-
Ρε παιδιά δύο απορίες (η μία σοβαρή, η άλλη οχι προφανως)
Τι είναι το kickdown ακριβώς? γιατί δεν καταλαβα καθόλου
εχει sport mode η corolla? τι να το κάνει?
στο sport mode απο οσο καταλαβα κρατα τον κινητηρα σε λιγο πιο υψηλες στροφες και μαλλον δινει καλυτερη αποκριση στο γκαζι. Ισως αλλαζει και τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του ηλεκτροκινητηρα.
-
Ακριβώς αυτό, αντί να είναι ο κινητήρας στις 1500 στροφές θα είναι στις 2200 εν αναμονή πατήματος γκαζιού να έχεις καλύτερη ροπή και από εκεί. Και ναι θα σου φάει πιο γρήγορα την μπαταρία για να δώσει ροπή από τον ηλεκτρικό. Η πλάκα είναι ότι επειδή μάλλον θα φρενάρεις και απότομα έχεις και καλή ανάκτηση (αν δεν το σανιδώσεις).
Επίσης κάνει το γκάζι πιο ευαίσθητο στο 'τσίμπημα' δηλαδή εκεί που θα έπρεπε να το βύθιζες αρκετά για να πεταχτείς τώρα με τσίμπημα πετάγεται. Ότι πρέπει αν έχεις διάθεση για νευρική οδήγηση.
-
Μποτιλιάρισμα; Βάζεις το ACC, αφήνεις τα πόδια από τα πεντάλ και κάθε τόσο πατάς το κουμπί στο τιμόνι για να ξεκινήσει από πλήρη ακινησία. Εν τω μεταξύ χαζεύεις γύρω σου, τραγουδάς κλπ. Μόνο να έχεις το νου σου να σταματάς στα φανάρια!!!
-
Μποτιλιάρισμα; Βάζεις το ACC, αφήνεις τα πόδια από τα πεντάλ και κάθε τόσο πατάς το κουμπί στο τιμόνι για να ξεκινήσει από πλήρη ακινησία. Εν τω μεταξύ χαζεύεις γύρω σου, τραγουδάς κλπ. Μόνο να έχεις το νου σου να σταματάς στα φανάρια!!!
ΠΟΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΤΑΣ Ορέστη..?? Γιατί εγώ ακουμπάω το γκάζι με το πόδι και ξεκινάει,αν έχει σταματήσει εντελώς για 1-2 δεύτερα. Για πες.Αυτό που ανεβάζει τα χλμ...??
-
Να πω και τα πρώτα αρνητικά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο:
-
Η βάση του καθίσματος είναι κοντή και αφήνει (σε εμένα) περίπου 5 εκατ. τον μηρό χωρίς στήριξη. Αναπολώ τα σπορ καθίσματα της bmw που είχε ρυθμιζόμενο αυτό το σημείο και το μάκραινες όσο ήθελες.
-
Η κόρνα είναι χάλια, τραγική...χειρότερο ήχο δεν θα μπορούσαν να βρούν!
-
Δεν ξέρω εαν γίνεται (και δεν έχω βρει) να έχω τα εξής: να ανάβουν τα φώτα όταν ξεκλειδώνω, να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα όταν ξεκινάω. Με ενοχλεί που δεν τα έχει.
-
Το κουμπί για το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι σε τελείως λάθος, άβολη και αντιεργονομική θέση.
-
Όταν εμφανίζει τις επαφές τηλεφώνου στην οθόνη, για να πλοηγηθείς πρέπει να το κάνεις από την οθόνη αφής, δεν μπορείς από κάποια πλήκτρα στο τιμόνι. Το βρίσκω εργονομικό λάθος.
ΠΟΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΤΑΣ Ορέστη..?? Γιατί εγώ ακουμπάω το γκάζι με το πόδι και ξεκινάει,αν έχει σταματήσει εντελώς για 1-2 δεύτερα. Για πες.Αυτό που ανεβάζει τα χλμ...??
To Resume (Res), νομίζω είναι το '+'.
-
-
Επίσης θα μπορούσε να προθερμαινει/ψύχει την καμπίνα απομακρυσμένα, εάν η στάθμη της μπαταρίας είναι ψηλά.
-
Να πω και τα πρώτα αρνητικά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο:
-
Η βάση του καθίσματος είναι κοντή και αφήνει (σε εμένα) περίπου 5 εκατ. τον μηρό χωρίς στήριξη. Αναπολώ τα σπορ καθίσματα της bmw που είχε ρυθμιζόμενο αυτό το σημείο και το μάκραινες όσο ήθελες.
-
Η κόρνα είναι χάλια, τραγική...χειρότερο ήχο δεν θα μπορούσαν να βρούν!
-
Δεν ξέρω εαν γίνεται (και δεν έχω βρει) να έχω τα εξής: να ανάβουν τα φώτα όταν ξεκλειδώνω, να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα όταν ξεκινάω. Με ενοχλεί που δεν τα έχει.
-
Το κουμπί για το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι σε τελείως λάθος, άβολη και αντιεργονομική θέση.
-
Όταν εμφανίζει τις επαφές τηλεφώνου στην οθόνη, για να πλοηγηθείς πρέπει να το κάνεις από την οθόνη αφής, δεν μπορείς από κάποια πλήκτρα στο τιμόνι. Το βρίσκω εργονομικό λάθος.
Τα τογιοτα ανέκαθεν είχαν μαπα κόρνες! Λες και είναι παιδικά παιχνίδια! Αν ερχεσαι από BMW που είναι επιβλητικός συνήθως ο ήχος, σου κάνει αίσθηση.
Φοβερά άβολα ολα τα συστήματα που βασίζονται στην αναγκη να βαλεις δαχτυλο στην οθονη.. και επικινδυνο όσο οδηγεις.
Φυσικα πληκτρα και ακομα καλύτερα μοχλοί σαν το idrive ειναι τελικά ότι καλύτερο.
Δυστυχως αυτό με τις επαφες στα τηλέφωνα παει χρόνια πίσω εργονομικά στην τογιότα.. το έχει και το γιαρις.
Το θέμα με το αυτόματο κλείδωμα τα περισσότερα πια δεν το έχουν. Επικαλουνται μια οδηγία της ΕΕ για λόγους ασφαλείας.
Αλλά μολις στα τελευταία μοντέλα της έβαλε καποια αλλα αυτονόητα πράγματα η τογιότα... Σε επόμενη εκδοση μπορεί να το βάλουν και αυτό.
Καποια παντως απο όσα λειπουν προγραμματίζονται μάλλον αλλά θέλει πριζωμα με το πρόγραμμα της τογιότα σε εξουσιοδοτημένο. Εμένα έτσι μου βγαζουν τον ηχο για τις ζωνες.. Ψαξε το ή να σε στείλω να γνωρίσεις τα παιδιά στο Μουστάκα στην Αχαρνών που πάω 20+ χρόνια να σε φτιάχνουν όποτε χρειαστεί.. αν θες πάρε τηλέφωνο να σου πω!
-
-
Να πω και τα πρώτα αρνητικά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο:
- Η βάση του καθίσματος είναι κοντή και αφήνει (σε εμένα) περίπου 5 εκατ. τον μηρό χωρίς στήριξη. Αναπολώ τα σπορ καθίσματα της bmw που είχε ρυθμιζόμενο αυτό το σημείο και το μάκραινες όσο ήθελες.
- Η κόρνα είναι χάλια, τραγική...χειρότερο ήχο δεν θα μπορούσαν να βρούν!
- Δεν ξέρω εαν γίνεται (και δεν έχω βρει) να έχω τα εξής: να ανάβουν τα φώτα όταν ξεκλειδώνω, να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα όταν ξεκινάω. Με ενοχλεί που δεν τα έχει.
- Το κουμπί για το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι σε τελείως λάθος, άβολη και αντιεργονομική θέση.
- Όταν εμφανίζει τις επαφές τηλεφώνου στην οθόνη, για να πλοηγηθείς πρέπει να το κάνεις από την οθόνη αφής, δεν μπορείς από κάποια πλήκτρα στο τιμόνι. Το βρίσκω εργονομικό λάθος.
terryp117 wrote:
ΠΟΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΤΑΣ Ορέστη..?? Γιατί εγώ ακουμπάω το γκάζι με το πόδι και ξεκινάει,αν έχει σταματήσει εντελώς για 1-2 δεύτερα. Για πες.Αυτό που ανεβάζει τα χλμ...??
To Resume (Res), νομίζω είναι το '+'.
OI ΠΟΡΤΕΣ σε κάποια αυτοκίνητα δεν κλειδώνουν πλέον με την αύξηση της ταχύτητας,οι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι είναι θέμα ασφαλείας.Το κασκάι του 2014 δεν το είχε,γινόταν όπως στο κορόλα χειροκίνητα από τον διακόπτη. Το σέατ λεόν το καινούργιο που έχει ο γιος μου το διαθέτει.
Η κόρνα όντως ΑΘΛΙΑ,σαν κάτι παλιά του 70...!!! Τώρα αυτό το σπαστό για τους μηρούς,δεν έχει τέτοια η τογιότα.......πολύ κυριλέ για τογιότα.
Το κουμπί που πατάς για να ξεκλειδώσει πίσω,δεν είναι και χάλια,αυτό το ίδιο που κλειδώνει πόρτες δεν είναι..?? Δεν το βρίσκω και τόσο δύσκολο.
Αυτό για τις επαφές,δεν ξέρω σε ποια αυτοκίνητα γίνεται από τα χειριστήρια,υπάρχουν τέτοια..??
Για τα φώτα,νομίζω ότι κάτι υπάρχει,δες μέσα από τα μενού.Και για τα μπλε μέσα αλλά και για τα έξω.
Με 22000 ευρώ δε νομίζεις ότι πήραμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ..?? Συγκρίνοντας με αυτά που παρέχει το λεόν με τα 24500 μερικά πράγματα δεν υπάρχουν.Το πιο σημαντικό, η πολύ γλυκιά οδική συμπεριφορά του κορόλα. Το λεόν με ελαστικά 225Χ45Χ17 και την ανάρτηση που έχει,δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το κορόλα,όσον αφορά την άνεση στους Ελληνικούς δρόμους πίστεψε με,το δοκίμασα.
Εμένα μου άρεσε πολύ το κορόλα που στην αρχή το θεώρησα πολύ λίγο.Γούστα είναι αυτά και φυσικά διαφορετικά τα θέλω του καθενός μας.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
-
Όλα τα PSA το έχουν χρόνια το αυτόματο κλείδωμα και το βρίσκω εξαιρετικό, ειδικά για λόγους ασφαλείας αν κυκλοφορείς Αγίου Κωνσταντίνου και σε κάτι τέτοιες περιοχές..οσοι ξέρουν κατάλαβαν..
Το B max και το Auris δεν το είχε και μας την έσπαγε (στο B Max πατάω κουμπί). Μικρές λεπτομεριουλες βέβαια, απλά είναι μερικά πραγματακια μικρά που σου διευκολύνουν τη ζωή.
Νομίζω ενεργοποιείται πάνω από τα 30χλμ/ώρα
-
Και το 500χ και το captur έχουν αυτόματο κλείδωμα μόλις ξεκινήσεις. Το θεωρώ αυτονόητο μέχρι και το Focus Mk1 είχε, πήγαινε το δάκτυλο μου αυτόματα στο κλείδωμα .
Η κόρνα πρέπει να είναι επιβλητική να τρομάζει πεζούς και να δίνει σινιαλο στο καφέ να σου έχει έτοιμο το to go Freddo. Αλήθεια καμία φωτογραφία με ποτηροθήκες από Toyota θα ανεβάσετε?
-
Ακόμη και αυτοκίνητα του 2004 έχουν αυτόματο κλείδωμα
-
Να πω και τα πρώτα αρνητικά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο:
ε; άλλαξες αυτοκίνητο; πήρες corolla;;;;;;;;;;;;
Καλοτάξιδο. Νόμιζα ότι ήθελες Puma. Θεωρώ καλύτερη επιλογή τη Corolla.
υ.γ. αυτά παθαίνει όποιος διαβάζει δυο-τρία θέματα και αυτά αραιά και που... Χάνει επεισόδια... και έχω χάσει πολλά μάλλον.
-
Το θέμα με το αυτόματο κλείδωμα τα περισσότερα πια δεν το έχουν. Επικαλουνται μια οδηγία της ΕΕ για λόγους ασφαλείας.
Καποια παντως απο όσα λειπουν προγραμματίζονται μάλλον αλλά θέλει πριζωμα με το πρόγραμμα της τογιότα σε εξουσιοδοτημένο. Εμένα έτσι μου βγαζουν τον ηχο για τις ζωνες.. Ψαξε το ή να σε στείλω να γνωρίσεις τα παιδιά στο Μουστάκα στην Αχαρνών που πάω 20+ χρόνια να σε φτιάχνουν όποτε χρειαστεί.. αν θες πάρε τηλέφωνο να σου πω!
Μπούρδα είναι αυτό που λένε για οδηγία της ΕΕ, γιατί:
-
Τότε οι άλλοι κατασκευαστές πως το έχουν? Η ΜιΤο το έχει και είναι μοντέλο 2011.
-
Και καλά λένε ότι σε ατύχημα πως θα ξεκλειδώσει? Εαν ισχύει αυτό τότε γιατί σε αφήνει να τις κλειδώσεις? το ίδιο πρόβλημα θα υπάρχει μετά.
-
Σε ευχαριστώ Στέφανε! Θα σου πω εαν είναι, μέχρι στιγμής δεν έχω παράπονο από τον Παπαδαμαντίου. Μου προγραμμάτισε (ήθελα να το ζητήσω αλλά με πρόλαβε!) και τα παράθυρα να ανοιγοκλείνουν από το τηλεχειριστήριο.
OI ΠΟΡΤΕΣ σε κάποια αυτοκίνητα δεν κλειδώνουν πλέον με την αύξηση της ταχύτητας,οι κατασκευαστές ισχυρίζονται ότι είναι θέμα ασφαλείας.Το κασκάι του 2014 δεν το είχε,γινόταν όπως στο κορόλα χειροκίνητα από τον διακόπτη. Το σέατ λεόν το καινούργιο που έχει ο γιος μου το διαθέτει.
Το κουμπί που πατάς για να ξεκλειδώσει πίσω,δεν είναι και χάλια,αυτό το ίδιο που κλειδώνει πόρτες δεν είναι..?? Δεν το βρίσκω και τόσο δύσκολο.
Αυτό για τις επαφές,δεν ξέρω σε ποια αυτοκίνητα γίνεται από τα χειριστήρια,υπάρχουν τέτοια..??
Για τα φώτα,νομίζω ότι κάτι υπάρχει,δες μέσα από τα μενού.Και για τα μπλε μέσα αλλά και για τα έξω.
Με 22000 ευρώ δε νομίζεις ότι πήραμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ..?? Συγκρίνοντας με αυτά που παρέχει το λεόν με τα 24500 μερικά πράγματα δεν υπάρχουν.Το πιο σημαντικό, η πολύ γλυκιά οδική συμπεριφορά του κορόλα. Το λεόν με ελαστικά 225Χ45Χ17 και την ανάρτηση που έχει,δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το κορόλα,όσον αφορά την άνεση στους Ελληνικούς δρόμους πίστεψε με,το δοκίμασα.
-
Για τις πόρτες απάντησα πιο πάνω, μπούρδα είναι αυτό που λένε.
-
Δεν λέω για το κουμπί του χειριστηρίου, λέω για το κουμπί πάνω στην πόρτα του χώρου αποσκευών, είναι σε άβολη θέσ.
-
Το είχε το Κούγκα. Δεν ξέρω πόσα το έχουν, απλά λέω ότι θα το ήθελα.
-
Δεν έχω βρει κάτι. Έχω βρει για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, την πλαφονιέρα κλπ., αλλά δεν έχω βρει πουθενά welcome lights.
-
Αυτό ναι 100%. Με τα χρήματα που έδωσα (€21.500) πιστεύω ότι πήρα πολύ περισσότερα από όσα περίμενα. Το λέω και ευκαιρία, δηλαδή και €24.000 να έκανε το συγκεκριμένο μοντέλο πάλι θα έλεγα ότι είναι καλή η τιμή. Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με άριστη ανάρτηση, φοβερή ποιότητα κύλισης και πολλά άλλα θετικά.
-
-
Ακόμη και αυτοκίνητα του 2004 έχουν αυτόματο κλείδωμα
To προηγουμενο δικο μου το ειχε το 1999, το πρωτο μου αμαξι που κλειδωνε αυτοματα τις πορτες οταν ξεκινουσες. Στο τωρινο μπορεις να το επιλεξεις εσυ, νομιζω βαζει και την ταχυτητα που θελεις.
-
Να πω και τα πρώτα αρνητικά που έχω εντοπίσει στο αυτοκίνητο:
-
Η βάση του καθίσματος είναι κοντή και αφήνει (σε εμένα) περίπου 5 εκατ. τον μηρό χωρίς στήριξη. Αναπολώ τα σπορ καθίσματα της bmw που είχε ρυθμιζόμενο αυτό το σημείο και το μάκραινες όσο ήθελες.
-
Η κόρνα είναι χάλια, τραγική...χειρότερο ήχο δεν θα μπορούσαν να βρούν!
-
Δεν ξέρω εαν γίνεται (και δεν έχω βρει) να έχω τα εξής: να ανάβουν τα φώτα όταν ξεκλειδώνω, να κλειδώνουν οι πόρτες αυτόματα όταν ξεκινάω. Με ενοχλεί που δεν τα έχει.
-
Το κουμπί για το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι σε τελείως λάθος, άβολη και αντιεργονομική θέση.
-
Όταν εμφανίζει τις επαφές τηλεφώνου στην οθόνη, για να πλοηγηθείς πρέπει να το κάνεις από την οθόνη αφής, δεν μπορείς από κάποια πλήκτρα στο τιμόνι. Το βρίσκω εργονομικό λάθος.
terryp117 wrote:
ΠΟΙΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΑΤΑΣ Ορέστη..?? Γιατί εγώ ακουμπάω το γκάζι με το πόδι και ξεκινάει,αν έχει σταματήσει εντελώς για 1-2 δεύτερα. Για πες.Αυτό που ανεβάζει τα χλμ...??
To Resume (Res), νομίζω είναι το '+'.
-
Για τις πόρτες το έψαχνα και εγω στην σουζούκι και μου είπαν το ίδιο πράγμα. Λόγω ασφάλεια. Το βρήκα και το διόρθωσα μέσω OBD συσκευής.
-
Για την οθόνη και τις επαφές έτσι είναι και στο σουζούκι και σε άλλα που έχω δει.
-
-
ΛΙΓΟ ΧΛΩΜΟ ΤΟ ΒΛΕΠΩ , τόσες εταιρείες όπως η Νισσάν και η Σουζούκι να λένε ΜΠΟΥΡΔΕΣ, ειδικά οι Ιάπωνες...!!!
Τέλος πάντων ,δεν είναι και τόσο δραματικό,μη ψάχνουμε κουσούρια που δεν υπάρχουν.Ένα κουμπί είναι,πριν ξεκινήσεις το πατάς και τελείωσε.Ας υπάρχει και κάτι που κάνουμε κι εμείς όταν οδηγάμε.Καθρέφτες αυτόματοι,φώτα αυτόματα,υαλοκαθαριστήρες αυτόματοι,μεγάλη σκάλα αυτόματη,γκάζι αυτόματο,φρένα αυτόματα......και λοιπά και λοιπά
ΓΚΑΤΖΕΤΟΜΗΧΑΝΕΣ είναι πλέον τα αυτοκίνητα,ένα κάτι σαν τον πιλότο που νομίζουμε ότι κατεβάζει το αεροπλάνο και βαράμε παλαμάκια επειδή φύσαγε δυνατά στη Σαντορίνη και τη Μύκονο και ήταν ντεμέκ δύσκολη η προσγείωση....!!!
-
Εμένα παίδες το έχει το λεωφορειακι που οδηγώ στην δουλειά nissan nv μιλάμε δεν υπάρχει πιο σπαστικό όσον αφορά την δουλειά για ιχ δεν ξερω
-
Χτές έκανα την ίδια διαδρομή (Αγ. Παρασκευή - Παγκράτι) με κίνηση και επιστροφή χωρίς. Κλασσικά από Μεσογείων κλπ. Παρατηρήστε διαφορά όταν έχει πολύ κίνηση. Επίσης για τον dimsabas που με ρώταγε για το % κίνησης αποκλειστικά ηλεκτρικά (όσο μεγαλύτερη η κίνηση τόσο περισσότερο!). Η διαφορά στα χιλιόμετρα είναι λόγω διαφορετικού σημείου εκκίνησης (500 μέτρα) και άλλης διαδρομής (γύρισα από Μιχαλακοπούλου).
Εδώ πολύ κίνηση και στην Μεσογείων δεν μπόρεσα πουθεάν να πάω πάνω από 70χαω. Επίσης στο κέντρο είχε πήξιμο και ήμουν αρκετή ώρα στματημένος και ταχύτητα 10-30 χαω.
Εδώ δεν είχε τόση κίνηση (αν και δεν ήταν άδεια), και στην Μεσογείων πήγαινα με 100χαω περίπου και έκανα και 2-3 προσπεράσεις (άρα γκάζωσα). Γενικά δεν επέστρεψα οικονομικά αλλά γρήγορα (όσο μπορούσα).
-
Θα με ενδιέφερε πολύ να δω στατιστικά από ταξίδια.
-
Θα με ενδιέφερε πολύ να δω στατιστικά από ταξίδια.
Νομίζω δεν ειχα κρατήσει, αλλά σε επόμενο θα κρατήσω.
Από όσο θυμάμαι ήταν στο 5.3 η κατανάλωση και περί το 20% ηλεκτρική κίνηση.
Toyota Corolla 2019