την τοποθέτηση του Kamiq TGI στα μερίδια της ελληνικής αγοράς CNG.
-
Aikibill wrote:
Tkin73 wrote:
Lap wrote:
Κατι παιζει...με τις μεσογειακες χωρες...και ισπανια σε βιντεο με 5αρι το δα, ενω αλλου με 6αρι
Σου λέω το είδα στην έκθεση με 5αρι και δεν το πίστευα το ξανακοίταξα να σιγουρευτώ. Σχεδόν ακατανόητο για αμάξι που θα κυκλοφορήσει το 2020. Αφορά τα 95 άλογα τα 116 είναι με 6.
ολα τα χιλιαρια 95 ίππων του γκρουπ έχουν 5αρι και όλα τα 115 ίππων 6αρι.
Polo, Ibiza, Arona με τον χιλιάρη στη μικρή έκδοση (με ή χωρίς Φ.Α.) έχουν πλέον 6αρι. Και το ίδιο διάβασα στις προδιαγραφές του Kamiq. Ή ήταν λάθος ή ήταν παλιότερο (πόσο παλιότερο;) μοντέλο αυτό που είδε ο tkin.
Σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης το είδα στατικό μοντέλο. Πόσο παλιό να ήταν;
-
Την αγορά την ορίζουν οι εταιρείες leasing, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στα αυτοκίνητα με εργοστασιακή προ φόρων κάτω από 17Κ και μίσθωμα προ ΦΠΑ 200 eur. Μισθωμα κατω απο 200 σημαινει κρατανε τιμη μτχ μετα απο 4 με 5 χρονια, οπου αρκετα μοντελα εξαυλονονται και βγιανουν εκτος αγορας με το καλημερα. Αυτή τη στιγμή 9 στους 10 παίρνουν Α3 sportback με 175 το μήνα, που ξεστοκαρουν εν όψει αλλαγής μοντέλου και QQ. Ξεκίνησαν δειλά δειλά να παίρνουν κάποιοι Corrola 1.8 Hybrid, το οποίο όμως δεν έχει χώρους...... και η αγορά αναμένει την τιμολόγηση των πρώτων Kamiq. Αν το βγάλουν με μίσθωμα κάτω από 200 θα σαρώσει.
προς το παρόν πάντως βγαίνει παρα πολύ ψηλά το μίσθωμα του καμικ και δεν συμφέρει καθόλου. Το έψαχνε γνωστος με QQ που δεν αντεχε αλλο την κακή ποιότητα συναρμογης και ήθελε κάτι πιο βολικο και ποιοτικό και απογοητεύτηκε.
γενικα οι καλες εκπτώσεις στα μισθωμένα είναι αποτέλεσμα κεντρικών συμφωνιών των μητρικών εταιριών ή κάποιου γάτου αντιπροσώπου. -
Νεο Wd4 σιλικονης και τα κανει....... αορατα.
Ή
Νεο wd4 σιλικονης, το ψεκαζεις και..... πετας.
-
Χθες χάζευα στο youtube και μου πετάει αυτό το video
Οκ ίσως είναι μια πολύ χαζή λεπτομέρεια, αλλά φαίνεται ότι στη skoda μάλλον τις πρόσεξαν τις λεπτομέρειες, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο μοντέλο. Νομίζω πως είναι ένα δείγμα του πόσο το πιστεύουν.
-
To 1.5 150 DSG εχει πισω αναρτηση πολλαπλους?
-
To 1.5 150 DSG εχει πισω αναρτηση πολλαπλους?
όχι
-
Χθες χάζευα στο youtube και μου πετάει αυτό το video
Οκ ίσως είναι μια πολύ χαζή λεπτομέρεια, αλλά φαίνεται ότι στη skoda μάλλον τις πρόσεξαν τις λεπτομέρειες, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο μοντέλο. Νομίζω πως είναι ένα δείγμα του πόσο το πιστεύουν.
Άραγε άμα έχεις κάποιο καμμένο θα το διαβάσει το γραφικό; Ή θα τα δείχνει όλα κανονικά;
-
Το είδα σήμερα από κοντά. Καλή εκμετάλλευση χώρων για το δεδομένο μήκος. Σε σχέση με το Karoq είναι αισθητά πιο κοντό, με αποτέλεσμα για εμάς που είμαστε 1.90, χρειάζεται σκύψιμο για την είσοδο, ενώ στο Karoq μπαίνουμε όρθιοι. Επίσης μέσα στη θέση οδήγησης, για να πετύχεις την ασφαλή απόσταση παθητικής ασφάλειας από θόλο και κολόνες, πρέπει να κατεβάσεις το κάθισμα τέρμα κάτω, και νιώθεις ότι κάθεσαι στο πάτωμα ενός κανονικού κοντού αυτοκινήτου.
Θα τολμούσα να πω ότι, όπως και σε αρκετά της κατηγορίας, ο τίτλος SUV είναι σε ένα βαθμό κατ' ευφημισμό και όχι αναλύοντας την κυριολεκτική έννοια του όρου. Απλά θα το έλεγα λίγο υπερυψωμένο hatchback, crossover θα το έλεγε κανείς.
Στις πίσω θέσεις, αρκετά ευρύχωρο.
Ο χώρος αποσκευών σημαντικά μικρός (δεν αναφέρομαι μόνο στα λίτρα) και κυρίως τον βλέπω δύσκολο για καλή εκμετάλλευση φόρτωσης, λόγω μικρού βάθους που τού απαγορεύει να πάρει βαλίτσα «συρταρωτά» προς τα μέσα.
Skoda Kamiq