Nov 30, 2018, 1:15 PM

Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν κάνεις 100-150 χιλιόμετρα την ημέρα μέσα στην πόλη, θα βρεις την υγειά σου με το ρεύμα. Εκεί που θα ήθελες 12-18 ευρώ με τη βενζίνη, θα σου αρκούν 2-3 ευρώ. Και θα βρούμε την υγειά μας κι οι υπόλοιποι, αφού δε θα επιβαρύνεις στο ελάχιστο την αττική ατμόσφαιρα με ρύπους.

Και θα κατεβάζω μπαλαντέζα 500μέτρα για να το φορτίσω!!!!
Τις περιβαλοντικές επιπτώσεις της χρήσης των μπαταριών τις αφήνουμε απ'έξω
αμάξι με min 30000€, γιατι τόσο θα έχει το ηλεκτρικό που θα μπορεί να χωράει μια τετραμελή οικογένεια με ικανή αυτονομία να με πάει στο χωριό. το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις, ΜΕΣΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2018 ΠΕΡΙΠΟΥ 800€ ΣΥΝΕΛΘΕ!!!

Από εκεί και πέρα, πόσα Leaf θα πουληθούν στην ελληνική αγορά ώστε να τα πετυχαίνεις συνέχεια μπροστά σου όποτε πας στην Πάτρα και να σε ενοχλούν; Μπορώ να δεχτώ οποιοδήποτε λογικό επιχείρημα. Απολαμβάνω το διάλογο και μαθαίνω συνέχεια πράγματα από τις κουβέντες μας με όλα τα μέλη. Αλλά το να μου λες ότι τα ηλεκτρικά που θα πηγαίνουν συντηρητικά θα σου δυσχεραίνουν το ταξίδι, σόρι αλλά είναι πολύ υπερβολικό. Απορώ γιατί τόσο μένος και τόση εμπάθεια με την ηλεκτροκίνηση...

Ευτυχώς όχι πολλά, αλλά ΙΧ στην αιχμή της τεχνολογίας σε δρόμο που ακόμα και σουπερ μινι 20ετίας (νορμάλ συντηρημένο) πάει άνετα με 100-110 να πηγαίνει με 70, ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ γιατί η νταλίκα θα πρέπει να βγει στη αριστερή με τα 90 που είναι ο κόφτης της για το περάσει (ρώτα τον panos2171, που είναι η δουλειά του)

Το φυσικό αέριο δεν πρόκειται να κινηθεί στη δεξιά λωρίδα. Όπως τώρα στην αριστερή κινούνται μόνο οι πολύ φραγκάτοι με τις Χ5 και τα μικρά πετρέλαια (πχ Clio που καίνε ελάχιστα), σκέψου πώς θα κινούνται τα ΦΑ με τόσο χαμηλό κόστος κίνησης. Εκτός αν είναι οι καταθλιπτικές στιγμές που θα καίει βενζίνη. Αλλά όχι ότι θα κινηθεί με 90, απλώς θα πηγαίνει με 120-130 αντί για 160+.

Το Φ.Α. Θα κινηθεί με όσο λιγότερα για να φτάσει όσο μακρύτερα γίνεται καίγοντας Φ.Α., οπότε ισχύει και εδώ το:
ΙΧ στην αιχμή της τεχνολογίας σε δρόμο που ακόμα και σουπερ μινι 20ετίας (νορμάλ συντηρημένο) πάει άνετα με 100-110 να πηγαίνει με 70, ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ γιατί η νταλίκα θα πρέπει να βγει στη αριστερή με τα 90 που είναι ο κόφτης της για το περάσει
ΟΧΙ δεν κινούνται στη αριστερή μόνο τα πετρέλαια και οι φραγκάτοι Κινούνται και αυτοί που γουστάρουν να οδηγάνε Αυτοί που βιάζονται κλπ κλπ

ΥΓ. Ωραίες αυτές οι ταμπέλες για ακτίνα 5 χιλιομέτρων από τον τόπο διαμονοεργασιοδιακοπών.

Τι να κάνουμε, κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ταξίδι για να πάνε να βάλουν καύσιμα, προτιμούν να παίξουν με τα παιδιά τους, να ξεκουραστούν κλπ κλπ.

ΥΓ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα θα έχει αφού γκρεμιστεί ΟΛΗ η Αθήνα , η Θεσσαλονίκη , η Πάτρα , η Λαρισα και το Ηράκλειο, ώστε να φτιαχτούν σπίτια που να έχουν κλειστά γκαράζ για να φορτίζουν τα ηλεκτρικά!!!