-
Καλά δεν είναι μόνο η αυτονομία το ελλάτωμα του Tesla Model 3, μην τρελαθούμε, έχει αρκετά όπως και κάθε αυτοκίνητο.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όσο και να το προσπαθήσω στις χαζομάρες δεν μπορώ να σε φτάσω, ούτε καν να σε πλησιάσω.
Όσο για τα μεγάλα συμπλέγματα και τις βαριές εμμονές σου, απλώς σε λυπάμαι, γιατί δηλητηριάζεις με την τοξικότητα σου την ίδια σου τη ζωή...Τη ζωή μου τη δηλητηριάζω όντως που κάθομαι και ασχολούμαι με τη μαλακία του καθενός, σε αυτό έχεις ένα δίκιο που με λυπάσαι που προσπαθώ να συζητώ "σαν άνθρωπος" με τύπους όπως εσύ και κάνα δυο ακόμα.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά δεν είναι μόνο η αυτονομία το ελλάτωμα του Tesla Model 3, μην τρελαθούμε, έχει αρκετά όπως και κάθε αυτοκίνητο.
Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος, όταν έγραψα ότι η αυτονομία είναι το μοναδικό σημαντικό μειονέκτημα του. Αν πίστευα ότι ήταν το μοναδικό μειονέκτημα του, δεν θα έβαζα τη λέξη "σημαντικό". Προφανώς έχει και άλλα μειονεκτήματα, αλλά δεν τα θεωρώ σημαντικά.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όσο και να το προσπαθήσω στις χαζομάρες δεν μπορώ να σε φτάσω, ούτε καν να σε πλησιάσω.
Όσο για τα μεγάλα συμπλέγματα και τις βαριές εμμονές σου, απλώς σε λυπάμαι, γιατί δηλητηριάζεις με την τοξικότητα σου την ίδια σου τη ζωή...Τη ζωή μου τη δηλητηριάζω όντως που κάθομαι και ασχολούμαι με τη μαλακία του καθενός, σε αυτό έχεις ένα δίκιο που με λυπάσαι που προσπαθώ να συζητώ "σαν άνθρωπος" με τύπους όπως εσύ και κάνα δυο ακόμα.
Έχεις δίκιο, καλύτερα να ασχολείσαι μόνο με τα δικά σου. Έχεις πολύ υλικό να απασχοληθείς...
Όσο για τη διαλεκτική, έχεις απλώς μαύρα μεσάνυχτα. Νομίζεις ότι συζητάς, ενώ στην πραγματικότητα φοράς παρωπίδες και μονολογείς.
Υ.Γ.: Σου μιλάω στον ίδιο τόνο και το ίδιο ύφος που εσύ χρησιμοποιείς. Άσε λοιπόν να κάνει report κανάς άλλος...
-
Αν είχα τα χρήματα να πάρω κάποιο ακριβό Tesla κατά 100% μέχρι τώρα θα προτιμούσα το άλλο...δεν μου αρέσει σε τίποτα το αυτοκίνητο, σχεδιαστικά μέσα - έξω.. άνετα προτιμούσα καμία Mercedes! Δηλαδή, αν είναι δυνατόν, να δώσω 70-80.000 και να προτιμήσω την start-up;!!
Παντού αναφέρουν προβλήματα, ελλείψεις, μειωμένη ποιότητα κατασκευής, ακριβά τα πάντα, οτιδήποτε αρνητικό υπάρχει το έχω διαβάσει..
Και αν είχα λίγα χρήματα και έπρεπε να πάρω ηλεκτρικό αναγκαστικά, το καινούργιο σύνολο των PSA με τα 156 άλογα σε e-2008 είναι νομίζω από τις καλύτερες επιλογές.
Δηλαδή και λογικά, και οπουδήποτε να το δω, Tesla με τίποτα..
-
O φιγουρατζής, ο φάσιον βίκτιμ, και ο έρλι αντόπτερ έχουν άλλη άποψη. Επίσης και μερικοί που έχουν μείνει μεταξεταστέοι στους τόκους και στα επιτόκια, και νομίζουν ότι με το τέζλα κάνουν οικονομία.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είχα τα χρήματα να πάρω κάποιο ακριβό Tesla κατά 100% μέχρι τώρα θα προτιμούσα το άλλο...δεν μου αρέσει σε τίποτα το αυτοκίνητο, σχεδιαστικά μέσα - έξω.. άνετα προτιμούσα καμία Mercedes! Δηλαδή, αν είναι δυνατόν, να δώσω 70-80.000 και να προτιμήσω την start-up;!!
Και αν είχα λίγα χρήματα και έπρεπε να πάρω ηλεκτρικό αναγκαστικά, το καινούργιο σύνολο των PSA με τα 156 άλογα σε e-2008 είναι νομίζω από τις καλύτερες επιλογές.
Συμφωνώ, πλέον με τα ίδια χρήματα παίρνει BMW ή Mustang που είναι πολύ καλύτερα αμάξια.
Για τα PSΑ, φαίνονται καλές λύσεις αλλά πολλά προβλήματα ακομα....ειναι νωρίς.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O φιγουρατζής, ο φάσιον βίκτιμ, και ο έρλι αντόπτερ έχουν άλλη άποψη. Επίσης και μερικοί που έχουν μείνει μεταξεταστέοι στους τόκους και στα επιτόκια, και νομίζουν ότι με το τέζλα κάνουν οικονομία.
Εγώ το πιστεύω ότι κάνουν οικονομία εφόσον τα φορτίζεις από το σπίτι σου. Για το ίδιο έργο και αποστάσεις είναι φθηνότερα των θερμικών, αυτό από μόνο του δίνει έναν υψηλότερο βαθμό αποσβέσης.
Περνάω δάσκαλε το εξαμηνο;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είχα τα χρήματα να πάρω κάποιο ακριβό Tesla κατά 100% μέχρι τώρα θα προτιμούσα το άλλο...δεν μου αρέσει σε τίποτα το αυτοκίνητο, σχεδιαστικά μέσα - έξω.. άνετα προτιμούσα καμία Mercedes! Δηλαδή, αν είναι δυνατόν, να δώσω 70-80.000 και να προτιμήσω την start-up;!!
Και αν είχα λίγα χρήματα και έπρεπε να πάρω ηλεκτρικό αναγκαστικά, το καινούργιο σύνολο των PSA με τα 156 άλογα σε e-2008 είναι νομίζω από τις καλύτερες επιλογές.
Συμφωνώ, πλέον με τα ίδια χρήματα παίρνει BMW ή Mustang που είναι πολύ καλύτερα αμάξια.
Για τα PSΑ, φαίνονται καλές λύσεις αλλά πολλά προβλήματα ακομα....ειναι νωρίς.
Έχεις ακούσει προβλήματα για τα e-ΤΑΔΕ; Εγώ όχι πολλά, αλλά δεν το έχω ψάξει. Χωρίς να το έχω ψάξει, όπως είπα, τα iD διαβάζω για πολλά περισσότερα θέματα.
Βρίσκω τις επιλογές Stellantis αρκετά ανταγωνιστικές και καλές αυτή την περίοδο. Δεν μου αρέσουν και τα full φουτουριστικά, πιστεύω δεν θα γεράσουν ωραία, αλλά τα 208/2008/C4/Mokka που παίζουν τώρα σαν καλές επιλογουλες τα βλέπω. Έχει ένα μπλε 208 στην γειτονιά, ωραίο είναι..
Υπάρχουν πλέον άπειρες επιλογές από πολύ σοβαρές μάρκες επίσης αν ανεβάσουμε το μπάτζετ.
Ένας συνεργάτης πήρε μία Taycan κοντά 100.000 (δεν μας είπε ακριβώς) από Γερμανία. Δεν ξέρω καν τι παίζει, αλλά δεν τον έχω και για πλουτοκρατορα.. έχει και ένα Smart και κάνει τη δουλειά του και ένα scooter και μία μηχανή. Πάνε καλά οι δουλειές του τα τελευταία 2 χρόνια και του την έδωσε. Άλλος παίρνει ακίνητα, άλλος μεγαλώνει παιδιά, καθένας όπως την βρίσκει!
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις ακούσει προβλήματα για τα e-ΤΑΔΕ; Εγώ όχι πολλά, αλλά δεν το έχω ψάξει. Χωρίς να το έχω ψάξει, όπως είπα, τα iD διαβάζω για πολλά περισσότερα θέματα.
Καλά τα ID δεν πιάνονται....φαουβε γαρ. Αλλά και τα ηελκτρικά της PSA αρκετά προβλήματα (ρώτα πωλητή/συνεργείο, αλλά να είναι φίλος σου να σου πει αλήθεια).
-
https://www.carandmotor.gr/nea/i-sony-honda-apokalyptei-proto-tis-prototypo
Θα έλεγα ότι όποιος έχει μετοχές Tesla καλύτερα να τις ξεφορτωθεί την επόμενη 3ετια..θα βγουν παίχτες πολλοί στην αγορά και θα προσφέρουν τα πάντα όλα..
-
Διαβάζοντας ένα άρθρο για το υδρογόνο, θα ήθελα να ρωτήσω τους πανταχού θασιώτες της μετάβασης στο υδρογόνο.
Αυτή την στιγμή, υπάρχει μόνο το Mirai και Nexo. H Honda αποσύρθηκε με το Clarity, και η Daimler εγκατέλειψε και αυτή τα υδρογόνα και εστίασε στις μπαταρίες.Γιατί μεγάλες παραδοσιακές βιομηχανίες εγκατέλειψαν την προσπάθεια?
