-
Φιλε triantp30 καπου ανεφερες, αν δεν κανω λαθος, οτι θα ρυμουλκεις και φουσκωτο. Αν ισχυει αυτο υπολογισε οτι το s cross υστερει σε αυτον τον τομεα εναντι του duster λογω αραιης κλιμακωσης του κιβωτιου. Εξατρταται βεβαια και απο το βαρος του φουσκωτου.. Επισης το duster εχει μεταλλικη ποδια απο κατω για προστασια και κανονικο λαστιχο για ρεζερβα.
-
Κυριως ανελκυση καθελκυση. Πορεια-ταξιδι σπανια. Διαβασα επισης οτι η πρωτη σχεση ειναι πολυ κοντη ακομα και στην 4χ2 εκδοση αρα θα εχει αρκετη δυναμη κ λεω ισως? μπορει να κανει τη δουλεια στην ανελκυση...
Φουσκωτο μικρο σχετικα κ ελαφρυ 5.5μΣτάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια χαρά θα τα καταφέρει και το 4Χ2 όμως για τέτοιες δουλειές το 4Χ4 για εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Φιλε triantp30 καπου ανεφερες, αν δεν κανω λαθος, οτι θα ρυμουλκεις και φουσκωτο. Αν ισχυει αυτο υπολογισε οτι το s cross υστερει σε αυτον τον τομεα εναντι του duster λογω αραιης κλιμακωσης του κιβωτιου. Εξατρταται βεβαια και απο το βαρος του φουσκωτου.. Επισης το duster εχει μεταλλικη ποδια απο κατω για προστασια και κανονικο λαστιχο για ρεζερβα.Κατοχος S cross 2014 glx 4x4 diesel. Εχει ρεζερβα αναγκης. Μετταλικη ποδια δεν εχει και δεν το βοηθαει η αποσταση απο το εδαφος και το 50αρι προφιλ......
Νικος......
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μια χαρά θα τα καταφέρει και το 4Χ2 όμως για τέτοιες δουλειές το 4Χ4 για εμένα θα ήταν η πρώτη επιλογή.Κοστιζει 80 υπερπολυτιμα lt χωρου αποσκευων...
Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Value for money crossover