-
Απο περιεργια, πως μπορει καποιος να αποφανθει οτι το ενα λαδι ειναι καλο και το αλλο καλυτερο; Πως βγαζετε τα συμπερασματα και εσεις και οι μηχανικοι;
Αν δεν γινει εργαστηριακη μελετη με καθε λαδι σε καποιοα χλμ και να δειτε της φθορες του κινητηρα και την κατασταση των λαδιων ( με μελετη και οχι με το ματι) τουλαχιστον εγω δεν μπορω να πω αυτο το λαδι ειναι καλο και αυτο οχι
-
Απο περιεργια, πως μπορει καποιος να αποφανθει οτι το ενα λαδι ειναι καλο και το αλλο καλυτερο; Πως βγαζετε τα συμπερασματα και εσεις και οι μηχανικοι;
Αν δεν γινει εργαστηριακη μελετη με καθε λαδι σε καποιοα χλμ και να δειτε της φθορες του κινητηρα και την κατασταση των λαδιων ( με μελετη και οχι με το ματι) τουλαχιστον εγω δεν μπορω να πω αυτο το λαδι ειναι καλο και αυτο οχι
Ακριβώς όπως το λές είναι! Για αυτό είπα ότι δεν είμαι ειδικός για να πω κάτι. Από αναλύσεις λαδιών στο BMW forum πριν χρόνια είχαν βγεί κάποια συμπεράσματα. Για αυτό επίσης είπα ότι δεν ασχολούμαι πλέον και ιδιάιτερα. Οτι λέει ο κατασκευαστής και απλά κοιτάω ότι το συνεργείο βάζει αυτό που πρέπει.
-
Εννοείται ότι για να δεις συμπεριφορά λαδιού πρέπει να πάρεις δείγμα και να το πας για μετρήσεις για να δεις σε τι ποσοστό διατηρεί τις μηχανικές ιδιότητες μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ.
Επειδή αυτό δεν μπορεί να το κάνει κάποιος προσωπικά εκτιμώ ένα λάδι στον ντίζελ κινητήρα μου όταν μετά από μερικές χιλιάδες χλμ 7-8 ας πούμε δεν ανεβάζει θόρυβο ο κινητήρας. Παλιότερα που έβαζα τα λάδια της αντιπροσωπείας τα ημι παρότι το αμάξι είχε λιγότερα χλμ από ότι τα τελευταία χρόνια από τα μισά του κύκλου ζωής τους , ανέβαινε έντονα ο θόρυβος, τελευταία με τα μοτουλ είναι πιο συγκρατημένα τα πράγματα.
-
Θα μιλήσω ως 'ειδικός' στα λάδια όντας κάτοχος vag φριτεζας.:)))
Τα Castrol σε όποιο όχημα χρησιμοποιήθηκαν(ιχ-diesel φιχ) έβγαζαν κροτάλισμα και αυξημένη κατανάλωση λαδιού. Εν αντιθέσει με τα Liqui Moly που είναι τα ποίο'ισορροπημένα'( κατανάλωση λαδιού-μηχανικοι θόρυβοι-καταλοιπα λαδιού)
-
Καλησπέρα σε όλους...
Πρόσφατα αγόρασα Ford focus ecoblue με το χειροκίνητο κιβώτιο από τα μεταχειρισμενα της Ford. Εντυπώσεις σε λίγες μέρες. Πάντως όσοι σκέφτονται για diesel να προχωρήσουν με κλειστά τα μάτια. Αρκετή δύναμη, ακόμα περισσότερη ροπή, ικανοποιητική κατανάλωση.
Το αμάξι πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς και εγώ που κάνω 100 την μέρα πιστεύω θα το χαρώ πραγματικά. Βέβαια εξαιτίας της εγγύησης προφανώς πρέπει να πηγαίνω αντιπροσωπεία για σέρβις που είναι το χειρότερό μου.
Σε πρώτη φάση θέλω την γνώμη σας για το πότε να αλλάξω λάδια;; Τα 15.000 μου φαίνονται πολλά αλλά διαβάζω κάτι τιμές λαδιων στο Θεό για να τα αλλάζω νωρίτερα. Συν ότι σπάνια να λειτουργεί ο κινητήρας πάνω από 1500 στροφές οπότε θεωρώ ότι έχουν μικρότερη καταπόνηση...
-
Καλοταξιδο! Περιμένουμε αναλυτικότερες εντυπώσεις.
Για το σέρβις ότι σου είπαν . 15000 δεν είναι πολλά για ντίζελ. Αλλά κάνουν στα 20 μέχρι και 30.000 γενικά ισχύει ότι κάθε χρόνο να αλλάζεις τα λάδια ανεξάρτητα χλμ ακόμα και αν δεν έχεις πιάσει τα προβλεπόμενα χλμ.
1500 στροφές είναι πολύ χαμηλα ακόμα και για ντίζελ. Να αλλάζεις ταχύτητες εκεί που σου βγάζει η ένδειξη που είναι γύρω στο 1800-1900 στροφές και ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης.
Σε ταξίδι πχ με 130 θα είσαι γύρω στις 2000-2200. Να φροντίζεις να μην το μπουκωνεις και κάθε 1000 χλμ να το βγάζεις σε ανοικτό δρόμο για 15-20 λεπτά σε υψηλές στροφές πχ 2800-3000 , κατέβαζε ταχύτητα για να το πετύχεις αυτό εύκολα ώστε να ζεσταίνονται τα καυσαέρια και να καις τα κατάλοιπα του φίλτρου.
Αυτά τα μεταχειρισμένα της Φορντ αφορούν άραγε τεστ ντραιβ κυρίως; Το δικό σου τέτοιο ήταν ; Με πόσα χλμ το πήρες και ποια έκδοση είναι;
-
Καλοταξιδο! Περιμένουμε αναλυτικότερες εντυπώσεις.
Για το σέρβις ότι σου είπαν . 15000 δεν είναι πολλά για ντίζελ. Αλλά κάνουν στα 20 μέχρι και 30.000 γενικά ισχύει ότι κάθε χρόνο να αλλάζεις τα λάδια ανεξάρτητα χλμ ακόμα και αν δεν έχεις πιάσει τα προβλεπόμενα χλμ.
1500 στροφές είναι πολύ χαμηλα ακόμα και για ντίζελ. Να αλλάζεις ταχύτητες εκεί που σου βγάζει η ένδειξη που είναι γύρω στο 1800-1900 στροφές και ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης.
Σε ταξίδι πχ με 130 θα είσαι γύρω στις 2000-2200. Να φροντίζεις να μην το μπουκωνεις και κάθε 1000 χλμ να το βγάζεις σε ανοικτό δρόμο για 15-20 λεπτά σε υψηλές στροφές πχ 2800-3000 , κατέβαζε ταχύτητα για να το πετύχεις αυτό εύκολα ώστε να ζεσταίνονται τα καυσαέρια και να καις τα κατάλοιπα του φίλτρου.
Αυτά τα μεταχειρισμένα της Φορντ αφορούν άραγε τεστ ντραιβ κυρίως; Το δικό σου τέτοιο ήταν ; Με πόσα χλμ το πήρες και ποια έκδοση είναι;
Καταρχάς σε ευχαριστώ για τις ευχές και τις συμβουλές. Από ότι μου είπαν πρόκειται για αμάξι που είχε στέλεχος της Ford για τις προσωπικές του μετακινήσεις αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν πιστεύω και πολλά.
Το πήρα με 7500 χιλιόμετρα. Είναι η έκδοση business δηλαδή η βασική αν έχω καταλάβει καλά. Αυτό που πραγματικά μου λείπει είναι ο κλιματισμός που είχα και πλέον δεν έχω. Κατά τα άλλα έχει όλα τα σύγχρονα καλούδια (οθόνες, αναγνώριση σημάτων, προειδοποίηση αλλαγής λωριδας, 3 προγράμματα οδήγησης, κτλ).
Το στήσιμο είναι εξαιρετικό και το τιμόνι επίσης. Η θέση οδήγησης άψογη και το εσωτερικό όμορφο αλλά σίγουρα έχω δει και πιο ποιοτικά εσωτερικά. Η ανάρτηση ικανοποιεί αν σκεφτείς και το καλό κράτημα. Σίγουρα προσπερνάει με ασφάλεια με τα 30 κιλά ροπής αν και στο πρόγραμμα eco με 1η στο φανάρι είναι εξαιρετικά ραθυμο σε σημείο να μην μπορεί να επιταχύνει πράγμα που με έχει παραξένεψει.
Χώροι καλοί έως πολύ καλοί, πορτ μπαγκαζ μέτριο. Εξωτερική εμφάνιση προσωπικά μου αρέσει πολύ αν και λευκό.
Αν είχα τα φράγκα θα πήγαινα σε st line κόκκινο ή μπλε με το αυτόματο 8αρι..
-
Εννοείται ότι για να δεις συμπεριφορά λαδιού πρέπει να πάρεις δείγμα και να το πας για μετρήσεις για να δεις σε τι ποσοστό διατηρεί τις μηχανικές ιδιότητες μετά από κάποιες χιλιάδες χλμ.
Επειδή αυτό δεν μπορεί να το κάνει κάποιος προσωπικά
Μπορείς, αλλά έχει κόστος και διαδικασία, αυτοί το κάνουν χρόνια: https://www.blackstone-labs.com/
Το κάναμε όπως είπα στο BMW Forum αρκετά μέλη παλαιότερα και ειδικά όσοι είχαν 335 πειραγμένα και Μ3. Μάλιστα ένα μέλος έκανε και δοκιμές με διαφορετικά λάδια (και αλλαγή σε διαφορετική συχνότητα) ώστε να καταλήξει πιο είναι καλύτερο για το μοτέρ του και κάθε πότε να αλλάζει.
-
Καλά τα πάντα γίνονται ε το κατάλληλο κόστος αλλά δεν αφορούν έναν απλό κάτοχο.
Φίλε αυτό με τα μεταχειρισμένα ξέρεις αν τα έχουν κεντρικά κάπου παρκαρισμένα ή βρίσκονται σε κατά τόπους αντιπροσωπείες;
Εσύ το είδες το αμάξι πριν το κλείσεις;
-
Καλά τα πάντα γίνονται ε το κατάλληλο κόστος αλλά δεν αφορούν έναν απλό κάτοχο.
Γιατί? Διαφωνώ. Όλοι όσοι το κάναμε, απλοί κάτοχοι είμαστε, τίποτα το ιδιαίτερο. Είναι μια πανεύκολη διαδιακσία με μικρό σχετικά κόστος και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Και για την ιστορία η αναλύσεις (όλες) έδειξαν ότι στις 15.000χλμ που κάναμε τις αλλαγές λαδιών οι περισσότεροι τα λάδια ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και είχαν ακόμα 'ψωμιά'. Έτσι πείσθηκα ότι δεν χρειάζεται να αλλάζω λάδια νωρίτερα.
-
Καλά τα πάντα γίνονται ε το κατάλληλο κόστος αλλά δεν αφορούν έναν απλό κάτοχο.
Φίλε αυτό με τα μεταχειρισμένα ξέρεις αν τα έχουν κεντρικά κάπου παρκαρισμένα ή βρίσκονται σε κατά τόπους αντιπροσωπείες;
Εσύ το είδες το αμάξι πριν το κλείσεις;
Τα έχουν στην κεντρική αποθήκη της Ford στην Μάνδρα ή Ελευσίνα και αν θέλεις να το δεις πρέπει να κανονίσεις ραντεβού. Εγώ προσωπικά επειδή δεν είμαι από Αθήνα δεν το είχα δει πριν την αγορά αλλά εμπιστεύτηκα την εταιρία.
-
Δεν ξέρω πόσοι έχετε πετύχει το video, αλλά αφού είμαστε στο νήμα του focus, ορίστε ένας τύπος που έκανε ανάλυση στα λάδια του πριν το πρώτο σέρβις (έχει πετρέλαιο)
και τα αποτελέσματα:
Το βίντεο είναι στα γερμανικά, έχει όμως υπότιτλους στα αγγλικά, αν επιλέξετε το 'cc' κάτω αριστερά στο player.
-
Καλημέρα σας,
Είμαι στη διαδικασία για αγορά focus και με ενημέρωσαν ότι αν κάνω παραγγελία τώρα θα παραλάβω αρχές Δεκέμβρη και γενικά ξενέρωσα με τόση καθυστέρηση. Επίσης μου πρότειναν ένα ετοιμοπαράδοτο εκθεσιακό (active x vignale, χρώμα magnetic) από to ford marketplace με κινητήρα 1.5Τ βενζίνη με 150 ίππους. Η τιμή του εκθεσιακού είναι στα 26,5k από 27,5k αρχική, δηλαδή μια έκπτωση περίπου 1000 ευρώ. Ξέρω ότι ο 1,5Τ δεν κυκλοφορεί πλέον στην Ελλάδα και δεν γνωρίζω ποιας χρονολογίας είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν το έχω δει. Ανησυχώ μήπως είναι 1-2 ετών και παρουσιάσει τυχόν προβλήματα, ενώ δεν ξέρω αν και κατά πόσον αξίζει να πάρω αυτό το εκθεσιακό με δεδομένο ότι αναμένεται το f/l από του χρόνου. Επίσης, με όλες αυτές τις αλλαγές που έχουν γίνει στις εκδόσεις ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιος είναι ο ακριβής εξοπλισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Σίγουρα έχει αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (για το οποίο δεν έχω και καμία απολύτως κάψα). Ποια είναι η άποψή σας με δεδομένη την εμπειρία σας από την μάρκα και το μοντέλο αλλά και την εδώ εταιρεία;
Σας ευχαριστώ πολύ
-
Ο κινητήρας είναι εδώ κατήργημενος έξω κυκλοφορεί κανονικά.
Και η έκδοση που αναφέρεις είναι κατηργημενη πλέον εδώ. Αυτό βέβαια δεν είναι κακο απλά δείχνει ότι είναι παλιό. Λογικά θα είναι ταξινομημένο στα μέσα του 2019.
Η έκπτωση που σου δίνουν δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Σε ετοιμοπαραδοτα και κάποιοι και σε επί παραγγελία έδιναν μέχρι πρότινος 620 ευρώ έκπτωση του κουτιού , όχι σε ένα εκθεσιακό αμάξι που μπορεί να έχουν μπει μέσα και ανοίξει κλείσει μερικές χιλιάδες άτομα.
Προσπάθησε να σου κόψουν κάνα 500αρι ακόμα χλωμό το βλέπω βέβαια...
Το αμάξι αυτό τσιμπάει σε τιμή λόγω της vignale που έχει τα δέρματα.
Ο κινητήρας καίει λίγο παραπάνω από τον νέο 1.0 αλλά έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις και φυσικά δουλεύει πιο ξεκούραστα από τον χιλιαρη. Και έχει και κάνα 80αρι παραπάνω τέλη από τον χιλιαρη.
-
-
Ποιο μοντέλο κοιτάς να αγοράσεις.
-
Το 1.5 με τα 150 άλογα είναι εξαιρετικό μοτέρ και σαφώς ανώτερο από το 1.000αρι (έχει και αρκετά καλύτερο κιβώτιο). Προσωπικά θα το αγόραζα άνετα (αν δεν ήθελα αυτόματο).
-
Είναι σίγουρα πάνω από 1 έτος, μπορεί και 2. Αλλά δεν υπάρχει θέμα, έχεις κανονικά εγγύηση 8 ετών από την ημέρα που θα το αγοράσεις. Κάποτε είχε αγοράσει το 2004 αυτοκίνητο του 2001, καθόταν 3 χρόνια στο εργοστάσιο!!
-
Η τιμή είναι καλή, αλλά πιστεύω ότι σου κάνουν μικρή έκπτωση για ένα αυτοκίνητο που κάθεται σχεδόν 2 χρόνια. Θα πιέζα για ακόμα μεγαλύτερη έκπτωση. Το πολύ 26.000 τελική τιμή.
-
Η παράδοση μπορεί να πάει και 2022.
-
-
Εξαιτίας του #4 από το post του Φάνη αλλά και για πολλούς ακόμα λόγους εγώ θα σου πρότεινα αν δεν καίγεσαι να περιμένεις μέχρι άνοιξη του 2022 για να πάρεις το f/l του κουτιού που θα έχει πάρει όλες τις βελτιώσεις επί των παιδικών ασθενειών. Ως γνωστόν η πιο ολοκληρωμένη κατάσταση στην οποία μπορείς να πάρεις ένα όχημα είναι μετά το f/l.
-
Aπλα για το fl δεν υπάρχει και ενημέρωση για ποτε θα βγει. Καλα αμα ρωτήσεις αντιπροσωπεία θα σου πουν δεν υπαρχει fl....μακαρι του χρόνου τετοια εποχη να εχει βγει το fl ( Και να μην εχει τσιμπησει κανα χιλιαρικο από το παλιο!!!)
-
Είναι σίγουρο 22 θα δούμε το facelift.
Τελικά focus active η puma ?
-
Δεν συγκρίνονται τα δύο αμάξια , μόνο πλεονέκτημα του πούμα για ψηλούς οδηγούς είναι το ευκολότερο μπες βγες και η μία βαλίτσα έξτρα που παίρνει.
Σαν καμπίνα καμιά σχέση η ευρυχωρία και φυσικά σαν στήσιμο υπάρχει μεγάλη διαφορά αν τα οδηγήσεις είναι εμφανές.
Το φοκους είναι η αναφορά στην Φορντ. Όλα τα υπόλοιπα έπονται.
Τώρα γιατί το απαξιώνει η εισαγωγική είναι δικό τους θέμα.
-
Τώρα γιατί το απαξιώνει η εισαγωγική είναι δικό τους θέμα.
Δεν το απαξιώνει, απλά το Puma έχει μεγαλύτερο κέρδος και είναι λογικό να προτιμούν να πουλάνε αυτό.
Ford Focus MK4