-
Ναι ρε Tkin73, αυτό λέω !!!! Επιβεβαίωση και με πωλητή ......
-
Το καπάκι πάντως που ερχόταν στο προηγούμενο φόκους δεν έμοιαζε καθόλου με τα κοινά καπάκια που έχουν πχ τα vag. Ήταν χοντρό και συνθετικό, μοιάζοντας σαν foam, καθότι έπνιγε τον ήχο του 3κύλινρου με ανοιχτό το καπό, ενώ εφάρμοζε ασφυκτικά στις υποδοχές που είχε η μηχανή.
-
Σιγά το θέμα να συζητάμε ακόμα εαν έχει καπάκι ή όχι...έλεος!! Τα QQ δεν είχα ποτέ για παράδειγμα. Με τι καθόμαστε και ασχολούμαστε τώρα...ειλικρινά??...αχαχα!!
-
Το καπάκι πάντως που ερχόταν στο προηγούμενο φόκους δεν έμοιαζε καθόλου με τα κοινά καπάκια που έχουν πχ τα vag. Ήταν χοντρό και συνθετικό, μοιάζοντας σαν foam, καθότι έπνιγε τον ήχο του 3κύλινρου με ανοιχτό το καπό, ενώ εφάρμοζε ασφυκτικά στις υποδοχές που είχε η μηχανή.
Για αυτό θα το έκοψαν επειδή θα είχε κόστος άξιο προσοχής.
-
Το αμαξι θα το παρω σημερα απο βελμαρ κηφησιας. Το τσεκαρα με το που ηρθε στην αντιπροσωπια απο το τελωνειο την προηγουμενη παρασκευη.
Το καπακι κουμπωνει σε 4 βασεις. (βιδες ειναι που στο κεφαλι εχουν μια μπιλια). Στο δικο μου στη μια βιδα υπαρχει μια αλλη μικρη πλαστικη βαση και κραταει ενα καλωδιο. Οποτε για να μπει το καπακι πρεπει να βγει αυτη η βαση. Θα πιεσω να μου το παραγγειλουν το καπακι με τις βασεις.
Απλα επειδη τα focus με τα 125 αλογα το εχουν πανω ψαχνω να καταλαβω γιατι το καταργει η ford.
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
-
Για το ηχο ειναι το καπάκι. Κοβει αρκςτα το κροταλισμα. Απο την αλλη οι βασεις της μπιλιας που κουμπώνουν χανονται ευκολα και τρςμει το καπακι και παραγει πολυ παραπανω θορυβο απο αυτον που κοβει
-
Καλησπέρα, σε ρώτησα γιατί αν το είδες Παρασκευή 15/01 και όχι 22/01 ήταν το δικό μου αυτό που είδες !!!!
Ρώτησα και τον πωλητή και μου επιβεβαίωσε τα λεγόμενά σου , μάλλον με άλλον πωλητή έκανες την πώληση.
Υ.Γ: Βρε Tkin73 , δηλητήριο στάζεις !!!!!!!
-
επιβεβαιωνεις δλδ οτι δεν εχει πλεον καπάκι, αυτό που μεχρι τώρα υπηρχε κανονικά?
Το μέχρι τώρα είναι σχετικό,από 11/2020 έχω παραλάβει και δεν είχε καπάκι.
-
Ρε συ αντε να μην στο χαλασω!
δεν χρειαζεται το καπακι , διακοσμητικο ήταν βαρος προσθετει καλυτερα χωρις να βλεπεις τι εχει απο κάτω!!!
Δεν εχει να κρυψει τπτ η φορντ οχι σαν κατι αλλους που εχουν ενα κλειστο κουτι και δεν ξερεις τι εχουν μεσα!!!
Δεν λεω οτι βγαλαν το καπακι και θα τα βαψετε μαυρα! ουτε αν παιζει ρολο στην ηχομονωση δεν ξέρω.
Βλεπουμε μια ακομα φορα οτι εχουμε μια βιομηχανία που διαρκως στα 2 χρονια που κυκλοφορει το αμαξι διαρκως του αφαιρουν πραγματα και η τιμη παροτι το μοντελο παλιωνει αντι να πεφτει ή εστω να διατηρείται η ιδια ανεβαίνει διαρκώς!!!
Τι να πω μπορει να το έδιναν τζαμπα , τα εβαλαν κατω είδαν ότι δινουν παπαδες για τα λεφτα που το ειχαν κοστολογησει , και αρχισε η αποψηλωση εξοπλισμού για να σταματησουν την αιμοραγια...
η φορντ ειναι μια τεραστια βιομηχανια με δυο κεφαλες σε ευρωπη και αμερικη. Αν κουμάντο κάνει το αμερικάνικο κεφαλι περισσοτερο το φοκους ειναι ενα τελειως αδιαφορο για αυτους μοντέλο καθως ειναι πολυ μικρο σε διαστασεις για τις αναγκες και την λογικη της αμερικης, Να μην μιλήσουμε για το 1.0 που οι αμερικανοι τα βαζουν σε τσοπερ...
Ομως αν για την αμερικη το φοκους ειναι ενα αδιαφορο μοντελο για την ευρωπη είναι το δευτερο σε πωλησεις χατς! δεν θα επρεπε να του φερονταν με τοση αδιαφορια και απαξιωση...
-
Δεν μου το χαλάς , μην σε ανησυχεί αυτό. Απλά σε διαβάζω πολύ επικριτικό προς την Ford (εννοείται ότι δεν έχω κάποιο κέρδος , παρά μόνο ότι έχω αγοράσει αυτοκίνητο της μάρκας) ενώ στην πραγματικότητα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες τις κάνουν τις κουτσουκέλες τους , θες μείωση/αλλαγή στους εξοπλισμούς , θες αύξηση τιμής , ότι θες. πχ αύξηση τιμών με την αλλαγή των τελών ταξινόμησης δεν έκαναν κάποιες εισαγωγικές ή όχι ??
