-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...
Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.
Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.
-
R.S.
ρε σεις,
λετε πολλά για τα σουβ...
μια χαρα ειναι και πανε, οπως μπορεις να τα πας και ακόμη λιγο...
σγα, γιναμε οδηγαρες που παμε τη κουρσα στα ορια....
τοσα χρονια με τα σεντανια και τα φαιβ ντορ εστριβα το ιδιο, μπορει και πιο αργα.
τωρα βλεπω και τη σηκωμενη φουστιτσα της μανταμ στο σικ 500αρακι αριστερα...
και η τετρα, ναι ειναι απαραιτητη....
να πας και στη αμμο εκει που δεν παρκαρει αλλος, στο χιονι πιο ψηλα απο το τελεφερικ, να πεις δε γαμιεται, παμε σε εκεινο το μονοπατ. -
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...
Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.
Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.
Πραγματικά αμφιβάλλω αν ξέρετε το αυτοκίνητο.
150.000χιλ. χρειάστηκαν για να αλλάξουμε δίσκο-πλατό στο δικό μας και έχει κάνει πολλά από αυτά σε λάσπη που ο συμπλέκτης ζοριζόταν όσο δεν πάει!!
Κατά τα άλλα δεν έχει κάνει κιχ και έχει περίπου εδώ και 60.000χιλ. υγραέριο.
Τα μόνα αρνητικά είναι μερικά φθηνοκατασκευασμένα σημεία όπως το ντουλαπάκι μπροστά στο συνοδηγό και ο μικρός χώρος αποσκευών.
Μιλάω για το πρώτο sx4 όχι το scross.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...
Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.
Χρήστο αν μιλάς για το duster δεν γνωρίζω. Μετά από 90000 χλμ μια χαρά νιώθω τον συμπλέκτη. Επίσης λόγω του ότι το αυτοκίνητο όπως και όλα του ομίλου είναι εφοδιασμένο με hill assist ακόμη και σε δύσκολες ανηφόρες εκκινώντας δεν μοίρησα κάτι. Ειλικρινά το δηλώνω όπως και ότι άλλο γράφω. Μπορώ να φτιάξω στην κυριολεξία μια πολύ μικρή λίστα με τα θέματα που αντιμετώπισα μα μέσα σε αυτή δεν είναι ούτε δίσκοι ούτε και συμπλέκτες. Βέβαια μιλάμε για αναλώσιμα που η φθορά τους διαφέρει από οδηγό σε οδηγό.
Ωχ! Συγνώμη δεν κατάλαβα ότι λέγατε για το σουζουκάκι. Είναι και τα χρόνια που περνούν βλέπετε!
-
Ανδρέα, να διευκρινίσω ότι δε συμφωνώ με τον νονό,δεν το θεωρώ οικτρό αυτοκίνητο, απλά αναφέρω τα δύο αρνητικά του σημεία,όσο το έχω ζήσει κ οδηγήσει,καθότι το έχουμε ως οικογενειακό.
-
Οκ Νόντα!!
Επειδή και εμείς το έχουμε όπως έγραψα 10 χρόνια, πρόβλημα με τον συμπλέκτη δεν είχαμε. Και με σκληρή χρήση το τονίζω.
Νομίζω αλλαγή δίσκο-πλατό στα 150χιλ. χλμ. είναι φυσιολογική.Οικτρό σε καμία περίπτωση. Μάλλον τιμιότατο για τα λεφτά του
-
Σαν suv θα το πω για πρώτη και τελευταία φορά γιατί πραγματικά δεν γνωρίζω την αλήθεια το μόνο που δεν εμπιστευτηκα ποτέ ώστε να προχωρήσω στην αγορά του ήταν το προηγούμενο freelander. Για το προηγούμενο sx4 φίλος που το έχει δηλώνει πολύ ευχαριστημένος και ο μόνος λόγος που ήθελε να το αλλάξει είναι η μόδα της εποχής που ακούει στο όνομα ντίζελ αν και σιγά σιγά αρχίζει να ξεθωριάζει για τους πολλούς.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...
Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.
Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.
Πραγματικά αμφιβάλλω αν ξέρετε το αυτοκίνητο.
150.000χιλ. χρειάστηκαν για να αλλάξουμε δίσκο-πλατό στο δικό μας και έχει κάνει πολλά από αυτά σε λάσπη που ο συμπλέκτης ζοριζόταν όσο δεν πάει!!
Κατά τα άλλα δεν έχει κάνει κιχ και έχει περίπου εδώ και 60.000χιλ. υγραέριο.
Συγγνωμη αλλα ειμαι 100% σιγουρος για οτι γραφω. Τυχεροι παντα θα υπαρχουν. Οπως και ειναι λογικο να υπαρχει κοσμος που ειναι ευχαριστημενος. Αλλα μιλαμε για ενα γνωστοτατο θεμα.
Μιλαμε για πολλα (και sedici ) που χρειαστηκαν δισκο απο τις 20.000km. Φυσικα ειχαμε και περιπτωσεις δω μεσα...
Φιλος με υγραεριο το σπρωξε πολυ προσφατα με 2 φορες επισκευη στο καπακι... Αλλα το υγραεριο ειναι και θεμα εγκατασταση. Ο συγκεκριμενος μεχρι που πηγαινε σε αλλη πολη για ρυθμιση - σερβις στο υγραεριο.Ανδρέα, να διευκρινίσω ότι δε συμφωνώ με τον νονό,δεν το θεωρώ οικτρό αυτοκίνητο, απλά αναφέρω τα δύο αρνητικά του σημεία,όσο το έχω ζήσει κ οδηγήσει,καθότι το έχουμε ως οικογενειακό.
Δηλαδη με εργοστασιακη αναρτηση δε κοπαναει σα χαμηλωμενο ραλλακι ? Γιατι και το χω οδηγησει και πισω εχω κατσει.
-
Ο χρήστης triantp30 έγραψε:
Ειναι κ το θεμα με την προοπτικη/μεταπωληση? των diesel που επισης μπαινει στην εξισωση...
Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παντως γι αυτο το off topic, ουτε μια κουβεντα κανεις...[emoji848]
Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι κάνεις λάθος!!!
Σου είπα μην αγοράσεις κάτι με σκοπό να το πουλήσεις μετά!!!Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Νονέ ξέρεις πολλούς με sx4 / sedici που είχαν προβληματικούς συμπλέκτες και 2 εδώ μέσα είναι τυχεροι!!
ΟΚ!! -
6-7 με προβλημα στα χιλιομετρα που αναφερω μεχρι τη σελιδα 4...
viewtopic.php?f=6&t=36755&start=45Για τη μοναδα abs στα swift της εποχης του sx4 εχεις ακουσει τιποτα τουλαχιστον? Δε τα βγαζω απ το μυαλο μου.
-
Μωρέ έχω βαλει τα αμορτισέρ του Rallye στο λιονταράκι μου και μπορώ να κάνω σύγκριση. Κοπαναει το sx4, ισχύει. Η συνολική μου κριτική είναι πως είναι ένα αμάξι με άθλια αίσθηση στα πεντάλ, κακά φρένα, σκληρή ανάρτηση,αδύναμο δίσκο, πολύ καλό μοτέρ και αρκετά σταθερό στο δρόμο...Δεν το θεωρώ οικτρό, απλά μέτριο.
-
Γι αυτο κι εγω εγραψα οικτρο σε καποιους τομεις αυτοκινητο και οχι οικτρο αυτοκινητο συνολικα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γι αυτο κι εγω εγραψα οικτρο κατα τομεις αυτοκινητο και οχι οικτρο αυτοκινητο.Ok, got it, συμφωνούμε τότε[emoji108]
-
Tα SUV ξεκίνησαν να είναι μόδα από το 95, εκτός αν θυμηθούμε τις ελληνικές κατασκευές του 70
Κάπου η αίσθηση του ψηλού αυτοκινήτου , κάπου η ευμάρεια , κάπου τα εταιρικά , κάπου η φτηνή βενζίνη και ο χρόνος για εκδρομές και βόλτες , άρχισαν να κάνουν αυτά τα αμάξια ελκυστικά. Μετά ήρθε και η κατάργηση των τεκμηρίων και πλέον τα μεγάλα και ακριβά σουβ , έγιναν συχνά στους δρόμους μας .
Την περασμένη δεκαετία είχα και εγώ 2 τέτοια μεγάλα ως εταιρικά . Ωραία στα ταξίδια , αλλά στους επαρχιακούς δρόμους με στροφές , ήταν κουραστικά και λόγω κιβωτίων και λόγω κλίσεων . Στο τέλος της δεκαετίας με την κρίση και την αύξηση της βενζίνης , έπρεπε να αλλάξουμε σε σεντάν , γιατί οι καταναλώσεις των 12 λίτρων σε χαλαρό ταξίδι και των 20 στην πόλη δεν παλεύονταν .
Σήμερα τα πράγματα είναι αλλιώς . Υπάρχουν και βγαίνουν συνέχεια μικρά σουβ , με καλούς χώρους για το μέγεθος τους , οικονομικά είτε ως ντίζελ , είτε ως τουρμπάκια βενζίνης και έχουν λύσει πολλά θέματα . Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι πλέον το οδικό δίκτυο . Μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα και δεν θα χρειαστεί να οδηγήσεις πάνω από μισή έως μία ώρα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές . Οπότε μπορείς εκεί να έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των σουβ . Ψηλή θέση οδήγησης , χαλαρό ταξίδι , μεγάλους χώρους και επειδή φτάνεις ξεκούραστος ,μπορείς να πας και μια βολτίτσα κάπως περίεργα αν έχεις και 4κίνηση .
Στροφιλίκια κλπ όσο περνάνε τα χρόνια θα μας τελειώνουν . Γιατί υπάρχει πλέον παντού κίνηση σε δρόμους , γιατί το κόστος των καυσίμων είναι πάντα υψηλό , γιατί μεγαλώνουν τα παιδιά που δεν ανέβηκαν ποτέ την Πάρνηθα , την Ριτσώνα ή τον Διόνυσο για βόλτα στριψίματος .
-
+1 στον criuser
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Μωρέ έχω βαλει τα αμορτισέρ του Rallye στο λιονταράκι μου και μπορώ να κάνω σύγκριση. Κοπαναει το sx4, ισχύει. Η συνολική μου κριτική είναι πως είναι ένα αμάξι με άθλια αίσθηση στα πεντάλ, κακά φρένα, σκληρή ανάρτηση,αδύναμο δίσκο, πολύ καλό μοτέρ και αρκετά σταθερό στο δρόμο...Δεν το θεωρώ οικτρό, απλά μέτριο.Ολα αυτα για το παλιο sx4 οχι για το νεο s cross, σωστα?
Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι,για το παλιό. Το καινούριο ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
Παρασπονδίες σε κάθε αυτοκίνητο μπορεί να τύχουν. Οι σωστοί κατασκευαστές αντιλαμβανόμενοι έγκαιρα τα θέματα που εμφανίζονται οφείλουν να τα διορθώνουν έγκαιρα προς ώφελος των πελατών αλλά και δικό τους. Από αυτά που διαβάζω εδώ και έχω ακούσει και από φίλους το sx4 μπορεί να είχε κάποια ή κάποιες προβληματικές σειρές. Στην συνέχεια όμως πρέπει να έγιναν διορθωτικές ενέργειες αν κρίνω από τα λεγόμενα - γραφόμενα του πάντα αξιόπιστου φίλου Ανδρέα. Όσον αφορά το scross το έχω ξαναγράψει πως αρέσκομαι να διαβάζω ότι γράφουν οι κατοχοι στο σχετικό νήμα τους οποίους θεωρώ από τους πλέον ειλικρινείς σε σχέση με άλλους ....
Από τα σημεία που έχουν θίξει θεωρώ το scross άριστο όπως και το duster στα χρήματα που ζητούν. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι πλέον το οδικό δίκτυο . Μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα και δεν θα χρειαστεί να οδηγήσεις πάνω από μισή έως μία ώρα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές . Οπότε μπορείς εκεί να έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των σουβ . Ψηλή θέση οδήγησης , χαλαρό ταξίδι , μεγάλους χώρους και επειδή φτάνεις ξεκούραστος ,μπορείς να πας και μια βολτίτσα κάπως περίεργα αν έχεις και 4κίνηση .Στροφιλίκια κλπ όσο περνάνε τα χρόνια θα μας τελειώνουν . Γιατί υπάρχει πλέον παντού κίνηση σε δρόμους , γιατί το κόστος των καυσίμων είναι πάντα υψηλό , γιατί μεγαλώνουν τα παιδιά που δεν ανέβηκαν ποτέ την Πάρνηθα , την Ριτσώνα ή τον Διόνυσο για βόλτα στριψίματος .
Αυτη η μιση με μια ωρα ειναι το καλο...και ειναι αρκετη ωρα...Επισης τον επαρχιακο και τη μεγαλυτερη διαδρομη αν θες την επιλεγεις... Πλεονεκτημα για σενα η ψηλη θεση οδηγησης, για μενα ειναι σα να οδηγαω Σκανια. Ημαρτον...
Το στροφιλικι δε τελειωνει παντα εκει θα ναι. Αμα δε το επιλεγεις ειναι δικια σου επιλογη,αυτο λεμε.
Value for money crossover