-
Καλησπέρα και από εμένα.
Μιας και είμαι στην τελική ευθεία για την αγορά ενός μικρού suv έχω κατασταλάξει ανάμεσα στα εξής δύο,
α) vitara fl 1.4 gl+
b) seat ateca 1.0 style (με εξτρα full led .κάμερα οπισθοπορείας).
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείτε για τις καθημερινές δουλείες των παιδιών και των μεγάλων(σχολείο, αγγλικά, δραστηριότητες, σουπερμάρκετ κτλ). Τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου στα 10.000 το χρόνο με τα 8.000 εντός της Αθήνας.
Έχω κάνει test drive ( 1 ώρα το καθένα) και τα δύο και έχω να πω ότι μου άρεσαν και τα δύο. Το vitara είναι πύραυλος με πολύ γκάζι, με καλό πάτημα στο δρόμο και πολύ ευέλικτο. Το Ateca είναι πιο αρχοντικό στο δρομο, δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε πρόβλημα από τον εξτρά όγκο του σε σχέση με το vitara στα στενά. Βεβαία στο γκάζι απέχει μακράν από το suzuki μια και είναι πιο βαρύ και με μικρότερο κινητήρα. Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι έναν δισταγμό στο ξεκίνημα σε ανηφορικούς δρόμους από στάση μια και χρειάζεται τουλάχιστον τρεις χιλιάδες στροφές για το ξεκίνημα. Στην ευθεία και στην πορεία είναι ικανοποιητικό. Βεβαία σε περίπτωση που είναι φουλ φορτωμένο με 4 ενήλικες και αποσκευές καταλαβαίνω ότι θα ζορίζεται και στην εθνική στα πολλά χλμ(140 και πάνω) καθώς και σε τυχόν προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο. Για να φτάσω στο δια ταύτα θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Το Vitara κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 19.900 και το Ateca 22.000. TO αυτοκίνητο θα το κρατήσω περίπου 6 χρόνια. Το Vitara είναι πολύ πιο εμπορικό (οπότε θα έχει σίγουρα καλύτερη μεταπώληση) 7 χρόνια εγγύηση και είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο. Το Ateca είναι πιο αμάξι, πιο ασφαλές στη κάκια στιγμή, λιγότερο αξιόπιστο, με 4 χρόνια εγγύηση και χειρότερη μεταπώληση. Εσείς πιο θα διαλέγατε και κάνοντας πιο συμβιβασμό? Το πιο ασφαλές αλλά πιο αργό και αναξιόπιστο Ateca ή το Vitara.Ακούω γνώμες.
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Μιας και είμαι στην τελική ευθεία για την αγορά ενός μικρού suv έχω κατασταλάξει ανάμεσα στα εξής δύο,
α) vitara fl 1.4 gl+
b) seat ateca 1.0 style (με εξτρα full led .κάμερα οπισθοπορείας).
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείτε για τις καθημερινές δουλείες των παιδιών και των μεγάλων(σχολείο, αγγλικά, δραστηριότητες, σουπερμάρκετ κτλ). Τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου στα 10.000 το χρόνο με τα 8.000 εντός της Αθήνας.
Έχω κάνει test drive ( 1 ώρα το καθένα) και τα δύο και έχω να πω ότι μου άρεσαν και τα δύο. Το vitara είναι πύραυλος με πολύ γκάζι, με καλό πάτημα στο δρόμο και πολύ ευέλικτο. Το Ateca είναι πιο αρχοντικό στο δρομο, δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε πρόβλημα από τον εξτρά όγκο του σε σχέση με το vitara στα στενά. Βεβαία στο γκάζι απέχει μακράν από το suzuki μια και είναι πιο βαρύ και με μικρότερο κινητήρα. Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι έναν δισταγμό στο ξεκίνημα σε ανηφορικούς δρόμους από στάση μια και χρειάζεται τουλάχιστον τρεις χιλιάδες στροφές για το ξεκίνημα. Στην ευθεία και στην πορεία είναι ικανοποιητικό. Βεβαία σε περίπτωση που είναι φουλ φορτωμένο με 4 ενήλικες και αποσκευές καταλαβαίνω ότι θα ζορίζεται και στην εθνική στα πολλά χλμ(140 και πάνω) καθώς και σε τυχόν προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο. Για να φτάσω στο δια ταύτα θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Το Vitara κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 19.900 και το Ateca 22.000. TO αυτοκίνητο θα το κρατήσω περίπου 6 χρόνια. Το Vitara είναι πολύ πιο εμπορικό (οπότε θα έχει σίγουρα καλύτερη μεταπώληση) 7 χρόνια εγγύηση και είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο. Το Ateca είναι πιο αμάξι, πιο ασφαλές στη κάκια στιγμή, λιγότερο αξιόπιστο, με 4 χρόνια εγγύηση και χειρότερη μεταπώληση. Εσείς πιο θα διαλέγατε και κάνοντας πιο συμβιβασμό? Το πιο ασφαλές αλλά πιο αργό και αναξιόπιστο Ateca ή το Vitara.Ακούω γνώμες.
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Μιας και είμαι στην τελική ευθεία για την αγορά ενός μικρού suv έχω κατασταλάξει ανάμεσα στα εξής δύο,
α) vitara fl 1.4 gl+
b) seat ateca 1.0 style (με εξτρα full led .κάμερα οπισθοπορείας).
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείτε για τις καθημερινές δουλείες των παιδιών και των μεγάλων(σχολείο, αγγλικά, δραστηριότητες, σουπερμάρκετ κτλ). Τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου στα 10.000 το χρόνο με τα 8.000 εντός της Αθήνας.
Έχω κάνει test drive ( 1 ώρα το καθένα) και τα δύο και έχω να πω ότι μου άρεσαν και τα δύο. Το vitara είναι πύραυλος με πολύ γκάζι, με καλό πάτημα στο δρόμο και πολύ ευέλικτο. Το Ateca είναι πιο αρχοντικό στο δρομο, δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε πρόβλημα από τον εξτρά όγκο του σε σχέση με το vitara στα στενά. Βεβαία στο γκάζι απέχει μακράν από το suzuki μια και είναι πιο βαρύ και με μικρότερο κινητήρα. Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι έναν δισταγμό στο ξεκίνημα σε ανηφορικούς δρόμους από στάση μια και χρειάζεται τουλάχιστον τρεις χιλιάδες στροφές για το ξεκίνημα. Στην ευθεία και στην πορεία είναι ικανοποιητικό. Βεβαία σε περίπτωση που είναι φουλ φορτωμένο με 4 ενήλικες και αποσκευές καταλαβαίνω ότι θα ζορίζεται και στην εθνική στα πολλά χλμ(140 και πάνω) καθώς και σε τυχόν προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο. Για να φτάσω στο δια ταύτα θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Το Vitara κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 19.900 και το Ateca 22.000. TO αυτοκίνητο θα το κρατήσω περίπου 6 χρόνια. Το Vitara είναι πολύ πιο εμπορικό (οπότε θα έχει σίγουρα καλύτερη μεταπώληση) 7 χρόνια εγγύηση και είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο. Το Ateca είναι πιο αμάξι, πιο ασφαλές στη κάκια στιγμή, λιγότερο αξιόπιστο, με 4 χρόνια εγγύηση και χειρότερη μεταπώληση. Εσείς πιο θα διαλέγατε και κάνοντας πιο συμβιβασμό? Το πιο ασφαλές αλλά πιο αργό και αναξιόπιστο Ateca ή το Vitara.Ακούω γνώμες.
-
Αν είσαι οκ με τους χώρους του Vitara, αυτό θα σου πρότεινα. Νομίζω είναι πιο αρμονικό σύνολο (βάρος, όγκος, κινητήρας)
Το έχω δει και σε αντιπροσωπεία και μου άρεσε. -
Ο χρήστης DIMITRIS_335 έγραψε:
Καλησπέρα και από εμένα.Μιας και είμαι στην τελική ευθεία για την αγορά ενός μικρού suv έχω κατασταλάξει ανάμεσα στα εξής δύο,
α) vitara fl 1.4 gl+
b) seat ateca 1.0 style (με εξτρα full led .κάμερα οπισθοπορείας).
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείτε για τις καθημερινές δουλείες των παιδιών και των μεγάλων(σχολείο, αγγλικά, δραστηριότητες, σουπερμάρκετ κτλ). Τα χιλιόμετρα θα είναι περίπου στα 10.000 το χρόνο με τα 8.000 εντός της Αθήνας.
Έχω κάνει test drive ( 1 ώρα το καθένα) και τα δύο και έχω να πω ότι μου άρεσαν και τα δύο. Το vitara είναι πύραυλος με πολύ γκάζι, με καλό πάτημα στο δρόμο και πολύ ευέλικτο. Το Ateca είναι πιο αρχοντικό στο δρομο, δεν μπορώ να πω ότι μου δημιούργησε πρόβλημα από τον εξτρά όγκο του σε σχέση με το vitara στα στενά. Βεβαία στο γκάζι απέχει μακράν από το suzuki μια και είναι πιο βαρύ και με μικρότερο κινητήρα. Το μόνο αρνητικό που διαπίστωσα είναι έναν δισταγμό στο ξεκίνημα σε ανηφορικούς δρόμους από στάση μια και χρειάζεται τουλάχιστον τρεις χιλιάδες στροφές για το ξεκίνημα. Στην ευθεία και στην πορεία είναι ικανοποιητικό. Βεβαία σε περίπτωση που είναι φουλ φορτωμένο με 4 ενήλικες και αποσκευές καταλαβαίνω ότι θα ζορίζεται και στην εθνική στα πολλά χλμ(140 και πάνω) καθώς και σε τυχόν προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο. Για να φτάσω στο δια ταύτα θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας. Το Vitara κοστίζει με το κλειδί στο χέρι 19.900 και το Ateca 22.000. TO αυτοκίνητο θα το κρατήσω περίπου 6 χρόνια. Το Vitara είναι πολύ πιο εμπορικό (οπότε θα έχει σίγουρα καλύτερη μεταπώληση) 7 χρόνια εγγύηση και είναι σίγουρα πιο αξιόπιστο. Το Ateca είναι πιο αμάξι, πιο ασφαλές στη κάκια στιγμή, λιγότερο αξιόπιστο, με 4 χρόνια εγγύηση και χειρότερη μεταπώληση. Εσείς πιο θα διαλέγατε και κάνοντας πιο συμβιβασμό? Το πιο ασφαλές αλλά πιο αργό και αναξιόπιστο Ateca ή το Vitara.Ακούω γνώμες.
Νομίζω ότι εχεις καταλήξει και μόνος σου απλά περίμενεις από εμάς μια επιβεβαίωση.
Γκάζι, όνομα, μεταπώληση, τιμή εξοπλισμός οδηγούν στο vitara (το μόνο Suzuki που εμφανισιακά είναι καλό) -
Σε χώρους η υπεροχή του ateca είναι ξεκάθαρη (επιβατών και αποσκευών). Όπως και σε ποιότητα κατασκευής (δεν έχω δει το vitara f/l). Όμως το vitara είναι πολύ ταχύτερο, πιο ευέλικτο εντός πόλης και με super εγγύηση. Λογικά θα καίνε περίπου τα ίδια. Προσωπικά θα πήγαινα στο vitara αν οι χώροι του ικανοποιούν τις ανάγκες της οικογένειας. Σε κάθε περίπτωση και το ateca είναι μια καλή επιλογή αλλά με λιγότερο γκάζι (συγκριτικά γιατί σε απόλυτα νούμερα δεν το λες αργό).
Το karoq με τον 1.5 το είδες? Χάνεις αρκετά σε εξοπλισμό αλλά έχεις γκάζι και χώρους. Επίσης το kuga είναι μια καλή εναλλακτική αλλά με σαφώς μεγαλύτερες καταναλώσεις (αν και τα ετήσια χιλιόμετρα είναι λίγα).
-
Να επιλέξεις αυτό που σου λέει η καρδιά κια μέσα σου ξέρεις ποιο είναι αυτό. Να μη λες μετά γιατί δεν το πήρα όταν θα το βλέπεις στο δρόμο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Για 8000χλμ εντός πόλης τι να το κανεις το παραπάνω γκάζι??
Για να μην παρεξηγηθώ καθώς κι εγώ έχω αμάξι με γκάζι που κινείται κυρίως εντός πόλης.... απλώς σε μια οικογένεια που ψάχνει αμάξι για καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης Ε νομίζω θα έδινα περισσότερο βάση στους χώρους (και στην ποιότητα υλικών/ συναρμογή με την οποία έχω ενα θεμα)
Sent from my iPad using Tapatalk
-
ΤΟ kuga το έχω οδηγήσει και μου αρέσει αλλά παραείναι μεγάλο σε μέγεθος για την χρήση που κάνω (μια και μένω και Γαλάτσι και έχουμε μπόλικα στενά εδώ). Επίσης θα καίει τον άμπακο και πιστεύω ότι δέν θα έχει και καλή μεταπώληση το βενζινοκίνητο). Επίσης το Καρόκ το 1.5 το σκέφτηκα άλλα άν βάλεις τον κλιματισμό και τα λεντ μαζί με την κάμερα που την θεωρώ απαραίτητη φτάνει τα 26.000. Για ντίζελ η χρήση που κάνω είναι απαγορευτική( πολλές μικρές αποστάσεις του 5λεπτου και δεκάλεπτου.) Να πω και την κατανάλωση του τέστ ντάιβ (όσο και αν σας φανεί περίεργη). Το λοιπόν Vitara=10lt/100km και Ateca 13lt/100 km.ΜΕ πολλές ανηφόρες-κατηφόρες, μποτιλιάρισμα, παρκαρίσματα κτλ.
-
To Karoq 1,5 συμφέρει μόνο στην έκδοση ambition στα 22500 με το μεταλικό και δώρο αισθητήρες και συναγερμό και επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια.
Οτιδήποτε έξτρα βάλεις τρώς 2 χιλιάρικα στο κεφάλι απο την αύξηση του τέλους ταξινόμισης λόγο αλλαγής κλίμακας. Από κει και πέρα τα λεντ φώτα τι να τα κάνεις για κίνηση μέσα στην πόλη; Υπερβολή νομίζω. Τα λεντ αξίζουν στο ταξίδι και ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους που είναι σκοτινοί.
Επίσης η κάμερα έχει 250 Ε και την βάζεις εκ των υστέρων (αυτό θα κάνω κι εγώ). Και από τη στιγμή που θα το κρατήσεις μόνο 6 χρόνια δεν αξίζει να το φορτώσεις με πράγματα που στη μεταπώληση δε θα τα πάρεις τα έξτρα χρήματα.
Εγώ σου το προτείνω και σου λέω πως είναι πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματα που δείνεις. Προσωπικά ευχαριστιέμαι κάθε στιγμή μαζί του. Προέρχομαι από QQ J11 (2014). -
Καλησπέρα!
Μια γνώμη & από μένα!
Νομίζω πρέπει να πάρεις αυτό που λέει η καρδιά σου & το γούστο σου. Πιστεύω όμως ότι το Vitara -γιατί αυτό νομίζω ότι προηγείται στα γούστα σου- έχει μικρό χώρο αποσκευών αφού έχεις παιδιά.
Αν ήμουν στη θέση σου θα κοίταζα & το hrv.
Ατμοσφαιρικός κινητήρας, μάλλον πιο χαμηλή κατανάλωση, πιο μεγάλος χώρος αποσκευών & μαζεμένες διαστάσεις για τα στενά που κινείσαι. -
Έχεις το Καροκ το 1.5? Αντιμετωπίζεις κάποιο θέμα με το κιβώτιο όταν πας να ξεκινήσεις με την 1η? Κάτι σαν δισταγμό? Τα στάνταρ φώτα πώς είναι?
-
Τα φώτα μια χαρά είναι. Όσο για το θέμα με την πρώτη μπες στο club σto FB να δεις τί έχω γράψει. Δεν είναι θέμα κυβωτίου πάντως
-
Πιο είναι το όνομα του club για να το βρω?
-
Skoda Karoq Greece
-
Ερώτηση κρισεως. καροκ 1.5 υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα ή να μπορούν να παραδοθούν εντός του 2018?
-
Για πόλη το vitara, λόγω χώρων το ateca.
Μπορείς να μας πεις αναλυτικά πόσο σου χρεώνουν τα extra?
Οθόνη infotainment θα έχει τη μικρή βασική ή 8άρα?
-
Ateca με 6.5in οθονη, led=+800 καμερα οπισθοπορειας=+280 χρωμα λευκο=+250. Συνολο 22000 με 1 σερβισ δώρο.
Τ βιτάρα είναι το στάνταρ στην έκδοση gl+ και λευκο χρώμα. -
Η κάμερα θα σε βολέψει με την 6,5αρα? Καλύτερα να βάλεις αισθητήρες.
Το ateca έχει τιμή καταλόγου 20.600. Χονδρικά σου βγαίνει 21.930. Το μόνο που σου έκαναν δώρο είναι το πρώτο σέρβις?
Τι χρόνο παράδοσης σου έδωσαν?
-
Φυσικο αεριο γκολφ;
Και χωρους και αριστη ποιοτητα στο εσωτερικο και τζαμπα μετακινηση εντος πολης.
Εαν εχεις κοντα πρατηριο φυσικου αεριου αξιζει.Αρνητικο το μικροτερο πορτπαγκαζ. Αλλα μεσα στην πολη θα κυκλοφορεις με γεματο πορτπαγκαζ σαν σε ταξιδι;
Προλαβα πρωτος να αναφερω το φυσικο αεριο
ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΙΚΡΟΥ/ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ SUV