Αυτα τα βασικα οπως λες εχουν γραφθει παμπολες φορες σε αρκετα φορουμς και ειναι πραγματα που πρεπει να γνωριζει ενας που πραγματικα θελει να αγορασει ενα rx8. Τα εχω διαβασει κ εγω στο παρελθον.
Μεγαλη μαγκια που ασχολησε με Wankel για 20+ χρονια. Δεν μπορω καν να φανταστω τι στιγμες θα εχεις ζησει..RX7 ε ? Προσωπικα το FD ειναι λατρεια, ενα πραγματικο sports car.
Αν τυχον επερνα rx8 θα το προσεχα φυσικα σαν τα ματια μου. Αλλα εχω διαβασει αρκετες περιπτωσεις που κατοχοι του γνωριζανε ολα αυτα τα βασικα, τηρωντας ολα αυτα ευλαβικα κ παρολα αυτα δεν αποφυγανε το rebuild. Αληθεια ποσο κοστιζει το rebuild σε ενα καλο μαστορα? 1000-2000 Ευρω απο οτι βλεπω ε? Επισης μενω επαρχια καμια 800αρια χλμ μακρια απο Αθηνα οποτε ειναι κατι που πρεπει να ειναι παντα στα υποψιν.
Το μεγαλυτερο ομως προβλημα ειναι η καταναλωση καθως ειναι εξωπραγματικη. Αυτος ειναι ο λογος που δεν το κοιταω παραπερα. Ακομη κ νορμαλ να το πας εχει υπερβολικη καταναλωση.
Εν ολιγις θα το σκεφτομουν σοβαρα μονο εαν υπηρχε εγγυημενη μετατροπη σε LPG χωρις να μου μεινει στο χερι.Το θεμα με το lpg ειναι οτι δεν βρισκεις πληροφοριες πλεον σε νεοτερα ποστς. Ουτε οι παλαιοτεροι χρηστες γραφουν τις εμπειριες τους πια..Κ στα αγγλικα που ψαχθηκα παλι μια απο τα ιδια ειναι.