-
Έλεος με το πλαστικό κάλυμμα...είναι εκεί απλά για να μην πάθει σοκ ο οδηγός που δει ένα σωρό καλώδια. Δεν προσφέρει μόνωση από ήχο και ο μέσο οδηγός δεν θα το δει ποτέ γιατί δεν θα ανοίξει το καπό του κινητήρα του!
Μπορεί να το έβγαλαν και για άλλο λόγω...να μειώσουν την ώρα που απαιτείται για σέρβις (ένα εξάρτημα λιγότερο για ξεβίδωμα) ώστε να είναι πιιο οικονομικό...αχαχα!
-
μην ανησυχεις όλους τους κραζω!!! ευτυχως δεν εχω οπαδικα γιαλια στα αμαξια...ενταξει περαν από τα vw που τα κραζω τσουβαλιαστα τα υπολοιπα κραζω μοντελα και οχι μαρκες...
-
Κάπου σε μια γωνία ο Scotty Kilmer χειροκροτεί όρθιος!
-
τι να μας πει και αυτο τα γατακι!!!!
νομιζω δεν τα εχει και σε μεγαλη εκτιμηση τα φορντ ο συγκεκριμενος , ολο κατι τογιοτα και μαζντα αποθεωνει...
-
Αναφερόμουν στην αγάπη που έχει στα καλύμματα των μοτέρ
-
α οκ δεν τον παρακολουθώ πολυ λιγα βιντεο του εχω δει ...
-
Έλεος με το πλαστικό κάλυμμα...είναι εκεί απλά για να μην πάθει σοκ ο οδηγός που δει ένα σωρό καλώδια. Δεν προσφέρει μόνωση από ήχο και ο μέσο οδηγός δεν θα το δει ποτέ γιατί δεν θα ανοίξει το καπό του κινητήρα του!
Μπορεί να το έβγαλαν και για άλλο λόγω...να μειώσουν την ώρα που απαιτείται για σέρβις (ένα εξάρτημα λιγότερο για ξεβίδωμα) ώστε να είναι πιιο οικονομικό...αχαχα!
Ο Φάνης έχει δίκιο! Στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου, ένα Rapid Spaceback 1.6 TDi επίσης είχαν καταργήσει το πλαστικό κάλυμμα της μηχανής. Επειδή κι εμένα δεν μου άρεσε οπτικά η 'μακαρονάδα' από σωληνάκια και καλώδια, είχα συμφωνήσει εξ' αρχής μια καλή τιμή για προμήθεια του ως ανταλλακτικό. Και αυτό χρειάστηκε δυο έξτρα βάσεις (αυτές με τη μπίλια που βιδώνονται πάνω στη μηχανή). Το τελικό αποτέλεσμα με ικανοποίησε απόλυτα οπτικά, αλλά ηχητικά δεν είχε πρακτικά καμία διαφορά (κι ας ήταν και diesel). Από ότι έχω διαβάσει, αυτά τα καπάκια, αν κάνουν κάτι (πέρα από το οπτικό κομμάτι) είναι να μειώνουν την απώλεια θερμότητας ανάμεσα σε δύο σχετικά κοντά χρονικά σβησίματα του κινητήρα. Παίρνεις δηλαδή το αυτοκίνητο μετά από 2 ώρες σβηστό και ο κινητήρας είναι λίγο πιο ζεστός, αντί να έχει κρυώσει πλήρως.
-
Για να δούμε τι έιχε γράψει κάποιος στο club ford, ο οποίος τοποθέτησε τέτοιο καπάκι στον 1000ρι ecoboost του σε Fiesta....
*Μετά από μερικά χλμ (καμιά 100στη περίπου) μπορώ να πω σίγουρα ότι ο θόρυβος του κινητήρα έχει μειωθεί αρκετά, ειδικά το άσχημο (για μένα) γουργουρητό που έκανε στο ρελαντί και σε χαμηλές σαλ. Ο θόρυβος είναι ακόμα εκεί (προφανώς) αλλά έχει μειωθεί η ένταση και η χροιά του, σε σημείο που να μην τον αντιλαμβάνεσαι τόσο έντονα πλέον. Το ίδιο ισχύει σε όλο το φάσμα των στροφών, ακόμα και πάνω από τις 4-5Κ σαλ ο συνολικός θόρυβος του κινητήρα έχει μειωθεί.
Αν σε κάποιον αρέσει αυτός ο ήχος, τότε θα απογοητευτεί λιγάκι με το καπάκι, αλλά για μένα έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα..*..
https://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=26658&page=6&highlight=καλλυμα+κινητήρα
-
Για το ηχο ειναι το καπάκι. Κοβει αρκςτα το κροταλισμα. Απο την αλλη οι βασεις της μπιλιας που κουμπώνουν χανονται ευκολα και τρςμει το καπακι και παραγει πολυ παραπανω θορυβο απο αυτον που κοβει
-
θεωρώ σχεδόν απίθανο να αρέσει σε κάποιον αυτός ο ήχος του τρικύλινδρου, να του είναι αδιάφορος και καθόλου ενοχλητικός ΟΚ δεκτό, αλλά να αρέσει λίγο δύσκολο.
είμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες και στα πρώτα ούτε 100km (active 155), αλλά αυτή η χροιά στις χαμηλές ταχύτητες με ξενερώνει κάπως. Ελπίζω να είμαι απλά υπερβολικός και να είναι και αυτό θέμα συνήθειας και μόνο.
Ford Focus MK4