-
Γνωρίζω ότι οι έρευνες αυτές μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα. Δεν μπορώ να βάλω την λίστα γιατί η σειρά παρουσιάζεται μέσα από διαφάνειες που είναι στο site....
Ούτε copy - paste δεν μου επιτρέπει να κάνω το site, αν και μπορώ να κάνω με ένα πρόσθετο του chrome που όμως στην τελευταία έκδοση του chrome προς το παρόν έχει θέματα....
Η έρευνα έγινε από την J.D.Power.
[url]https://www.msn.com/el-gr/autos/ownership/τα-αυτοκίνητα-που-είναι-πιο-πιθανόν-να-βγάλουν-προβλήματα/ss-AAstcHb?li=BBsmJ1e&ocid=mailsignout#image=3[/url] -
Γνωρίζω ότι οι έρευνες αυτές μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα. Δεν μπορώ να βάλω την λίστα γιατί η σειρά παρουσιάζεται μέσα από διαφάνειες που είναι στο site....
Ούτε copy - paste δεν μου επιτρέπει να κάνω το site, αν και μπορώ να κάνω με ένα πρόσθετο του chrome που όμως στην τελευταία έκδοση του chrome προς το παρόν έχει θέματα....
Η έρευνα έγινε από την J.D.Power.
[url]https://www.msn.com/el-gr/autos/ownership/τα-αυτοκίνητα-που-είναι-πιο-πιθανόν-να-βγάλουν-προβλήματα/ss-AAstcHb?li=BBsmJ1e&ocid=mailsignout#image=3[/url] -
Γνωρίζω ότι οι έρευνες αυτές μπορεί να απέχουν από την πραγματικότητα. Δεν μπορώ να βάλω την λίστα γιατί η σειρά παρουσιάζεται μέσα από διαφάνειες που είναι στο site....
Ούτε copy - paste δεν μου επιτρέπει να κάνω το site, αν και μπορώ να κάνω με ένα πρόσθετο του chrome που όμως στην τελευταία έκδοση του chrome προς το παρόν έχει θέματα....
Η έρευνα έγινε από την J.D.Power.
[url]https://www.msn.com/el-gr/autos/ownership/τα-αυτοκίνητα-που-είναι-πιο-πιθανόν-να-βγάλουν-προβλήματα/ss-AAstcHb?li=BBsmJ1e&ocid=mailsignout#image=3[/url] -
Skoda 3η , Seat 9η , VW 12η , Audi 24η.
Στο ίδιο Group ανήκουν!!!!
Προφανώς και έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τις προσδοκίες που καλλιεργούνται λόγω μάρκετινγκ στις πιο premium μάρκες με αποτέλεσμα μικρά και μεγάλα προβλήματα να αξιολογούνται περισσότερο αρνητικά από τούς αγοραστές του που έχουν πολύ περισσότερες απαιτήσεις λόγω της υψηλότερης τιμής που πλήρωσαν.
(Μεταξύ των παραγόντων που συνεκτιμούνται βλέπω και θέματα που αφορούν λεπτομέρειες όπως , multimedia , Bluetooth , κλιματισμός , κλπ που οι αγοραστές περιμένουν να λειτουργούν όχι μονο άψογα αλλά και καλύτερα από ότι άλλο κυκλοφορεί)Σταθερές αξίες όμως που δεν αμφισβητούνται είναι ο πάτος που πιάνει η BMW σε όλα αυτά τα παρόμοια Test , και η κορυφαία αξιοπιστία της KIA που δεν έχω δει να βρίσκεται ποτέ κάτω από την 3η θέση.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
είχα χρειαστεί μια φορά μεταφορά με την οδική βοήθεια, και όπως πηγαίναμε στον δρόμο με τον οδηγό τον ρώτησα ποια αυτοκίνητα βλέπει συνήθως να βγάζουν προβλήματα... αυτός μου έδωσε μια διπλωματική αλλά ενδιαφέρουσα απάντηση... 'αυτά που δεν είναι καλά συντηρημένα'
-
Ποιό είναι το μέσο πωλούμενο Σκόντα και τι διαφορές έχει από το μέσο Άουντι σε εξοπλισμό και πολυπλοκότητα? Δε νομίζω να έχουν και πολύ σχέση.
Μου φαίνεται απόλυτα φυσιλογικό το μέσο Σκόντα να είναι αξιοπιστότερο. Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι έρευνες είναι ο θρίαμβος του μέσου όρου.Άλλο, ημισχετικό. Δεν μπορώ να βρω πλέον στο διαδίκτυο μια εκπληκτική έρευνα του ιδίου οίκου που καθόριζε με συντελεστές τη βαρύτητα που δίνουν οι πιθανοί (αμερικάνοι) αγοραστές σε διάφορα κριτήρια κατά την αγορά ενός ΙΧ, όπως ΜΟΥΡΗ, αξιοπιστία, επιδόσεις, εγγυήσεις, δυνατότητες, κόστος αγοράς/λήζιγκ, οικονομία, κ.α.
Μάλιστα έδινε ξεχωριστά αποτελέσματα για τα κριτήρια αυτά για 3 διαφορετικές κατηγορίες : πρίμιουμ, μαζικά και μετάχειρα.
Στα πρίμιουμ η αξιοπιστία ήταν το 3ο κριτήριο σε βαρύτητα, με πρώτη τη ΜΟΥΡΗ και δεύτερο τα features, η τιμή ήταν προς το τέλος .
Στα μαζικά η αξιοπιστία ήταν πρώτη.
Στα μετάχειρα ήταν δεύτερη με πρώτο την τιμή αγοράς. -
Αυτές οι λίστες δεν αξίζουν ούτε το χαρτί στο οποίο τυπώθηκαν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτές οι λίστες δεν αξίζουν ούτε το χαρτί στο οποίο τυπώθηκαν...ΕΤΣΙ!!!
-
Δεν αξίζουν αν τις διαβάζετε λάθος!
Αν θεωρείτε ότι είναι λίστες αξιοπιστίας, δικαίως απογοητεύεστε. Αν αναγνωρίσετε ότι είναι λίστες ικανοποίησης ιδιοκτητών, όπου η αξιοπιστία είναι ένα μόνο από διάφορα κριτήρια, τότε δεν θα έχετε θέμα. -
Φυσικά και θα έχουμε θέμα, καθώς είναι εντελώς αδιάφορο το τι πιστεύει ο μέσος ιδιοκτήτης για το όχημά του. Ειδικά οι ιδιοκτήτες πιο φθηνών οχημάτων έχουν συνήθως χαμηλότερες προσδοκίες.
-
Και τα πράγματα περιπλέκονται αν προσθέσουμε και αυτούς που κρύβουν γιατί πήγαν να κάνουν ΤΗΝ αγορά σε κάποιο υπερεκτιμημένο, την πάτησαν και ντρέπονται να πουν τα κουσούρια του.
-
Οι λίστες αυτές έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην αγορά. Υπάρχουν εταιρείες που ένα σοβαρό κομμάτι του μάρκετιγκ τους είναι βασισμένες πάνω σε αυτές, ή και το αντίθετο, εταιρείες που τους έχει βγει το όνομα και τις συναντάς (ή έστω συναντούσες) στο πάτο και δεν μπορούν να το μαζέψουν αυτό ούτε μετά από δεκαετίες. Όνομα και μη χωριό, μπορώ εύκολα να αναφέρω 4-5 από κάθε περίπτωση, για να μην αναφερθώ και σε χώρες που τις έχουν κάνει σημαία τους ή ντροπή τους (η άλλη πλευρά του ιδίου νομίσματος).
Επίσης, στις μεγάλες αγορές, υπάρχουν και άλλες λίστες, πιο στενά ορισμένες. Π.χ. σου λένε ποιο από τα π.χ. Άουντι είναι το πλέον αξιόπιστο, δεν είναι όλα τα ίδια φυσικά. Και τι προβλήματα συνήθως βγάζουν, έτσι ώστε να κρίνεις εκ των προτέρων τι πιθανά θα κληθείς να αντιμετωπίσεις μετά την αγορά του.
Το τελευταίο έχει τεράστια αξία και στα καινούργια, αλλά ιδίως στα μετάχειρα, όπου ,εξ΄ορισμού, ο αγοραστής είναι πιο ανελαστικός στα έξοδα συντήρησης σε σχέση με τον 'άπλα' που αγοράζει καινούργιο με όλες τις εγγυήσεις μέσα ή με συμβόλαιο λήζινγκ, αλλά και υπάρχει μεγάλη εμπειρία από προηγούμενους κατόχους-παθόντες.
Κάτι άλλο, οι λίστες αυτές έχουν μεγαλύτερη πέραση στις περιπτώσεις όπως Αυστραλία, Αμερική, Καναδά, τόξο πρώην CCCP, Κίνα, ήγουν χώρες αχανείς, με ποικιλία τεραίν, τεράστιες εποχιακές μικροκλιματικές διαφοροποιήσεις, ερήμους, μουσώνες ή παγετώνες και με ελάχιστες δυνατότητες σοβαρού σέρβις έξω από την πεπατημένη οδό, συχνά με οχήματα που κάνουν πολλά χλμ. το χρόνο, ή ακόμη και με μικρό διαθέσιμο εισόδημα ανά κάτοικο.
Επίσης σε κάποιο βαθμό και σε χώρες με γηρασμένο στόλο, τεράστια αγορά μετάχειρων, και μεγάλο κύκλο ζωής οχημάτων, όπως η δική μας.
Προφανώς ο μέσος Ζυριχιανός ή Βιεννέζος που οδηγεί πάντα καινούργια κουρσάρα με ολιγοετές λήζινγκ, π.χ. 2-5 χρόνια, έχει τεράστιο εισόδημα σε σχέση με τον μέσο Φίτσουλα από το Αιγάλεω ή το Νοβοσιμπίρσκ, προβλέπεται άμεσα αυτοκίνητο αντικατάστασης στο συμβόλαιό του, έχει άλλα 2 ΙΧ στο γκαράζ του, και στα πόδια του ένα αρκετά αναπτυγμένο και αξιοπρεπές δίκτυο μμμ για να εξυπηρετηθεί αν παραστεί ανάγκη, είναι πολύ συνηθισμένο να τις προσπερνά υπομειδιώντας και να αγοράζει απλά αυτό που έκανε κλικ σε αυτόν ή στο γείτονά του. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Και τα πράγματα περιπλέκονται αν προσθέσουμε και αυτούς που κρύβουν γιατί πήγαν να κάνουν ΤΗΝ αγορά σε κάποιο υπερεκτιμημένο, την πάτησαν και ντρέπονται να πουν τα κουσούρια του.Φυσικά και θα έχουμε θέμα, καθώς είναι εντελώς αδιάφορο το τι πιστεύει ο μέσος ιδιοκτήτης για το όχημά του. Ειδικά οι ιδιοκτήτες πιο φθηνών οχημάτων έχουν συνήθως χαμηλότερες προσδοκίες.
Δεν καταλαβαίνω που διαφωνουμε...
Νομίζω ότι συμφωνούμε ότι οι λίστες αυτές δεν αποτελούν τεκμήριο αξιοπιστίας, καθώς υπεισέρχονται και άλλα κριτήρια.Παρόλ' αυτά, επειδή η αξιοπιστία (έστω και αρκετά υποκειμενικά εκλαμβανόμενη από τον ιδιοκτήτη) αποτελεί βασικό κριτήριο, οι λίστες αυτές είναι μια αρκετά καλή ένδειξη (όχι όμως απόδειξη) αξιοπιστίας.
-
Ωραία η ανάλυση αλλά άκυρη μέσες-άκρες. Αν θες το πιο απροβλημάτιστο, παίρνεις στο μεν Νοβοσιμπίρσκ Λάντα (όχι επειδή είναι το πιο αξιόπιστο, που είναι και κτήνη εδώ που τα λέμε, αλλά επειδή συνεργεία και ανταλλακτικά υπάρχουν σε κάθε γωνία), και σε κάθε άλλη περίπτωση γνήσιο Ιαπωνικό με υποστήριξη στην τοπική αγορά.
Το τι χτύπημα έχει στο κεφάλι ο Γιάνκης μικροαστός που μπόρεσε και πήρε Genesis, μετά από χρόνια με μεταχειρισμένα Ford, και το θεώρησε το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου, δεν θα κάτσω να το αναλύσω...
-
Δεν αρέσει στον άλλο το Λάντα, ψάχνει για κάτι πιο μεγάλο, πιο μικρό, πιο πολυτελές, πιο ασφαλές, κάμπριο, κ.ο.κ. => δεν ψάχνει για Λάντα, η αγορά είναι τεράστια και θέλει ενημέρωση.
Είναι γεγονός φυσικά ότι η ευκολία εξεύρεσης ανταλλακτικών και σοβαρού σέρβις στην περιοχή που κινείσαι, εκλαμβάνεται από πάρα πολλούς ως ένα επιπλέον συν για την πιθανή αγορά τους.
Ημισχετικό. Κουβέντιαζα τις προάλλες με ένα χειριστή μεσαίας τσάπας, βλέποντας παράλληλα και οι δύο μία καινούργια Κομάτσου που έφερε ένας έτερος υπεργολάβος. Μου λέει, η Λίμπχερ (η δικιά του τυχαίνει να είναι τέτοια), είναι μια τρίχα από το κατώτερο στεατοπυγικό της Κομάτσου. Αλλά δεν υπάρχει μεγαλύτερη μαλακία στην Ελλάδα να αγοράσεις Κομάτσου σε αυτό το τονάζ. Δεν υπάρχει τίποτα από ανταλλακτικά. Σου φέρνει βέβαι τα πάντα με κούριερ από την Ολλανδία, αλλά σε 3 μέρες. Ποιές 3 μέρες όμως ρε φίλε, εδώ γίνεται πόλεμος στο εργοτάξιο για 3 ώρες.
Λίμπχερ μέχρι νεωτέρας λοιπόν, και ας υπάρχουν καλύτερες στα χαρτιά.
Και πολύ σωστά πράττει. -
Δεν καταρρίπτεις πάντως αυτά που είπα.
Από εκεί πέρα, το ότι δεν του αρέσει το Χ Λάντα και παίρνει το Ψ Σκόντα, δεν λέει και τίποτα για την γενικότερη κατάρτισή του ώστε να κρίνει σωστά ένα αυτοκίνητο.
-
Στα ακριβά αυτοκίνητα νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες δεν λένε τις βλάβες που βγάζει το αυτοκίνητό τους για να μην τους την πούνε. Να το γράψουν μπορεί. Αλλά στην παρέα να το πούνε δεν ξέρω αν είναι συνηθισμένο.
-
Οι στατιστικές δεν γινονται με κουβεντολόι παρείστικο, αλλά ανώνυμα ερωτηματολόγια. Επίσης, από την άλλη υπάρχουν και άλλοι, π.χ. εγώ, που αν τους δώσεις βήμα είναι πρόθυμοι να ξεχέσουν κανονικά αυτό που αγόρασαν να τους υπηρετεί αλλά δεν το κάνει όπως θα έπρεπε.
Επίσης το ότι κάποιος δεν το λέει στην παρέα δεν σημαίνει ότι έχει ακριβό αμάξι, είναι άσχετο αυτό, μπορεί να έχει το φθηνότερο, είναι θέμα χαρακτήρα.Θυμάμαι παλιά κάτι στατιστικές γερμανικής ΕΛΠΑ που κατέγραφε ακινητοποιήσεις ανά 1000 οχήματα. Έπιανε π.χ. τον κάθε τύπο ΙΧ, π.χ. Τουότα δείνα, Φίατ τάδε, κ.ο.κ. και κατέγραφε στατιστικώς τα περιστατικά που την καλούσαν γιατί είχαν μείνει, καθώς και τι βλάβη ήταν αυτή, κατεταγμένη χοντρικά σε μερικές βασικές κατηγορίες π.χ. ηλεκτρικά, μετάδοση, μηχανή,ψυγείο, κ.τ.λ. Μιλάμε για μεγάλα δείγματα, δεν μέτραγε π.χ. αμάξια που είχε στις τάξεις της με μερικές δεκάδες μέλη, η δε μέτρηση ήταν ανεξάρτητη από τις πίπες που έλεγε ή απέκρυβε ο οδηγός. Χάθηκαν πλέον, τώρα παίζει μόνο το tuv νομίζω.
Άλλες στατιστικές χωρίζουν τα αμάξια ανά ηλικία, ενώ άλλες (ακόμη καλύτερες) έχουν μια γενική κατηγορία και μόνο. Βλέπεις στην θέση Νο1 π.χ. το Χόντα Άκκορντ του 2012, στη Νο2 το Σεβρολέ Βολτ, στη Νο3 το Μάζντα Σκάιακτίφ 2.2, στην Νο4 το Χόντα Σίβικ ΜΥ2014, στην Νο5 το Φορντ Φόκους ΜΚ4, κ.ο.κ. Παίζουν όλοι με όλα τα μοντελάκια τους δηλαδή σε μία κατάταξη μόνο.
Ακόμη πιο στοχευμένες είναι οι στατιστικές και η αναφορά των κύριων προβλημάτων, ανά μοντέλο. Π.χ. έστω ότι ψάχνεις το Χ αυτοκίνητο. Μπαίνεις σε διάφορα σιτε (αμερικάνικα και αγγλικά ως επί το πλείστον, αλλά υπάρχουν και ορισμένα άλλα) και βλέπεις ανάμεσα σε άλλα πως παίζει το λεγάμενο και ποιά είναι τα πλέον συχνά θέματα που το ταλανίζουν. Σε ορισμένες περιπτώσεις και πόσο κάνει η μέση επισκευή τους, ή αν έχει βγει ανάκληση ή υπάρχει λύση με κάποιο άλλο κιτ της αγοράς για κάποιο πρόβλημα.Αυτές οι πληροφορίες είναι 'χρυσάφι' για τον ενδιαφερόμενο που μπορεί να τις αντιληφθεί.Γενικώς, όσο πιο πολύ εξειδικεύεις την στατιστική σου ανάλυση, τόσο τα ευρήματά σου γίνονται πιο συγκεκριμένα και αξιοποιήσιμα. Στατιστικές του στυλ π.χ. τα Σκόντα είναι πιο αξιόπιστα από τα ΚΙΛ, μπάζουν. Ποιό Σκόντα και ποιό ΚΙΛ απ' όλα? Υπάρχουν πολλά. Αυτό δε σημαίνει ότι η συγκεκριμένη στατιστική είναι λάθος βέβαια.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Στα ακριβά αυτοκίνητα νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες δεν λένε τις βλάβες που βγάζει το αυτοκίνητό τους για να μην τους την πούνε. Να το γράψουν μπορεί. Αλλά στην παρέα να το πούνε δεν ξέρω αν είναι συνηθισμένο.Εγώ πιστεύω πως συμβαίνει το αντίθετο , επειδή έχουν μεγάλες προσδοκίες λόγω των χρημάτων που έχουν δώσει χαντακώνουν ακόμη περισσότερο την βαθμολογία σε τετοιες έρευνες ακόμη και για ασήμαντους λόγους όπως οι διακοπές στον ήχο του Bluetooth πχ. , πόσο μάλλον για σοβαρότερες βλάβες.
Γι'αυτό πχ τα AUDI πατώνουν σε αυτές τις έρευνες , αλλά τα Skoda που είναι στον ίδιο όμιλο βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Στα ακριβά αυτοκίνητα νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες δεν λένε τις βλάβες που βγάζει το αυτοκίνητό τους για να μην τους την πούνε. Να το γράψουν μπορεί. Αλλά στην παρέα να το πούνε δεν ξέρω αν είναι συνηθισμένο.
Εγώ πιστεύω πως συμβαίνει το αντίθετο , επειδή έχουν μεγάλες προσδοκίες λόγω των χρημάτων που έχουν δώσει χαντακώνουν ακόμη περισσότερο την βαθμολογία σε τετοιες έρευνες ακόμη και για ασήμαντους λόγους όπως οι διακοπές στον ήχο του Bluetooth πχ. , πόσο μάλλον για σοβαρότερες βλάβες.
Γι'αυτό πχ τα AUDI πατώνουν σε αυτές τις έρευνες , αλλά τα Skoda που είναι στον ίδιο όμιλο βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Δεν το έγραψα σωστά και δεν έγινα κατανοητός. Ένας που αγόρασε ένα ακριβό πολυτελές αυτοκίνητο αρκετών 10δων χιλιάδων ευρώ, δεν νομίζω να πει εύκολα στην παρέα ότι του έβγαλε σοβαρά προβλήματα το αυτοκίνητο, για να μην του την πούνε ότι έδωσε τόσα πολλά λεφτά για να χαλάει το αμάξι του, να πάει να πάρει άλλο κλπ κλπ.
Στο διαδίκτυο ποιο εύκολα θα γράψει για τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Το ίδιο και σε έρευνες. -
Εξαρτάται από το χαρακτήρα του λέμε. Και όταν οι έρευνες είναι ανώνυμες σίγουρα οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, μιλούν ακομπλεξάριστα.
Τα αυτοκίνητα που είναι πιο πιθανόν να "βγάλουν" προβλήματα