-
Σε επικοινωνία που είχα σήμερα με αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης σχετικά με πιθανό κλείσιμο ραντεβού για το 1ο ετήσιο σέρβις Απρίλιο ή Μαίο (για να το συνδυασω με την αναβάθμιση για android auto) μου είπαν ότι η διαδικασία αναβάθμισης πάει προς τα πίσω, πιθανόν μετά το καλοκαίρι, λόγω κορωνοιού και επειδή οι πρώτες αναβαθμίσεις που έγιναν σε οχήματα της Lexus, το σύστημα είχε προβλήματα και δεν είναι ακόμα έτοιμο..
-
Σε επικοινωνία που είχα σήμερα με αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης σχετικά με πιθανό κλείσιμο ραντεβού για το 1ο ετήσιο σέρβις Απρίλιο ή Μαίο (για να το συνδυασω με την αναβάθμιση για android auto) μου είπαν ότι η διαδικασία αναβάθμισης πάει προς τα πίσω, πιθανόν μετά το καλοκαίρι, λόγω κορωνοιού και επειδή οι πρώτες αναβαθμίσεις που έγιναν σε οχήματα της Lexus, το σύστημα είχε προβλήματα και δεν είναι ακόμα έτοιμο..
Αυτο με την αναβάθμιση ψαξτο και σε αλλες αντιπροσωπους, απ οτι καταλαβα σε διαφορα θεματα εξυπηρετησεων διαφερουν, ευχομαι να βρεις ακρη μηπως και μεις με την σειρα μας βρουμε. οταν με το καλο κανεις το 1ο σερβις ενημερωσε μας αν θες τι γινετε με τις τιμες και τι ακριβος κανανε....
-
εμπλεξα χθες με μια κορολα χιμπριντ, με πιτσιρικα οδηγο, κατι ξεκινηματα και κατι ενδιαμεσες. τωρα που ειναι καιρος να αλλαξω το ληζινγκ, ψαχνομαι.
το τουοτα πηγε κουβα. σαν να του εχεις δεσει πισω 3 bbw και τραβανε αναποδα. σουρνεται. απιστευτα. αν καιει πανω απο 2 λιτρα στα 100 ειναι τρατζικ.
οποτε άι χαβ ε ντρημ. ουάνς χοντα, παντα χοντα.
-
Για πες, για πες!
-
Σε επιδόσεις η 1.2Τ είναι πιο σβέλτη από το μπαταριάτο. Αν μπαταριάτο τότε μόνο δίλιτρο υβριδικό, αλλιώς περιμένεις για το 1.6Τ
-
εμπλεξα χθες με μια κορολα χιμπριντ, με πιτσιρικα οδηγο, κατι ξεκινηματα και κατι ενδιαμεσες. τωρα που ειναι καιρος να αλλαξω το ληζινγκ, ψαχνομαι.
το τουοτα πηγε κουβα. σαν να του εχεις δεσει πισω 3 bbw και τραβανε αναποδα. σουρνεται. απιστευτα. αν καιει πανω απο 2 λιτρα στα 100 ειναι τρατζικ.
οποτε άι χαβ ε ντρημ. ουάνς χοντα, παντα χοντα.
Γατε αν δεν δωσεις χρονο να μαθεις πως να το οδηγείς δεν θα το αξιολογήσεις ποτέ σωστά ενα υβριδικό!
-
Γατε αν δεν δωσεις χρονο να μαθεις πως να το οδηγείς δεν θα το αξιολογήσεις ποτέ σωστά ενα υβριδικό!
Αλήθεια είναι αυτό. Εγώ το C-HR που το κράτησα ένα ΣΚ, την 2η ημέρα το πήγαινα πολύ καλύτερα και πολύ πιο γρήγορα. Όπως και ένα ηλεκτρικό, θέλει να μάθουμε να τα οδηγούμε....unlearn what you have learned!
-
να πω. να πω.
ειμαι πενηντα τριο.
αρα λιγα χρονια εχω για να καμω τριο με εκεινα τα σιτιτουρια τα λεσμπιαν. και να οδηγαω οτι με οδηγει στο τριο. το να καβαλαω χουβερ 2 κιλοβατ που καθαριζει και φλοκατες μου φερνει στο μυαλο τον παιδαρα στη διαφημιση, μετα θα σπαει και ο καρπος και γινομαι και ευαισθητος σαν τον τρυφωνα-ιτς-αμέιζινγκ
ΑρΕς
φαν-χανς
-
Τι χάνω γάτε μου? Το τρίο ή το εκτός δρόμου? Το τρίο μου φαίνεται πιο ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή!!
-
να πω. να πω.
ειμαι πενηντα τριο.
