-
Ειμαι 27 ετών. Ανύπαντρος (σαν την καλαμια στον κάμπο) και προσφάτως νέος ελευθερος επαγγελματίας από επαρχεία. Από την καινούργια λοιπόν χρονιά ο πατέρας μου θα μου αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο καθώς μέχρι σήμερα και ειδικά τον τελευταιο καιρό παίρνω συνέχεια το δικό του και τον έχω αφήσει να κινείται με το παλιο. Ψάχνω λοιπόν κάτι οικονομικό (από θέμα καυσίμων), κομψό (μου αρέσουν τα κλασσικά αμάξια όχι κάτι πολύ φευγάτο) και με προοπτική να με κρατήσει για τα επομενα΄10 με 15 χρόνια (διότι ακόμα η δουλειά δεν ξέρω πως θα παει). Γενικά δεν μετακινούμε πολυ. Δυο φορες την εβδομαδα πηγαίνω στην διπλανή πολυ που εργάζομαι 17 χιλιόμετρα απόσταση, μεσά στην εβδομάδα κινούμε σχεδόν αποκλειστικά μεσα στην πόλυ ενώ το καλοκαίρι πηγαινω για μπάνιο σε απόσασεις μέχρι 50 χιλιόμετρα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει αποστάσεις πάνω από 100χλμ καμια φορά τον μήνα και μόνο σε περιπτώσεις διακοπών (αν προκύψει καλή παρέα) να φτάσω πιο μακρυα. Αναφέρω τα ανωτέρω διότι απ ότι ρώτησα με τοσο περιορισμένα χιλιόμετρα δεν θα είχα καποιο ιδιαίτερο κέρδος να πάω σε πετρελαιοκινητήρα.
Για να μην τα πολυλογώ από το λίγο που το έψαξα έχω καταλήξει να πάω να κάνω ενα test drive το vw polo 1.0 TSI 115 άλογα το highline μοντέλο. Έχοντας εμπειρία από το r line golf 2016 του αδερφού μου μπορώ να πω πως έιμαι ιδιαιτερα ικανοποιημένος με το design και την φινετσα της vw. Ωστόσο το προβλημά μου ειναι οι χώροι του αυτοκινήτου. Αν και το τελευταίο polo μεγάλωσε αρκετά μου ειπαν πως σε περίπτωση οικογένειας μπορεί να μην βολευει και ειδικά οι πίσω επιβάτες σντιμώχνονται πολύ με τα ποδια και τα καθίσματα. Μπορεί τώρα να μην έχω οικογένεια αλλα σε 5-6 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται και δεν θα ήθελα να αγοράσω ενα αμαξι ολοκαινουργιο με λεφτά που δεν εχω ιδρώσει να τα βγάλω και να το δώσω πριν το χαρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο το σκεφτομαι γιατί μου αρέσει σαν αμαξι, θυμίζει μικρομεσαίο, είναι φθηνο (δεν σκοπευω να δώσω πάνω από 15-18Κ) και επιπλέον οικονομικό στην καυση. Αλλά σε περίπτωση που μελλοντικά αποκτήσω οικογένεια θα με βολέψει ή θα πρέπει να το αλλάξω βιαια; δεν ειναι καιρός για να αλλάζουμε αμάξια τοσο ευκολα. Τι προτείνετε;Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
-
Ειμαι 27 ετών. Ανύπαντρος (σαν την καλαμια στον κάμπο) και προσφάτως νέος ελευθερος επαγγελματίας από επαρχεία. Από την καινούργια λοιπόν χρονιά ο πατέρας μου θα μου αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο καθώς μέχρι σήμερα και ειδικά τον τελευταιο καιρό παίρνω συνέχεια το δικό του και τον έχω αφήσει να κινείται με το παλιο. Ψάχνω λοιπόν κάτι οικονομικό (από θέμα καυσίμων), κομψό (μου αρέσουν τα κλασσικά αμάξια όχι κάτι πολύ φευγάτο) και με προοπτική να με κρατήσει για τα επομενα΄10 με 15 χρόνια (διότι ακόμα η δουλειά δεν ξέρω πως θα παει). Γενικά δεν μετακινούμε πολυ. Δυο φορες την εβδομαδα πηγαίνω στην διπλανή πολυ που εργάζομαι 17 χιλιόμετρα απόσταση, μεσά στην εβδομάδα κινούμε σχεδόν αποκλειστικά μεσα στην πόλυ ενώ το καλοκαίρι πηγαινω για μπάνιο σε απόσασεις μέχρι 50 χιλιόμετρα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει αποστάσεις πάνω από 100χλμ καμια φορά τον μήνα και μόνο σε περιπτώσεις διακοπών (αν προκύψει καλή παρέα) να φτάσω πιο μακρυα. Αναφέρω τα ανωτέρω διότι απ ότι ρώτησα με τοσο περιορισμένα χιλιόμετρα δεν θα είχα καποιο ιδιαίτερο κέρδος να πάω σε πετρελαιοκινητήρα.
Για να μην τα πολυλογώ από το λίγο που το έψαξα έχω καταλήξει να πάω να κάνω ενα test drive το vw polo 1.0 TSI 115 άλογα το highline μοντέλο. Έχοντας εμπειρία από το r line golf 2016 του αδερφού μου μπορώ να πω πως έιμαι ιδιαιτερα ικανοποιημένος με το design και την φινετσα της vw. Ωστόσο το προβλημά μου ειναι οι χώροι του αυτοκινήτου. Αν και το τελευταίο polo μεγάλωσε αρκετά μου ειπαν πως σε περίπτωση οικογένειας μπορεί να μην βολευει και ειδικά οι πίσω επιβάτες σντιμώχνονται πολύ με τα ποδια και τα καθίσματα. Μπορεί τώρα να μην έχω οικογένεια αλλα σε 5-6 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται και δεν θα ήθελα να αγοράσω ενα αμαξι ολοκαινουργιο με λεφτά που δεν εχω ιδρώσει να τα βγάλω και να το δώσω πριν το χαρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο το σκεφτομαι γιατί μου αρέσει σαν αμαξι, θυμίζει μικρομεσαίο, είναι φθηνο (δεν σκοπευω να δώσω πάνω από 15-18Κ) και επιπλέον οικονομικό στην καυση. Αλλά σε περίπτωση που μελλοντικά αποκτήσω οικογένεια θα με βολέψει ή θα πρέπει να το αλλάξω βιαια; δεν ειναι καιρός για να αλλάζουμε αμάξια τοσο ευκολα. Τι προτείνετε;Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
-
Ειμαι 27 ετών. Ανύπαντρος (σαν την καλαμια στον κάμπο) και προσφάτως νέος ελευθερος επαγγελματίας από επαρχεία. Από την καινούργια λοιπόν χρονιά ο πατέρας μου θα μου αγοράσει το πρώτο μου αυτοκίνητο καθώς μέχρι σήμερα και ειδικά τον τελευταιο καιρό παίρνω συνέχεια το δικό του και τον έχω αφήσει να κινείται με το παλιο. Ψάχνω λοιπόν κάτι οικονομικό (από θέμα καυσίμων), κομψό (μου αρέσουν τα κλασσικά αμάξια όχι κάτι πολύ φευγάτο) και με προοπτική να με κρατήσει για τα επομενα΄10 με 15 χρόνια (διότι ακόμα η δουλειά δεν ξέρω πως θα παει). Γενικά δεν μετακινούμε πολυ. Δυο φορες την εβδομαδα πηγαίνω στην διπλανή πολυ που εργάζομαι 17 χιλιόμετρα απόσταση, μεσά στην εβδομάδα κινούμε σχεδόν αποκλειστικά μεσα στην πόλυ ενώ το καλοκαίρι πηγαινω για μπάνιο σε απόσασεις μέχρι 50 χιλιόμετρα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει αποστάσεις πάνω από 100χλμ καμια φορά τον μήνα και μόνο σε περιπτώσεις διακοπών (αν προκύψει καλή παρέα) να φτάσω πιο μακρυα. Αναφέρω τα ανωτέρω διότι απ ότι ρώτησα με τοσο περιορισμένα χιλιόμετρα δεν θα είχα καποιο ιδιαίτερο κέρδος να πάω σε πετρελαιοκινητήρα.
