Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 38
    • Best 0
    • Groups 0

    triantp30

    @triantp30

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    38
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    triantp30 Unfollow Follow

    Latest posts made by triantp30

    • RE: Value for money crossover

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Μια χαρά θα τα καταφέρει και το 4Χ2 όμως για τέτοιες δουλειές το 4Χ4 για εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή.

      Κοστιζει 80 υπερπολυτιμα lt χωρου αποσκευων...

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Κυριως ανελκυση καθελκυση. Πορεια-ταξιδι σπανια. Διαβασα επισης οτι η πρωτη σχεση ειναι πολυ κοντη ακομα και στην 4χ2 εκδοση αρα θα εχει αρκετη δυναμη κ λεω ισως? μπορει να κανει τη δουλεια στην ανελκυση...
      Φουσκωτο μικρο σχετικα κ ελαφρυ 5.5μ

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Το kuga σε σχεση με αυτα που εβαλα εξαρχης που κυμαινετε, εχετε εικόνα?

      Sorry αν σας τη σπαω ε? [emoji38]

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Βασικα εμεις στη σπαμε και συγγνωμη. Αποψη μου καλυτερο συνολικα αυτοκινητο το kuga απο το s cross, ξεκινωντας απ αυτο που βλεπεις-την καμπινα. Ειναι και πολυ σωστα τιμολογημενο.

      Καλυτερο οδηγικα ως κλασικο ford εννοεις?

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Το kuga σε σχεση με αυτα που εβαλα εξαρχης που κυμαινετε, εχετε εικόνα?

      Sorry αν σας τη σπαω ε? [emoji38]

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Εχει χωρο κατω απ το πατωμα ή πιανει χωρο απ τα 430 lt?

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Το s cross εχει ρεζερβα ή κιτ?

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
      Μωρέ έχω βαλει τα αμορτισέρ του Rallye στο λιονταράκι μου και μπορώ να κάνω σύγκριση. Κοπαναει το sx4, ισχύει. Η συνολική μου κριτική είναι πως είναι ένα αμάξι με άθλια αίσθηση στα πεντάλ, κακά φρένα, σκληρή ανάρτηση,αδύναμο δίσκο, πολύ καλό μοτέρ και αρκετά σταθερό στο δρόμο...Δεν το θεωρώ οικτρό, απλά μέτριο.

      Ολα αυτα για το παλιο sx4 οχι για το νεο s cross, σωστα?

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Ο χρήστης triantp30 έγραψε:
      Ειναι κ το θεμα με την προοπτικη/μεταπωληση? των diesel που επισης μπαινει στην εξισωση...

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Παντως γι αυτο το off topic, ουτε μια κουβεντα κανεις...[emoji848]

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Εγώ για μια φορά ακόμη θα συμφωνήσω με τον Axel. Να θυμίσω επίσης πως τα σημερινά sedan είναι πιο χαμηλά σε σχέση με προηγούμενες δεκαετίες. Τα σημερινά επίσης crossover έχουν αποστάσεις από το έδαφος που είχαν πολλά παλιά sedan. Τα 18 - 20 εκατοστά δεν δημιουργούν σύνολα απαραίτητα λιγότερων δυνατοτήτων σε οδική συμπεριφορά από τα 11 - 16 εκτός και αν μιλάμε για οδηγούς που σε δημόσιους δρόμους θέλουν και κινούνται συστηματικά στο όριο...
      Το ελάχιστα μεγαλύτερο ύψος των crossover με λίγα λόγια τα κάνει πιο χρηστικά δίχως όμως να τους δίνει συμπεριφορές τρακτέρ. Όσον αφορά την 4κίνηση επίσης δεν είναι για όλους απαραίτητη. Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε και τα ημιφορτηγά αγροτικά στην επαρχία. Ένας μέσος λαϊκατζής αγρότης κάνει εβδομαδιαία τρία δρομολόγια στα χωράφια ώστε να φορτώσει τα αγαθά του και άλλα τρία στα αστικά κέντρα για να τα πουλήσει. Αν με τόσο σκληρή χρήση τα καταφέρνουν οι 7 στους 10 δίχως 4κίνηση θα ήταν πολύ διασκεδαστικό να τους πείτε ότι θα έπρεπε να την έχουν για τη μια φορά που μπορεί κάποτε να την χρειαστούν. Και αυτοί offroading κάνουν σχεδόν κάθε μέρα και μάλιστα από ανάγκη. Χρόνια πολλά πέρασα σε αγροτική περιοχή και ξέρω πολύ καλά τι λέω. Τα περισσότερα 4κίνητα αγροτικά κινούνται από υδραυλικούς, μπετατζήδες και λοιπούς εργολάβους και επειδή είναι και διπλοκάμπινα είναι μόνο για εφέ και όχι για πραγματική δουλειά.
      Τέλος να πω πως μετά από 90000 χλμ με το duster 4x2 1.5dci δεν έτυχε να χρειαστώ την 4κίνηση ώστε να ξεκολλήσω από κάπου. Μόνο φέτος στο βουνό το χειμώνα είχε στρώσει τρεις φορές χιονάκι μα για τόσο λίγο χιονάκι δεν κόλλησα...
      Αν με το χιονιά ήθελα να πάω για κυνήγι οπωσδήποτε θα το ήθελα το 4χ4 αλλά τι μου φταίνε και τα ζωντανά;

      Φιλε μ εχεις κανει να το λιγουρευομαι ακομη δεν το ειδα...![emoji1]

      Με πωλησεις ασχολεισαι[emoji848] ?

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • RE: Value for money crossover

      Ειστε απολαυση [WHITE SMILING FACE]

      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      triantp30
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr