-
Σήμερα αναρτήθηκε στο ίντερνετ:
https://www.protothema.gr/car-and-speed ... u-mazda-3/H ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την γκάμα κινητήρων που εφοδιάζουν το νέο Mazda 3.
To νέο μικρομεσαίο της Mazda θα διατίθεται, στην ευρωπαϊκή αγορά, με δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες, η γκάμα θα περιλαμβάνει τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό Skyactiv-G, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους και 21,7 kgm ροπής και συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα 24V, που περιλαμβάνει μπαταρίες ιόντων λιθίου 600 kJ και εναλλάκτη DC-DC, αλλά και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.
O Skyactiv-D των 1,8 λίτρων αντικαθιστά τα μηχανικά σύνολα των 1,5 και 2,2 λίτρων της απερχόμενης γενιάς, με την απόδοσή του να φτάνει τους 116 ίππους στις 4.000 rpm και τα 27,5 kgm στο φάσμα 1.600-2.600 rpm. Χωρίς καμία έκπληξη το βασικό πλεονέκτημά του είναι η χαμηλή κατανάλωση, η οποία φτάνει τα 4,7 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 130 g/km. Παράλληλα, είναι εφοδιασμένος με ειδικό καταλύτη που περιορίζει τα οξείδια του αζώτου (ΝΟx), αλλά και με το Rapid Multi-stage Combustion, την ανάφλεξη πολλαπλών σταδίων, η οποία υπόσχεται την μείωση του κύκλου καύσης και τους κραδασμούς.
Και τα τρία σύνολα θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο, η έκδοση Skyactiv-X θα λανσάρεται και με τετρακίνηση i-Activ AWD, ενώ στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα κατανομής ροπής (G-Vectoring Control Plus). -
Με αυτά τα μοτέρ, ότι πρέπει για Μεγάλη Παρασκευή στον επιτάφιο. Κρίμα, γιατί εμφανισιακά τα σπάει.
-
Μαλακές βάλτε τον 1,5 (άντε τον απλό skyactiv με τα 115 άλογα και όχι τον skyactiv-r με τα 134).
Αν ήμουν ο υποψήφιος αντιπρόσωπος εδώ στη Ελλάδα, θα ακύρωνα τη συμφωνία χτες.
Ούτε για test drive δεν αξίζει να το αγοράσει η αντιπροσωπεία.
Ούτε οι mazdaκηδες μέχρι κόκκαλο δεν θα το αγοράσουν.
Αυτοί θα πάρουν το mx5.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο 1.8 τι θέμα έχει, φορολογία;
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Ο 1.8 τι θέμα έχει, φορολογία;Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Diesel.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Με αυτά τα μοτέρ, ότι πρέπει για Μεγάλη Παρασκευή στον επιτάφιο.Οι επιδόσεις τους είναι στα επίπεδα του ανταγωνισμού παρόμοιας ισχύος. Το ότι στην Ελλάδα έχουμε πρόβλημα με τα κυβικά δεν απασχολεί την Mazda. Αντιθέτως υπάρχουν οφέλη στην πραγματική κατανάλωση και την μακροζωία. Και φυσικά έπονται οι ισχυρότεροι κινητήρες.
-
Η φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι , μέχρι να μεταναστεύσουμε όμως στην Mazda.
-
Λοιπον χθες το βραδυ εστειλα mail στη mazda για το 3 και μου απαντησαν σημερα το πρωι. Τελος παντων αυτο που θα θελα να αναφερω ειναι πως αρχες Νοεμβριου θα ανακοινωθουν στην ιστοσελιδα της οι επισημοι συνεργατες για ολη την Ελλαδα, οποτε δεν θα χρειαζεται να κατεβεις μονο Αθηνα για να δεις και να κανεις test drive.
-
Alex μήπως ρώτησες και για ανανεωμένο τιμοκατάλογο; Είχαν καμία αναφορά στις τιμές του skyactiv X? Οι εκπομπές του είναι αρκετά μικρές και τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι μεγάλα. Αυτός ο φόρος πολυτελείας όμως...
-
Alex μήπως ρώτησες και για ανανεωμένο τιμοκατάλογο; Είχαν καμία αναφορά στις τιμές του skyactiv X? Οι εκπομπές του είναι αρκετά μικρές και τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι μεγάλα. Αυτός ο φόρος πολυτελείας όμως...
Έχει ανακοινωθεί η τιμή του 3 Skyactiv X, το είχα βάλει και σε προηγούμενη σελίδα: https://uploads.mazdalh.eu/uploads/136357/mazda_pricelist.pdf
-
30300 ευρω......με συγχρονο εξοπλισμο
Καταθλιψη θα μου ερθει.....
-
Ωραίος Αλέξανδρε, δεν το είχα δει, σε ευχαριστώ!
Και ένα ενδιαφέρον συγκριτικό με τα τα πιο οδηγοκεντρικά C segment hatchbacks του skyactiv X. Δυστυχώς δεν βρήκα στο site το focus με τα 182ps αλλά μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα.
-
Alex μήπως ρώτησες και για ανανεωμένο τιμοκατάλογο; Είχαν καμία αναφορά στις τιμές του skyactiv X? Οι εκπομπές του είναι αρκετά μικρές και τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι μεγάλα. Αυτός ο φόρος πολυτελείας όμως...
οχι φιλε μου δεν ρωτησα γιατι οπως ειπες 2000cc για Ελλαδα ειναι.....
-
Καλησπέρα,
έχω μια απορία σχετικά με τον τιμοκατάλογο της Mazda.
το skyactv g122 plus έχει ΛΤΠΦ 19113, εκπομπές 117, ΦΠΑ 4587 ΤΤ 1529 και τελική τιμή 25229
το skyactiv x plus έχει ΛΤΠΦ 21855 εκπομπές 102, ΦΠΑ 5245, ΤΤ 2623 και τελική τιμή 29723
το skyactiv d116 plus έχει ΛΤΠΦ 20403, εκπομπές 108, ΦΠΑ 4897, ΤΤ 4897 και τελική τιμή 30197.
γιατί τα ΤΤ του d116 είναι τόσο ψηλά;; ταυτίζονται δε με το ΦΠΑ. Το ίδιο συμβαίνει και με το αντίστοιχο CX30. Πως υπολογίζονται τα ΤΤ. Δεν έπρεπε να είναι λιγότερα στο d116?
-
Μήπως γιατί οι βενζινοκινητήρες έχουν μερική απαλλαγή λόγω mild hybrid;
-
Από 20000 ΛΤΠΦ και πάνω το τελος ταξινόμησης ειναι 24%, όσο και το ΦΠΑ. Τα υβριδικά έχουν έκπτωση 50%, γι'αυτο κ στο skyactiv X ειναι το μισό του ΦΠΑ.
-
ευχαριστώ!! είχα την εντύπωση ότι και τα τέλη ταξινόμησης είχαν εξάρτηση από τους ρύπους
-
ευχαριστώ!! είχα την εντύπωση ότι και τα τέλη ταξινόμησης είχαν εξάρτηση από τους ρύπους
Έχουν, απλά εδώ όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω, υπάρχει επιπλέον μείωση 50% γιατί θεωρούνται υβριδικά.
-
Ένα ωραίο βίντεο για το mazda 3 skyactive-x (βέβαια,παρά του ότι ξέρω ιταλικά δυσκολεύτηκα λίγο με τους τεχνικούς όρους,αλλά υπάρχει και μετάφραση υποτίτλων στα αγγλικά γαι καλύτερη κατανόηση):
Εκεί που δοκιμάζει το κράτημα είναι με το esp off μέχρι και 130km/h
O κύριος έχει κι άλλα βιντεάκια με διάφορα αμάξια που επιτέλους τα δοκιμάζει για τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά κι όχι μόνο για εξοπλισμό,infotainment κ.τ.λ.
-
Kατενθουσιασμένος ο αγγλάρας με το 3 (στην ουσία μοναδικό μείον αναφέρει τους χώρους για τους πίσω):
Mazda 3 2019