Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγές για μέγιστη απόδοση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    147
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g117 last edited by

      Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g117 last edited by

        Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g117 last edited by

          Καλησπέρα. Έχω απορία σχετικά με τις αλλαγές ταχυτήτων για την επίτευξη της γρηγορότερης επιτάχυνσης και απόδοσης. Έχω αυτοκίνητο δίχως κόφτη που στροφάρει μέχρι 7.800, η μέγιστη ιπποδύναμη βρίσκεται από τις 5.700 έως τις 6.700 και η μέγιστη ροπή στις 4.400. Να αλλάζω λίγο πριν το μέγιστο στροφάρισμα ή όχι;;; Ενώ γενικότερα θα ήθελα κάποιες συμβουλές για το θέμα σχετικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ποιο σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχει κόφτη; Πάντως αφού δεν έχει κόφτη, θεωρητικά μπορεί να στροφάρει μέχρι να αυτοκταστραφεί και δεν θα σταματήσει μόνο του σε κάποιο σημείο.

            Σχετικά με τις αλλαγές, το καλύτερο είναι όσο πιο ψηλά επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο, ώστε να πέσεις πάλι σε ΣΑΛ υψηλής απόδοσης. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι δεν θα έχει μεγάλη πτώση απόδοσης τόσο ψηλά. Μέγιστη ισχύς στις 5700 σημαίνει ότι 2000 ΣΑΛ παραπάνω θα έχει απλά ξεψυχίσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g117 last edited by

                Καμιά άλλη άποψη;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t last edited by

                  Αν μας έλεγες και σε πιο αμάξι αναφέρεσαι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g117 last edited by

                    Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      adensa last edited by

                      Ο χρήστης G117 έγραψε:
                      Ανάλυσα στο ερώτημα μου διάφορες παραμέτρους αλλά δεν είπα για ποιο ακριβώς αμάξι μιλώ, αυτό είναι ένα Toyota Starlet P80 με μοτέρ 2E 1.3 με καρμπυρατέρ.

                      Γιατί θες να το σπάσεις;Καλά δεν έζησε μέχρι τώρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-chania last edited by

                        Ο χρήστης G117 έγραψε:
                        Καμιά άλλη άποψη;;;

                        μέχρι 7000

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ασε τη γρια στον πονο της.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Θέλεις ένα διάγραμμα ιπποδύναμης για να αποφασίσεις με ακρίβεια.** To σημαντικό είναι η ιπποδύναμη.**
                            Αν για παράδειγμα στον κόφτη 7800 δίνει 100 άλογα και στην αλλαγή ας πούμε 2α κόφτη σε 3η πέφτεις στις 5000σαλ όπου δίνει 105 άλογα, αλλάζεις πολύ αργά.

                            Αν δεν το έχεις, με βάση αυτά που έγραψες το 'ψωμί' σου θα είναι χονδρικά ανάμεσα στις 5.500σαλ και τις 7200σαλ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              g117 last edited by

                              Έχω διάγραμμα της ιπποδύναμης. Αυτό δείχνει πως η ιπποδύναμη είναι σταδιακά αυξανόμενη μέχρι 5.700 και από εκεί μέχρι τις 6.700 όπου η γραμμή της ιπποδύναμης πάει ευθεία, βρίσκεται η μέγιστη τιμή της, ενώ από εκεί και μετά μέχρι τις 7.800 που πάει πέφτει (άρα αν και στροφάρει, η ιπποδύναμη κατεβαίνει). Θεωρητικά δεν έχει νόημα να ξεπερνώ τις 7.000 χονδρικά;;; Η ροπή δεν έχει καμία σχέση με το όλο θέμα;;;; Αν είχε κόφτη θα άλλαζα όπως όλοι σχεδόν, πριν από αυτόν αλλά τώρα δεν υπάρχει αυτό το ακριβές όριο στροφών που να μην το ξεπερνώ, έχοντας ταχύτητα μέσα (π.χ. από 2α σε 3η).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nickolas last edited by

                                Θες ανά πάσα στιγμή να έχεις όσο περισσότερη ιπποδύναμη γίνεται. Άρα αν στο ανέβασμα πέφτεις σε στροφές που η ιπποδύναμη είναι μικρότερη, ανεβάζεις νωρίς.
                                Ιδανικά θες η ιπποδύναμη πριν και μετά από την αλλαγή να είναι η ίδια. Οπότε δες πόσο πέφτουν οι στροφές σε κάθε αλλαγή και μελέτησε το διάγραμμά σου για να βρεις τα ιδανικά σημεία.

                                Η ροπή για αυτό που θες και ρωτάς δεν παίζει ρόλο (για την ακρίβεια δεν είναι χρήσιμη για την εξαγωγή συμπερασμάτων)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr