-
Πιστεύω ότι αν έρθει στη χώρα το Kamiq σε CNG, στέλνει αυτομάτως το Arona CNG στον πάτο των πωλήσεων του καυσίμου.
-
Σε ξένο τεστ που έχω διαβάσει για το Κamiq με τον 1.0TSi, οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές.
Για να δουμε και τις δικές σου εντυπώσεις Φάνη...
Θα γράψω εντυπώσεις Χάρη άμεσα (ανάλογα φυσικά καιμε το τι τεστ ντραιβ θα κάνω). Δεν ξέρω καν ποια έκδοση θα οδηγήσω, μόνο ότι θα είναι χειροκίνητο δυστυχώς.
Πάντως εντύπωση μου κάνει η αστεία διαφορά τιμής μεταξύ του 1.0 με το 1.5. Είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει να αγοράσεις το 1.0, εκτός εαν θές έξτρα εξοπλισμό που το κρατάει οριακά εντός ορίων. Εγώ με 3 έξτρα που ζήτησα, το 1.0 με το 1.5 αμφότερα σε DSG έχουν €700 διαφορά μόνο! Ειδικά ο 1.5 είναι πολύ δυνατός και θα πρέπει να το 'απογειώνει' το Καμίκ που είναι ελαφρύ. Δεν ξέρω βέβαια πόσο διαφορά έχουν πραγματικά στην κατανάλωση.
-
Για να δουμε και τις δικές σου εντυπώσεις Φάνη...
To οδήγησα σήμερα, αλλά test drive δεν το λές...ποιο πολύ αστείο το λέω! 10' (με το ζόρι) γύρω γύρω σε στενά (με την δικαιολογία ότι είναι αυτοκίνητο πόλης και η διαδρομή είναι σχεδιασμένη για πόλη....αχαχα). Οπότε δεν μπορώ να γράψω και πολλά...ευελπιστώ σε μεγαλύτερο test drive στην ίδια ή άλλη αντιπροσωπεία.
Μου φάνηκε καλύτερο από το Αρόνα, τόσο σε ποιότητα κύλισης, όσο κυρίως στο εσωτερικό και σε μόνωση. Φυσικά καλομαθημένος από το Κούγκα, η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε μέτρια και μισό κλικ κάτω από το C3 Aircross. Το εσωτερικό είναι πολύ καλό, οι ταχύτητες άνω του μέσου όρου και ο συμπλέκτης εξαιρετικά ελαφρύς. Ο 1.000αρης θέλει αρκετό γκάζι, αλλιώς 'μπερδεύεται' και δεν ξεκινάει εύκολα.
Χώροι στην κορυφή της κατηγορίας, όπως και εξοπλισμός τόσο στάνταρ (LED σε όλες τις εκδόσεις για ημέρας και μεσαία σκάλα) όσο και έξτρα (έχει πάνω από 100 κωδικούς έξτρα εξοπλισμού!). Οι τιμές πολύ καλές και ανταγωνιστικές όπως και οι τιμές του έξτρα εξοπλισμού. Παράδειγμα, το πακέτο καθρεπτών έχει €160, η ηλιοροφή €570 (€1.100 στο Aircross), το μεταλλικό €350, η εσωτερική μπεζ επένδυση €100 (π.χ. στο C3 Aircross έχει €300), τα full LED 735, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα €390, η ηλεκτρική πόρτα αποσκευών €300.
Η Style 1.5 DSG με full LED (AFS), ηλιοροφή, μεταλλικό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών και ηλεκτρικά αναδιπλώμενους καθρέπτες βγαίνει περί τα €25.000 με την έκπτωση (ακριβώς την τιμή δεν την έχω πρόχειρη). Κάπου €1.000 πιο κάτω η 1.0 DSG.
Αρνητικό - ειδικά με το DSG - η 2ετής εγγύηση. Η 4ετής δεν κατάλαβα ακριβώς πότε δίνεται. Ο ένας πωλητής μου είπε ότι την δίνουν 'δώρο' για όσες παραγγελίες γίνουν εντός Νοεμβρίου. Ο άλλος πωλητής (στο ίδιο μαγαζί) μου είπε ότι ισχύει μόνο για παραδόσεις Νοεμβρίου άρα σε παραγγελία την ξεχνάμε. Πιστεύω ότι όποιος όμως το παραγγείλει, μπορεί να πιέσει για την 4ετή εγγύηση (έχει όριο τα 60.000χλμ).
Γενικά πιστεύω ότι είναι το καύτερο της κατηγορίας του group. Αλλά ο ανταγωνισμός είναι δύσκολος (captur, puma, 2008 & C3 Aircross). Το Καμίκ βέβαια έχει να προτάξει την πολύ καλή τιμή, τον καλό εξοπλισμό και την δυνατότητα προσθήκης έξτρα εξοπλισμού σε πολύ λογικές τιμές και που είναι διαθέσιμος σε μεγαλύτερη κατηγορία.
-
Απο το νεο 2008 και Capture μου φαίνεται θα είναι καλύτερο vfm.
αυτα τα 3 μου φαίνεται θα κάνουν το παιχνίδι στα μικρα κροσοβερ
-
Πέρασα και εγώ απο την έκθεση χθές για μια ανακεφαλαίωση και με τη γυναίκα μου καταλήξαμε στο Kamiq. Πραγματικά τα Arona και T-CROSS φαίνονται πολύ ψεύτικα και πλαστικά στο σαλόνι τους μπροστά στο Kamiq κάτι που σχολιάστηκε απο πολλούς που μίλησα και στα τρία περίπτερα των εταιριών.
Η έκδοση που εχω επιλέξει είναι η 1.5 με το DSG αλλά το επίπεδο εξοπλισμού είναι ενας προβληματισμός γιατι θέλω να βάλω ανακλινόμενους καθρέπτες και με το χρώμα μεταλλικό ή οχι η Style περνάει τα 17000€ οπότε αποφάσισα να παω στην Ambition και να βάλω απλό χρώμα(Candy White 280€) με ανακλινόμενους καθρέπτες(160€), επιλογή προφίλ οδήγησης(85€), υποδοχή ψηφιακού σήματος DAB(90€). Η τελική βγαίνει κάτω απο 23000€ και την επέκταση εγγύησης με λαστιχένια πατάκια σαλόνι-χώρου αποσκευών δώρο. Αν κλειστεί το αυτοκίνητο μέχρι τέλος Νοεμβρίου η επέκταση είναι δώρο απο τον εισαγωγέα που μπορεί να παει και Δεκέμβριο ακόμα δεν το ήξεραν. Θέλω να βάλω και άλλα εξτρά π.χ. adaptive cruise control(340€) αλλά δεν...... με το θέμα της φορολογίας ανεβαίνει αρκετά και δεν θέλω να διαθέσω αυτή τη στιγμή πιο πολλά από 22000€ με την υπέρβαση το πολύ μέχρι 23000€.
Μένει να κοστολογήσουν το δικό μου για την ανταλλαγή και να δω ποιός θα δώσει τα περισσότερα για να προχωρήσω στο κλείσιμο και ο θεός βοηθός με το DSG.
Συζητήσαμε με τον πωλητή για το θέμα αλλαγής φορολογίας επειδή ή παράδοση θα παει 3-4 μήνες και τα πράγματα είναι οριακά. Δεν ξέρω αν συμφέρει να φορολογηθεί με το παλιό σύστημα και τα 120 γρ/χλμ ή με το νέο και τα 142 γρ./χλμ(απο τη Γερμανική ιστοσελίδα της Skoda).
Για το DAB είναι υπό σκέψη ακόμα ποια είναι η γνώμη σας;
-
Για το DAB είναι υπό σκέψη ακόμα ποια είναι η γνώμη σας;
Δεν είναι τραγικό ποσό τα 90€ που κοστίζει. Στο εξωτερικό το έχουν όλοι, αλλά εδώ στην Ελλάδα πόσοι είναι οι σταθμοί που εκπέμπουν με αυτό το τρόπο; Στη διαμόρφωση που επέλεξες έχεις led ημέρας μπροστά μόνο;
-
Τα αμάξια λόγω αλλαγής του τρόπου υπολογισμού των καυσαερίων από το νέο έτος θα έχουν αύξηση αλλά υπογογισε ότι αν το αμάξι σου εκτελωνιστει με αυτά που ακούγονται μετά από 1/3 και έχεις πχ λτπφ 17500 θα γλιτώσεις ~1000 περίπου από την ταξινόμηση.
-
islander wrote:
Για το DAB είναι υπό σκέψη ακόμα ποια είναι η γνώμη σας;
Δεν είναι τραγικό ποσό τα 90€ που κοστίζει. Στο εξωτερικό το έχουν όλοι, αλλά εδώ στην Ελλάδα πόσοι είναι οι σταθμοί που εκπέμπουν με αυτό το τρόπο; Στη διαμόρφωση που επέλεξες έχεις led ημέρας μπροστά μόνο;
Είναι led τα φώτα ημέρας και τα μπροστινά(αν κατάλαβαίνω σωστά τα πορείας-μεσαία, τα μεγάλα δεν νομίζω), για το dab το σκέπτομαι γιατι κάνω ταξίδια εξωτερικό αντι αυτού μπορώ να προσθέσω κάτι άλλο π.χ. σπορ τιμόνι.
-
Τα αμάξια λόγω αλλαγής του τρόπου υπολογισμού των καυσαερίων από το νέο έτος θα έχουν αύξηση αλλά υπογογισε ότι αν το αμάξι σου εκτελωνιστει με αυτά που ακούγονται μετά από 1/3 και έχεις πχ λτπφ 17500 θα γλιτώσεις ~1000 περίπου από την ταξινόμηση.
Αυτό σκέπτομαι, πως γίνεται ο υπολογισμός; Η λιανική προ φόρων αν βάλω αυτα που θέλω βγαίνει 17800-18000€.Τα τέλη κυκλοφορίας στα 142γρ. σήμερα είναι 1,85€ αφου θα αυξηθούν και 2€ να πάνε 290€ περίπου θα έχει τέλη κυκλοφορίας απο 117€ σήμερα. Διαφορά 160€ στην 6αετία 960€ άρα οτι κερδίζεις το πληρώνεις στα τέλη. Θεωρώ οτι σε αξίες μέχρι 18000-20000€ αν οι ρύποι είναι ψηλά οτι κερδίζεις απο την διαφορά του φόρου θα το πληρώνεις στα τέλη.
-
To ότι ο καταναλωτής θα ωφεληθεί τυχόν αλλαγή στον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης και μάλιστα ολόκληρη, είναι μια αυθαίρετη υπόθεση θα έλεγα. Ο αγοραστής υπογράφει και συμφωνεί τελική τιμή με φόρους που περιλαμβάνει μέχρι και τις αμοιβές του πληντηρίου (τα λεγόμενα έξοδα προετοιμασίας).
Μόνο ίσως εταιρεία που αγοράζει αυτοκίνητο βάση της τιμής προ φόρων να δει κάποιο όφελος σε τυχόν μεταβολή προς τα κάτω...
-
https://www.drive.gr/news/agora/nea-teli-taxinomisis-poioi-kerdizoyn-kai-posa-me-ton-neo-ypologismo
Μέχρι τα ~2000 και κάτι λτπφ νομίζω κερδίζεις από τα τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης. Από εκεί και πάνω μάλλον επιβάρυνση έχεις. Οι πίνακες στις νέες τιμές έχουν λάθη ή μας διαφεύγει κάτι γιατί αλλιώς βγαίνουν οι τιμές .
Βασικά με την κλιμακωτή χρέωση οι τιμές που είναι λίγο κάτω από τα σκαλοπάτια πχ 19900 θα έχουν χασουρα με τα τέλη κυκλοφορίας ενώ αυτά που θα είναι λίγο πάνω πχ 20100 θα έχουν σημαντικό κέρδος. Έτσι το 19900 θα έχει αύξηση ταξινόμησης κατά 16 ευρώ και το 20100 θα έχει μείωση 1494 !!!! Μήπως κάπου το έχασαν στο υπουργείο;
-
Κοίτα τα τέλη ταξινόμησης και οι λτπφ είναι κάτι που φαίνεται υποχρεωτικά στις προσφορές τιμολογήσεις είναι λεφτά που πάνε στο κράτος δεν μπορεί να τα επωφεληθεί η εταιρεία. Κερδίζει ή χάνει ο τελικός καταναλωτής.
-
Αν η λιανικη τιμή προ φόρων τιμή αλλάξει πριν τον εκτελωνισμό, αλλάζει και την τελική τιμή αγοράς που έχει συμφωνηθεί;
Καλά, η πτώση της θα πάει προφανώς στην τσέπη του εισαγωγέα, την αυξηση όμως ποιος θα την χρεωθεί;
-
Η λτπφ για αυτό που συζητάμε δεν αλλάζει τα τέλη ταξινόμησης θα αλλάξουν και τα τέλη κυκλοφορίας. Η τιμή κανονικά δεν κλειδώνει δλδ συμφωνείς τιμή προ φόρων και αν όταν ταξινομηθεί έχουν αλλάξει οι φόροι κερδίζεις ή χάνεις. Η εταιρεία δεν μπορεί να επωφεληθεί ούτε να κερδίσει και φυσικά ούτε να χάσει. Αυτά είναι λεφτά πάνε στο κράτος δεν τα κερδίζει η εταιρεία.
Αν σκεφτούμε πονηρά στην τελική τιμή ότι η εταιρεία θα αυξήσει την τιμή προ φόρων δλδ να αυξήσει το περιθώριο κέρδους για να πατσισει την τελική τιμή δεν έχει νόημα γιατί όσο αυξάνει την λτπφ αλλάζουν και οι φόροι.