-
Γιατί οι μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται δεν αποδίδουν. Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
... τα Tesla στα 50-60 χιλιάρικα είναι τα καλύτερα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις; Απείρως καλύτερα από τα αντίστοιχης αξίας A4, C-class και 3-series...
Τεσπα, καλή χρονιά και καλά μυαλά, μακριά από εμμονές, δογματισμούς και προκαταλήψεις!Ο ψυχοπαθής οδηγός δεν κατάφερε να σκοτώσει την οικογένεια του παρόλο που έριξε το tesla σε γκρεμό , ρε φίλε απο τι τα φτιάχνουν ;
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί οι μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται δεν αποδίδουν. Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.
Τέλεια, αρα λέμε το ίδιο πράγμα.
Και η ερώτηση παραμένει. Γιατί επιμένετε τόσο για μία τεχνολογία η οποία ακόμα ειναι σε ένα εμβρυακό στάδιο, απαιτεί τρομερά ποσά, και κανένας δεν ξέρει αν θα αποδώσει στο μέλλον. Είναι όντως απάντηση στην ηλεκτροκίνηση (που έχει όντως και μειονεκτήματα), ή ευσεβής πόθος? -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί οι μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται δεν αποδίδουν. Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.
Τέλεια, αρα λέμε το ίδιο πράγμα.
Και η ερώτηση παραμένει. Γιατί επιμένετε τόσο για μία τεχνολογία η οποία ακόμα ειναι σε ένα εμβρυακό στάδιο, απαιτεί τρομερά ποσά, και κανένας δεν ξέρει αν θα αποδώσει στο μέλλον. Είναι όντως απάντηση στην ηλεκτροκίνηση (που έχει όντως και μειονεκτήματα), ή ευσεβής πόθος?Είναι καλή η προοπτική, και μπαίνει και η Stellantis διαβάζουμε στη φάση αυτή. Honda τα παράτησε; Πότε;
Κυρίως θα αναπτυχθεί για βαριά οχήματα που η μπαταριοκινηση είναι πολύ δύσκολη έως ασύμφορη (π.χ η φόρτιση είναι χρόνος και χρόνος= χρήμα στις μεταφορές). Οπότε κοντά στον βασιλικό.. εγώ όπως το βλέπω θα είναι το diesel της νέας εποχής, θα έχουμε ένα ηλεκτρικό για μέσα πόλη, και ένα υδρογόνο για τα ταξιδακια μας..
-
Πάντως παλληκάρια σε πείσμα των καιρών που έχουμε ΜΕΣΑ στο φόρουμ, έξω βλέπω κάθε μέρα και 1-2 ΑΜΙ είτε να κυκλοφορούν, είτε να είναι παρκαρισμένα σε διάφορες συνοικίες....
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως παλληκάρια σε πείσμα των καιρών που έχουμε ΜΕΣΑ στο φόρουμ, έξω βλέπω κάθε μέρα και 1-2 ΑΜΙ είτε να κυκλοφορούν, είτε να είναι παρκαρισμένα σε διάφορες συνοικίες....
Με τόσους ηλίθιους και trendy fashion victims επιδιξομανείς που έχουμε στην χώρα είναι απορίας άξιο που βλέπεις μόνο τόσα λίγα!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως παλληκάρια σε πείσμα των καιρών που έχουμε ΜΕΣΑ στο φόρουμ, έξω βλέπω κάθε μέρα και 1-2 ΑΜΙ είτε να κυκλοφορούν, είτε να είναι παρκαρισμένα σε διάφορες συνοικίες....
Με τόσους ηλίθιους και trendy fashion victims επιδιξομανείς που έχουμε στην χώρα είναι απορίας άξιο που βλέπεις μόνο τόσα λίγα!!
Μην μιλάς άσχημα, γιατί σε 2-3 χρόνια όλοι θα έχουμε από ένα παρόμοιο!
Πέρασα από Καλαμάτα προχθές και είδα 2!!! Δεν τους είχα για τέτοιους τους Καλαματιανους..
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην μιλάς άσχημα, γιατί σε 2-3 χρόνια όλοι θα έχουμε από ένα παρόμοιο!
Όταν βγει της προκοπής ναι θα έχουμε. Αλλά το ΑΜΙ ΑΘΛΙΟ, ΤΡΑΓΙΚΟ κατασκεύασμα, ΝΤΡΟΠΗ για την Σιτροέν και την ιστορία της. Ακόμα και οι Κινέζοι με μηδενική παράδοση βγάζουν καλύτερα οχήματα σε αυτή την κατηγορία. Μια αρπαχτή της Σιτορέν είναι σε ανεγκέφαλους fashion victims.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης