-
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό-μικρομεσαίο αυτοκίνητο για χρήση κυρίως στην εθνική και σε επαρχιακούς δρόμους. Κάνω κάπου 15.000 με 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο οπότε σκέφτομαι για diesel. Γενικώς κάνω ήρεμη οδήγηση (εδώ στην Κρήτη δεν έχεις και πολλά μέρη που πας πάνω από 110-120 χωρίς να ρισκάρεις...) αλλά θέλω δύναμη και ροπή για προσπεράσεις μιας και δεν έχουμε νησίδες στο μεγαλύτερο μέρος της εθνικής. Οικογένεια δεν έχω (ακόμη) οπότε μικρές οι απαιτήσεις σε χώρους και μου αρέσουν και τα 3θυρα.
Δοκίμασα σε ταξίδι το νέο Fiesta με τον diesel των 120 ίππων. Υπέροχο και πολύ οικονομικό. Επίσης μου αρέσει και το Ibiza (δοκίμασα για μικρή απόσταση τον 1.0 των 95 ίππων) και μέχρι τώρα περιμένω να έρθει με τον 1.6 diesel (ελπίζω στους 116 ίππους με 6αρι κιβώτιο).
Βλέπω όμως οτι:
Fiesta ST-line 1.5 TDCi (των 120 ίππων): 16.800 (3θυρο) πάει στα 17.800 με κάποια λίγα extra (high beam assist, υποβραχιόνιο, μεταλλικό)
Leon Style 1.6 TDi: 16.800 (πάλι 3θυρο) και πάει στα 18.200 με την 8αρα οθόνη και τα Full LED φώτα.
Στις παραπάνω τιμές υπάρχουν κάποιες μικρές εκπτώσεις (περίπου 500-800 ευρώ).Τι από τα δύο αξίζει περισσότερο;
Να πάω για το νέο Fiesta ή για το λίγο πιο μεγάλο Leon;
Το Fiesta έχει πιο μεγάλη εγγύηση αλλά από την άλλη διαβάζω εδώ μέσα για θέματα με τριγμούς στο ταμπλό σε εντελώς καινούργια αμάξια. Το VAG απ την άλλη είναι επίφοβο στα diesel.Επίσης αν πάω για τον Leon με τον TSi των 115 ίππων, η τιμή πέφτει στα 17.200, αλλά ανεβάζει ίσως το κόστος των καυσίμων. Αξίζει;
Για το βενζινοκίνητο Fiesta διαβάζω οτι 'διψάει¨ πολύ, σε σχέση με τον TSi οπότε ίσως μόνο diesel στην περίπτωση της ford. -
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό-μικρομεσαίο αυτοκίνητο για χρήση κυρίως στην εθνική και σε επαρχιακούς δρόμους. Κάνω κάπου 15.000 με 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο οπότε σκέφτομαι για diesel. Γενικώς κάνω ήρεμη οδήγηση (εδώ στην Κρήτη δεν έχεις και πολλά μέρη που πας πάνω από 110-120 χωρίς να ρισκάρεις...) αλλά θέλω δύναμη και ροπή για προσπεράσεις μιας και δεν έχουμε νησίδες στο μεγαλύτερο μέρος της εθνικής. Οικογένεια δεν έχω (ακόμη) οπότε μικρές οι απαιτήσεις σε χώρους και μου αρέσουν και τα 3θυρα.
Δοκίμασα σε ταξίδι το νέο Fiesta με τον diesel των 120 ίππων. Υπέροχο και πολύ οικονομικό. Επίσης μου αρέσει και το Ibiza (δοκίμασα για μικρή απόσταση τον 1.0 των 95 ίππων) και μέχρι τώρα περιμένω να έρθει με τον 1.6 diesel (ελπίζω στους 116 ίππους με 6αρι κιβώτιο).
Βλέπω όμως οτι:
Fiesta ST-line 1.5 TDCi (των 120 ίππων): 16.800 (3θυρο) πάει στα 17.800 με κάποια λίγα extra (high beam assist, υποβραχιόνιο, μεταλλικό)
Leon Style 1.6 TDi: 16.800 (πάλι 3θυρο) και πάει στα 18.200 με την 8αρα οθόνη και τα Full LED φώτα.
Στις παραπάνω τιμές υπάρχουν κάποιες μικρές εκπτώσεις (περίπου 500-800 ευρώ).Τι από τα δύο αξίζει περισσότερο;
Να πάω για το νέο Fiesta ή για το λίγο πιο μεγάλο Leon;
Το Fiesta έχει πιο μεγάλη εγγύηση αλλά από την άλλη διαβάζω εδώ μέσα για θέματα με τριγμούς στο ταμπλό σε εντελώς καινούργια αμάξια. Το VAG απ την άλλη είναι επίφοβο στα diesel.Επίσης αν πάω για τον Leon με τον TSi των 115 ίππων, η τιμή πέφτει στα 17.200, αλλά ανεβάζει ίσως το κόστος των καυσίμων. Αξίζει;
Για το βενζινοκίνητο Fiesta διαβάζω οτι 'διψάει¨ πολύ, σε σχέση με τον TSi οπότε ίσως μόνο diesel στην περίπτωση της ford. -
Ενδιαφέρομαι για ένα μικρό-μικρομεσαίο αυτοκίνητο για χρήση κυρίως στην εθνική και σε επαρχιακούς δρόμους. Κάνω κάπου 15.000 με 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο οπότε σκέφτομαι για diesel. Γενικώς κάνω ήρεμη οδήγηση (εδώ στην Κρήτη δεν έχεις και πολλά μέρη που πας πάνω από 110-120 χωρίς να ρισκάρεις...) αλλά θέλω δύναμη και ροπή για προσπεράσεις μιας και δεν έχουμε νησίδες στο μεγαλύτερο μέρος της εθνικής. Οικογένεια δεν έχω (ακόμη) οπότε μικρές οι απαιτήσεις σε χώρους και μου αρέσουν και τα 3θυρα.
Δοκίμασα σε ταξίδι το νέο Fiesta με τον diesel των 120 ίππων. Υπέροχο και πολύ οικονομικό. Επίσης μου αρέσει και το Ibiza (δοκίμασα για μικρή απόσταση τον 1.0 των 95 ίππων) και μέχρι τώρα περιμένω να έρθει με τον 1.6 diesel (ελπίζω στους 116 ίππους με 6αρι κιβώτιο).
Βλέπω όμως οτι:
Fiesta ST-line 1.5 TDCi (των 120 ίππων): 16.800 (3θυρο) πάει στα 17.800 με κάποια λίγα extra (high beam assist, υποβραχιόνιο, μεταλλικό)
Leon Style 1.6 TDi: 16.800 (πάλι 3θυρο) και πάει στα 18.200 με την 8αρα οθόνη και τα Full LED φώτα.
Στις παραπάνω τιμές υπάρχουν κάποιες μικρές εκπτώσεις (περίπου 500-800 ευρώ).Τι από τα δύο αξίζει περισσότερο;
Να πάω για το νέο Fiesta ή για το λίγο πιο μεγάλο Leon;
Το Fiesta έχει πιο μεγάλη εγγύηση αλλά από την άλλη διαβάζω εδώ μέσα για θέματα με τριγμούς στο ταμπλό σε εντελώς καινούργια αμάξια. Το VAG απ την άλλη είναι επίφοβο στα diesel.Επίσης αν πάω για τον Leon με τον TSi των 115 ίππων, η τιμή πέφτει στα 17.200, αλλά ανεβάζει ίσως το κόστος των καυσίμων. Αξίζει;
Για το βενζινοκίνητο Fiesta διαβάζω οτι 'διψάει¨ πολύ, σε σχέση με τον TSi οπότε ίσως μόνο diesel στην περίπτωση της ford. -
Βενζινοκίνητο Leon. Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Δες όμως και το Focus γιατί κάπου εκεί πρέπει να κοστίζει. Σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά της αμέσως μικρότερης κατηγορίας (Fiesta, Ibiza κλπ).
-
Εφόσον είσαι ανάμεσα στα δύο, εγώ θα προτιμούσα το Fiesta. Το Leon αν και μια κατηγορία πάνω δεν παύει να είναι ένα σχετικά παλαιό μοντέλο με μουντό στα δικά μου μάτια εσωτερικό και 5άρι σασμάν. Ο τριγμός που έχουν παρουσιάσει τα Fiesta στο πλαίσιο της οθόνης θεωρώ ότι είναι παιδική ασθένεια και πιθανώς θέμα χρόνου να διορθωθεί. Το δικό μου δίλημμα θα ήταν αν θα προτιμήσω st line ή titanium που είναι υπερπλήρης σε εξοπλισμό.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το Focus είναι λίγο πιο ακριβό και αισθητικά δεν με τραβάει όπως τα fiesta, ibiza, leon. Βέβαια, ίσως είναι το καλύτερο οδηγικά.
Το βενζινοκίνητο Leon δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη. Αλλά νομίζω οτι στην εθνική ειδικά, με ταχύτητες 110-120 θα πρέπει να καίει πολύ περισσότερο απ οτι το diesel. Στη μικρή όμως άρα όχι αντιπροσωπευτική δοκιμή που έκανα στο 95αρη ibiza έκαψα 8.5 l/100χλμ. Ενώ με το 120 πετρέλαιο fiesta έκαψα μόλις 4 (με νορμάλ ταχύτητες).Έχεις εμπειρία από TSi και ταχύτητες ταξιδιού;
Πάντως σαν κινητήρας ήταν πολύ καλός.
-
Συγκρινεις αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας οπου το μικροτερο (Fiesta) μοιαζει με παιχνιδι απεναντι στο μεγαλυτερο (Leon). Η διαφορα μικρου με μικρομεσαιο ειναι χαωδης και ειδικα το Leon ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο και αντιστοιχου προσανατολισμου με το Fiesta (προς το ζμπορ).
Σημειωση: το βενζινοκινητο δεν καιει πολυ περισσοτερο απο το diesel στην εθνικη. Η βασικη διαφορα τους ειναι σε μικτο κυκλο και κυριως πιτα κινηση οπου το βενζινοκινητο θα σκαρφαλωσει στα 9 λτ και βαλε ενω το diesel δε θα πηγαινει πανω απο 6. Σε ανοιχτο δρομο η διαφορα μικραινει.
-
Για εθνικη θα προτιμησεις μικρομεσαιο(λεον) και οχι μικρο(φιεστα). Επισης τα φουλ λεντ θα σε βοηθησουν παρα πολυ στην οδηγηση αφου θα ειναι πιο ξεκουραστη. Για diesel αφου θα κινεισαι εθνικη δε θα εχεις κανενα θεμα ενω με τους χωρους του λεον θα εισαι ετοιμος και για λιγο μεγαλυτερη οικογενεια
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από όσο γνωρίζω ο tsi είναι από τις οικονομικότερους βενζινοκινητήρες,ειδικά ο 115. Πιστεύω ότι στον ΒΟΑΚ πχ δύσκολα θα δεις πάνω από 7 λίτρα. Αλλά αυτό είναι απλά προσωπική εκτίμηση. Πάντως με το Φιέστα χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια για να δεις πάνω από 5λίτρα και αυτό μόνο στο ορεινό δίκτυο της Κρήτης.
-
από kkostask » 04 Νοέμ 2017 11:52
Εφόσον είσαι ανάμεσα στα δύο, εγώ θα προτιμούσα το Fiesta. Το Leon αν και μια κατηγορία πάνω δεν παύει να είναι ένα σχετικά παλαιό μοντέλο με μουντό στα δικά μου μάτια εσωτερικό και 5άρι σασμάν. Ο τριγμός που έχουν παρουσιάσει τα Fiesta στο πλαίσιο της οθόνης θεωρώ ότι είναι παιδική ασθένεια και πιθανώς θέμα χρόνου να διορθωθεί. Το δικό μου δίλημμα θα ήταν αν θα προτιμήσω st line ή titanium που είναι υπερπλήρης σε εξοπλισμό.
Κι εμένα εκεί είναι το δίλημα. Νέο και φράσκο αυτοκίνητο. Απ την άλλη το Leon ίσως είναι πιο αξιόπιστο (λόγω παλαιότητας) και ίσως καλύτερο στην εθνική για ταξίδι. Πιο ήσυχο και σταθερό. Αλλά δεν το δίνει η αντιπροσωπία για μεγάλη δοκιμή (όπως η αντίστοιχη της Ford) να το επιβεβαιώσω...
[quote]από kapami » 04 Νοέμ 2017 11:58
Συγκρινεις αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας οπου το μικροτερο (Fiesta) μοιαζει με παιχνιδι απεναντι στο μεγαλυτερο (Leon). Η διαφορα μικρου με μικρομεσαιο ειναι χαωδης και ειδικα το Leon ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο και αντιστοιχου προσανατολισμου με το Fiesta (προς το ζμπορ)./quote]
Ίσως έχεις δίκιο... Δεν έχουν πάντως μεγάλη διαφορά σε μέγεθος και το fiesta τουλάχισοτν ήταν εξαιρετικό στο ταξίδι, αντίστοιχο του Astra του '09 που έχω εμπειρία, σε σταθερότητα και καλύτερο ίσως σε ηχομόνωση. Βέβαια, άλλες εποχές.
-
Ο χρήστης Danis έγραψε:
Έχεις εμπειρία από TSi και ταχύτητες ταξιδιού;
Πάντως σαν κινητήρας ήταν πολύ καλός.
5.8 στα 120-130 χλμ με αναμμένο κλιματισμό και 3 ενήλικες, golf 1.4 tsi 150 ίππων.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ενας σημαντικος παραγοντας ειναι και τι υψος εχεις σαν οδηγος για το αν θα βολευτεις μακροπροθεσμα. Εγω που ειμαι γυρω στο 1.90 μεσα στο Fiesta ενιωσα αβολα σα να βρισκω ταβανι.
Ειναι κατι που δεν ειχα υπολογισει οταν καποτε πηγα απο μικρομεσαιο σε μικρο. Στο τεστ ντραιβ δεν εδωσα σημασια αλλα με τον καιρο καταλαβα οτι το μισο μου οπτικο πεδιο στο μικρο ειναι η οροφη αφου τα ματια μου κοιταζαν ευθεια το σκιαδιο ακομα και με το καθισμα τερμα κατω. Το ιδιο παρατηρησα και οταν εκατσα στο νεο Φιεστα προσφατα. Ειναι κατι που δε δινεις σημασια τον πρωτο καιρο αλλα σταδιακα σε πνιγει. Τα μικρομεσαια δεν εχουν τετοιο θεμα γιατι εχουν μεγαλυτερο ογκο. Προσεξε το αυτο αν εισαι ψηλος.
-
από kkostask » 04 Νοέμ 2017 12:03
Από όσο γνωρίζω ο tsi είναι από τις οικονομικότερους βενζινοκινητήρες,ειδικά ο 115. Πιστεύω ότι στον ΒΟΑΚ πχ δύσκολα θα δεις πάνω από 7 λίτρα. Αλλά αυτό είναι απλά προσωπική εκτίμηση. Πάντως με το Φιέστα χρειάζεται πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια για να δεις πάνω από 5λίτρα και αυτό μόνο στο ορεινό δίκτυο της Κρήτης.
Οντως πολύ οικονομικό το fiesta. Έπιασα 5.5 περίπου αλλά αργά το βράδυ για 30χλμ (Γούρνες - Παντάνασσα που αν καταλαβαίνω κάτι ξέρεις από ΒΟΑΚ) που το πήγα με 120-160.
Τα 7 λίτρα βενζίνης σε σχέση με τα 4 ή 4.5 πετρελαίου είναι κάπου 500 ευρώ το χρόνο για 20.000 χιλιόμετρα. Οπότε μάλλον δεν αξίζει η βενζίνη.
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον ισχύει η διαοφροποίηση των κατηγοριών που υπήρχε παλαιότερα (μικρά - μικρομεσαία). Η τελευταία φουρνιά μικρών έχει εξελιχθεί πολύ, ειδικά οι πιο ακριβές τους εκδόσεις. Απ την άλλη σε 2 χρόνια θα έχουν έρθει τα νέα Golf/Leon/Focus οπότε τότε ίσως ανοίξει η ψαλίδα πάλι. Αλλά φαντάζομαι οτι τώρα οι τιμές των μικρομεσαίων (Leon/Focus) είναι χαμηλές ακριβώς λόγω αυτού. Κι έτσι δημιουργήται το δίλημα.
-
Καλά αυτοκίνητα είναι όλα όσα αναφέρεις.Από πλευράς ομορφιάς,είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό πoιο προτιμάς.
Εγώ πιστεύω, δύο ζητήματα μένει να ξεκαθαρίσεις: α) Είπες πως κάνεις 15-20000 χλμ/έτος (οριακά χλμ. για diesel).Είσαι σίγουρος ότι σε συμφέρει το πετρέλαιο σε βάθος χρόνου (δηλ. σε σχέση τη διαφορά τιμής αγοράς με χρόνια που προτίθεσαι να κρατήσεις το αμάξι). β)Δεν σε πειράζουν οι χώροι και το 3θυρο,αλλά όπως είπες αυτό ισχύει προς το παρόν.Χωρίς να ξέρω την προσωπική κατάσταση και την ηλικία σου,πρέπει να δεις τι πιθανότητα υπάρχει αυτό ν'άλλαξει για όσο σχεδιάζεις να έχεις το αμάξι που θα διαλέξεις.Π.χ. αν σε 4-5 χρόνια θα χρειάζεσαι χώρους και 5θυρο,τότε εξέτασε κι αυτό το δεδομένο.
-
από kapami » 04 Νοέμ 2017 12:10
Ενας σημαντικος παραγοντας ειναι και τι υψος εχεις σαν οδηγος για το αν θα βολευτεις μακροπροθεσμα. Εγω που ειμαι γυρω στο 1.90 μεσα στο Fiesta ενιωσα αβολα σα να βρισκω ταβανι.
Ειναι κατι που δεν ειχα υπολογισει οταν καποτε πηγα απο μικρομεσαιο σε μικρο. Στο τεστ ντραιβ δεν εδωσα σημασια αλλα με τον καιρο καταλαβα οτι το μισο μου οπτικο πεδιο στο μικρο ειναι η οροφη αφου τα ματια μου κοιταζαν ευθεια το σκιαδιο ακομα και με το καθισμα τερμα κατω. Το ιδιο παρατηρησα και οταν εκατσα στο νεο Φιεστα προσφατα. Ειναι κατι που δε δινεις σημασια τον πρωτο καιρο αλλα σταδιακα σε πνιγει. Τα μικρομεσαια δεν εχουν τετοιο θεμα γιατι εχουν μεγαλυτερο ογκο. Προσεξε το αυτο αν εισαι ψηλος.
Καλή η παρατήρηση! Δεν το είχα προσέξει. Είμαι λίγο πιο κοντός, στο 1.86. Δεν θυμάμαι να ένιωσα στενά στο fiesta αλλά έχεις δίκιο. Μακροπρόθεσμα ίσως το νιώσω.
5.8 στα 120-130 χλμ με αναμμένο κλιματισμό και 3 ενήλικες, golf 1.4 tsi 150 ίππων.
Οκ ενδιαφέρον! Ησουν με τους 2 κυλίνδους; Θα είχε ενδιαφέρον με τον 1.5 evo που ισχυρίζεται η VW οτι είναι ακόμα πιο οικονομικός. Αλλά το κόστος στο Ibiza πάει στο 17.500 όσο ένα πετρέλαικίνητο Leon. Βέβαια θα είναι φατνάζομαι πολύ πιο γρήγορο.
-
Όπως είπε και ο Νίκος εφόσον θα κινείσαι εθνική δεν θα ήταν άτοπο να κινηθείς σε μικρομεσαίο όπως το Leon. Αν και πλέον οι διαφορές στις διαστάσεις μεταξύ μικρών και μικρομεσαίων ειναι δυσδιάκριτες σκέψου ίσως και τις οποίες μελλοντικές σου ανάγκες. Δεν αλλάζουμε αυτοκίνητα τόσο εύκολα πλέον και οποία επιλογή γίνεται για αρκετά χρόνια. Πάντως οι έννοιες 'εθνική' και Κρήτη ειναι ασύμβατες. Ο ΒΟΑΚ ειναι στην καλύτερη φαρδύς επαρχιακός.
-
Leon βασει χρησης ευκολα. Βαλτα κατω να δεις αν θα πας σε βενζινη ή ντιζελ.
-
Συντοπίτη, η δική μου συμβουλή είναι -αν είσαι κοντά στα 30- να παρεις 5θυρο όποιο και αν είναι αυτό. Οταν ήμουν στη θέση σου πήρα 3θυρο και τώρα που έχω οικογένεια κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο.
Στο δίλημμα που θέτεις και εγώ θα δώσω την ψήφο μου στο Λεόν, εξαιρετικό αυτοκίνητο, σε ένα σύντομο τεστ ντράιβ μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.ΥΓ. 17200 το Λεον βενζίνη; Νομίζω βγαίνει πιο χαμηλά.
-
Επίσης γύρω στα 18.000 παίζει το μαξιλάρι για επιπλέον φόρο κάνα 500 Ρίκο. ..αν μπορείς να το αποφύγεις. ...
-
Υπάρχει λόγος που έχουμε κατηγορίες οχημάτων, με διαφορετικές διαστάσεις, εξοπλισμό και γενικότερη στόχευση. Υπερμικρά/μικρά για μέσα στη πόλη, μικρομεσαία για ενδιάμεση χρήση αλλά με αρκετά ταξίδια, μεσαία για οικογένειες που θέλουν να μετακινούνται σύσσωμες, και μεγάλα...αυτά είναι για εντελώς άλλη χρήση
Εφόσον λοιπόν μιλάς κυρίως για ταξίδια, τότε δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι καν κάτι πιο κάτω από μικρομεσαίο. Υπολόγισε καταρχήν αν σε συμφέρει να πας σε diesel (με τα χιλιόμετρα που κάνεις, τη χρήση και τις διαφορές τιμών των μοντέλων που σε ενδιαφέρουν), βρες την καλύτερη έκδοση του Leon που μπορείς να φτάσεις με τα διαθέσιμα χρήματα, και καλορίζικο
Seat Leon ή Ford Fiesta ;