Το κράτος αλλάζει τον υπολογισμό των τελών ταξινόμησης γιατί αλλιώς από 1/2020 τα αμαξια θα είχαν και άλλη αύξηση.
-
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση.
Τα τέλη ταξινόμησης θα αλλάξουν από τον Γενάρη; όχι μαζί με την νεα μέτρηση κατά wltp;
-
Δεν είναι ξεκάθαρο ποτέ αλλάζουν. Στην κια μου είπαν μάλλον από 1/3. Αλλά αν παραγγείλεις τώρα και με τους 3 μήνες που έχουν παράδοση πέφτει στην αλλαγή και για αυτό δεν κλειδώνουν την τελική τιμή ώστε να φιξαριστει όταν εκτελωνιστει.
Το υβριδικό ντίζελ βέβαια έχει έτσι κι αλλιώς μειωμένα κατά 50% τέλη ταξινόμησης γι αυτό δεν ξεφεύγουν τελείως οι υβριδικές τιμές εδώ στο xceed θα ήταν 12% ακριβότερα ακόμα!
-
Ανάμεσα στο 1.0 116 ίππους(ροπή 20) και στο ντίζελ με τους 116 ίππους(ροπή 25) τι θα προτιμούσατε για ταξίδι κάθε δυο χρόνια ευρώπη, περίπου 5000-6000 χλμ. ενω τον υπόλοιπο χρόνικό διάστημα πολύ λίγα χλμ. περίπου 8000-10000 το χρόνο;
Διαφορά τιμής αυτόματα και τα δυο περίπου 2000€, επίσης το χιλιάρι βγαίνει και με ταχύτητες ενω το ντίζελ μόνο αυτόματο.
Σαν ντιζελάκιας προτιμώ την σιγουριά του ντίζελ στο ταξίδι και γενικά τον ανοιχτό δρόμο, η βενζίνη δεν ξέρω φορτώμένο αν θα κάνει ανοίγματα ασφαλή για προσπεράσεις και το τραβηγμά της με φορτίο σε βουνό λόγω μικροτερης ροπής.
-
Φίλε μου πάρε το ντίζελ. Το χιλιαρη για διατηρήσεις τις ρεπριζ που θα έχεις στο ντίζελ πολύ περισσότερο φορτωμένος καλοκαίρι και με τον μέτριο αεροδυναμικό συντελεστή που έχει θα πρέπει να καις 2.5 με 3 λίτρα παραπάνω ακριβότερο καύσιμο. Αν δεν έχεις θέμα κόστους και σου αρέσει να βυθίζεις το πόδι στο γκάζι όπως θέλουν όλοι οι χιλιαριδες για να αποδώσουν πάρε τον χιλιαρη.
-
Υπολόγησε το κόστος βενζίνης και πετρελαίου στα 16.000χλμ που θα κάνεις ετησίως και δες σε πόσο βάθος χρόνου θα αποσβέσεις αυτά τα επιπλέον 2.000€. Νομίζω ότι για χιλιόμετρα άνω των 25.000 έχει νόημα το diesel από θέμα οικονομίας.
Τώρα στα της δύναμης, σίγουρα το diesel θα έχει καλύτερο στιγμιαίο τράβηγμα για προσπεράσεις, σε βουνό δε θα δεις τεράστια διαφορά, απλά το βενζινοκίνητο θα πρέπει να το δουλεύεις ψιλά και άρα θα ανεβαίνει η κατανάλωση.
-
Φίλε μου πάρε το ντίζελ. Το χιλιαρη για διατηρήσεις τις ρεπριζ που θα έχεις στο ντίζελ πολύ περισσότερο φορτωμένος καλοκαίρι και με τον μέτριο αεροδυναμικό συντελεστή που έχει θα πρέπει να καις 2.5 με 3 λίτρα παραπάνω ακριβότερο καύσιμο. Αν δεν έχεις θέμα κόστους και σου αρέσει να βυθίζεις το πόδι στο γκάζι όπως θέλουν όλοι οι χιλιαριδες για να αποδώσουν πάρε τον χιλιαρη.
Έχεις δίκιο έτσι το σκεπτόμουνα και εγώ και συνηθισμένος 10 χρόνια με ντίζελ θα μου κάτσει άσχημα το 1.70 βενζίνη με κατανάλωση 8 λίτρα. Που απ'οτι διαβάζω σε ξένα review αν θέλεις να το 'πας' 8-8.5 φτάνει η κατανάλωση αλλιώς 7 στο χαλαρό. Ενώ το ντίζελ 6.5 μέση και με 120-130 στο Karoq γύρω στα 5 λίτρα απ' οτι γράφουν. Οπότε για την δουλειά που το θέλω μια χαρά είναι.
Skoda Kamiq