Για να μην τα πολυλογώ από το λίγο που το έψαξα έχω καταλήξει να πάω να κάνω ενα test drive το vw polo 1.0 TSI 115 άλογα το highline μοντέλο. Έχοντας εμπειρία από το r line golf 2016 του αδερφού μου μπορώ να πω πως έιμαι ιδιαιτερα ικανοποιημένος με το design και την φινετσα της vw. Ωστόσο το προβλημά μου ειναι οι χώροι του αυτοκινήτου. Αν και το τελευταίο polo μεγάλωσε αρκετά μου ειπαν πως σε περίπτωση οικογένειας μπορεί να μην βολευει και ειδικά οι πίσω επιβάτες σντιμώχνονται πολύ με τα ποδια και τα καθίσματα. Μπορεί τώρα να μην έχω οικογένεια αλλα σε 5-6 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται και δεν θα ήθελα να αγοράσω ενα αμαξι ολοκαινουργιο με λεφτά που δεν εχω ιδρώσει να τα βγάλω και να το δώσω πριν το χαρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο το σκεφτομαι γιατί μου αρέσει σαν αμαξι, θυμίζει μικρομεσαίο, είναι φθηνο (δεν σκοπευω να δώσω πάνω από 15-18Κ) και επιπλέον οικονομικό στην καυση. Αλλά σε περίπτωση που μελλοντικά αποκτήσω οικογένεια θα με βολέψει ή θα πρέπει να το αλλάξω βιαια; δεν ειναι καιρός για να αλλάζουμε αμάξια τοσο ευκολα. Τι προτείνετε;Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
-
Καλωσόρισες στο forum!
Διαθέτεις ένα αξιοπρεπέστατο budget και μπορείς να κινηθείς σε διάφορες κατηγορίες με πολλά μοντέλα που θα μπορούσαν να σου ταιριάξουν.
Έτσι όπως το θέτεις και αν το καταλαβαίνω καλά, ψάχνεις ένα αξιόπιστο βενζινοκίνητο αμάξι με καλούτσικους χώρους,normal κατανάλωση και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις ως προς τις επιδόσεις.
Το polάκι μια χαρά μου φαίνεται αλλά μόνο εσύ ξέρεις αν σε καλύπτουν οι χώροι του, συγκρίνοντάς το και με το golf του αδερφού σου! Πολύ καλή λύση είναι και το fiesta από την ίδια κατηγορία ή το Clio.Διαφορετικα κοιτάζεις την επόμενη κατηγορία.Σου αρέσει ας πούμε το leon ή το megane; Υπάρχει και το Kia Rio ως οικονομικότερη επιλογή.
Επίσης μπορείς να δεις και τα ψηλότερα αμάξια όπως το Juke, το Vitara, το Kona, το 2008, το Eco sport κ.ά. αν σου αρέσουν.
Τώρα που το σκέφτομαι, δες τα Baleno και Ignis! -
Από τα συμφραζόμενα καταλαβαίνουμε πως μιλάς για καινούριο. Το polo πολύ καλή επιλογή για τα δεδομένα της κατηγορίας του. Σε διαστάσεις σε αρκετά reviews το συγκρίνουν με το golf 4, έχει ίδιους και λίγο μεγαλύτερους χώρους. Σε αυτά τα χρήματα προσωπικά θα κοιτούσα και το vitara 1.0 120ps gl+. Αρκετά πλούσιο σε εξοπλισμό και με χώρους που σου λύνουν όποιες μελλοντικές απαιτήσεις.
-
Κατέληξα στο polo λόγω γούστου. Έχω περίεργο γουστο. Σχεδιαστικά μου αρέσει π.χ η audi. θεωρώ πως είναι η κορυφή στην σχεδίαση και πιο κοντά στην audi θεωρώ οτι είναι η vw. Ψηλότερο αυτοκινητο δεν θέλω. θεωρω το polo πως αγγίζει την μεσαια κατηγορία πλεον και δεν ειναι super mini, αλλά μου ειπαν επισης πως με τα ιδια λεφτα μπορώ να παρω κατι πολύ καλυτερο και μην το μετανιωσω που εριξα τοσα λεφτα για μικρη κατηγορια. Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει. Θα ρίξω και μια ματια στην seat αν και νομίζω δεν μ αρεσει καθόλου σαν αμάξι. Και επισης τωρα που ειπες για megane μου αρεσε, αν και εχει κατι περιεργα φουσκωματα στο πισω φωτα που δεν με τραβανε.
Σε βενζινοκινητηρα κατεληξα γιατι λενε πως τα πετρελαια θελει να κανεις χιλιομετρα και αμα κινησε μεσα στην πολυ συνεχεια αναψε σβησε μπορει να βγαλει κανενα προβλημα και αμα βγαλει προβλημα τοτε την πατησες.
-
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει. Θα ρίξω και μια ματια στην seat αν και νομίζω δεν μ αρεσει καθόλου σαν αμάξι.Aν εννοείς πως σου είπαν Vw πιο αξιόπιστη από Kia, μάλλον ισχύει το ανάποδο.Αν σου αρέσει σχεδιαστικά εξίσου το rio με το polo,θα κοιτούσα με καλύτερο μάτι το Kia.
-
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Κατέληξα στο polo λόγω γούστου. Έχω περίεργο γουστο. Σχεδιαστικά μου αρέσει π.χ η audi. θεωρώ πως είναι η κορυφή στην σχεδίαση και πιο κοντά στην audi θεωρώ οτι είναι η vw. Ψηλότερο αυτοκινητο δεν θέλω. θεωρω το polo πως αγγίζει την μεσαια κατηγορία πλεον και δεν ειναι super mini, αλλά μου ειπαν επισης πως με τα ιδια λεφτα μπορώ να παρω κατι πολύ καλυτερο και μην το μετανιωσω που εριξα τοσα λεφτα για μικρη κατηγορια. Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει. Θα ρίξω και μια ματια στην seat αν και νομίζω δεν μ αρεσει καθόλου σαν αμάξι. Και επισης τωρα που ειπες για megane μου αρεσε, αν και εχει κατι περιεργα φουσκωματα στο πισω φωτα που δεν με τραβανε.Σε βενζινοκινητηρα κατεληξα γιατι λενε πως τα πετρελαια θελει να κανεις χιλιομετρα και αμα κινησε μεσα στην πολυ συνεχεια αναψε σβησε μπορει να βγαλει κανενα προβλημα και αμα βγαλει προβλημα τοτε την πατησες.
Δεν είναι κακή επιλογή να κινηθείς για βενζινοκίνητο με τη χρήση που περιγράφεις.
Ως προς τα υπόλοιπα...σε τόσο εμπορικά αυτοκίνητα και μιλώντας για εταιρείες που έχουν πουλήσει άπειρα αυτοκίνητα παγκοσμίως, είναι δεδομένο πως θα ακούσεις τα πάντα από συγγενείς/φίλους, από τα fora που διαβάζεις, από τα περιοδικά ή από αλλού...από τα καλύτερα μέχρι τα χειρότερα σχόλια.Εσύ θα κρίνεις τι απ'όλα θα σε επηρεάσει και πόσο!
Αφήνοντας λοιπόν εκτός λίστας τα crossovers που δε σου αρέσουν, μένουν οι κατηγορίες B και C.
Οι επιλογές πολλές και ενδιαφέρουσες.Προτείνω να ρίξεις μια ενδελεχή ματιά σε βιντεάκια και παρουσιάσεις/δοκιμές στο διαδίκτυο, να κάνεις μια επιλογή ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν και έπειτα να προσπαθήσεις να τα δεις από κοντά ή/και να τα οδηγήσεις.
Η άλλη λύση είναι να κινηθείς για ένα μικρό (και εύκολο στη μεταπώληση) μεταχειρισμένο που θα σου αρέσει, αφήνοντας μεγάλο μέρος από το budget σου ανέγγιχτο...το κρατάς όσα χρόνια θέλεις και αν κάποια στιγμή αποκτήσεις οικογένεια, το δίνεις και παίρνεις πια ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο αυτοκίνητο για να σας χωράει άνετα.Στο γράφω αυτό επειδή δεν ξέρω πόσο ''ορθό'' είναι να επιλέξεις σ'αυτή τη φάση της ζωής σου αμάξι με κριτήριο την οικογένεια που μπορεί να κάνεις καααποια στιγμή μετά από 5 ή 10 χρόνια!
Από την άλλη βέβαια, ένα focus ή ένα leon ας πούμε σε καλύπτει ως όχημα για πολλά χρόνια, είτε είσαι εργένης είτε οικογενειάρχης -
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Κατέληξα στο polo λόγω γούστου. Έχω περίεργο γουστο. Σχεδιαστικά μου αρέσει π.χ η audi. θεωρώ πως είναι η κορυφή στην σχεδίαση και πιο κοντά στην audi θεωρώ οτι είναι η vw. Ψηλότερο αυτοκινητο δεν θέλω. θεωρω το polo πως αγγίζει την μεσαια κατηγορία πλεον και δεν ειναι super mini, αλλά μου ειπαν επισης πως με τα ιδια λεφτα μπορώ να παρω κατι πολύ καλυτερο και μην το μετανιωσω που εριξα τοσα λεφτα για μικρη κατηγορια. Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει. Θα ρίξω και μια ματια στην seat αν και νομίζω δεν μ αρεσει καθόλου σαν αμάξι. Και επισης τωρα που ειπες για megane μου αρεσε, αν και εχει κατι περιεργα φουσκωματα στο πισω φωτα που δεν με τραβανε.Σε βενζινοκινητηρα κατεληξα γιατι λενε πως τα πετρελαια θελει να κανεις χιλιομετρα και αμα κινησε μεσα στην πολυ συνεχεια αναψε σβησε μπορει να βγαλει κανενα προβλημα και αμα βγαλει προβλημα τοτε την πατησες.
Σε καταλαβαίνω. Scirocco είχα. Το έδωσα και λέω να δώσω μια ευκαιρία σε έναν Κορεάτη..
Δεν είναι κακή επιλογή να κινηθείς για βενζινοκίνητο με τη χρήση που περιγράφεις.
Ως προς τα υπόλοιπα...σε τόσο εμπορικά αυτοκίνητα και μιλώντας για εταιρείες που έχουν πουλήσει άπειρα αυτοκίνητα παγκοσμίως, είναι δεδομένο πως θα ακούσεις τα πάντα από συγγενείς/φίλους, από τα fora που διαβάζεις, από τα περιοδικά ή από αλλού...από τα καλύτερα μέχρι τα χειρότερα σχόλια.Εσύ θα κρίνεις τι απ'όλα θα σε επηρεάσει και πόσο!
Αφήνοντας λοιπόν εκτός λίστας τα crossovers που δε σου αρέσουν, μένουν οι κατηγορίες B και C.
Οι επιλογές πολλές και ενδιαφέρουσες.Προτείνω να ρίξεις μια ενδελεχή ματιά σε βιντεάκια και παρουσιάσεις/δοκιμές στο διαδίκτυο, να κάνεις μια επιλογή ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν και έπειτα να προσπαθήσεις να τα δεις από κοντά ή/και να τα οδηγήσεις.
Η άλλη λύση είναι να κινηθείς για ένα μικρό (και εύκολο στη μεταπώληση) μεταχειρισμένο που θα σου αρέσει, αφήνοντας μεγάλο μέρος από το budget σου ανέγγιχτο...το κρατάς όσα χρόνια θέλεις και αν κάποια στιγμή αποκτήσεις οικογένεια, το δίνεις και παίρνεις πια ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο αυτοκίνητο για να σας χωράει άνετα.Στο γράφω αυτό επειδή δεν ξέρω πόσο ''ορθό'' είναι να επιλέξεις σ'αυτή τη φάση της ζωής σου αμάξι με κριτήριο την οικογένεια που μπορεί να κάνεις καααποια στιγμή μετά από 5 ή 10 χρόνια!
Από την άλλη βέβαια, ένα focus ή ένα leon ας πούμε σε καλύπτει ως όχημα για πολλά χρόνια, είτε είσαι εργένης είτε οικογενειάρχηςΔε θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα. Ότι σου λέει ο συνάδελφος
-
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει.Αν είσαι μεταξύ των 2 οχημάτων και προβληματίζεσαι για την αξιοπιστία τότε εννοείται πας καρφί για Kia.
Πραγματικά καμία σχέση. -
Βασικα παρε αυτο που σ εκανε κλικ. Παρε το πολο.
Μια χαρα ειναι και για οικογενεια με ενα παιδι εκτος αν εχεις πολυ μεγαλη διαπλαση το ιδιο και η μελλοντικη σου γυναικα οποτε δεν θα μεινει καθολου χωρος για τους πισω.
Παρε το beats βενζινη αν δεν ψαχνεσαι με την ταχυτητα καθως στη χωρα μας βγαινει μονο με τον βασικο τουρμπο 90αρι με 5αρι κιβωτιο και πισω ταμπουρα.
Επισης βαλε εξτρα την οθονη στο καντραν και το εργοστασιακο ναβι και το ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ.Θα ευχαριστηθεις ηχο, γκατζετ και ενα καλο αυτοκινητο.
-
Δε γινεται να βασιζόμαστε σε σενάρια... δεν έχεις σχέση καν και σκέφτεσαι τι θα γίνει αααααν κανεις οικογένεια σε χ χρονια?
Στην τελική αφενός και η μελλοντική σύζυγος ειναι πολυ πιθανό να έχει αμάξι και αφετέρου δε μιλάς και για κανα smart, μια χαρά βάζεις παιδι μέσα.Δεν βλέπω κανενα λόγο για να μην παρεις αυτο το αυτοκίνητο που σου αρέσει. Και μάλιστα σε έναν κι ητηρα που έχει βγει απροβλημάτιστος, αποδοτικός και οικονομικός παράλληλα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Λοιπόν παιδιά. Πήγα και οδήγησα το Comfortline. Πολύ καλο αμάξι αλλά μάλλον θα πάω σε Highline για ακόμα μεγαλύτερη δυναμη. Επιπλέον θα προσθέσω Led φωτα και Park Pilot. Απο χωρους το αμαξι ειναι πολύ κοντα στο golf. Χρώμα pure white και όχι το μεταλικο λευκο που γκριζάρι. Το θέμα ειναι πως λόγω μετρητοίς το παζαρευω και μου λένε 17.400. Ακόμα βεβαια κανω παζάρια. Η εκδοση των ηχειων στο highline θα με ικανοποιηση; Γιατι ειμαι λατρης της μουσικης και της ποιοτητας ηχους όχι βεβαια καγκουριες να βαραει απ εξω. Ελεγα να βάλω επισης κει android auto και ψηφιακο ταμπλο αλλα ανεβαινουμε πολύ οποτε και το gps του κινητου μια χαρά ειναι. Αργοτερα θα δω μηπως με καμια τροποποηση share screen μπορω να βλέπω στην οθόνη οτι στο κινητο. Τέλος και για καμερα οπισθοπορειας έλεγα αλλά επισης ανεβαινουμε πολύ για μικρη κατηγορια και μου ειπαν πως το pilot park ειναι υπεραρκετο. Τι λέτε;
-
Εδω ειναι που με τσατιζει η φαου βε, στις τιμες των εξτρα της. Δες και το ιμπιζα, θα ερθει και σε αυτο εκδοση beats με ψηφιακο πινακα οργανων.
Γενικα, πιστευω πως καμερα οπισθοπορειας, ανταπτιβ κρουιζ κοντρολ και μεγαλη οθονη ειναι το μαστ για καινουργιο αυτοκινητο.
Αν δεν μπορεις τοτε παρε ελαφρως μεταχειρησμενο λιγων μηνων να κερδισεις χρηματα και να μην νιωθεις ασχημα που θα δωσεις τοσα χρηματα και σε 2 χρονια θα τα εχουν ακομα και αυτοκινητακια πολης.
Ειναι πολυ ακριβο για να μην εχει αυτα τα βασικα.Τωρα στα ηχεια το πολο στην χαϊλαϊν ειναι πολυ ποιοτικα και με αρκετο μπασο. Στο beats το μπασο ομως δεν παιζεται.
Στα μεσαια ομως και στα πριμα δεν εντοπισα διαφορα μεταξυ χαϊλαϊν και beats, αν και οταν ρωτησα μου ειπαν πως ισως μπορει να μπουν μονο τα ηχεια απο την beats χωρις το sub πισω παντα ως εξτρα στην χαϊλαϊν, υπονοωντας πως ακομα και αυτα ειναι καλυτερα απο αυτα της χαϊλαϊν, δεν το πολυπιστευω ομως.
Τρεχα γυρευε δηλαδη. -
Lap φιλε μου. Το πολο εμφανιακα ειναι αριστουργημα παντως. ΑΠοψή μου παντα. Να σε ρωτησω. Θα μπορεσω πιστευεις να το κατεβασω κοντα τα 17.000 ή μπα; Γενικα οι αντιπρόσωποι πως συμπεριφέρονται;
-
Μη ντρεπεσαι για την αποψη σου. Μια χαρα ειναι, και εγω θεωρω πως εχει το ωραιοτερο εσωτερικο μεχρι σημερα στην κατηγορια, ιδιαιτερα με την οθονη στο καντραν και το πορτοκαλι γκλος ταμπλο.
Απο μπροστα μαλιστα θυμιζει πολυ bmw που αυτο μονο καλο ειναι.
Τωρα στην τιμη δεν μπορω να απαντησω. Επικοινωνησε με πολλες αντιπρποσωπειες να σου στειλουν τιμες με συγκεκριμενα εξτρα και ετσι μπορεις να εχεις αντιπροτασεις στο χερι οταν θα πας και θα ζητας εκπτωσεις, απο το να πας ετσι χωρις προετιμασια.
Αν δεν βιαζεσαι ερχονται τα νεα πεζω 208, ρενω κλιο και φαινονται ωραια αλλα οχι με τοσο κλασσικες γραμμες οπως τα αουντι και φαου βε
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Κατέληξα στο polo λόγω γούστου. Έχω περίεργο γουστο. Σχεδιαστικά μου αρέσει π.χ η audi. θεωρώ πως είναι η κορυφή στην σχεδίαση και πιο κοντά στην audi θεωρώ οτι είναι η vw. Ψηλότερο αυτοκινητο δεν θέλω. θεωρω το polo πως αγγίζει την μεσαια κατηγορία πλεον και δεν ειναι super mini, αλλά μου ειπαν επισης πως με τα ιδια λεφτα μπορώ να παρω κατι πολύ καλυτερο και μην το μετανιωσω που εριξα τοσα λεφτα για μικρη κατηγορια. Μου αρέσει το kia rio επισης απλά καμια σχεση kia με vw απο αξιοπιστεία μου εχουν πει. Θα ρίξω και μια ματια στην seat αν και νομίζω δεν μ αρεσει καθόλου σαν αμάξι. Και επισης τωρα που ειπες για megane μου αρεσε, αν και εχει κατι περιεργα φουσκωματα στο πισω φωτα που δεν με τραβανε.
Σε βενζινοκινητηρα κατεληξα γιατι λενε πως τα πετρελαια θελει να κανεις χιλιομετρα και αμα κινησε μεσα στην πολυ συνεχεια αναψε σβησε μπορει να βγαλει κανενα προβλημα και αμα βγαλει προβλημα τοτε την πατησες.
Σε καταλαβαίνω. Scirocco είχα. Το έδωσα και λέω να δώσω μια ευκαιρία σε έναν Κορεάτη..
Δεν είναι κακή επιλογή να κινηθείς για βενζινοκίνητο με τη χρήση που περιγράφεις.
Ως προς τα υπόλοιπα...σε τόσο εμπορικά αυτοκίνητα και μιλώντας για εταιρείες που έχουν πουλήσει άπειρα αυτοκίνητα παγκοσμίως, είναι δεδομένο πως θα ακούσεις τα πάντα από συγγενείς/φίλους, από τα fora που διαβάζεις, από τα περιοδικά ή από αλλού...από τα καλύτερα μέχρι τα χειρότερα σχόλια.Εσύ θα κρίνεις τι απ'όλα θα σε επηρεάσει και πόσο!
Αφήνοντας λοιπόν εκτός λίστας τα crossovers που δε σου αρέσουν, μένουν οι κατηγορίες B και C.
Οι επιλογές πολλές και ενδιαφέρουσες.Προτείνω να ρίξεις μια ενδελεχή ματιά σε βιντεάκια και παρουσιάσεις/δοκιμές στο διαδίκτυο, να κάνεις μια επιλογή ανάμεσα σε 4-5 μοντέλα που σε ενδιαφέρουν και έπειτα να προσπαθήσεις να τα δεις από κοντά ή/και να τα οδηγήσεις.
Η άλλη λύση είναι να κινηθείς για ένα μικρό (και εύκολο στη μεταπώληση) μεταχειρισμένο που θα σου αρέσει, αφήνοντας μεγάλο μέρος από το budget σου ανέγγιχτο...το κρατάς όσα χρόνια θέλεις και αν κάποια στιγμή αποκτήσεις οικογένεια, το δίνεις και παίρνεις πια ένα μικρομεσαίο ή μεσαίο αυτοκίνητο για να σας χωράει άνετα.Στο γράφω αυτό επειδή δεν ξέρω πόσο ''ορθό'' είναι να επιλέξεις σ'αυτή τη φάση της ζωής σου αμάξι με κριτήριο την οικογένεια που μπορεί να κάνεις καααποια στιγμή μετά από 5 ή 10 χρόνια!
Από την άλλη βέβαια, ένα focus ή ένα leon ας πούμε σε καλύπτει ως όχημα για πολλά χρόνια, είτε είσαι εργένης είτε οικογενειάρχηςΔε θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα. Ότι σου λέει ο συνάδελφος
Τελικά πάει το QQ ;
-
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Λοιπόν παιδιά. Πήγα και οδήγησα το Comfortline. Πολύ καλο αμάξι αλλά μάλλον θα πάω σε Highline για ακόμα μεγαλύτερη δυναμη. Επιπλέον θα προσθέσω Led φωτα και Park Pilot. Απο χωρους το αμαξι ειναι πολύ κοντα στο golf.Lap φιλε μου. Το πολο εμφανιακα ειναι αριστουργημα παντως. ΑΠοψή μου παντα. Να σε ρωτησω. Θα μπορεσω πιστευεις να το κατεβασω κοντα τα 17.000 ή μπα; Γενικα οι αντιπρόσωποι πως συμπεριφέρονται;
Αφού υπάρχει τέτοιος έρωτας, κάνε ένα χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σου και πάρε το Polάκι που τόσο ποθείς...και μάλιστα στην έκδοση που σου αρέσει και με τον εξοπλισμό που θέλεις
Όσο για την τιμή, καλά θα κάνεις φυσικά να ζητήσεις κι άλλες προσφορές ή να το παζαρέψεις, το τέλος του έτους είναι καλή εποχή για τέτοια παζάρια.Μην κολλήσεις όμως για 300-400€...όταν αγοράζουμε αμάξι και μάλιστα κάτι που μας αρέσει πολύ, όλα ξεχνιούνται από το πρώτο δευτερόλεπτο που καθόμαστε στη θέση του οδηγού και το βολτάρουμε -
+1 στον αποπάνω!
-
Ο χρήστης chrisito έγραψε:
Λοιπόν παιδιά. Πήγα και οδήγησα το Comfortline. Πολύ καλο αμάξι αλλά μάλλον θα πάω σε Highline για ακόμα μεγαλύτερη δυναμη. Επιπλέον θα προσθέσω Led φωτα και Park Pilot. Απο χωρους το αμαξι ειναι πολύ κοντα στο golf. Χρώμα pure white και όχι το μεταλικο λευκο που γκριζάρι. Το θέμα ειναι πως λόγω μετρητοίς το παζαρευω και μου λένε 17.400. Ακόμα βεβαια κανω παζάρια. Η εκδοση των ηχειων στο highline θα με ικανοποιηση; Γιατι ειμαι λατρης της μουσικης και της ποιοτητας ηχους όχι βεβαια καγκουριες να βαραει απ εξω. Ελεγα να βάλω επισης κει android auto και ψηφιακο ταμπλο αλλα ανεβαινουμε πολύ οποτε και το gps του κινητου μια χαρά ειναι. Αργοτερα θα δω μηπως με καμια τροποποηση share screen μπορω να βλέπω στην οθόνη οτι στο κινητο. Τέλος και για καμερα οπισθοπορειας έλεγα αλλά επισης ανεβαινουμε πολύ για μικρη κατηγορια και μου ειπαν πως το pilot park ειναι υπεραρκετο. Τι λέτε;Προσωπικά θα ζητούσα κάτι από τα επιπλέον που θες ως δώρο.
Τελικά πάει το QQ ;
Overall, θεωρώ το tucson καλύτερο αμάξι, θα εξηγήσω τους λόγους μόλις πούμε το τελικό οκ. Σε 2 βδομάδες που θα ανέβουμε Κομοτηνή, θα γίνει η τελευταία βόλτα σε αντιπροσωπείες και πάμε για παραγγελία.
Αγορά πρώτου αυτοκινήτου..