Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα σπορτιφ αυτοκινητου--Σκεψεις για Celica ts--Fail ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα σπορτιφ αυτοκινητου--Σκεψεις για Celica ts--Fail ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    64
    1134
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      shiftup last edited by

      Με ενδιαφερει η αγορα ενος μεταχειρισμενου σβελτου σπορτιφ αυτοκινητου χωρις να βαλω βαθια στην τσεπη με budget εως 6000 Ευρω (+-1000 Ευρω). Δυστυχως με τοσα χρηματα κοιταω για 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειμαι λιγακι μπερδεμενος..

      Kατεληξα σε Toyota celica ts (t23). Μου φαινεται μια τιμια αγορα μετα απο μια μικρη ερευνα που εχω κανει. Γνωριζω οτι ειναι πολυ παλαιο αμαξι αλλα εχει καποια σχετικη αξιοπιστια, τουλαχιστον απο οτι εχω διαβασει. Βεβαια κατανοω οτι ο κατοχος του δεν θα το οδηγουσε σαν ενα avensis οποτε θελει αρκετη προσοχη Η μηπως να το βγαλω αυτοματα απο το μυαλο μου ? Δηλαδη εαν το παρω μετα να μην τραβαω τα μαλια μου. Κατανοω οτι δεν ειναι ειναι super car οποτε σαν κοστος λεω go for it.

      Απο κοστος ανταλλακτικων, service πως ειναι τα πραματα ? Ειναι μεγαλη διαφορα σε σχεση με ενα νορμαλ αυτοκινητο? Βλεπω στο net (πχ ebay, antallaktikaonline κλπ) αντι ενος αγιογδυτη θα μπορουσα να βρω ανταλλακτικα toyota Η aftermarket σε λογικες τιμες. Η τοποθετηση βεβαια ειναι αλλο θεμα.

      Επισης σχετικα με τη celica εχει βγει κ εκδοση facelift απο το 2003 κ μετα εαν δεν κανω λαθος, αλλα δεν ειμαι σιγουρος εαν τελικα αξιζει σε σχεση με την πρωτη εκδοση. Εχω διαβασει τις οποιες διαφορες τους σε καποια post εδω, βεβαια οι αποψεις δυιίστανται. Επισης δεν μπορω να τις διακρινω σε μια φωτο αγγελιας περα απο το διαφορετικο spoiler μπροστα το οποιο μπορει κ να εχει αλαχθει για οποιδηποτε λογο. Τα φαναρια μου φαινονται ιδια κ τα δερματινα καθισματα που υποτιθεται ειναι στανταρ στα facelift, εχω δει υποτιθεμενες facelift εκδοσεις με υφασματινα καθισματα. Επισης εσωτερικο με σκουρο μπλε αποχρωση σε σχεση με μαυρη/γκρι με μπερδευουν παραπανω. Φοβαμαι να μην πεσω θυμα.

      Σε δευτερη μοιρα εχω βαλει καποια 'ψευδοσπορτιφ' αυτοκινητα τα οποια μπορει να μην φθανουν σε επιδοσεις κ οδηγικη συμπεριφορα αλλα κερδιζουν σε χωρους συνδυαζοντας καλες σχετικα επιδοσεις. Με αλλα λογια προσπαθω να μετριασω καπως την κατασταση εαν αποριψω το celica. Στα υποψιν ειναι

      corolla ts,
      peugeot 207 gt,
      golf gt 170-tsi 140,
      fiat bravo tjet 150,
      astra H gtc 180

      Για να πω την αληθεια τα ψιλοφοβαμαι τα turbo αυτοκινητα σε θεματα αξιοπιστιας ποσο μαλλον σε μεταχειρισμενα. Επισης turbo και λογικη καταναλωση παει περιπατο εκτος απο τα golf απο οτι εχω διαβασει.

      Οποιες διορθωσεις/παρατηρησεις/συζητησεις δεκτες!!
      Να προσθεσω οτι ειμαι φιλος της Ιαπωνικης σχολης χωρις να εχω κολληματα να επιβραβευσω οτιδηποτε αλλο που αξιζει.
      Μισθος χιλιαριακακι, χωρις νοικι, ελευθερος κ οι γονεις για καβαντζα στην εσχατη περιπτωση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        shiftup last edited by

        Με ενδιαφερει η αγορα ενος μεταχειρισμενου σβελτου σπορτιφ αυτοκινητου χωρις να βαλω βαθια στην τσεπη με budget εως 6000 Ευρω (+-1000 Ευρω). Δυστυχως με τοσα χρηματα κοιταω για 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειμαι λιγακι μπερδεμενος..

        Kατεληξα σε Toyota celica ts (t23). Μου φαινεται μια τιμια αγορα μετα απο μια μικρη ερευνα που εχω κανει. Γνωριζω οτι ειναι πολυ παλαιο αμαξι αλλα εχει καποια σχετικη αξιοπιστια, τουλαχιστον απο οτι εχω διαβασει. Βεβαια κατανοω οτι ο κατοχος του δεν θα το οδηγουσε σαν ενα avensis οποτε θελει αρκετη προσοχη Η μηπως να το βγαλω αυτοματα απο το μυαλο μου ? Δηλαδη εαν το παρω μετα να μην τραβαω τα μαλια μου. Κατανοω οτι δεν ειναι ειναι super car οποτε σαν κοστος λεω go for it.

        Απο κοστος ανταλλακτικων, service πως ειναι τα πραματα ? Ειναι μεγαλη διαφορα σε σχεση με ενα νορμαλ αυτοκινητο? Βλεπω στο net (πχ ebay, antallaktikaonline κλπ) αντι ενος αγιογδυτη θα μπορουσα να βρω ανταλλακτικα toyota Η aftermarket σε λογικες τιμες. Η τοποθετηση βεβαια ειναι αλλο θεμα.

        Επισης σχετικα με τη celica εχει βγει κ εκδοση facelift απο το 2003 κ μετα εαν δεν κανω λαθος, αλλα δεν ειμαι σιγουρος εαν τελικα αξιζει σε σχεση με την πρωτη εκδοση. Εχω διαβασει τις οποιες διαφορες τους σε καποια post εδω, βεβαια οι αποψεις δυιίστανται. Επισης δεν μπορω να τις διακρινω σε μια φωτο αγγελιας περα απο το διαφορετικο spoiler μπροστα το οποιο μπορει κ να εχει αλαχθει για οποιδηποτε λογο. Τα φαναρια μου φαινονται ιδια κ τα δερματινα καθισματα που υποτιθεται ειναι στανταρ στα facelift, εχω δει υποτιθεμενες facelift εκδοσεις με υφασματινα καθισματα. Επισης εσωτερικο με σκουρο μπλε αποχρωση σε σχεση με μαυρη/γκρι με μπερδευουν παραπανω. Φοβαμαι να μην πεσω θυμα.

        Σε δευτερη μοιρα εχω βαλει καποια 'ψευδοσπορτιφ' αυτοκινητα τα οποια μπορει να μην φθανουν σε επιδοσεις κ οδηγικη συμπεριφορα αλλα κερδιζουν σε χωρους συνδυαζοντας καλες σχετικα επιδοσεις. Με αλλα λογια προσπαθω να μετριασω καπως την κατασταση εαν αποριψω το celica. Στα υποψιν ειναι

        corolla ts,
        peugeot 207 gt,
        golf gt 170-tsi 140,
        fiat bravo tjet 150,
        astra H gtc 180

        Για να πω την αληθεια τα ψιλοφοβαμαι τα turbo αυτοκινητα σε θεματα αξιοπιστιας ποσο μαλλον σε μεταχειρισμενα. Επισης turbo και λογικη καταναλωση παει περιπατο εκτος απο τα golf απο οτι εχω διαβασει.