αρα λιγα χρονια εχω για να καμω τριο με εκεινα τα σιτιτουρια τα λεσμπιαν. και να οδηγαω οτι με οδηγει στο τριο. το να καβαλαω χουβερ 2 κιλοβατ που καθαριζει και φλοκατες μου φερνει στο μυαλο τον παιδαρα στη διαφημιση, μετα θα σπαει και ο καρπος και γινομαι και ευαισθητος σαν τον τρυφωνα-ιτς-αμέιζινγκ
ΑρΕς
φαν-χανς
Γάτε έχουν αλλάξει οι καιροί...
Δε γίνεται το τρίο πλέον με ανοιχτό πουκάμισο να φαίνεται η τρίχα και βρωμόγκαζο παρκαρισμένο μπροστά μπροστά στο κλάμπ...
το τρίο θέλει πλέον βιγκανισμό, σι-ο-του ζίρο φουτπριντ & τζέντερ νέουτραλ διάθεση, οπότε αν όχι prius, κάτι άλλο υβριδικό χρειάζεται ή βουρ για Τέσλα, να τα(ουδέτερο) φορτώνεις να τα πηγαίνεις για σμούθιζ !
-
Άλλωστε μην ξεχνάμε πως το υβριδικό δεν είναι για νευρικού οδηγούς δεν θα το ευχαριστηθουν ποτε
-
Σε επιδόσεις η 1.2Τ είναι πιο σβέλτη από το μπαταριάτο. Αν μπαταριάτο τότε μόνο δίλιτρο υβριδικό, αλλιώς περιμένεις για το 1.6Τ
Υπάρχει αλήθεια ρεαλιστική πιθανότατα να βγάλει κινητήρα 1.6 Τ ή απλά κάνουμε υγρά όνειρα;
-
Καλημέρα. Μερικές απορίες και παρακαλώ να απαντήσει μόνο οποίος είναι 100% σίγουρος.
-
Έχει ακουστεί τίποτα για διάφορες ή προβλήματα στην ποιότητα κατασκευής/συναρμολόγησης του Sedan έναντι των hatchback/TS; Ρωτάω επειδή το μεν Sedan είναι made in Turkey και τα άλλα Βέλγιο/Αγγλία.
-
Στα reviews βλέπω ότι το καπό του κινητήρα είναι γυμνό από κάτω. Έτσι έρχεται και στην Ελλάδα; Και αν ναι υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας θερμομονωτικού καλύμματος;
-
Η μπαταρία είναι στον 1.8 hybrid είναι lithium-iron ή νικελίου; Νομίζω νικελίου είναι μόνο στο 2.0 hybrid.
-
Εφοδιάζονται όλα τα νέα Corolla με το eCvt ή υπάρχουν μοντέλα που φοράνε ακόμα το παλιό CVT;
-
Έρχονται όλα τα νέα μοντέλα με εγκατεστημένο AA & ACP; Γιατί διαβάζω ότι η εκ των υστέρων αναβάθμιση δεν πάει καλά.
-
Γνωρίζουμε την διαφορά μεταξύ Active - Active plus εξοπλιστικού επιπέδου; Ρωτάω γιατί στην έκδοση Style με ενδιαφέρουν όλα τα στοιχεία πλην των 17' ζαντών τις οποίες θα ήθελα να αποφύγω, αν είναι δυνατόν, καθώς το αμάξι ήδη έχει μέτριες επιδόσεις.
-
Στο Sedan 1.8 hybrid βλέπω στα reviews ότι υπάρχει χώρος και βάζουν ρεζέρβα (προφανώς space saving). Ισχύει ή έρχεται με repair kit;
-
Σε ποια περίσταση ενδείκνυται η χρήση του 'B' στο συγκεκριμένο σύνολο; Σε κατηφορική διαδρομή μόνο πχ;
Οποιαδήποτε άλλα παρατήρηση - επισήμανση σχετικά με το Sedan καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ.
-
-
- Η μπαταρία είναι στον 1.8 hybrid είναι lithium-iron ή νικελίου; Νομίζω νικελίου είναι μόνο στο 2.0 hybrid.
**1.8 Lithium, 2.0 Nickel **
https://blog.toyota.co.uk/explore-the-new-2019-toyota-corolla-powertrains
- Σε ποια περίσταση ενδείκνυται η χρήση του 'B' στο συγκεκριμένο σύνολο; Σε κατηφορική διαδρομή μόνο πχ;
B σημαίνει brake και σωστά χρησιμοποιείται για να φρενάρει το αυτοκίνητο και να κάνει energy regeneration.
Γενικά το Blog Toyota co uk έχει πολλές πληροφορίες με κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου, οπότε μπορείς να βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες εκεί.
Επίσης ένα ακόμα forum που χρησιμοποιώ εγώ για να δω πληροφορίες για το C-HR αλλά και για το Corolla (αφού μοιράζονται τα ίδια μηχανικά σύνολα) είναι το https://www.toyotaownersclub.com/forums/ το οποίο είναι πολύ active και λογικά θα βρεις απαντήσεις σε πολλές από τις απορίες σου.
-
- Έχει ακουστεί τίποτα για διάφορες ή προβλήματα στην ποιότητα κατασκευής/συναρμολόγησης του Sedan έναντι των hatchback/TS; Ρωτάω επειδή το μεν Sedan είναι made in Turkey και τα άλλα Βέλγιο/Αγγλία.
- Στα reviews βλέπω ότι το καπό του κινητήρα είναι γυμνό από κάτω. Έτσι έρχεται και στην Ελλάδα; Και αν ναι υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας θερμομονωτικού καλύμματος;
- Η μπαταρία είναι στον 1.8 hybrid είναι lithium-iron ή νικελίου; Νομίζω νικελίου είναι μόνο στο 2.0 hybrid.
- Εφοδιάζονται όλα τα νέα Corolla με το eCvt ή υπάρχουν μοντέλα που φοράνε ακόμα το παλιό CVT;
- Έρχονται όλα τα νέα μοντέλα με εγκατεστημένο AA & ACP; Γιατί διαβάζω ότι η εκ των υστέρων αναβάθμιση δεν πάει καλά.
- Γνωρίζουμε την διαφορά μεταξύ Active - Active plus εξοπλιστικού επιπέδου; Ρωτάω γιατί στην έκδοση Style με ενδιαφέρουν όλα τα στοιχεία πλην των 17' ζαντών τις οποίες θα ήθελα να αποφύγω, αν είναι δυνατόν, καθώς το αμάξι ήδη έχει μέτριες επιδόσεις.
- Στο Sedan 1.8 hybrid βλέπω στα reviews ότι υπάρχει χώρος και βάζουν ρεζέρβα (προφανώς space saving). Ισχύει ή έρχεται με repair kit;
- Σε ποια περίσταση ενδείκνυται η χρήση του 'B' στο συγκεκριμένο σύνολο; Σε κατηφορική διαδρομή μόνο πχ;
Θα σου απαντήσω σε όσα γνωρίζω, με μια επιφύλαξη εαν κάτι έχει αλλάξει.
- Δεν έχω ακούσει / διαβάσει κάτι. Επίσης το C-HR που είναι κατασκευασμένο την Τουρκία δεν έχει βγάλει θέματα ούτε εγώ παρατήρησα κάτι. Περισσότερο ψυχολογικό είναι παρά ουσίας.
- Δεν ξέρω για Corolla αλλά στο C-HR έτσι ήταν. Ακόμα και να μην μπορεί να παραγγελθεί μονωτικό, σίγουρα μπαίνει εαν το κόψεις στο πατρόν. Απλά θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι επιτρέπετε, δεν ξέρω εαν έχει σχέση με το υβριδικό σύστημα και την θερμοκρασία.
- To 1.8 έχει ιόντων λιθίου (Lithium-Ion) ενώ το 2λιτρο έχει υδριδίου μετάλλου (nickel-metal hydride).
4. CVT δεν έχει κανένα υβριδικό, όλα τα υβριδικά έχουν eCVT εδώ και αρκετά χρόνια. CVT (το απλό) το είχαν κάποια αυτόματα Τογιότα, όχι όμως υβριδικά. - Νομίζω ναι, αλλά καλύτερα να ρωτήσεις σε μια αντιπροσωπεία.
- Δεν ξέρω τις διαφορές.
- Επίσης δεν γνωρίζω.
- Το 'Β' αυξάνει το φρενάρισμα με τον κινητήρα (σαν να είχαμε χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο) και είναι χρήσιμο σε κατηφορική διαρομή, σε κατάβαση, σε μεγάλη κατηφόρα μέσα στην πόλη. Γενικά όπου χρειάζεσαι επιπλέον φρενάρισμα από το κινητήριο σύνολο.
-
Ευχαριστώ πολύ κύριοι βοηθήσατε!! Το forum του Corolla club το γνωρίζω πολύ καλά. Έχω και account υπήρξα μέλος παράπλευρο αλλά γνωρίζω από 1ο χέρι ότι είναι αρκετά σνομπ και δεν ήθελα να ασχοληθώ. Όλα τα υπόλοιπα θα πάω να τα ρωτήσω εν καιρώ από κοντά. Και πάλι ευχαριστώ.
-
Ευχαριστώ πολύ κύριοι βοηθήσατε!! Το forum του Corolla club το γνωρίζω πολύ καλά. Έχω και account υπήρξα μέλος παράπλευρο αλλά γνωρίζω από 1ο χέρι ότι είναι αρκετά σνομπ και δεν ήθελα να ασχοληθώ. Όλα τα υπόλοιπα θα πάω να τα ρωτήσω εν καιρώ από κοντά. Και πάλι ευχαριστώ.
Να ξέρεις οτι όπου υπάρχει 'σνομπιλα', συνήθως είναι για να διώχνει τα trolls και τους αργόσχολους που γεμίζουν τα φόρουμ με άσχετα πράγματα.
Συνήθως σε τέτοια μέρη βρίσκεις τις καλύτερες πληροφορίες. Τα κορυφαία φόρουμ στη δουλειά μου, είναι σχεδόν προσβλητικά (με το γάντι), αλλά αν ξέρεις το αντικείμενο και είσαι 'ταπεινός' και to the point στις ερωτήσεις/απαντησεις σου, δεν υπάρχει θέμα. Σημαντικό να γνωρίζεις και σχετικά καλά Αγγλικά βέβαια.
Επίσης άλλες χώρες έχουν διαφορετικές κουλτούρες, γενικά εμείς οι νότιοι είμαστε πολύ διαφορετικοί στην επικοινωνία, και ειδικά εμείς που είμαστε πολύ νότια, πολύ ανατολικά και ταυτόχρονα πολυ βαλκανικά είμαστε ιδιάζουσα περίπτωση! Και κάποιοι βέβαια είναι πολύ βόρεια, καθόλου ζεστά, και με Γερμανικο-Σκανδιναβικους πολιτισμούς που δεν έχουν καμία σχέση με εμάς.
Από προσωπική εμπειρία 25 χρονών στα φόρουμ στο λέω, και πολλά χρόνια σε διαφορετικές χώρες Ευρώπη.
-
Σεβαστή η άποψη σου αλλά ξαναλέω ότι γτ συγκεκριμένο club - forum έχω ίδια άποψη. Εκτός αν στα forum που λες βρίσκονταν σε meetings/happenings και αφού δημιουργούσαν φιλίες έτρωγαν ο ένας του άλλου την γκόμενα. 6 μήνες 'παρατηρητής' ως πρώην ιδιοκτήτης Corolla κατάλαβα πολλά. Γνώσεις είχαν πράγματι ορισμένοι αλλά το κλίμα ήταν επιπέδου reality GNTM σε fotum και εκτός...
Αυτά τα ολίγα.-
-
Σεβαστή η άποψη σου αλλά ξαναλέω ότι γτ συγκεκριμένο club - forum έχω ίδια άποψη. Εκτός αν στα forum που λες βρίσκονταν σε meetings/happenings και αφού δημιουργούσαν φιλίες έτρωγαν ο ένας του άλλου την γκόμενα. 6 μήνες 'παρατηρητής' ως πρώην ιδιοκτήτης Corolla κατάλαβα πολλά. Γνώσεις είχαν πράγματι ορισμένοι αλλά το κλίμα ήταν επιπέδου reality GNTM σε fotum και εκτός...
Αυτά τα ολίγα.-
Προφανώς δεν έχω ιδέα για το συγκεκριμένο.
Μιλάω για διεθνή φόρουμ με τους κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου μου.
Δεν μπορώ να καταλάβω πόσο σνομπ μπορεί να είναι ένας κάτοχος Toyota!! Αν είναι τέτοιοι, μακρυά!
-
Δεν έχει σημασία αν είναι το Corolla το Rolls Royce ή το Golf club. Σημασία έχει να μην καβαλάνε το καλάμι και να είναι άνθρωποι. Μακριά από κάθε club θα έλεγα εγώ. Και αν αυτό που λες ανωτέρω ισχύει σε ένα επαγγελματικό forum σε ένα αυτοκινητιστικό δεν καταλαβαίνω γιατί ισχύει (δυστυχώς ισχύει). Μπαίνεις αρχικά, ίσως και πριν αγοράσεις ένα συγκεκριμένο όχημα, να ρωτήσεις ορισμένα πράγματα και στην πέφτουν για κάτι που οι ίδιοι θεωρούν δεδομένο; Γιατί ρε μεγάλε, όλοι οφείλουμε να είμαστε petroheads που την βρίσκουμε τα βράδια με το σηματακι από το αμάξι παρά με καμία γκόμενα; Τεσπά δεν θέλω να πω άλλα γιατί εδώ υπάρχει πολύς κόσμος από clubs και δεν θέλω να το πάρει κανείς προσωπικά....
Η εμπειρία μου λέει καλύτερα εδώ παρά στους 'εξειδικευμένους' που έχουν οι ίδιοι τον έλεγχο του forum. Και φυσικά ακούς αντίθετες απόψεις ώστε να σχηματίσεις σφαιρική αντικειμενική άποψη. Όχι 80 κολλημένους 'οπαδούς' ενός μοντέλου ή μιας μάρκας....
Toyota Corolla 2019