-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν κάνεις 100-150 χιλιόμετρα την ημέρα μέσα στην πόλη, θα βρεις την υγειά σου με το ρεύμα. Εκεί που θα ήθελες 12-18 ευρώ με τη βενζίνη, θα σου αρκούν 2-3 ευρώ. Και θα βρούμε την υγειά μας κι οι υπόλοιποι, αφού δε θα επιβαρύνεις στο ελάχιστο την αττική ατμόσφαιρα με ρύπους.Και θα κατεβάζω μπαλαντέζα 500μέτρα για να το φορτίσω!!!!
Τις περιβαλοντικές επιπτώσεις της χρήσης των μπαταριών τις αφήνουμε απ'έξω
αμάξι με min 30000€, γιατι τόσο θα έχει το ηλεκτρικό που θα μπορεί να χωράει μια τετραμελή οικογένεια με ικανή αυτονομία να με πάει στο χωριό. το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις, ΜΕΣΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2018 ΠΕΡΙΠΟΥ 800€ ΣΥΝΕΛΘΕ!!!Από εκεί και πέρα, πόσα Leaf θα πουληθούν στην ελληνική αγορά ώστε να τα πετυχαίνεις συνέχεια μπροστά σου όποτε πας στην Πάτρα και να σε ενοχλούν; Μπορώ να δεχτώ οποιοδήποτε λογικό επιχείρημα. Απολαμβάνω το διάλογο και μαθαίνω συνέχεια πράγματα από τις κουβέντες μας με όλα τα μέλη. Αλλά το να μου λες ότι τα ηλεκτρικά που θα πηγαίνουν συντηρητικά θα σου δυσχεραίνουν το ταξίδι, σόρι αλλά είναι πολύ υπερβολικό. Απορώ γιατί τόσο μένος και τόση εμπάθεια με την ηλεκτροκίνηση...
Ευτυχώς όχι πολλά, αλλά ΙΧ στην αιχμή της τεχνολογίας σε δρόμο που ακόμα και σουπερ μινι 20ετίας (νορμάλ συντηρημένο) πάει άνετα με 100-110 να πηγαίνει με 70, ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ γιατί η νταλίκα θα πρέπει να βγει στη αριστερή με τα 90 που είναι ο κόφτης της για το περάσει (ρώτα τον panos2171, που είναι η δουλειά του)
Το φυσικό αέριο δεν πρόκειται να κινηθεί στη δεξιά λωρίδα. Όπως τώρα στην αριστερή κινούνται μόνο οι πολύ φραγκάτοι με τις Χ5 και τα μικρά πετρέλαια (πχ Clio που καίνε ελάχιστα), σκέψου πώς θα κινούνται τα ΦΑ με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης. Εκτός αν είναι οι καταθλιπτικές στιγμές που θα καίει βενζίνη. Αλλά όχι ότι θα κινηθεί με 90, απλώς θα πηγαίνει με 120-130 αντί για 160+.
Το Φ.Α. Θα κινηθεί με όσο λιγότερα για να φτάσει όσο μακρύτερα γίνεται καίγοντας Φ.Α., οπότε ισχύει και εδώ το:
ΙΧ στην αιχμή της τεχνολογίας σε δρόμο που ακόμα και σουπερ μινι 20ετίας (νορμάλ συντηρημένο) πάει άνετα με 100-110 να πηγαίνει με 70, ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ γιατί η νταλίκα θα πρέπει να βγει στη αριστερή με τα 90 που είναι ο κόφτης της για το περάσει
ΟΧΙ δεν κινούνται στη αριστερή μόνο τα πετρέλαια και οι φραγκάτοι Κινούνται και αυτοί που γουστάρουν να οδηγάνε Αυτοί που βιάζονται κλπ κλπΥΓ. Ωραίες αυτές οι ταμπέλες για ακτίνα 5 χιλιομέτρων από τον τόπο διαμονοεργασιοδιακοπών.
Τι να κάνουμε, κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ταξίδι για να πάνε να βάλουν καύσιμα, προτιμούν να παίξουν με τα παιδιά τους, να ξεκουραστούν κλπ κλπ.
ΥΓ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα θα έχει αφού γκρεμιστεί ΟΛΗ η Αθήνα , η Θεσσαλονίκη , η Πάτρα , η Λαρισα και το Ηράκλειο, ώστε να φτιαχτούν σπίτια που να έχουν κλειστά γκαράζ για να φορτίζουν τα ηλεκτρικά!!!
-
Εμενα ακομα και χωρις θεση σταθμευσης δε με χαλαει ενα ηλεκτρικο καθολου, αρκει να υπαρχει supercharger σε κοντινη ακτινα.
Ενα φουλ φορτισμενο καλο ηλεκτρικο κανε περιπου 500χλμ με καθε φορτισμα.
Ζωντας σε σκατοπεριοχη περιξ του κεντρου στην Αθηνα, δεν κανω πανω απο 50 χιλιομετρα τη μερα, κατα 99%. Οποτε μια φορτιση τη βδομαδα με βγαζει ανετα. Φανταζομαι για πολυ κοσμο ακομα ισχυει το ιδιο.
Οποτε μπορεις να πηγαινεις σε ενα σουπερτσαρτζερ μια ωρα τη βδομαδα και να πινεις ενα φρεντο εκει γυρω. Η αν μπορουσες να το συνδυασεις με πλυσιμο (αποφευγοντας την ηλεκτροπληξια καπως ) ακομα καλυτερα.
-
Διατύπωσες κάποιες ενστάσεις, όταν αυτές αντικρούστηκαν, σε έπιασε παραλήρημα. Σόρι, αλλά δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασία. Κάτσε να πιστεύεις ότι έχεις όλα τα δίκια του κόσμου. Ξέρεις τι ωραίο που είναι μιλάς μόνος σου και να αυτοδικαιώνεσαι;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Διατύπωσες κάποιες ενστάσεις, όταν αυτές αντικρούστηκαν, σε έπιασε παραλήρημα. Σόρι, αλλά δε θα μπω σε αυτή τη διαδικασία. Κάτσε να πιστεύεις ότι έχεις όλα τα δίκια του κόσμου. Ξέρεις τι ωραίο που είναι μιλάς μόνος σου και να αυτοδικαιώνεσαι;Δεν έχω όλα τα δίκια του κόσμου, ο Kapami από πάνω έβαλε παράγοντες που δεν τους έλαβα υπ' όψην (άφησε απ'έξω και αυτός κάποιους όμως). Π.χ. συμφώνησε στον ανεφοδιασμό σε κοντινή ακτίνα με τον χώρο διαμονής - εργασίας, που είναι από τα πιο βασικά, στο χωρίο αν δεν έχεις γκαράζ, τι κάνεις?
Σου βάζουμε παράγοντες, τους αντικρούεις, ξανααντικρούουμε.
Αυτό σημαίνει διάλογος πάντως -
Προσωπική μου άποψη, θα ήταν καλύτερα να είχαμε κόσμο με, ας πούμε 50000χλμ
που να μένει ας πούμε Αθήνα να μας πει πως είναι η καθημερινότητά του (δουλειά,
βόλτες, διακοπές) με το ηλεκτρικό και πως είναι και με το ΦΑ (ειδικά για το Arona που είμαι
αρκετά περίεργος να περιμένω να μας πουν οι νέοι ιδιοκτήτες πως την βόλεψαν με τα
9 λίτρα βενζίνης ρεζερβουάρ).
Dim κι εσένα σε βλέπω άριστο στην θεωρία αλλά φτωχό στην εφαρμογή
Προσωπικά έχω σαν αρχή να μην προτείνω σε κανέναν αμάξι που δεν έχω δοκιμάσει
(ούτε το Vitara μου έχω προτείνει σε κανέναν, μόνο σε ερωτήσεις απαντώ). -
Στο δίπλα φόρουμ, υπάρχει ένας ωραίος τύπος με 911, 320 εταιρικό (πετρέλαιο, στέισον, 8άρι αυτόματο), που πρόσφατα αγόρασε μεταχειρισμένη i3. Γράφει πολύ ωραία πράγματα και κάνει 120+ χιλιόμετρα την ημέρα με φόρτιση κάθε βράδυ στο σπίτι.
Η υπόλοιπη πληροφόρησή μου προέρχεται από φόρουμ του εξωτερικού.Για το φυσικό αέριο, τα μέλη που έχουν Ibiza Tgi συμβιώνουν με μικρό ντεπόζιτο βενζίνης. Ο Τέρι ας πούμε και 1-2 ακόμα.
Το σχόλιο με τη θεωρία και την εφαρμογή αφορά τις αγορές μου; Δυστυχώς, τα οικονομικά μου φτάνουν σε μεταχειρισμένο 12 ετών και κούμπωμα υγραερίου. Αυτό όμως δε μου επιβάλλει να φοράω παρωπίδες και να βγάζω όλα τα άλλα άχρηστα.
Και σιγά μην περιμένω να δοκιμάσω κάποιο αυτοκίνητο για να το προτείνω. Πάνε 16+ χρόνια που το έκανα αυτό επαγγελματικά. Μια χαρά πληροφόρηση υπάρχει εκεί έξω πλέον.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στο δίπλα φόρουμ, υπάρχει ένας ωραίος τύπος με 911, 320 εταιρικό (πετρέλαιο, στέισον, 8άρι αυτόματο), που πρόσφατα αγόρασε μεταχειρισμένη i3. Γράφει πολύ ωραία πράγματα και κάνει 120+ χιλιόμετρα την ημέρα με φόρτιση κάθε βράδυ στο σπίτι.
Η υπόλοιπη πληροφόρησή μου προέρχεται από φόρουμ του εξωτερικού.Για το φυσικό αέριο, τα μέλη που έχουν Ibiza Tgi συμβιώνουν με μικρό ντεπόζιτο βενζίνης. Ο Τέρι ας πούμε και 1-2 ακόμα.
Το σχόλιο με τη θεωρία και την εφαρμογή αφορά τις αγορές μου; Δυστυχώς, τα οικονομικά μου φτάνουν σε μεταχειρισμένο 12 ετών και κούμπωμα υγραερίου. Αυτό όμως δε μου επιβάλλει να φοράω παρωπίδες και να βγάζω όλα τα άλλα άχρηστα.
Όπως βλέπεις και από τα δικάσου βιώματα η αγορά ηλεκτρικού, δεν είναι για αρκετό κόσμο ακόμα.
Ο τύπος στο δίπλα φόρουμ έχει ενα αμαξι για την κ@υλα του, και ένα για οικογενειακές μετακινήσεις
Το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους με το idiza tgi (γιατί μπαγκάζια οικογένειας στο ibiza tgi δεν χωράνε χωρίς μπαγκαζιέρα, εδώ μπορεί να μη χωράνε και με μπαγκαζιέρα )
Η octavia tgi θα ήταν λύση αλλά αν μένεις Κυψέλη, Παγκράτι κλπ θα καις το Φ.Α. κάνοντας γύρους για να παρκάρεις και έχει και κάτι χιλιάδες € παραπάνω από το ibizaΔυστυχώς αυτά που δουλεύουν στο εξωτερικό δεν δουλεύουν στην Ελλάδα. Μακάρι, αλλά δεν.
-
Dim δεν προτείνεις απλά αυτοκίνητο, προτείνεις και καύσιμο και μάλιστα για καθημερινή χρήση
που εσύ δεν κάνεις (διότι πολύ βολικά έχεις αυτοκίνητο με αυτονομία 700+ χλμ)
κάνοντας ασκήσεις ανεφοδιασμού επί χάρτου και με μόνιμο επιχείρημα 'αν πας 20 φορές τον χρόνο
στα κορφοβούνια', 'πόσες φορές τον χρόνο θα πας εκδρομή' κ.λ.π.
Στο Arona δεν σε είδα να γράφεις π.χ. σε κανέναν ότι θα πρέπει να έχει ένα 10λιτρο μπιτόνι
βενζίνης αγκαλιά με τα παιδιά του στο πίσω κάθισμα 'δια παν ενδεχόμενον...'.
Τέλος πάντων, ας μην καταγραφώ ως αντίθετος, Panda CNG και Octavia TGi (όπως ήταν πριν)
με τα 1000 αν μένεις κοντά σε πρατήριο, ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη με τα 1000 επίσης (αν και νομίζω ότι ο κάτοχος
i3 με την Πόρσε και το -προφανέστατο- ιδιόκτητο γκαράζ δεν είναι ο μο). -
Κι όμως, η ιδέα του μπιτονιού από εμένα πρωτογράφτηκε εδώ μέσα.
Από εκεί και πέρα, παραθέτω ΟΛΑ τα στοιχεία κι ο καθένας είναι ελεύθερος να αποφασίσει τι του κάνει και τι όχι. Ανάλογα με την περίσταση, προσπαθώ να προτείνω την καλύτερη λύση.
Η αυτονομία του Verso με τις δύο δεξαμενές πρέπει να ξεπερνά τα 900 χιλιόμετρα. Δεν το έχω επιβεβαιώσει στην πράξη γιατί τρώω μεγάλο ξενέρωμα όποτε κινούμαι με βενζίνη και βάζω γρήγορα υγραέριο.
-
E, για σκέψου 150 αυτονομία το πολύ εκ των οποίων τα μισά θα είναι και με λαμπάκι αναμμένο...
Το αντέχεις αυτό; Έστω και για τα 2 ταξίδια που θα κάνεις τον χρόνο (αν δεν κανω λάθος είσαι από
Κεφαλλονιά που δεν έχει πρατήρια ΦΑ). Θα το άντεχες με ένα Leaf;Και βέβαια αφού το topic αφορά τα ηλεκτρικά, όλοι πάνω κάτω στο ίδιο ζουμί βράζουμε. 30Κ+ για αστική μετακίνηση
δεν μπορούμε να δώσουμε. Αυτός με το i3 είναι προφανώς σε άλλη κλάση και μπράβο του. -
Δε θα ήταν ευχάριστο, όχι όμως και τραγικό. Και μιλάμε για δύο μήνες το χρόνο, τόσο διάστημα δαπανώ στα εξοχικά. Το να πας μια εκδρομή στην Κεφαλλονιά και να βάλεις βενζίνη το πρωί αναχωρώντας και το βράδυ επιστρέφοντας, δε χάθηκε ο κόσμος.
Ούτε το ταξίδι της επιστροφής είναι κάτι δραματικό. Φουλάρεις στην Πάτρα και να κάνεις μία στάση ενδιάμεσα. Χάλασε ο κόσμος; Δεν το έχω κάνει αλλά δε μου φαίνεται τόση καταπόνηση. Δε δουλεύω αγοραίο ταξί, ούτε τα μικρά βγάζουν μονοκοπανιά ταξίδι χωρίς στάση στο ενδιάμεσο. Σαφώς θα προτιμούσα την αυτονομία του πετρελαίου αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Για να δώσω μερικά παραπάνω στοιχεία για τις οδηγικές μου συνήθειες:
Έχουμε δύο εξοχικά, ένα στην Κεφαλλονιά κι ένα στη λίμνη Πλαστήρα. Σπανίως πάμε κάπου αλλού κι αυτό θα είναι μέχρι 400 χιλιόμετρα από την Αθήνα. Έτσι τυχαίνει, όχι ότι έχουμε βάλει περιορισμό.Αυτή τη στιγμή, τα πολλά μας χιλιόμετρα γίνονται με επταθέσιο Verso του 2005, 1.8 με υγραέριο.
Όταν αυτό απουσιάζει, αναγκάζομαι να παίρνω ένα Grand Vitara 2.5 V6, προπροηγούμενη γενιά, που καίει βενζίνη. Δεν το πληρώνω εγώ, είναι κόλλημα του πατέρα μου. Εγώ δεν το θέλω καθόλου. Μόνο τη βενζίνη του βάζω. Η καθημερινή μου μετακίνηση είναι 7-8 χιλιόμετρα συνολικά και γίνεται με τον δεινόσαυρο. Παλιότερα, το εργασιακό commute γινόταν με το ποδήλατο. Και μιλάμε για 40 χιλιόμετρα με κάμποσα υψομετρικά. Τώρα με τα παιδιά, αυτή η επιλογή υπάρχει μόνο μία φορά την εβδομάδα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, είμαι πολύ πιο κοντά από παλιά, είπαμε 7-8 χιλιόμετρα συνολικά.
Το Verso διανύει 17,18 χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως και τo Vitara 2-3 χιλιάδες.Από εκεί και πέρα, άλλο η κατάσταση που έχω εγκλωβιστεί οικονομικά και σε θέμα οχήματος (Vitara) κι άλλο τι θεωρώ σωστό και τι θα έκανα και τι προτείνω.
Αν σήμερα είχα 10 χιλιάρικα για να φάω σε αυτοκίνητο, λογικά θα κρατούσα το Verso (δεν παίζεται σε χώρους, κοστίζει γύρω στα 7 ευρώ στα 100) και θα είχα δίλημμα: να εισάγω ηλεκτρικό πόλης ή φυσικό αέριο; Renault Zoe ή Fiat 500L; Κλίνω προς το ηλεκτρικό. Είναι το μέλλον, η όλη εμπειρία οδήγησης βρίσκεται 20 χρόνια μπροστά. Θα του φόρτωνα όλα τα καθημερινά χιλιόμετρα, λογικά 13-14 χιλιάδες το χρόνο. Τα υπόλοιπα το Verso.
Αν είχα πολλά λεφτά για αυτοκίνητο, πολλές φορές σκέφτομαι ότι ένα Hyundai Kona Electric ή ακόμα καλύτερα ένα Kia Niro EV (γιατί το Kona υστερεί σε χώρους) θα μου αρκούσαν ακόμα και σήμερα. Με τις μηδαμινές υποδομές, μιας και τα δύο εξοχικά είναι εντός εμβέλειας. Βέβαια, με το φόρτωμα που κάνω (καγιάκ στην οροφή, δύο ποδήλατα σε σχάρα πίσω, τίγκα πράγματα μέσα), το πρώτο ταξίδι θα ήταν αγχωτικό. Έτσι είναι η πρώτη φορά, μέχρι να δεις ότι τα 'έχει' τα χιλιόμετρα, θα είσαι μετρημένος. Αν θα ανεχόμουν να ταξιδεύω με 95-100 στον αυτοκινητόδρομο σε αυτά τα 4 ταξίδια το χρόνο; Ναι, προκειμένου να απολαμβάνω τα οφέλη τις υπόλοιπες 361 μέρες του χρόνου.
Έτσι κι αλλιώς, αυτό το σενάριο είναι τελείως φανταστικό. Δε θα έχω ποτέ 40 χιλιάρικα να τα φάω σε αυτοκίνητο. Απλά μου αρέσει να πλάθω σενάρια. -
Τα σχόλια σας παρακαλώ!!!
https://www.google.gr/amp/s/www.newsaut ... inito/amp/
-
Μια χαρά τα γράφει. Όλα αυτά ισχύουν. Το μόνο που με μπέρδεψε είναι ότι όταν κινείσαι με 80 χιλιόμετρα την ώρα καταναλώνεις 14% λιγότερη ενέργεια σε σχέση με το να κινείσαι με 100. Άρα συμφέρει να κινείσαι με 100, συνολικά καταναλώνεις λιγότερη ενέργεια αφού θα φτάσεις πάνω από 14% νωρίτερα.
Εκτός αν εννοεί ότι για την ίδια απόσταση, συνολικά θα καταναλώσεις 14% λιγότερο. Ναι, αυτό φαίνεται πιο λογικό. -
Προφανώς για τη ίδια απόσταση
-
Η κατανάλωση σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο αυξάνεται ανάλογα με το φορτίο του κινητήρα. Το ίδιο συμβαίνει και σε ένα ηλεκτρικό, αλλά μάλλον εκεί φαίνεται περισσότερο η διαφορά. Όλα αυτά που γράφει είναι γνωστά, και αν δεν τα ξέρεις και βρεθείς με ένα ηλεκτρικό θα τα μάθεις μέσα στο πρώτο τριήμερο.
Κάτι άλλο, το έχω αναφέρει και παλαιότερα, αλλά έχει περάσει στα κουτουρού ολίγον, ενώ είναι μείζον θέμα, το έγραψα και στο άλλο μαγαζί και έκανα το 'λάθος' να αναφέρω για παράδειγμα (ανάμεσα σε άλλα) και τα Ιωάννινα που έζησα εκεί το 2012/2013 ως παράδειγμα, και μου την έπεσαν κάτι ντόπιοι που θίχθηκαν ενώ είπα/υπενθύμισα απλά πέντε τυπικές αλήθειες για την κάθε πόλη στην Ελλάδα, ιδιαίτερα αυτές που έχουν ιστορικό κέντρο και δη εκτεταμένους πεζόδρομους.Το θέμα δεν είναι ότι δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης με φορτιστή για να φορτίσουν τα ηλεκτρικά, αυτό είναι γνωστό. Αλλά ότι δεν υπάρχουν επαρκείς θέσεις στάμευσης γενικώς, αυτό ενώ το ξέρουμε τείνουμε να το ξεχνάμε, ενώ είναι το ακόμη μεγαλύτερο ζήτημα.
Άμα λοιπόν στραβοκοιμηθεί μια μέρα ο υπουργός, ή ο Μητσοτακουλίνος αύριο που 'ξέρει' το θέμα των ηλεκτρικών, ή ο δήμαρχος των απανταχού Ιωαννίνων και πει π.χ. 'βρήκα μια επιδότηση από την ΕΟΚ/ΝΑΤΟ/ΟΟΣΑ/Γιούνισεφ/Τέζλα κ.ο.κ. και θα 'φυτέψω' στα πεζοδρόμια και στα δημοτικά πάρκινγκ μερικές εκατοντάδες/χιλιάδες φορτιστές για ηλεκτρικά', αυτόματα οι θέσεις αυτές θα γίνουν αποκλειστικά για ηλεκτρόβιους, άρα θα τις στερηθεί ο απλός κοζμάκης με τα συμβατικά ιχ, που είναι και η απόλυτη πλειοψηφία. Να υπενθυμίσω και πάλι, οι δ.χ. θέσεις στάθμευσης είναι σε τεράστια ανεπάρκεια στη χώρα μας, όχι μόνο στις πόλεις και στους παραδοσιακούς οικισμούς, αλλά ακόμη και σε χωριά, για λόγους που δεν είναι του παρόντος να αναλυθούν.Δε ζούμε στη Νεβάδα, ούτε στην αυστραλιανή επαρχία.
Έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε τώρα κάτι τέτοιο? Να πηδήξουμε ασιάλωτα τον κοζμάκη για να έχει να παρκάρει και να φορτίσει ο λεφτάς/γιάπις/φιγουρατζής/φάσιον βίκτιμ ηλεκτρόβιος ?(αυτοί είναι οι περισσότεροι κάτοχοι σήμερα, αύριο μπορεί κάτι άλλο, αλλά το αύριο είναι μια άλλη μέρα).
Και έστω βρίσκεις φράγκα και πας να φυτέψεις τους φορτιστές στο παραλίμνιο πάρκινγκ των Ιωαννίνων, όπου χώρος υπάρχει και είναι σχεδόν πάντα μισοάδειο, ή στον περιβάλλοντα χώρο του πανεπιστημίου ή ενός γηπέδου, έχει κανείς την εντύπωση ότι θα τους βρει στη θέση τους μετά από ικανό χρόνο, και δεν θα έχει να αντιμετωπίσει βανβαλισμούς φορτιστών, κλοπές καλωδίων, ή και πίλλαρ (ηλεκτρικοί πινάκες τροφοδοσίας) από διάφορους? Να σημειώσω ότι ήδη στο εξωτερικό συμβαίνουν αυτά, και έχουμε όλα τα εχέγγυα να τα επαναλάβουμε και εδώ και ακόμη χειρότερα μάλιστα.
Ποιός σέβεται τη δημόσια περιουσία στη χώρα μας? Για σκεφτείτε το λίγο. -
Για τα 80 χλμ ..μέσα στη καρδιά με χτυπάει..πολύ λίγα βρε παιδιά..
Και το παρατήρησα πριν κανένα μήνα..πήγαινα στα Τρίκαλα για να δω το αρονα.
Και πετυχαίνω ένα οπελ αμπερα στα φανάρια της περιφερειακης να πηγαίνει προς Καλαμπάκα..
Να ξεκινά στα φανάρια..σαν τη χελώνα και να φτάνει τη ταχύτητα των 80 χλμ..και μέχρι εκεί.
Ενω εγώ περίμενα να δω να εξαφανίζεται..αυτό να γίνεται σε 2 φανάρια και μόλις βγήκε από τα Τρίκαλα..αυτός εκεί στα 80.Το αμπερα με αθηναικες πινακίδες...δηλαδή αυτός ήρθε από Αθήνα με 80 χλμ;;
-
Προς επίρρωση αυτών που έγραψα :
Βανδαλισμένος supercharger στην Καλιφόρνια
Kαλώδια φόρτισης ξηλωμένα και πεταμένα
-
Δεν ξέρω γιατί θεωρείτε ότι τα ηλεκτρικά πρέπει να διακτινίζονται. Το Ampera που αναφέρθηκε έχει τελική 160 km/h, το Leaf γύρω στα 150 km/h, το Zoe 140 km/h. Εκτός από τα Tesla των 500 hp που λέει ο λόγος τα περισσότερα έχουν φυσιολογικές ταχύτητες.
-
Μπορεί να το δει κάποιος κι από την άλλη εκδοχή..ότι με 80 δε θα σκοτώνετε ο κόσμος.
Απλώς ακούγονται πολύ λίγα τα 80..να έλεγαν 100 110 ακούγεται καλύτερα..
-
Δεν ταξιδεύουν με 80 τα ηλεκτρικά, κακώς προκύπτει αυτή η αίσθηση. Με κανονικές ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου ταξιδεύουν, δηλαδή νόμιμες 120-130.
Με 80 θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα λόγω έλλειψης φορτιστών, αν βρεθεί κάποιος να κάνει ταξίδι με ηλεκτρικό στην Ελλάδα, λέμε και κάνα ανέκδοτο να περάσει η ώρα.Τώρα, αν κάποιος έπεσε έξω στην πρόγνωση/μελέτη του ταξιδιού και βλέπει ότι η μπαταρία έχει πέσει κι αγχώνεται, ε αυτός θα ταξιδέψει και με 80 για να είναι σίγουρος.
Το θέμα της καταστροφής των φορτιστών είναι αντίστοιχο με τα ΑΤΜ. Κι αυτά κλένονται και καταστρέφονται κι ανατινάζονται αλλά δε σημαίνει ότι ΟΛΑ είναι κατεστραμμένα και δεν μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Ή ότι έγιναν κάποιοι βανδαλισμοί στο εξωτερικό, δε σημαίνει ότι οι ξένοι δεν μπορούν να φορτίσουν.
Θα ξηλώσει 1-2 o Nickthetrib για να ξεδώσει, θα ξηλώνουν και μερικούς οι γύφτοι όποτε... κι η ζωή θα συνεχίζεται.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης