-
Καλημέρα σε όλους,
λόγο πολλών χιλιομέτρων για την δουλεία, περίπου 500 την εβδομάδα. Σκέφτομαι να πάρω ένα diesel. Βέβαια τα χρήματα είναι περιορισμένα, περίπου 6000. Υπάρχει κάτι ώστε να κάνω την δουλεία μου ή πιστεύεται ότι σε αυτά τα λεφτά δεν θα βρω κάτι αξιόπιστο?
-
Καλημέρα σε όλους,
λόγο πολλών χιλιομέτρων για την δουλεία, περίπου 500 την εβδομάδα. Σκέφτομαι να πάρω ένα diesel. Βέβαια τα χρήματα είναι περιορισμένα, περίπου 6000. Υπάρχει κάτι ώστε να κάνω την δουλεία μου ή πιστεύεται ότι σε αυτά τα λεφτά δεν θα βρω κάτι αξιόπιστο?
-
Καλημέρα σε όλους,
λόγο πολλών χιλιομέτρων για την δουλεία, περίπου 500 την εβδομάδα. Σκέφτομαι να πάρω ένα diesel. Βέβαια τα χρήματα είναι περιορισμένα, περίπου 6000. Υπάρχει κάτι ώστε να κάνω την δουλεία μου ή πιστεύεται ότι σε αυτά τα λεφτά δεν θα βρω κάτι αξιόπιστο?
-
Αν κοιταξεις επαρχια για μοντελα πριν το 2010 κατι θα βρεις, πχ υπαρχουν αρκετα Focus 1.6CDTI που ειναι πολυ αξιοπρεπες αυτοκινητο (αρκει να χει συντηρηθει σωστα).
-
εχεις μεν φθηνο κοστος μετακινησης, αλλα ακριβα σερβις κ ανταλλακτικα οταν θα χρειαστει, απο τη στιγμη που θα ναι μεταχειρισμενο τα προβληματα θα ερχονται το ενα πισω απο το αλλο
θα προτεινα μικρου κυβισμου κινητηρα με υγραεριο θα ηταν ιδανικη επιλογη -
Μονο απο ιδιωτη επαρχιας πρωτο χερι αυτο που ψαχνεις. Στα λεφτα που δινεις ειναι συντριπτικες οι πιθανοτητες να αγορασεις φολα απο εμπορο με γυρισμενα χιλιομετρα και εισαγωγης μαλιστα.
-
αρα κοιταω σιγουρα ιδιωτη και επαρχια, αλλα επειδη θα ειναι σιγουρα κατω του 2012 δεν θα ειναι ολα εισαγωγης, αρα δευτερο χερι? η κανω λαθος?
-
Στην επαρχια κυκλοφορουσε το diesel και πριν την αρση της απαγορευσης του στα αστικα κεντρα οποτε υπηρχαν αυτοκινητα, απλα ηταν λιγα. Αν κοιταξεις για diesel με αδεια προ 2011 στην Αθηνα ειναι 1000% εισαγωγης και 2ο χερι και πιθανως γυρισμενα χιλιομετρα και 'εξαφανισμενο' βιβλιο σερβις.
Αυτα τα βιβλια σερβις ειναι απο τα πιο ατακτα πραγματα στον κοσμο, κανουν φτερα τοσο ευκολα
-
Το θεμα ειναι οτι αν θες να κυκλοφορησεις εντος Αθηνας ή Θεσαλλονικης θα εχεις πιθανον προβλημα αν ο κινητηρας ειναι euro4 και κατω. Οτι και να δεις λοιπον και αν θες να μην κινδυνευεις σε ελεγχο στο δρομο να φας προστιμο καλο θα ειναι να σιγουρευτεις οτι ο κινητηρας ειναι euro 5
-
Αν τυχον δεν ειναι πολυ ταλαιπωρημενο και με προβληματα το αυτοκινητο που εχεις και επισης σε καλυπτει οσο αφορα τους χωρους για τι δεν κοιτας να βαλεις υγραεριο αν ο κινητηρα του ειναι απο τους δεκτηκους?
Με 1000-1200 € βαζεις ενα πολυ καλο συστημα και σε καλο μαστορα. Σε ενα χρονο θα το εχεις κανει αποσβεση, σου μενει και το 5χιλιαρο να μαζεψεις και αλλα χρηματα να παρεις μετα απο χρονια αλλο νεοτερο και σε καλυτερη κατασταση απο οτι τωρα με το ποσο που διαθετεις.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κοίτα σε peugeot, citroen και γενικά όσα έχουν το μοτερ της PSA μιας και είναι πάρα πολύ καλό. Από κει και πέρα κοίτα να είναι πρώτο χέρι, αν είναι δεύτερο δεν ξέρεις από που το πήρε ο πρώτος. Υπάρχει και η λύση της εισαγωγής, με 160-170.000χλμ βρίσκεις πολύ καλά σε αυτή την τιμή και σχετικά καινούργια μοντέλα σε άριστη εσωτερική και εξωτερική κατάσταση. Συν του ότι όταν ένα αυτοκίνητο 3-4ετιας έχει τόσα χιλιόμετρα μηδενίζονται οι πιθανότητες να έχουν κατεβάσει τα χιλιόμετρα.
-
@panos2171: από περιέργεια και μόνο, δηλαδή προτείνεις από το να πάρει ντίζελ εισαγωγής με (θεωρητικά) 60-70χιλ χμ που δεν ξέρει αν τα γύρισαν κλπ, καλύτερα ας πάει σε ένα με 170.000 που μάλλον δε θα έχουν μπει σε κόπο να τα γυρίσουν επειδή έτσι κι αλλιώς είναι πολλά .. ?
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι ..!
Φαίνεται σαν έξυπνη αγορά στα λεφτά που ψάχνει ο φίλος.. -
Περίπου. Αυτό που εννοώ είναι πως όταν ένα αυτοκίνητο 3 ετών έχει 40000 χλμ/ετος είναι πολύ φυσιολογικό να είναι τα πραγματικά του χιλιόμετρα έναντι αλλου με 15-20000/ετος.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα 25.000χιλ/έτος που έχεις υπολογίσει ότι θα κάνεις, δεν δικαιολογούν την αγορά ενός diesel, ειδικά μεταχειρισμένου, ειδικά με 6000€!
Θα σου βγάλει κανένα πρόβλημα και θα δώσεις το μισό αυτοκίνητο. Δες κανένα με υγραέριο ή φυσικό αέριο καλύτερα.
Εγώ όμως θα σου πρότεινα, ειδικά αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε αυτοκινητόδρομους, αυτοκίνητα -
Δεν δικαιολογούν τα 25.000 χλμ τον χρόνο το πετρέλαιο; Η αγορά μεταχείρισμένου ντίζελ είναι ρίσκο, σύμφωνοι, αλλά το υγραέριο δεν είναι;
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν δικαιολογούν τα 25.000 χλμ τον χρόνο το πετρέλαιο; Η αγορά μεταχείρισμένου ντίζελ είναι ρίσκο, σύμφωνοι, αλλά το υγραέριο δεν είναι;εκεί να δεις! υγραέριο ο σκοπός είναι να βάλεις ο ίδιος κι όταν με τη χρήση φας καπάκι έχεις ήδη κάνει την απόσβεση...
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Δεν δικαιολογούν τα 25.000 χλμ τον χρόνο το πετρέλαιο; Η αγορά μεταχειρισμένου ντίζελ είναι ρίσκο, σύμφωνοι, αλλά το υγραέριο δεν είναι;Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για οποιαδήποτε σοβαρή μετατροπή έχει υποστεί ο κινητήρας εκτός αν το έχεις πρώτο χέρι το αυτοκίνητο.
Τώρα ο άλλος μπορεί να το πήγαινε στα 'κόκκινα' για 100k.+ χιλιόμετρα και μετά να το έβαλε και υγραέριο, εε πόσο πια να αντέξει ο καημένος κινητήρας.Εγώ όμως θα σου πρότεινα, ειδικά αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε αυτοκινητόδρομους, αυτοκίνητα
-
Με το πρόβλημα του φόρουμ χαθηκε, οποτε το ξαναποσταρω:
Φίλος ψάχνει σε αυτά τα λεφτά diesel hatch με αξιοπρεπείς χώρους ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει κ οικογένεια αλλά κ με αξιοπρεπή ενεργητική ασφάλεια ώστε να κινείται με ασφάλεια σε επαρχιακούς δρόμους όπου απαιτούνται λογικές προσπεράσεις. Κοιτάζουμε μόνο από ιδιώτες κ εγώ μέχρι στιγμής προκρίνω τα ακόλουθα:
Ford focus 2005 περίπου κ μετά
Citroen c4
Grande Punto
Toyota Corolla
Ξέρετε για προβλήματα που έχουν ακουστεί για αυτά τα μοντέλα κ υπάρχουν άλλες προτάσεις που να καλυπτουν τέτοιες ανάγκες;
Μικρότερα αμάξια μεγεθους fiesta, Clio, yaris τα απορρίπτουμε λόγω χώρων... -
citroen C4. Πολύ καλός κινητήρας και ποιότητα κατασκευής.
-
Βασιλη καλες επιλογες αλλα που θα βρεις Ελληνικο diesel οχι εισαγωγης και σωστο?
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγορα diesel 6000e