        Οποιες διορθωσεις/παρατηρησεις/συζητησεις δεκτες!!
        Να προσθεσω οτι ειμαι φιλος της Ιαπωνικης σχολης χωρις να εχω κολληματα να επιβραβευσω οτιδηποτε αλλο που αξιζει.
        Μισθος χιλιαριακακι, χωρις νοικι, ελευθερος κ οι γονεις για καβαντζα στην εσχατη περιπτωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          shiftup last edited by

          Με ενδιαφερει η αγορα ενος μεταχειρισμενου σβελτου σπορτιφ αυτοκινητου χωρις να βαλω βαθια στην τσεπη με budget εως 6000 Ευρω (+-1000 Ευρω). Δυστυχως με τοσα χρηματα κοιταω για 10ετιας στην καλυτερη περιπτωση με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειμαι λιγακι μπερδεμενος..

          Kατεληξα σε Toyota celica ts (t23). Μου φαινεται μια τιμια αγορα μετα απο μια μικρη ερευνα που εχω κανει. Γνωριζω οτι ειναι πολυ παλαιο αμαξι αλλα εχει καποια σχετικη αξιοπιστια, τουλαχιστον απο οτι εχω διαβασει. Βεβαια κατανοω οτι ο κατοχος του δεν θα το οδηγουσε σαν ενα avensis οποτε θελει αρκετη προσοχη Η μηπως να το βγαλω αυτοματα απο το μυαλο μου ? Δηλαδη εαν το παρω μετα να μην τραβαω τα μαλια μου. Κατανοω οτι δεν ειναι ειναι super car οποτε σαν κοστος λεω go for it.

          Απο κοστος ανταλλακτικων, service πως ειναι τα πραματα ? Ειναι μεγαλη διαφορα σε σχεση με ενα νορμαλ αυτοκινητο? Βλεπω στο net (πχ ebay, antallaktikaonline κλπ) αντι ενος αγιογδυτη θα μπορουσα να βρω ανταλλακτικα toyota Η aftermarket σε λογικες τιμες. Η τοποθετηση βεβαια ειναι αλλο θεμα.

          Επισης σχετικα με τη celica εχει βγει κ εκδοση facelift απο το 2003 κ μετα εαν δεν κανω λαθος, αλλα δεν ειμαι σιγουρος εαν τελικα αξιζει σε σχεση με την πρωτη εκδοση. Εχω διαβασει τις οποιες διαφορες τους σε καποια post εδω, βεβαια οι αποψεις δυιίστανται. Επισης δεν μπορω να τις διακρινω σε μια φωτο αγγελιας περα απο το διαφορετικο spoiler μπροστα το οποιο μπορει κ να εχει αλαχθει για οποιδηποτε λογο. Τα φαναρια μου φαινονται ιδια κ τα δερματινα καθισματα που υποτιθεται ειναι στανταρ στα facelift, εχω δει υποτιθεμενες facelift εκδοσεις με υφασματινα καθισματα. Επισης εσωτερικο με σκουρο μπλε αποχρωση σε σχεση με μαυρη/γκρι με μπερδευουν παραπανω. Φοβαμαι να μην πεσω θυμα.

          Σε δευτερη μοιρα εχω βαλει καποια 'ψευδοσπορτιφ' αυτοκινητα τα οποια μπορει να μην φθανουν σε επιδοσεις κ οδηγικη συμπεριφορα αλλα κερδιζουν σε χωρους συνδυαζοντας καλες σχετικα επιδοσεις. Με αλλα λογια προσπαθω να μετριασω καπως την κατασταση εαν αποριψω το celica. Στα υποψιν ειναι

          corolla ts,
          peugeot 207 gt,
          golf gt 170-tsi 140,
          fiat bravo tjet 150,
          astra H gtc 180

          Για να πω την αληθεια τα ψιλοφοβαμαι τα turbo αυτοκινητα σε θεματα αξιοπιστιας ποσο μαλλον σε μεταχειρισμενα. Επισης turbo και λογικη καταναλωση παει περιπατο εκτος απο τα golf απο οτι εχω διαβασει.

          Οποιες διορθωσεις/παρατηρησεις/συζητησεις δεκτες!!
          Να προσθεσω οτι ειμαι φιλος της Ιαπωνικης σχολης χωρις να εχω κολληματα να επιβραβευσω οτιδηποτε αλλο που αξιζει.
          Μισθος χιλιαριακακι, χωρις νοικι, ελευθερος κ οι γονεις για καβαντζα στην εσχατη περιπτωση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Επιτέλους κάποιος που ψάχνει για σπορ αυτοκίνητο.
            Τo celica σίγουρα είναι ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο αλλά να ξέρεις ότι δεν έχει χαμηλή κατανάλωση. Από τα άλλα που παρέθεσες θα επέλεγα 207gt αλλά γενικά θα πρέπει να γίνεις λίγο πιο σαφής. Θέλεις κουπέ ή hatchback; Ένα πισωκίνητο roadster θα σε έψηνε ή μπα;
            Θες απλά να βολτάρεις ή σε ενδιαφέρει και η σβέλτη οδήγηση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ με βαση αυτα που γραφεις και φαινεται να θες θα παιρνα 2λιτρο c4 ,το οποιο μπορει να μην ειναι honda type r, ΑΛΛΑ το παιρνεις αριστο με 4 χιλιαρικα, ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστο μηχανικα, ειναι πιο αξιοπιστο απο τα psa thp, ειναι καλοστημενο και δε κοπαναει οσο το honda, ειναι λιγο καλυτερο απο τη celica, εχει μοτερ πορωτικο οπως η celica, ειναι ομορφο στα ματια μου, ειναι μια γενια μπροστα σα σασσι απο τη celica, ειναι παρανοικα εξοπλισμενο (δερμα ή δερμα-alcadara,πανοραμικες, jbl με απειρα ηχεια και εργοστασιακο woofer, ενεργα xenon, ντουλαπακι-ψυγειο, εργοστασιακο navi) και εχεις και 2 χιλιαρικα στη τζεπη για 3 χρονια τελη. Αρκει ν αντεχεις το τεκμηριο.

              Απο τα υπολοιπα που κοιτας βγαλε σιγουρα απο την εξισωση το astra H 180. Ουτε 180 ειναι...ουτε οδηγικα καλυτερο και καιει και λιγο παραπανω απο το golf και τα thp. Βγαλε και την corolla εφοσον υπαρχει η celica , δε συγκρινονται αισθητικα μεσα-εξω... Επισης θα εριχνα ακυρο και στο golf GT γιατι εχει βουιξει ο τοπος απο τα θεματα που βγαζει. Το bravo 150 ειναι πολυ τιμια περιπτωση αυτοκινητου απο καθε αποψη, ιδιως στις τιμες του ως μεταχειρισμενο (6000 ειναι λιγα για σωστο bravo ομως) και αισθητικα καλοκρατιεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kapami last edited by

                Γνωμη μου οτι ειναι πολυ παλιο, θα το βαρεθεις γρηγορα (γιτι δεν ειναι και κανενα πραγματικα σπορ αμαξι απλα ενα στυλατο κουπε) και μετα δε θα βρισκεις να το δωσεις με τιποτα.

                Θα σου προτεινα να κοιταξεις για καποιο πιο μοντερνο γρηγορο χατσμπακ οπως αυτα που αναφερθηκαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  shiftup last edited by

                  @panos2171 Φαινεται οτι ειμαι λιγακι μπερδεμενος ε ? Θελω ενα σβελτο αυτοκινητο που να με εξιταρει οταν ειμαι σε mood, τωρα hatchback H coupe δεν εκει το προβλημα. Να φανταστεις ειχα σαν πρωτη επιλογη το ctr ep3 αλλα δυστυχως στην Ελλαδα τα διλιτρα ειναι για λιγους.
                  Η αληθεια ειναι οτι θα ηθελα ενα πισωκινητο αλλα σε αυτα τα χρηματα δεν βρισκεις κατι αξιολογο.
                  Απο roadster στυλ mx5 δεν μου αρεσουν, αν κ γνωριζω οτι ειναι απολαυση σε δρομους με στροφες αλλα σε ευθειες δεν. Το dream car μου ειναι το s2000 αλλα μαλλον δεν θα μπορεσω να το παρω ποτε.
                  Το 207gt με ξενερωνει που ειναι 5ταχυτο. Απο αξιοπιστία πως ειναι τα πραματα ? Εχω ακουσει διαφορα οτι δεν ειναι κ οτι καλυτερο.

                  @nonos To c4 εκτος του οτι ειναι 2.0l δεν μου αρεσει καθολου αισθητικα και πιστευω οι συγκινησεις που προσφερει σε σχεση με μια celica ts ειναι μερα με νυχτα. Συμφωνω για τα τις υπολοιπες τοποθετησεις σου ειχα αν κ ειχα την εντυπωση οτι το αστρα βγαζει παραπανω απο 180 μαμα...τεσπα ο κινητηρας του παντως σιγουρα μετραει.
                  To bravo ειναι καλη περιπτωση αλλα με προβληματιζεις οτι στα 6000 δεν ειναι σε καλη κατασταση..Κριμα δλδ να το ξετικαρω, να μην μπω καν στον κοπο?

                  @kapami Μα πως καποιος να βαρεθει το στροφαρισμα στις 8000 σαλ? Ενταξει δεν ειναι κ καθαροαιμο σπορτ αμαξι, αλλωστε σε αυτα τα χρηματα κ εως 1800κ δεν εχει κατι αλλο, αλλα σε σχεση με τα υπολοιπα που εγραψα σε θεμα στησιματος/κινητηρα πιστευω ειναι σε αρκετα καλυτερη μοιρα.

                  Εν ολίγοις εαν απποριφθει το celica κοιταω μονο για 207 gt H bravo 150 ? Ααχ θελω την ts..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης shiftup έγραψε:

                    To c4 εκτος του οτι ειναι 2.0l δεν μου αρεσει καθολου αισθητικα

                    Πασο. Ιδιως μεσα παντως ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακο. Απ εξω μονο το coupt vts μ αρεσει οχι το 5θ.

                    c4...
                    και πιστευω οι συγκινησεις που προσφερει σε σχεση με μια celica ts ειναι μερα με νυχτα.

                    Εδω πεφτεις λιγο εξω. Σιγουρα εχει καλυτερη θεση οδηγησης η celica παντως και μεχρι εκει.

                    To bravo ειναι καλη περιπτωση αλλα με προβληματιζεις οτι στα 6000 δεν ειναι σε καλη κατασταση..Κριμα δλδ να το ξετικαρω, να μην μπω καν στον κοπο?

                    Ναι γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα ταλαιπωρηθεις μετα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Αν σου αρέσει πάντως η Celica, ψάξε μια καλή (ακαγκούρευτη, όσο γίνεται πιο μαμά) και προχώρησε. Ο κινητήρας είναι εντυπωσιακός ψηλά (τον έχω οδηγήσει σε Corolla) αλλά χαμηλά δεν λέει και πολλά. Το στήσιμο είναι ασφαλές, αλλά τίποτα το εντυπωσιακό. Γενικά είναι αυτοκίνητο που εκτιμάς για τον κινητήρα και το στυλ του. Αν δεν ψάχνεις συμπεριφορά Lotus, δεν θα σε απογοητεύσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ποια Celica και ιστορίες για αγρίους...

                        Alfa Romeo GT 1800/140hp ...
                        π.χ.
                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10734292/

                        Εγώ ένα τέτοιο θα έπαιρνα στεγνά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kapami last edited by

                          Και Brera παιρνεις με τα ιδια λεφτα αλλα τα recurring κοστη της ειναι αστα να παν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            shiftup last edited by

                            @nonos thanx φιλος για τις συμβουλες σου, παντως ναι ειναι οντως εντυπωσιακο απο μεσα αλλα απο εξω οχι για τα δικα μου παντα γουστα.

                            @Storm εεε φιλε ειπαμε να μιλησουμε για σπορ αμαξια...οχι αργοκινητα καραβια. Οπως κ να εχει παρε κ ενα ζευγαρι κιάλια εαν ποτε τα βαλεις με μια celica ts

                            @REALZEUS Ναι το γεγονος οτι ειναι πολυ αδυναμο στις χαμηλες-μεσαιες στροφες με προβληματιζει για να πω την αληθεια, το vvtil ειναι ο θανατος κ η ζωη του ενα πραμα, δηλαδη πρεπει να εισαι speedy gonzales στις αλλαγες με το κιβωτιο ταχ. κ τον συμπλεκτη εαν θελεις να κινηθεις γρηγορα. Φανταζομαι ειναι απο τα πρωτα μερη που παραδιδουν πνευμα ειδικα εαν ο κατοχος του ειναι ενθουσιωδης οδηγος (99%).Πιστευω σε κλειστες διαδρομες ενα απο τα παραπανω hatchback ειναι παραπανω απο ανταγωνιστικα πολυ πιθανον να ειναι κ πιο γρηγορα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stormold last edited by

                              Ο χρήστης shiftup έγραψε:

                              @Storm εεε φιλε ειπαμε να μιλησουμε για σπορ αμαξια...οχι αργοκινητα καραβια. Οπως κ να εχει παρε κ ενα ζευγαρι κιάλια εαν ποτε τα βαλεις με μια celica ts

                              Δεν τα 'βάζω' με άλλα αυτοκίνητα. Τηρώ τον ΚΟΚ.
                              Σπορ οδήγηση και σπορ αυτοκίνητα για μένα είναι άλλα πράγματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                shiftup last edited by

                                @Storm Fair enough. Παρεμπιπτοντως ευχομαι να καταφερεις να αγορασεις την alfa της αγγελιας αν κ εδω που τα λεμε εχει 'μπολικο πραμα' για πουλημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης shiftup έγραψε:

                                  @Storm εεε φιλε ειπαμε να μιλησουμε για σπορ αμαξια...οχι αργοκινητα καραβια. Οπως κ να εχει παρε κ ενα ζευγαρι κιάλια εαν ποτε τα βαλεις με μια celica ts

                                  Σε στροφιλικι μη παιρνεις ορκο...
                                  Να ξερεις τ αλογα δε λενε και πολλα αν δε μπορεις να τα εκμεταλλευτεις σ ολες τις συνθηκες.
                                  Οδηγικα η GT ειναι ανωτερο αμαξι και ιδιαιτερα απολαυστικο.
                                  Ειναι πολυ καλη λυση μαλιστα και απορω που δε στην προτεινα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Μια απ τα ίδια, δε το σκέφτηκα καν αλλά νομίζω ότι οδηγικά αλλά και σχεδιαστικά είναι πολύ ανώτερη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Ο χρήστης shiftup έγραψε:
                                      @Storm Fair enough. Παρεμπιπτοντως ευχομαι να καταφερεις να αγορασεις την alfa της αγγελιας αν κ εδω που τα λεμε εχει 'μπολικο πραμα' για πουλημα.

                                      Όταν έβαλα το link με το ζόρι κρατήθηκα να μην πάρω τηλέφωνο για να πάω να το δω...

                                      Επικράτησε η λογική.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Κρατανε πολυ τιμη οι 1.8 ts παντως, χρονια τις παρακολουθω. Οι 2λιτρες λογω τελων ειναι φτηνες. Τα παραλογα τις ελληνικης πραγματικοτητας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          shiftup last edited by

                                          Προτιμω τα 7.4s αντι για 9.9s (lol) για τα 0-100 κ το 6αρι σασμαν αντι για 5αρι

                                          https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=3126
                                          https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=1346

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Φιλε αφου θες celica και ferrari να σου πει ο αλλος γιατι ανοιξες θεμα και σπαταλας το χρονο μας?
                                            Σου χουν απαντησει ολοι τεκμηριωμενα, αφου τη θες παρτη τι το ζαλιζεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr