Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 276
    • 277
    • 192 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129782
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jobous last edited by

      Ναι ρε Tkin73, αυτό λέω !!!! Επιβεβαίωση και με πωλητή ......

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        famas last edited by

        Το καπάκι πάντως που ερχόταν στο προηγούμενο φόκους δεν έμοιαζε καθόλου με τα κοινά καπάκια που έχουν πχ τα vag. Ήταν χοντρό και συνθετικό, μοιάζοντας σαν foam, καθότι έπνιγε τον ήχο του 3κύλινρου με ανοιχτό το καπό, ενώ εφάρμοζε ασφυκτικά στις υποδοχές που είχε η μηχανή.

        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Σιγά το θέμα να συζητάμε ακόμα εαν έχει καπάκι ή όχι...έλεος!! Τα QQ δεν είχα ποτέ για παράδειγμα. Με τι καθόμαστε και ασχολούμαστε τώρα...ειλικρινά??...αχαχα!!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 @famas last edited by

            Το καπάκι πάντως που ερχόταν στο προηγούμενο φόκους δεν έμοιαζε καθόλου με τα κοινά καπάκια που έχουν πχ τα vag. Ήταν χοντρό και συνθετικό, μοιάζοντας σαν foam, καθότι έπνιγε τον ήχο του 3κύλινρου με ανοιχτό το καπό, ενώ εφάρμοζε ασφυκτικά στις υποδοχές που είχε η μηχανή.

            Για αυτό θα το έκοψαν επειδή θα είχε κόστος άξιο προσοχής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kpapado last edited by

              Το αμαξι θα το παρω σημερα απο βελμαρ κηφησιας. Το τσεκαρα με το που ηρθε στην αντιπροσωπια απο το τελωνειο την προηγουμενη παρασκευη.

              Το καπακι κουμπωνει σε 4 βασεις. (βιδες ειναι που στο κεφαλι εχουν μια μπιλια). Στο δικο μου στη μια βιδα υπαρχει μια αλλη μικρη πλαστικη βαση και κραταει ενα καλωδιο. Οποτε για να μπει το καπακι πρεπει να βγει αυτη η βαση. Θα πιεσω να μου το παραγγειλουν το καπακι με τις βασεις.

              Απλα επειδη τα focus με τα 125 αλογα το εχουν πανω ψαχνω να καταλαβω γιατι το καταργει η ford.

              Ευχαριστω για τις απαντησεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Για το ηχο ειναι το καπάκι. Κοβει αρκςτα το κροταλισμα. Απο την αλλη οι βασεις της μπιλιας που κουμπώνουν χανονται ευκολα και τρςμει το καπακι και παραγει πολυ παραπανω θορυβο απο αυτον που κοβει

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • J
                  jobous last edited by

                  Καλησπέρα, σε ρώτησα γιατί αν το είδες Παρασκευή 15/01 και όχι 22/01 ήταν το δικό μου αυτό που είδες !!!!

                  Ρώτησα και τον πωλητή και μου επιβεβαίωσε τα λεγόμενά σου , μάλλον με άλλον πωλητή έκανες την πώληση.

                  Υ.Γ: Βρε Tkin73 , δηλητήριο στάζεις !!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tasoskont @tkin73 last edited by

                    επιβεβαιωνεις δλδ οτι δεν εχει πλεον καπάκι, αυτό που μεχρι τώρα υπηρχε κανονικά?

                    Το μέχρι τώρα είναι σχετικό,από 11/2020 έχω παραλάβει και δεν είχε καπάκι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Ρε συ αντε να μην στο χαλασω!

                      δεν χρειαζεται το καπακι , διακοσμητικο ήταν βαρος προσθετει καλυτερα χωρις να βλεπεις τι εχει απο κάτω!!!

                      Δεν εχει να κρυψει τπτ η φορντ οχι σαν κατι αλλους που εχουν ενα κλειστο κουτι και δεν ξερεις τι εχουν μεσα!!!

                      Δεν λεω οτι βγαλαν το καπακι και θα τα βαψετε μαυρα! ουτε αν παιζει ρολο στην ηχομονωση δεν ξέρω.

                      Βλεπουμε μια ακομα φορα οτι εχουμε μια βιομηχανία που διαρκως στα 2 χρονια που κυκλοφορει το αμαξι διαρκως του αφαιρουν πραγματα και η τιμη παροτι το μοντελο παλιωνει αντι να πεφτει ή εστω να διατηρείται η ιδια ανεβαίνει διαρκώς!!!

                      Τι να πω μπορει να το έδιναν τζαμπα , τα εβαλαν κατω είδαν ότι δινουν παπαδες για τα λεφτα που το ειχαν κοστολογησει , και αρχισε η αποψηλωση εξοπλισμού για να σταματησουν την αιμοραγια...

                      η φορντ ειναι μια τεραστια βιομηχανια με δυο κεφαλες σε ευρωπη και αμερικη. Αν κουμάντο κάνει το αμερικάνικο κεφαλι περισσοτερο το φοκους ειναι ενα τελειως αδιαφορο για αυτους μοντέλο καθως ειναι πολυ μικρο σε διαστασεις για τις αναγκες και την λογικη της αμερικης, Να μην μιλήσουμε για το 1.0 που οι αμερικανοι τα βαζουν σε τσοπερ...

                      Ομως αν για την αμερικη το φοκους ειναι ενα αδιαφορο μοντελο για την ευρωπη είναι το δευτερο σε πωλησεις χατς! δεν θα επρεπε να του φερονταν με τοση αδιαφορια και απαξιωση...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • J
                        jobous last edited by

                        Δεν μου το χαλάς , μην σε ανησυχεί αυτό. Απλά σε διαβάζω πολύ επικριτικό προς την Ford (εννοείται ότι δεν έχω κάποιο κέρδος , παρά μόνο ότι έχω αγοράσει αυτοκίνητο της μάρκας) ενώ στην πραγματικότητα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες τις κάνουν τις κουτσουκέλες τους , θες μείωση/αλλαγή στους εξοπλισμούς , θες αύξηση τιμής , ότι θες. πχ αύξηση τιμών με την αλλαγή των τελών ταξινόμησης δεν έκαναν κάποιες εισαγωγικές ή όχι ??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Έλεος με το πλαστικό κάλυμμα...είναι εκεί απλά για να μην πάθει σοκ ο οδηγός που δει ένα σωρό καλώδια. Δεν προσφέρει μόνωση από ήχο και ο μέσο οδηγός δεν θα το δει ποτέ γιατί δεν θα ανοίξει το καπό του κινητήρα του!

                          Μπορεί να το έβγαλαν και για άλλο λόγω...να μειώσουν την ώρα που απαιτείται για σέρβις (ένα εξάρτημα λιγότερο για ξεβίδωμα) ώστε να είναι πιιο οικονομικό...αχαχα! 

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            μην ανησυχεις όλους τους κραζω!!! ευτυχως δεν εχω οπαδικα γιαλια στα αμαξια...ενταξει περαν από τα vw που τα κραζω τσουβαλιαστα τα υπολοιπα κραζω μοντελα και οχι μαρκες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              Κάπου σε μια γωνία ο Scotty Kilmer χειροκροτεί όρθιος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                τι να  μας πει και αυτο τα γατακι!!!!

                                νομιζω δεν τα εχει και σε μεγαλη εκτιμηση τα φορντ ο συγκεκριμενος , ολο κατι τογιοτα και μαζντα αποθεωνει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Αναφερόμουν στην αγάπη που έχει στα καλύμματα των μοτέρ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    α οκ δεν τον παρακολουθώ πολυ λιγα βιντεο του εχω δει ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 @fanis75 last edited by

                                      Έλεος με το πλαστικό κάλυμμα...είναι εκεί απλά για να μην πάθει σοκ ο οδηγός που δει ένα σωρό καλώδια. Δεν προσφέρει μόνωση από ήχο και ο μέσο οδηγός δεν θα το δει ποτέ γιατί δεν θα ανοίξει το καπό του κινητήρα του!

                                      Μπορεί να το έβγαλαν και για άλλο λόγω...να μειώσουν την ώρα που απαιτείται για σέρβις (ένα εξάρτημα λιγότερο για ξεβίδωμα) ώστε να είναι πιιο οικονομικό...αχαχα! 

                                      Ο Φάνης έχει δίκιο! Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου, ένα Rapid Spaceback 1.6 TDi επίσης είχαν καταργήσει το πλαστικό κάλυμμα της μηχανής. Επειδή κι εμένα δεν μου άρεσε οπτικά η 'μακαρονάδα' από σωληνάκια και καλώδια, είχα συμφωνήσει εξ' αρχής μια καλή τιμή για προμήθεια του ως ανταλλακτικό. Και αυτό χρειάστηκε δυο έξτρα βάσεις (αυτές με τη μπίλια που βιδώνονται πάνω στη μηχανή). Το τελικό αποτέλεσμα με ικανοποίησε απόλυτα οπτικά, αλλά ηχητικά δεν είχε πρακτικά καμία διαφορά (κι ας ήταν και diesel). Από ότι έχω διαβάσει, αυτά τα καπάκια, αν κάνουν κάτι (πέρα από το οπτικό κομμάτι) είναι να μειώνουν την απώλεια θερμότητας ανάμεσα σε δύο σχετικά κοντά χρονικά σβησίματα του κινητήρα. Παίρνεις δηλαδή το αυτοκίνητο μετά από 2 ώρες σβηστό και ο κινητήρας είναι λίγο πιο ζεστός, αντί να έχει κρυώσει πλήρως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        famas last edited by

                                        Για να δούμε τι έιχε γράψει κάποιος στο club ford, ο οποίος τοποθέτησε τέτοιο καπάκι στον 1000ρι ecoboost του σε Fiesta....

                                        *Μετά από μερικά χλμ (καμιά 100στη περίπου) μπορώ να πω σίγουρα ότι ο θόρυβος του κινητήρα έχει μειωθεί αρκετά, ειδικά το άσχημο (για μένα) γουργουρητό που έκανε στο ρελαντί και σε χαμηλές σαλ. Ο θόρυβος είναι ακόμα εκεί (προφανώς) αλλά έχει μειωθεί η ένταση και η χροιά του, σε σημείο που να μην τον αντιλαμβάνεσαι τόσο έντονα πλέον. Το ίδιο ισχύει σε όλο το φάσμα των στροφών, ακόμα και πάνω από τις 4-5Κ σαλ ο συνολικός θόρυβος του κινητήρα έχει μειωθεί.

                                        Αν σε κάποιον αρέσει αυτός ο ήχος, τότε θα απογοητευτεί λιγάκι με το καπάκι, αλλά για μένα έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα..*..

                                        https://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=26658&page=6&highlight=καλλυμα+κινητήρα

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap @lap last edited by

                                          Για το ηχο ειναι το καπάκι. Κοβει αρκςτα το κροταλισμα. Απο την αλλη οι βασεις της μπιλιας που κουμπώνουν χανονται ευκολα και τρςμει το καπακι και παραγει πολυ παραπανω θορυβο απο αυτον που κοβει

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            ppppp last edited by

                                            θεωρώ σχεδόν απίθανο να αρέσει σε κάποιον αυτός ο ήχος του τρικύλινδρου, να του είναι αδιάφορος και καθόλου ενοχλητικός ΟΚ δεκτό, αλλά να αρέσει λίγο δύσκολο.

                                            είμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες και στα πρώτα ούτε 100km (active 155), αλλά αυτή η χροιά στις χαμηλές ταχύτητες με ξενερώνει κάπως. Ελπίζω να είμαι απλά υπερβολικός και να είναι και αυτό θέμα συνήθειας και μόνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 192 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr