Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 48
    • 49
    • 2 / 49
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    65
    966
    92015
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corolla-xli last edited by

      ¨ .......TOYOTA AURIS 1.33......... ΚΑΙΕI ΛΑΔΙΑ'
      Καλησπέρα.
      Για τον συγκεκριμένο κινητήρα (NR) η toyota τον 9/2013 έστειλε στις αντιπρ/ες δελτίο τεχνικής ενημέρωσης με θέμα την κατανάλωση λαδιού, και τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής .
      Η κατανάλωση λαδιού θεώρησαν οτι οφείλεται στο φράξιμο των οπών αποστράγγισης η των ελατηρίων εμβόλων με άνθρακα.
      Εγινε αλλαγή στην γραμμή παραγωγής και τροποποιήθηκε η παραγωγή των παρακάτω ανταλλακτικών'
      --υποσυγκρότημα καλύμματος κυλινδροκεφαλής
      --υποσυγκρότημα ακροφυσίου λαδιού
      --υποσυγκρότημα εμβόλου, με πείρο
      --σέτ ελατηρίων εμβόλου

      1 Reply Last reply Reply Quote 24
      • N
        nonos last edited by

        Μηπως υπαρχει η τεχνικη οδηγια καπου online. Θα θελα να το δω και να το εχω διαθεσιμο παντως και βοηθησουμε κανεναν μελλοντικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 29
        • N
          nonos last edited by

          Μηπως υπαρχει η τεχνικη οδηγια καπου online. Θα θελα να το δω και να το εχω διαθεσιμο παντως και βοηθησουμε κανεναν μελλοντικα

          1 Reply Last reply Reply Quote 31
          • N
            nickolas last edited by

            Ο χρήστης corolla xli έγραψε:
            ¨ .......TOYOTA AURIS 1.33......... ΚΑΙΕI ΛΑΔΙΑ'
            Καλησπέρα.
            Για τον συγκεκριμένο κινητήρα (NR) η toyota τον 9/2013 έστειλε στις αντιπρ/ες δελτίο τεχνικής ενημέρωσης με θέμα την κατανάλωση λαδιού, και τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής .
            Η κατανάλωση λαδιού θεώρησαν οτι οφείλεται στο φράξιμο των οπών αποστράγγισης η των ελατηρίων εμβόλων με άνθρακα.
            Εγινε αλλαγή στην γραμμή παραγωγής και τροποποιήθηκε η παραγωγή των παρακάτω ανταλλακτικών'
            --υποσυγκρότημα καλύμματος κυλινδροκεφαλής
            --υποσυγκρότημα ακροφυσίου λαδιού
            --υποσυγκρότημα εμβόλου, με πείρο
            --σέτ ελατηρίων εμβόλου

            Έκαναν ανάκληση για αυτό το θέμα? Αν ναι, ο φίλος μπορεί να απευθυνθεί σε αντιπροσωπεία ακόμη και εκτός εγγύησης!

            1 Reply Last reply Reply Quote 27
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Βασικά έχω την εντύπωση ότι δεν έγινε ανάκληση με το γνωστό τρόπο αλλά στο σέρβις των 40.000χλμ ή κάποιο από τα πρώτα σέρβις τέλος πάντων έγινε η διόρθωση του προβλήματος στις επίσημες αντιπροσωπιες.

              Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 40
              • C
                corolla-xli last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Μηπως υπαρχει η τεχνικη οδηγια καπου online. Θα θελα να το δω και να το εχω διαθεσιμο παντως και βοηθησουμε κανεναν μελλοντικα

                http://s11.imagestime.com/out.php/i998286_1nr.jpg

                1 Reply Last reply Reply Quote 31
                • C
                  corolla-xli last edited by

                  [quote='panos2171']Βασικά έχω την εντύπωση ότι δεν έγινε ανάκληση με το γνωστό τρόπο αλλά στο σέρβις των 40.000χλμ ή κάποιο από τα πρώτα σέρβις τέλος πάντων έγινε η διόρθωση του προβλήματος στις επίσημες αντιπροσωπιες.

                  'panos2171' ακριβώς οπως το γράφεις ¨'δεν έγινε ανάκληση με το γνωστό τρόπο¨'
                  Οποιος ειχε την συνήθεια να ελέγχει τα λάδια και έκανε παράπονα για ελλειπή ποσότητα τους άλλαζαν έμβολα και ελατήρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 35
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ευχαριστω για τη φωτογραφια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                      ¨ .......TOYOTA AURIS 1.33......... ΚΑΙΕI ΛΑΔΙΑ'
                      Καλησπέρα.
                      Για τον συγκεκριμένο κινητήρα (NR) η toyota τον 9/2013 έστειλε στις αντιπρ/ες δελτίο τεχνικής ενημέρωσης με θέμα την κατανάλωση λαδιού, και τις αλλαγές στην γραμμή παραγωγής .
                      Η κατανάλωση λαδιού θεώρησαν οτι οφείλεται στο φράξιμο των οπών αποστράγγισης η των ελατηρίων εμβόλων με άνθρακα.
                      Εγινε αλλαγή στην γραμμή παραγωγής και τροποποιήθηκε η παραγωγή των παρακάτω ανταλλακτικών'
                      --υποσυγκρότημα καλύμματος κυλινδροκεφαλής
                      --υποσυγκρότημα ακροφυσίου λαδιού
                      --υποσυγκρότημα εμβόλου, με πείρο
                      --σέτ ελατηρίων εμβόλου

                      Έκαναν ανάκληση για αυτό το θέμα? Αν ναι, ο φίλος μπορεί να απευθυνθεί σε αντιπροσωπεία ακόμη και εκτός εγγύησης!

                      Τοίδιο πρόβλμα είχαν και τα celica του 2001-2004
                      Η παοκατάσταση θέλει λύσιμο τυο κινητηρα , δεν μπορώ να καταλάβω να γίνεται σιωπηρά

                      Μάλλον το κάνουν γαργάρα και κλασσικά το ρίχνουν στα καλά... λάδια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
                          Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

                          Όχι, μια σωστη επισκευη σε μηχανουργείο φέρνει στα εργοστασιακά επίπεδα τις ανοχές με διάφορους τρόπους και εξαλείφει ενα εργοστασιακό πρόβλημα. Η επισκευή του μοτέρ δεν είναι μονο ανταλλακτικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                            Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

                            Όχι, μια σωστη επισκευη σε μηχανουργείο φέρνει στα εργοστασιακά επίπεδα τις ανοχές με διάφορους τρόπους και εξαλείφει ενα εργοστασιακό πρόβλημα. Η επισκευή του μοτέρ δεν είναι μονο ανταλλακτικά.

                            Οι εργοστασιακές ανοχές δεν είναι μέρος του προβλήματος, δλδ της καύσης των λαδιών;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cson last edited by

                              Ο χρήστης Sarantish έγραψε:

                              Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

                              Όχι, μια σωστη επισκευη σε μηχανουργείο φέρνει στα εργοστασιακά επίπεδα τις ανοχές με διάφορους τρόπους και εξαλείφει ενα εργοστασιακό πρόβλημα. Η επισκευή του μοτέρ δεν είναι μονο ανταλλακτικά.

                              Οι εργοστασιακές ανοχές δεν είναι μέρος του προβλήματος, δλδ της καύσης των λαδιών;

                              Όχι, το πρόβλημα είναι οτι για κάποιο λογο έχει ξεφύγει πολύ γρήγορα ο κινητήρας απο τις εργοστασιακές ανοχές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Κατάλαβα. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kospapad last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

                                  Όχι, μια σωστη επισκευη σε μηχανουργείο φέρνει στα εργοστασιακά επίπεδα τις ανοχές με διάφορους τρόπους και εξαλείφει ενα εργοστασιακό πρόβλημα. Η επισκευή του μοτέρ δεν είναι μονο ανταλλακτικά.

                                  Οι εργοστασιακές ανοχές δεν είναι μέρος του προβλήματος, δλδ της καύσης των λαδιών;

                                  Όχι, το πρόβλημα είναι οτι για κάποιο λογο έχει ξεφύγει πολύ γρήγορα ο κινητήρας απο τις εργοστασιακές ανοχές.

                                  Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει καλή κυκλοφορία λαδιού στα δακτυλίδια στεγανοποίησησ οπότε με τον καιρό μαζεύονται επικαθίσεις και τα δακτυλίδια κολλάνε (έχουν μεσα ελατήρια για να είνια σε επαφή διαρκώς με τα τοιχώματα του κυλίνδρου)
                                  όταν κολλάνε δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα τοιχώματα και έχουμε κατανάλωση λαδιου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • C
                                    chris64 last edited by

                                    Το εχω παρει καινουριο ! η Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ το ξερει αλλα το κανει γαργαρα !! Σε καλουν να σου δωσουν προσφορα για ρεκτιφιε!! Οταν ρωτησα αν εχει γινει κατα κορον στους συγκεκριμενους κινητηρες για ανακληση κανουν πως δε ξερουν.Κι ομως ακουω πολλους με το ιδιο προβλημα !Δεν δικαιολογειται !! Πρεπει να γινει θεμα !!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • A
                                      astra_n last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Ο 1.33? Γνωστο θεμα το χω αναφερει πολλακις στους απιστους θωμαδες για τα τογιοτα.

                                      Ο γνωστός ύποπτος κινητήρας. Η λύση στο πρόβλημα δεν νομίζω να είναι εξίσου γνωστή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης chris64 έγραψε:
                                        Το εχω παρει καινουριο ! η Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ το ξερει αλλα το κανει γαργαρα !! Σε καλουν να σου δωσουν προσφορα για ρεκτιφιε!! Οταν ρωτησα αν εχει γινει κατα κορον στους συγκεκριμενους κινητηρες για ανακληση κανουν πως δε ξερουν.Κι ομως ακουω πολλους με το ιδιο προβλημα !Δεν δικαιολογειται !! Πρεπει να γινει θεμα !!

                                        Το κακό είναι πως δεν έχεις πλέον εγγύηση και θα πρέπει να πληρώσεις!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Γιατί δεν τους έβαλες να το φτιάξουν ενώ είχες την εγγύηση?
                                          Το πως θα το έκαναν βέβαια είναι δικό τους θέμα και δεν μπορείς να τους αρνηθείς σαν λύση το ρεκτιφιέ.

                                          Ίσως με γράμμα στην Toyota να καταφέρεις κάτι και τώρα, εφόσον αποδείξεις ότι το πρόβλημα υπήρχε ενώ το αυτοκίνητο είχε εγγύηση αλλά θα είναι σαφώς πιο δύσκολο...

                                          Γενικά μην είσαι αρνητικός στο ρεκτιφιέ, εφόσον γίνεται στοχευμένα έχοντας αναγνωρίσει την αιτία του προβλήματος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            Ο χρήστης chris64 έγραψε:
                                            Εχω ενα toyota yaris 2010 montelo 102hp . Τα χιλιομετρα του ειναι 115000 και μου καιει ενα κιλο λαδι στα 1000 χλμ.Απο τα
                                            50000 χλμ αρχισα να διακρινω οτι κατι συμβαινει και το παρακολουθω !! Εμαθα οτι εχει συμβει και σε αλλα !! Ξερετε κατι για το θεμα?

                                            2 ερωτησεις αν θελεις τις απαντας

                                            1. τι ρευστοτητα λαδιου χρησιμοποιουνταν; μπαινει η ιδια ρευστοτητα λαδιου η διαφορετικη τωρα; δεν χρειαζεται να αναφερεις την μαρκα του λιπαντικου
                                            2. το πηγαινεις αντιπροσωπεια για τα σερβις μεχρι σημερα;
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 2 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr