-
Οπως λέει και το θέμα , θέλω να αγοράσω διπλοκάμπινο καινούργιο και είμαι σε αυτά τα αμάξια . Είμαι αγρότης στην Θεσσαλία και έχουμε τα 2 γερμανικά και τα 2 γιαπωνέζικα , το ένα είναι χρόνια στον χώρο και το άλλο είναι ωραίο μέσα σαν ΙΧ .
Υπάρχουν διαφορές στις τιμές και στον εξοπλισμό και είμαι μεταξύ 30000 και 35000 .
Τι λέτε να κοιτάξω καλύτερα σαν αμάξια , αλλά και σαν αξιοπιστία . -
Οπως λέει και το θέμα , θέλω να αγοράσω διπλοκάμπινο καινούργιο και είμαι σε αυτά τα αμάξια . Είμαι αγρότης στην Θεσσαλία και έχουμε τα 2 γερμανικά και τα 2 γιαπωνέζικα , το ένα είναι χρόνια στον χώρο και το άλλο είναι ωραίο μέσα σαν ΙΧ .
Υπάρχουν διαφορές στις τιμές και στον εξοπλισμό και είμαι μεταξύ 30000 και 35000 .
Τι λέτε να κοιτάξω καλύτερα σαν αμάξια , αλλά και σαν αξιοπιστία . -
Οπως λέει και το θέμα , θέλω να αγοράσω διπλοκάμπινο καινούργιο και είμαι σε αυτά τα αμάξια . Είμαι αγρότης στην Θεσσαλία και έχουμε τα 2 γερμανικά και τα 2 γιαπωνέζικα , το ένα είναι χρόνια στον χώρο και το άλλο είναι ωραίο μέσα σαν ΙΧ .
Υπάρχουν διαφορές στις τιμές και στον εξοπλισμό και είμαι μεταξύ 30000 και 35000 .
Τι λέτε να κοιτάξω καλύτερα σαν αμάξια , αλλά και σαν αξιοπιστία . -
Σαν αυτοκινητο, αμαροκ.
Ξεφτιλα βεβαια που δεν εχει αεροσακους τυπου κουρτινας και δεν προστατευει το κεφαλι των πισω επιβατων.
Σαν αυτοκινητο ομως, πολυ καλο.
Σαν αξιοπιστια δεν γνωριζω.
-
Σε τι το λες καλύτερο από τα άλλα τρία ?
Δεν έχει το αστέρι που έχει το Χ , το ναβάρα το έχουν όλοι εδώ και το D-max έχει την πιο επιβατική καμπίνα και είναι και φτηνότερο .
-
το καλοκαιρι ειχα κανει τεστ ντράιβ το ισουζου. με καποια εκδοση με old man emu, καπακι καροτσας κλπ, γκραβιτυ κατι. αν θυμαμαι καλα 32 με την εκπτωση και με φπα - ολους τους φορους - κλειδι.
μετα ειχα δει, χωρις να οδηγησω, το αμαροκ.
το ισουζου μου φανηκε κλασεις πιο σκυλος. το φαου ειναι κουρσα με ουρα οποτε δεν ζητησα ουτε τιμη - απογοητευση για πικαπ, τρελλο ντηλ ομως για μουρη και αντι-σουβ. το αστερι, προς το φαου μου κανει, σε εκθεση το ειδα μονο απ'εξω.
ναβαρα και νισαν δεν πλησιαζω - μου εμεινε κουσουρι απο ενα βαν που ειχα... -
Ε ναι το Isuzu είναι σαφώς πιο αξιόπιστο.
-
Στην δική μου λίστα πρώτο είναι το αστέρι γιατί είναι αστέρι μετά το ισουζου γιατί είναι ωραίο μέσα έξω αξιόπιστο και σε λογική τιμή. Μετά το Ναβάρα που έκανε την κατηγορία και τελευταίο το αμαροκ που δεν γιαπωνέζικο άρα αξιόπιστο είναι ακριβό και δεν είναι αστέρι δηλαδή για μένα δεν θα το έβλεπα καθόλου αλλά είπα να ρωτήσω τι βλέπετε κι σεις .
-
Το αστερι ειναι ναβαρα νομιζω με αλλα σηματα.
-
Έχει αρκετές διαφορές το Χ, κυρίως όμως με τον μεγάλο κινητήρα-κιβώτιο-τετρακίνηση, που είναι καθαρά της Merc. Αλλά και τα μικρά έχουν διαφορές εδώ κι εκεί. Βέβαια εγώ προσωπικά θα έπαιρνα Mitsubishi/Fiat ή Isuzu.
-
Τα παλιότερα Navara έβγαζαν πολλές βλάβες κι έχουν χαλάσει τη φήμη περί αξιοπιστίας.
-
To Navara το έχει φίλος εδώ και δεν έχει βγάλει κάτι . Το έχω ακούσει ότι το Χ είναι το Ναβάρα με αστέρι .
Με αυτά που διαβάζω το αμαροκ πάει σίγουρα 4ο και μακρυά από τα άλλα . Εχω ακούσει και ότι η φολκσβάγκεν βγάζει και ζημιές , αλλά η μηχανή του είναι μεγάλη και δεν είναι του γκολφ .
Εγώ το αμάξι δεν θα το φορτώνω πολλές φορές γιατί έχουμε άλλα 2 παλιά αγροτικά για αυτό . Αλλά εδώ έτσι λέμε να έχουμε τέτοια για μην μας λένε για εφορίες κι τέτοια χαζά .
Αλλοι λένε να πάρω τζιπάκι πετρέλαιο αλλά παει ακριβά . Διαβάζω και εκει που γράφετε και με μπερδεύετε κι άλλο . -
Το Amarok νομίζω δεν έχει καν υποπολλαπλασιασμό σχέσεων (τουλάχιστον το αυτόματο). Σοβαρό μείον για μένα.
-
Τελικά νομίζω ότι αν πάω σε διπλοκαμπινα θα είμαι στο Χ η στο ισουζου. Αλλά θα κοιτάξω και τα τζιπακια
-
Ρώτα το λογιστή αν το αγροτικό θα μπαίνει στα έξοδα, γιατί το -όποιο- τζιπάκι λογικά θα βγαίνει σαν ιχ κανονικό αμάξι. Επίσης, εαν από το διπλοκάμπινο δικαιολογείς service, τέλη κλπ έξοδα στην εφορία, είναι πλεονέκτημα.
Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχει αγροτικό μιτσουμπίσι, έχει τραβήξει τα πάνδεινα με 500-600.000 χλμ εδώ και κοντά 20 χρόνια. Εχει βγάλει κάποιες βλάβες, αλλά σε λογικά πλαίσια και για την χρηση που έχει φάει.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βασικά για γιώτα-χι το θέλω το αμάξι . Εχουμε τα άλλα για την δουλειά . Γι αυτό κοιτάω και τα τζιπάκια .
-
Σαν αγρότης κοιτάς Isuzu κύρια και μετά Navara. Σαν κυρίλα, αν θες πρεστιζ κοιτάς X το οποίο φοράει μεν μοτέρ Navara αλλά έχεις και το όνομα Mercedes. Το Amarok, δε ξέρω γιατί, δεν μπορώ να το δω για καθαρά αγροτικό. Ας με διορθώσει κάνεις αλλά όμως νομίζω ότι από τα 4 είναι το μόνο που έχει τετρακίνηση για κίνηση σε άσφαλτο, όπως το L200. Όσο για την αξιοπιστία, άποψή μου είναι ότι τέτοια φορτηγακια είναι φτιαγμένα για για δύσκολες στιγμές. Όλα λίγο πολύ αξιοπιστα και σκυλιά είναι.
-
L200 θα αγόραζα εγώ ή το FIAT. Θεωρώ πως ή super select 4κίνηση κάνει τη διαφορά εξαιτίας του κεντρικού διαφορικού που δίνει τη δυνατότητα επιλογής και στην άσφαλτο. Αν κάποιον τον αφήνει αδιάφορο αυτό τότε επιλέγει hilux.
Αν θέλει χλίδα τότε το mercedes αλλά για να φανεί η χλίδα θα πρέπει να ξεπεράσεις τις 45'000€. -
Καλημέρα, είμαι ιδιοκτήτης από τον Απρίλιο ενός Fiat fullback, με super select και 181Hp. Το αυτοκίνητο το αγόρασα 22.300 χωρίς το φπα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ποιότητα κήλισης καθώς και την επιλεκτική τετρακίνηση η οποία και σε υγρό δρόμο κάνει παππάδες. Τώρα έχω 20000χλμ. Η δύναμη του κινητήρα είναι υπεραρκετή. Ο κινητήρας καίει 9,3λτ σε μικτό κύκλο. Το αυτοκίνητο ήρθε με αυτόματο πιλότο, κάμερα οπισθοπορείας, esp και ειδοποίηση αλλαγής γραμμής. Λίγο φτωχή η ποιότητα της μοκέτας. Στο φόρτωμα είναι απλά τέρας, με 1 τόνο δεν καταλαβαίνει τπτ στο ταξίδι. Ο κινητήρας πραγματικά ευχαριστιέται να είναι φορτομένος. Το αυτοκίνητο έχει 8 χρόνια εγγύηση. Αν θέλει αμάξι για δουλειά τότε το συνιστώ. Το Hilux είναι αργό του θανατά. Το Ford είναι πολύ καλό αλλά έχει μόνο 3 χρόνια εγγυηση. Το amarok δεν είναι για δουλειά. Το Isuzu είναι αρκετά καλό και αξιοπιστο. Το Navara, το είχα και πραγματικά αγανάκτησα με τα συνεργεία και όλες ζημιές του κινητήρα. Το νέο Navara φοραέι κινητήρα renault o Οποίο φοράει την καδένα του qasqai του 2λτ!!! το οποίο είναι έως και 2 τόνους ελαφρύτερο.
-
Καλοτάξιδο! Χειροκίνητο είναι ή αυτόματο;
MERCEDES X-CLASS , VOLKSWAGEN AMAROK-NISSAN NAVARA - ISUZU